Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Men dere da… 

 

Noen her synes ikke Bente er verdig vinner lengre, fordi hun lar seg styre av ungdommene. Hun burde valgt Henrik, og fått ut en sterk konkurrent? Fordi det gagner henne best?

 

Ivana burde valgt Henrik, og fått ut en sterk konkurrent. Fordi det gangner henne  best? 
 

Hvorfor skal ikke da Lasse få velge det han tror gagner han best? 
Lasse er god i kunnskap, men virket til å frykte Tore der.  

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lin skrev (3 minutter siden):

Men dere da… 

 

Noen her synes ikke Bente er verdig vinner lengre, fordi hun lar seg styre av ungdommene. Hun burde valgt Henrik, og fått ut en sterk konkurrent? Fordi det gagner henne best?

 

Ivana burde valgt Henrik, og fått ut en sterk konkurrent. Fordi det gangner henne  best? 
 

Hvorfor skal ikke da Lasse få velge det han tror gagner han best? 
Lasse er god i kunnskap, men virket til å frykte Tore der.  

 

Alle burde prøvd å fått ut Henrik egentlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (6 minutter siden):

Men dere da… 

 

Noen her synes ikke Bente er verdig vinner lengre, fordi hun lar seg styre av ungdommene. Hun burde valgt Henrik, og fått ut en sterk konkurrent? Fordi det gagner henne best?

 

Ivana burde valgt Henrik, og fått ut en sterk konkurrent. Fordi det gangner henne  best? 
 

Hvorfor skal ikke da Lasse få velge det han tror gagner han best? 
Lasse er god i kunnskap, men virket til å frykte Tore der.  

 

Ja bente er verdig vinner, selvom hun kunne handle annderles de siste 3 ukene

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 timer siden):

Det som er så fint med denne tråden er å se hvor forskjellige vi er som mennesker. Hver og en har sin mening om hvordan vi tolker spillet på gården. 

Hvem gjør hva - hvem jobber - hvem er sleip - hvem blir lurt - hvem er sterkest - hvem baksnakker - hvem saboterer - hvem fortjener kniv - hvem blir det i tvekamp - hvem fortjener finale og hvem vinner til slutt.

Fin tråd ~ gøy å se at så mange er engasjert😃

Keep Up The Good Work🙌 
 

PS. Tross en dårlig sesong, sitter jeg igjen med 2 stk. jeg heier på.

Jeg er enig med deg! Samtidig synes jeg stemningen er veldig god. Jeg er aldri «redd» for å si det jeg mener, fordi jeg vet at de som er uenige ikke vil være ufine mot meg. Diskusjonene her er gode og takhøyden er stor. Tenk om alle trådene på KG hadde vært som denne! 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig med deg! Samtidig synes jeg stemningen er veldig god. Jeg er aldri «redd» for å si det jeg mener, fordi jeg vet at de som er uenige ikke vil være ufine mot meg. Diskusjonene her er gode og takhøyden er stor. Tenk om alle trådene på KG hadde vært som denne! 🤩

Husker hvordan det var når anonymbrukere var tillatt i disse trådene o: da turte jeg ikke alltid å si hva jeg mente siden folk kunne være ordentlig stygge under ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Husker hvordan det var når anonymbrukere var tillatt i disse trådene o: da turte jeg ikke alltid å si hva jeg mente siden folk kunne være ordentlig stygge under ab

Det husker jeg også. Det var ikke like koselig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cambria skrev (Akkurat nå):

Det husker jeg også. Det var ikke like koselig da..

Og det var alltid den ene anonymbrukeren som skrev om den mest omtalte mannlige deltakeren i sesonger

"Han er en hedersmann!"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
5 hours ago, lin said:

Men dere da… 

 

Noen her synes ikke Bente er verdig vinner lengre, fordi hun lar seg styre av ungdommene. Hun burde valgt Henrik, og fått ut en sterk konkurrent? Fordi det gagner henne best?

 

Ivana burde valgt Henrik, og fått ut en sterk konkurrent. Fordi det gangner henne  best? 
 

Hvorfor skal ikke da Lasse få velge det han tror gagner han best? 
Lasse er god i kunnskap, men virket til å frykte Tore der.  

 

Det er ikke det som er hovedproblemet. Det er mer at Lasse gir inntrykk av at han vil ta hensyn til hva Tore sier om greinene, samt at han lyver etterpå om at han ikke ville valgt sekken om Tore sa han ikke ville gjøre sekken.

Om Lasse hadde latt være spørre, valgt sekken og sagt at han gjorde det pga konkurransen, så hadde jeg ikke brydd meg.

Tore burde bedt Benjamin velge seg selv som storbonde, evt avtalt med en av de andre at Benjamin ville velge de om de valgte en annen enn han selv som førstekjempe. Så Tore har seg selv å takke for at han endte opp som førstekjempe. Ivana gjorde også et dårlig valg der for egen del, skal sies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig så synes jeg konkurransen i går var urettferdig. Synes det skulle være regler for sånn, slik at begge kjemper har Lik forutsetning for å vinne kampen når den ene er skadet. Når den ene er noe skadet så stiller de ikke likt i alle grener, og da bør produksjonen ta hensyn til det. De kunne feks satt regler på at Lasse ikke kunne velge sekken i denne tvekampen, for det kunne ikke den andre kjempen konkurrere i. 

Synes forresten også at det er på tide med konsekvenser inne på gården, og andre regler.

1. Gjennomførte ukesoppdrag gir penger etter hvor mange de er igjen på gården.   Pengene skal også gjenspeile innsats. Ved noe mangelfull gjennomføring kan belønning være feks 1/3. Storbonden får ikke kniv men er fredet fra kamp uka etter. 

2. Ved ikke gjennomførte ukesoppdrag blir storbonden automatisk første kjempe uka etter. Ved Klar sabotasje fra andre deltakere så kan denne regelen omgås.

3. Besøke kjempe hyttene uten tillatelse straffes med automatisk første kjempe i uka etter.  Andre regel brudd det samme. Ved alvorlig brudd eller gjentatte brudd på reglene så skal deltakeren (e) utestenges.

4. Ved forvisning av deltaker, så skal den som forlot farmen sist få komme inn på gården igjen.

5. Ikke lov å velge samme førstekjempe eller andre kjempe to uker på rad.

6. Utfordrene er fredet fra kamp den første uka de kommer inn på farmen. 

7. Flere grener som er kjønnsnøytrale. 

 

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (14 timer siden):

helt ærlig så synes jeg konkurransen i går var urettferdig. Synes det skulle være regler for sånn, slik at begge kjemper har Lik forutsetning for å vinne kampen når den ene er skadet. Når den ene er noe skadet så stiller de ikke likt i alle grener, og da bør produksjonen ta hensyn til det. De kunne feks satt regler på at Lasse ikke kunne velge sekken i denne tvekampen, for det kunne ikke den andre kjempen konkurrere i. 

Synes forresten også at det er på tide med konsekvenser inne på gården, og andre regler.

1. Gjennomførte ukesoppdrag gir penger etter hvor mange de er igjen på gården.   Pengene skal også gjenspeile innsats. Ved noe mangelfull gjennomføring kan belønning være feks 1/3. Storbonden får ikke kniv men er fredet fra kamp uka etter. 

2. Ved ikke gjennomførte ukesoppdrag blir storbonden automatisk første kjempe uka etter. Ved Klar sabotasje fra andre deltakere så kan denne regelen omgås.

3. Besøke kjempe hyttene uten tillatelse straffes med automatisk første kjempe i uka etter.  Andre regel brudd det samme. Ved alvorlig brudd eller gjentatte brudd på reglene så skal deltakeren (e) utestenges.

4. Ved forvisning av deltaker, så skal den som forlot farmen sist få komme inn på gården igjen.

5. Ikke lov å velge samme førstekjempe eller andre kjempe to uker på rad.

6. Utfordrene er fredet fra kamp den første uka de kommer inn på farmen. 

7. Flere grener som er kjønnsnøytrale. 

 

 

 

Mannlige og kvinnelige deltakere burde kunne velge hverandre i tvekamp, hadde blitt interessant, de kunne hatt forskjellige grener å velge mellom basert på det

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
2 minutter siden, tussi84 said:

helt ærlig så synes jeg konkurransen i går var urettferdig. Synes det skulle være regler for sånn, slik at begge kjemper har Lik forutsetning for å vinne kampen når den ene er skadet. Når den ene er noe skadet så stiller de ikke likt i alle grener, og da bør produksjonen ta hensyn til det. De kunne feks satt regler på at Lasse ikke kunne velge sekken i denne tvekampen, for det kunne ikke den andre kjempen konkurrere i. 

Synes forresten også at det er på tide med konsekvenser inne på gården, og andre regler.

1. Gjennomførte ukesoppdrag gir penger etter hvor mange de er igjen på gården.   Pengene skal også gjenspeile innsats. Ved noe mangelfull gjennomføring kan belønning være feks 1/3. Storbonden får ikke kniv men er fredet fra kamp uka etter. 

2. Ved ikke gjennomførte ukesoppdrag blir storbonden automatisk første kjempe uka etter. Ved Klar sabotasje fra andre deltakere så kan denne regelen omgås.

3. Besøke kjempe hyttene uten tillatelse straffes med automatisk første kjempe i uka etter.  Andre regel brudd det samme. Ved alvorlig brudd eller gjentatte brudd på reglene så skal deltakeren (e) utestenges.

4. Ved forvisning av deltaker, så skal den som forlot farmen sist få komme inn på gården igjen.

5. Ikke lov å velge samme førstekjempe eller andre kjempe to uker på rad.

6. Utfordrene er fredet fra kamp den første uka de kommer inn på farmen. 

7. Flere grener som er kjønnsnøytrale.

Hadde vært interessant om man enten fullførte oppdrag og storbonden fikk kniv ELLER mislykket oppdrag og storbonden ble fredet fra førstekjempevalg neste uke.

Det kunne jo endt opp med at storbonden saboterte ukesoppdraget for å frede seg selv 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Bente i starten, men hun har virkelig tapt seg de siste ukene. Likevel skjønner jeg henne litt, det kan ikke være enkelt å være den eneste som har en voksen oppførsel i den hønseflokken (måtte skrive det på den måten - for tro det eller ei, alle disse er voksne mennesker med stemmerett 😅).

Tror også at hun er litt taktisk av seg og ikke vil legge seg ut med noen av de. Har lagt merke til at hun jatter mye med, og mistenker at hun er ute etter finalekniven fra de andre deltakerne om hun kommer til finalen. Er jo flere av de som har takket henne sååå mye, selv om hun kastet de under bussen ved første og beste anledning.

Kjenner at jeg er helt demotivert før finaleuka, men kommer nok til å se på siden jeg jobber natt. Som flere andre har skrevet, så håper jeg også at katta vinner 🐱🥇

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo alltid tyvstarte 😂. Finaleuka er i gang!

Spoiler

Tirsdagsepisoden var gøy, og jeg likte konkurransene de hadde der.  Nå er de kun fire igjen på Farmen, og stemningen er god.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Veldig skuffende at Ivana røk ut, nå er det bare Bente igjen som fortjener å vinne, håper hun slår ut ungdommene! Deilig at Hanne røk da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode

Spoiler

Jeg elsket gårdsløypa! Mye bedre enn hinderløypa i mine øyne, da denne nok kan sies å ha litt mer med det de har lært gjennom 10 uker å gjøre. Jeg vet de har hatt roing og andre praktiske oppgaver i hinderløypa og, men det er minimalt av det. Her ble det en god blanding. 
Ellers synes jeg den første oppgaven var litt kjedelig. Jeg liker aller best oppgaver hvor de må vise noe de har lært i ukesoppdrag. Det bør jo være en fordel å delta aktivt gjennom ukesoppdragene og teste ut forskjellige oppgaver.

Jeg er fornøyd med at Bente er videre. Synes det er litt kjedelig at både Lasse og Andrea kom seg videre også, men de har fortjent det. Som nevnt før så er jeg jo av den oppfatningen at vinneren er en verdig vinner uansett, selv om jeg kanskje ikke ønsker at den personen skal vinne. Min soleklare favoritt er Bente i år.

Jeg gleder meg til gårdskonkuransen. Jeg synes ofte finaleuka er den morsomste uka på farmen, med mange  morsomme konkurranser. 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi84 skrev (14 timer siden):

helt ærlig så synes jeg konkurransen i går var urettferdig. Synes det skulle være regler for sånn, slik at begge kjemper har Lik forutsetning for å vinne kampen når den ene er skadet. Når den ene er noe skadet så stiller de ikke likt i alle grener, og da bør produksjonen ta hensyn til det. De kunne feks satt regler på at Lasse ikke kunne velge sekken i denne tvekampen, for det kunne ikke den andre kjempen konkurrere i. 

Synes forresten også at det er på tide med konsekvenser inne på gården, og andre regler.

1. Gjennomførte ukesoppdrag gir penger etter hvor mange de er igjen på gården.   Pengene skal også gjenspeile innsats. Ved noe mangelfull gjennomføring kan belønning være feks 1/3. Storbonden får ikke kniv men er fredet fra kamp uka etter. 

2. Ved ikke gjennomførte ukesoppdrag blir storbonden automatisk første kjempe uka etter. Ved Klar sabotasje fra andre deltakere så kan denne regelen omgås.

3. Besøke kjempe hyttene uten tillatelse straffes med automatisk første kjempe i uka etter.  Andre regel brudd det samme. Ved alvorlig brudd eller gjentatte brudd på reglene så skal deltakeren (e) utestenges.

4. Ved forvisning av deltaker, så skal den som forlot farmen sist få komme inn på gården igjen.

5. Ikke lov å velge samme førstekjempe eller andre kjempe to uker på rad.

6. Utfordrene er fredet fra kamp den første uka de kommer inn på farmen. 

7. Flere grener som er kjønnsnøytrale. 

 

 

 

veldig enig i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (7 timer siden):
  Skjul innhold

Veldig skuffende at Ivana røk ut, nå er det bare Bente igjen som fortjener å vinne, håper hun slår ut ungdommene! Deilig at Hanne røk da

 

kunne ikke gått bedre,veldig fornøyd selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (6 timer siden):

Dagens episode

  Skjul innhold

Jeg elsket gårdsløypa! Mye bedre enn hinderløypa i mine øyne, da denne nok kan sies å ha litt mer med det de har lært gjennom 10 uker å gjøre. Jeg vet de har hatt roing og andre praktiske oppgaver i hinderløypa og, men det er minimalt av det. Her ble det en god blanding. 
Ellers synes jeg den første oppgaven var litt kjedelig. Jeg liker aller best oppgaver hvor de må vise noe de har lært i ukesoppdrag. Det bør jo være en fordel å delta aktivt gjennom ukesoppdragene og teste ut forskjellige oppgaver.

Jeg er fornøyd med at Bente er videre. Synes det er litt kjedelig at både Lasse og Andrea kom seg videre også, men de har fortjent det. Som nevnt før så er jeg jo av den oppfatningen at vinneren er en verdig vinner uansett, selv om jeg kanskje ikke ønsker at den personen skal vinne. Min soleklare favoritt er Bente i år.

Jeg gleder meg til gårdskonkuransen. Jeg synes ofte finaleuka er den morsomste uka på farmen, med mange  morsomme konkurranser. 

 

var veldig fornøyd, synes begge oppgavene de fikk var veldig bra :D kjempe fornøyd med 3 av 4 som er videre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Bare ikke noen av ungdommene vinner

 

Spoiler

STor sjanse for at en av de gjør det

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...