Gå til innhold

Mitt liv som mamma :)

Ephemera

Anbefalte innlegg

Hei, hei!

Puh... Her er det ihvertfall ikke rolig!! Kan ikke folk gjøre noe annet enn å ringe til oss??

Gleder meg til klokka blir 18 og jeg kan dra hjem.

Kjørte til jobb idag, jeg :) Med Yaris'en min. Orker ikke å vente på førerkortet.

Hehe... neida!

Sambo var så snill at han sto opp samtidig som meg og øvelseskjørte med meg ned til jobb ;)

Også kommer han og henter meg i bilen min kl. 18. Da skal vi handle mat på veien hjem.

Jeg fikk ikke kjøpt meg Friis toalettmappe idag da, men det kan jeg ta på mandag.

Ha en fin arbeidsdag, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig fridag! Bare så synd at jeg har følt meg så utrolig kvalm og dårlig idag. Det er helt sikkert mensen som kommer og jeg husker fra før når jeg har sluttet med prevensjon: Den første mensen blir skikkelig ille. Men jeg venter og venter på at den skal komme. Syklusen min har jo vært ute av kontroll, så jeg vet ikke akkurat når jeg skal ha den. Tenker mye på om jeg kan være gravid også, men dette kjennes veldig mensen ut. Jeg håper faktisk at det er mensen som kommer nå, for hvis jeg skal være så dårlig hvis jeg er gravid... ja, da blir det ikke mye jobbing på meg fremover, det er ihvertfall sikkert. Jeg ønsker meg en graviditet der jeg er i toppform :) Men for all del - jeg vil jo ha en baby åkke som, men jeg har jo ikke begynte på PP1 ennå, så det blir for rart.

Har bare lyst til å legge meg nå. Lurer litt på hva jeg skal gjøre hvis jeg ikke føler meg bedre i morgen... Da blir det veldig fristende å bli hjemme fra jobb, selv om jeg må prøve å unngå det. Det er ikke så lenge siden jeg var syk. Har fri på onsdag og skulle ønske den fridagen var imorgen isteden.

Har vært ute og øvelseskjørt et par timer i formiddag da! I tillegg sto jeg og sambo opp tidlig, sånn at vi fikk med oss herrestafetten på OL. Spiste frokost med laks og eggerøre til :)

Nå skal jeg gå og legge meg på et deilig og kjølig soverom :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i lige måde, pondusa! :klem:

Jeg kom meg i alle fall på jobb idag, men jeg er fremdeles kvalm og nå har jeg vondt i hodet også... Gleder meg til jeg er ferdig på jobb om 3 timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag fikk jeg endelig mensen. Jeg vet ikke helt hvor lang syklus jeg har, men jeg starter med "gjennomsnitts-syklus" ifølge Babyverden på 28. dager. Jeg har skrevet meg inn på mars-tråden med IKM ca. 20. februar :)

Smugkikket på graviditetstester på apoteket igår, og nå skjønner jeg hvorfor dere bestiller fra Danmark og sier at det er dyrt her hjemme! Jeg synes 100 kr. for en test er kjempedyrt!! Jeg ser for meg at det kan bli litt testing, nemlig :ler: Og eggløsningstest fant jeg ikke i det hele tatt? Jeg må finne tilbake til de linkene med hvor dere bestiller fra. Nå leste jeg også i en annen tråd her at eggløsningstesten bare viser når man har eggløsning og ikke om egget løsner og kommer seg ut osv. - men det får vi da regne med at det gjør??

Noen som kan drysse litt babystøv i dagboka mi??

Da er jeg igang med prosjekt :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg igang med prosjekt  :babysmokk:

Yihaaa... Spennede...

Da satser vi på to blå i mars ikke sant??

Må jo være mange som kan drysse babystøv i boken din, er 9 nye kommende mødre her på KG i februar!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet... Det er jo skikkelig babyboom her nå! :) Kanskje det er smittsomt??

Vi satser på to blå i mars ja, Grace! Eller du skal kanskje ha dine to blå 28. februar? Det er jo nesten mars da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det begynner å skje saker og ting! :klem: Da krysser jeg alt unntatt bena!

Sendte deg PM, men jeg fant CB digitale eggløsningstester her til NOK 199 inkl. frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet... Det er jo skikkelig babyboom her nå!  :)  Kanskje det er smittsomt??

Vi satser på to blå i mars ja, Grace! Eller du skal kanskje ha dine to blå 28. februar? Det er jo nesten mars da  ;)

Vi får håpe det er ekstremt smittsomt.

Tror nok ikke det blir noen blå i februar, blir no heller i mars i så fall..

:)

Er du på jobb i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det er ekstremt smittsomt.

Tror nok ikke det blir noen blå i februar, blir no heller i mars i så fall..

Er du på jobb i dag?

Jeg begynte å tenke på det der etter at jeg hadde skrevet det... for du testet jo nettopp negativt? Når jeg skrev dette tenkte jeg på at du står med IKM 28. februar i februar-tråden? Men jeg vet jo at du også har uregelmessige blødninger, så da ble det vel sånn. Jeg var helt blødningsfri en måned før jeg fikk mensen nå, så da håper jeg og tror at syklusen har stabilisert seg hos meg.

Vet du - idag har jeg fri!! :hoppe:

Det er fordi jeg jobbet på lørdag. Da har vi fri en dag i uka etter! Skal bare kose meg i sofan i hele dag! Vel... jeg må støvsuge også da... og jeg har nettopp brettet sammen masse klær og satt på en ny vaskemaskin...

:husarbeid:

Også må jeg og sambo øvelseskjøre litt i ettermiddag, for imorgen er det kjøretime med kjørelæreren igjen ( :frustrert: ).

Du da? Er du på jobb idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så flott at det begynner å skje saker og ting! :klem: Da krysser jeg alt unntatt bena!

Sendte deg PM, men jeg fant CB digitale eggløsningstester her til NOK 199 inkl. frakt.

Takk, Leo! Jeg så ikke det der, jeg... Tror jeg må shoppe litt fra den siden der idag ;) Kjempesmart at prisene er inkludert porto da! For her må man jo bestille i flere omganger - en pakke med eggløsningstest og en pakke med graviditetstest - for å unngå toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er du i gang ja, så spennende! Jeg sender av gårde babystøv i bøtter og spann og gleder meg til å følge med nå fremover.

:babysmokk:

Og du, dette med testing. Jeg brukte bare 1 test jeg.

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...