Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (6 minutter siden):

Er det mange her som føler for å se farmen kjendis?

Kommer til å se på i starten. Denne sesongen av vanlig farmen ramlet jeg av etter få uker for syntes det var kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Verdig vinner! Jeg synes det er morsomt at han fikk deltakernes stemme. Jeg er enig i kommentaren om at det nok er mye vi ikke har fått med oss. Ingen tvil om at han er godt likt av deltakerne. 😊

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (1 time siden):

SINNA SPOILER😂

  Skjul innhold

Hvorfor i heeeeeelvete får Bente her beskjed om armen når det er HAN som har de sykeste bøyningene på armene? Det skjønte ikke jeg.... Du ser jo armen hans er mye mindre skeiv..?BE1395AA-C982-4656-BC56-FA7E5AD208C2.thumb.jpeg.aadd5cc5e94c2deac9fe7998f4ff66fe.jpeg

 

 

Hjertestein skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Er ikke det helt fucked up? Bente måtte strekke ut armen men ikke han? Whaaat🙈

 

Spoiler

Dere må jo vite hva dere klager på før dere klager da - ærlig talt - Bente fikk beskjed om at hun måtte passe på venstrearmen sin fordi bøtta nærmet seg bordet... Det hadde ingenting med strake armer å gjøre.

 

Endret av Teatrica
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke se melkespann engang, skjønte med en gang hvor dette gikk. Gidder ikke se resten, ser finalen av Norges tøffeste i stedet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Walterwhite skrev (4 minutter siden):

Gadd ikke se melkespann engang, skjønte med en gang hvor dette gikk. Gidder ikke se resten, ser finalen av Norges tøffeste i stedet. 

Går Norges tøffeste fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk jeg bare skal lese her hvem som vinner, kjenner at jeg ikke orker å se mer vanlig farmen :P blir første gang jeg har hoppet over farmen finalen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Er Jørgine fortsatt programleder?

Jepp. Men litt bedre til det enn i forrige sesong syntes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Henrik burde blitt disket på grunn av bøyde hender! De har alltid fått beskjed om å holde hendene strake. Bente er den rette vinneren av melkespann konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (1 minutt siden):

Henrik burde blitt disket på grunn av bøyde hender! De har alltid fått beskjed om å holde hendene strake. Bente er den rette vinneren av melkespann konkurransen.

Nå bar reglene at bøtta ikke skulle treffe gjerdet eller plata, og at tråden ikke skulle ryke. Det gjør det lettere slik at de ikke trenger å korrigere armene. (Det blir det jo alltid surmuling av likevel.) Henrik holdt ut lengst og fortjente seieren, ut ifra de reglene som var. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finalen

Spoiler

Jeg ble SÅ glad da Andrea kapret den første finalebilletten! Var redd Henrik skulle ro den keramikken i land, men heldigvis ble den Andreas. Kjempegøy! Var redd Henrik skulle være overlegen i melkespann, men syns Bente ga han en real konkurranse! Jeg var slett ikke sikker på hvem som skulle vinne den. Syyyyyykt skuffa da Bente tapte da :( :( Unnet virkelig ikke Henrik finaleplassen.

Synd Henrik fikk jurystemmene. Var flere som overrasket meg. At ikke Ivana feks stemte Andrea?
Og synd at det ble en del flaksspørsmål... Føler ikke Henrik helt kunne alle faktaspørsmålene, men gjettet. Men han kunne jo mer om snekring og strøm. Men kjeeeedelig - var han jeg ikke ville skulle vinne i starten av finaleuka 🙄

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...