Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har nok endret reglene for melkespann med det metallburet. De pleier jo å stå så langt unna at deltakerne må ha rette armer for å unngå å komme inntil buret med bøtta. At Henrik kunne stå med armene i vinkel betyr vel at stolpene sto for nær ham? Hvordan kunne han ellers klare det med bøyde armer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):

De har nok endret reglene for melkespann med det metallburet. De pleier jo å stå så langt unna at deltakerne må ha rette armer for å unngå å komme inntil buret med bøtta. At Henrik kunne stå med armene i vinkel betyr vel at stolpene sto for nær ham? Hvordan kunne han ellers klare det med bøyde armer?

De har endret reglene for melkespann i år, ja, med metallburet. Så dette var fair and square.

Jeg heiet på Bente, Andra og Henrik i finalene. Fin finale, og verdig vinner. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 timer siden):

Andrea best i keramikk. Ingenting å si på det. Men at Henrik endte opp som nr 2, og da bedre enn Bente, skjønner jeg ingenting av. Den krukka Henrik leverte ifra seg var ikke i nærheten av lik den som stod på bordet.

Knekken i albuen til Henrik ville sørget for at han hadde tapt melkespannkonkurransen og røket ut i absolutt alle sesonger av Farmen, bortsett fra i år. Han hadde fått beskjed om å rette arma ut eller tape. Veldig rart opplegg. Synes det var ufortjent at han ble kronet som vinner av melkespannkonkurransen. Henrik skulle aldri vært i finalen. At overarma går nedover istedenfor utover gjør at det blir lettere å holde ut.

At Henrik endte opp med deltakerkniv overrasket meg. Synes mange har klaget på Henrik i år med tanke på innsats, unnasluntring, soving, konfiskering av kronestykket og spising, og stort sett alle har kommet godt overens med Andrea. For øvrig rart at ingen konfronterte Henrik med alt dette når finalistene måtte svare for seg.

Finalen var ikke spennende ett sekund. Alt gikk Henriks vei. Oppgavene som måtte løses, herav strøm og snekring, passet han som hånd i hanske, og de få spørsmålene som da kom utenom dette flakset han likegreit i land. Andrea stod igjen uten en sjanse.

Trist opplegg. Og en elendig sesong blir kronet med den minst verdige finalisten. Historien gjentar seg.

Om ikke annet godt at det hele er over. 

Her er jeg 100% enig med deg faktisk. Helt sykt dritt at Henrik vant, absolutt ikke en verdig vinner basert på nettopp hva du har skrevet her. Og at Henrik klikket i vinkel på Lasse når han kom fra torpet - OH THE IRONY 👀🤭

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (41 minutter siden):

De har endret reglene for melkespann i år, ja, med metallburet. Så dette var fair and square.

Jeg heiet på Bente, Andra og Henrik i finalene. Fin finale, og verdig vinner. 

Ja, og det var flere enn oss som hadde reagert og ikke fått med seg regelendringene, men alt var visst greit.  Masse Farmen-stoff inne på tv2.no på kvelden og natten :) 

Ser på bilder av deltakerne på festen.  (Synes Andrea var mye finere i arbeidstøy og vilt hår). Fortjent andreplass til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (8 timer siden):

Dette var dårlige greier. Siden Henrik har vært så lite i media, kom det ikke som noen overraskelse at han sto løpet ut.

Her står Henrik med bøyde armer etter 1 minutt, mens Bente som står med rette armer får tilsnakk flere ganger. Mulig det ble lagt inn nye regler i år, nettopp for at Henrik skulle vinne tvekampen.  Fysj…

På tide å legge ned hele farmenkonseptet. Når produksjonen og den talentløse programlederen på forhånd har bestemt utfallet, blir det for dumt.

Dårlig sesong og dårlig programleder! 

 

Urettferdig mot Niklas, han sa ifra at hun var farlig nær bunnen. Det var ikke irettesettelse, det var for å hjelpe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (14 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg reagerte på det samme. Før fikk de alltid beskjed om strake armer..

 

Veldig urettferdig!

Jeg tviler på om Henrik hadde holdt ut lenge om han hadde fått beskjed om å rette ut armene! Han bøyde dem jo nesten helt fra start i konkurransen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda A skrev (2 timer siden):

Urettferdig mot Niklas, han sa ifra at hun var farlig nær bunnen. Det var ikke irettesettelse, det var for å hjelpe.

Det var slik jeg også oppfattet det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea skulle vunnet konkuransen. Hun holdt hendene mer ut enn Henrik. Fikk avsmak av det hele. Jeg holdt på Bente, men det gikk ikke.

Andrea klær seg stygt og har en forferdelig leppestift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda A skrev (5 timer siden):

Urettferdig mot Niklas, han sa ifra at hun var farlig nær bunnen. Det var ikke irettesettelse, det var for å hjelpe.

Nå så ikke jeg på finalen, så her kan jeg ikke uttale meg.

Men synes ikke kritikken mot programleder henger på greip - synes han har gjort en helt fin figur her. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (22 minutter siden):

Andrea skulle vunnet konkuransen. Hun holdt hendene mer ut enn Henrik. Fikk avsmak av det hele. Jeg holdt på Bente, men det gikk ikke.

Andrea klær seg stygt og har en forferdelig leppestift.

Hva i all verden har det med saken å gjøre? 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (1 time siden):

Andrea skulle vunnet konkuransen. Hun holdt hendene mer ut enn Henrik. Fikk avsmak av det hele. Jeg holdt på Bente, men det gikk ikke.

Andrea klær seg stygt og har en forferdelig leppestift.

Det er ikke leppestift, eller, kan jo være hun bruker det ellers, men fargen på leppene er en permanent makeup.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LiseTV skrev (1 time siden):

 

Andrea klær seg stygt og har en forferdelig leppestift.

Dessuten en uting å kommentere andres utseende. Vi er heldigvis alle forskjellige, og har forskjellig klessmak. 

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere eksperter! Jeg lurer på en ting. Maymona fikk ikke stemme fordi hun hadde trukket seg. Men Hashar fikk stemme. Han trakk seg jo også? 
 

I tillegg leste jeg på tv2 nå at egentlig er det bare deltakere som ryker ut gjennom tvekamp som får komme tilbake på finalesendingen og at tv2 hadde gjort et unntak for Maymona. Men Hashar trakk seg jo også? Da gjorde de jo unntak for Hashar også?? 
 

Jeg blir forvirret 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Eris said:

Hei dere eksperter! Jeg lurer på en ting. Maymona fikk ikke stemme fordi hun hadde trukket seg. Men Hashar fikk stemme. Han trakk seg jo også? 
 

I tillegg leste jeg på tv2 nå at egentlig er det bare deltakere som ryker ut gjennom tvekamp som får komme tilbake på finalesendingen og at tv2 hadde gjort et unntak for Maymona. Men Hashar trakk seg jo også? Da gjorde de jo unntak for Hashar også?? 
 

Jeg blir forvirret 😂

Jeg lurte på det samme, men kom frem til at det må være fordi Hashar røk ut gjennom tvekamp før han trakk seg (som utfordrer).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Eris said:

Hei dere eksperter! Jeg lurer på en ting. Maymona fikk ikke stemme fordi hun hadde trukket seg. Men Hashar fikk stemme. Han trakk seg jo også? 
 

I tillegg leste jeg på tv2 nå at egentlig er det bare deltakere som ryker ut gjennom tvekamp som får komme tilbake på finalesendingen og at tv2 hadde gjort et unntak for Maymona. Men Hashar trakk seg jo også? Da gjorde de jo unntak for Hashar også?? 
 

Jeg blir forvirret 😂

Hashar ble slått ut av Farmen i tvekamp som de andre. Han trakk seg som utfordrer fra Torpet, han trakk seg ikke fra Farmen 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...