Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Spoiler

Veldig kjekke konkurranser i denne finale-uken! Enig med dere over, relevante og fine konkurranser i forhold til hva de har drevet med på gården. 
Synd Lasse røk, men vel fortjent av Bente, Andrea og Henrik - de var rett og slett bedre.

Ikke enig i at Henrik ikke unner andre glede, det er helt ok å ta seg en luftetur ut alene for å nullstille seg når man er skuffet over hvordan en konkurranse endte for en. Han var raus og fin og gratulerte de som vant.

Heier på Bente og Andrea i finalen, men det går også fint om Henrik vinner. Den som er best vinner, rett og slett! Syns de har vært flinke alle sammen.

Håper dog vi slipper vann-hinderløypen, den er så favoriserende for de som er yngst og sprekest.

 

Endret av Turkis Sau
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (16 timer siden):

Bente er veldig populær hos seerne virker det som 😄 Spørsmål om hvem man heier på

A2B92661-A0FB-4956-A48C-9370C9722F8F.thumb.jpeg.d891205f6e81230bf27cdfa26ec619eb.jpeg

bare synd seere ikke bestmmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at dette er en av de bedre finaleukene av de jeg kan huske å ha sett hittil. Veldig gode konkurranser! Her har produksjonen imponert! 👏👏

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (4 minutter siden):

Jeg må innrømme at dette er en av de bedre finaleukene av de jeg kan huske å ha sett hittil. Veldig gode konkurranser! Her har produksjonen imponert! 👏👏

Agreed! Kjempekjekt å se på, og det virker som det er like kjekt for de å gjøre😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine konkurranser, ja, og passende at det var Lasse og Henrik som møttes i smiing. 

Egentlig utrolig tilfredsstillende å se Lasse ryke. Aner liksom ikke hvorfor, men bare synes det var veldig passende. Og enda ønsker jeg ikke at Henrik skal vinne heller. 

Og ditto like tilfredsstillende å se Bente og Andrea vinne første to konkurransene. :) 

Antar at Henrik er en av finalistene. Det skal vel kanskje bli melkespannholding i èn av konkurransene på søndag, og den tror jeg Henrik vinner ganske greit. Håper bare Bente er den andre, for hun skal bli vanskelig å slå i kunnskap. Bente har vel en kniv fra før av, noe Henrik ikke har, og jeg tror Bente får deltakerstemmene. 

Uansett godt å få Farmen unnagjort nå, og jeg ser fram til finalen. 🥸

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom finaleuke så langt, og vel fortjente semifinalister som oppfører seg fint mot hverandre og heier og gratulerer og gråter om hverandre. De har jo bodd tett på hverandre i over to måneder, så ikke rart at det blir litt ambivalent det hele. 

Synes også Niklas har gjort en god programlederjobb denne sesongen, med en solid ledet finaleuke så langt. 

Stor tommel opp fra meg der altså, og måtte den beste vinne i le grand finale på søndag! 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Niklas har gjort en god jobb som programleder. Var redd det skulle bli mye tull og fjas, men synes han har vært flink. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
18 hours ago, cas12 said:

bare synd seere ikke bestmmer :)

Tja, si det. Jeg lurer på når de lager de siste konkurransene, for de kan jo lage konkurranse som enkelte deltagere sannsynligvis vil være bedre på. For eks lafting var Henrik åpenbart best, samtidig var det en kjent sak at han var dårlig med dyr. Når ble den oppgaven lagd? Før farmen begynte, eller 2 uker før finaleuka? Var det egentlig opprinnelig en lafteoppgave, men produksjonen visste at Henrik enkelt ville vinne og la til geita?

Jeg vil si Bente hadde en fordel både når det gjaldt lafteoppgaven og matlaging. Byggekonkurransen er mer vanskelig å forutse, men det var ikke en konkurranse der hun hadde ulempe. Selv gårdsløypa var hovedsaklig en oppgave som belønnet kunnskaper over hurtighet.

Det gir litt inntrykk av at Bente er en av de som ønskes i finalen fra produksjonen sin side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (49 minutter siden):

Jeg synes Niklas har gjort en god jobb som programleder. Var redd det skulle bli mye tull og fjas, men synes han har vært flink. 

Vi skjønner i hvert fall hvorfor Niklas fikk så mye TV-tid den sesongen han var med i Farmen Kjendis 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må de snart komme med vannhinderløype. Ja, for vannhinderløype var noe dem måtte gjøre tre ganger for dag på en bondegård, anno 1922. 😁

Endret av Ruspus
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (19 minutter siden):

Hvem håper du vinner?  Trykk for:


🏆 Bente

❤️ Andrea 

👍🏼 Henrik

Bente,men finner ikke det jeg skunne trykke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20221118_180236_Chrome.thumb.jpg.e4f826b48f96e4ca4830f891438971c9.jpg

cas12 skrev (4 timer siden):

Bente,men finner ikke det jeg skunne trykke på

Håper på en av damene💪

 

Endret av Turkis Sau
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fine konkurranser, og helt greit at det var Lasse som måtte gå. Drømmefinalen ville vært Bente & Andrea😊 Heier litt ekstra på Bente, hun har virkelig fortjent å vinne.

Er spent på hvilke konkurranser det blir, om første finalist avgjøres på øksekast og neste på melkespann. Uansett, godt det snart er over. Har mareritt om at Henrik vinner😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 timer siden):

Er spent på hvilke konkurranser det blir, om første finalist avgjøres på øksekast og neste på melkespann.

Var det jeg også tenkte. Men på reklamen til Tv2 ser det ut som det er noe med keramikk. Der vil jeg si at Andrea har en stor fordel! Husker enda hvor fin kopp hun lagde tidligere. Men melkespann avgjør nok den siste finalebilletten, det har ofte vært slik. Den ultimate øvelsen mellom to stk der viljen har alt og si. Hvem vil mest til finalen..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å endelig se litt variasjon i konseptet. Gårdsløype var mye bedre enn hinderløype i vann! Der kan man slå seg alvorlig og den har ikke noe med gårdsferdigheter å gjøre. 

Positivt overrasket over at Andrea gønnet på og slo Lasse, var litt redd for at hun skulle bygge lavere og gi fra seg plassen sin. 

Syns de tre finalistene nå er verdige finalister! 

Blir veldig spennende i kveld! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...