Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt at de har fjernet grenen tautrekking og begrunnet det med at det bie for farlig og erstattet den med Sekken. Sekken er jo mye verre🤷🏼‍♀️

2 meter høye Henrik som gjennom hele oppholder har grafset til seg 4-5 porsjoner mat og skrapet ut av gryene med ei skje for å sikre seg selv først kaste jo pastoren, som gikk ned mye i vekt under oppholdet, rundt som ei filledukker. Var direkte vondt å se på

Ivana f.eks kommer ikke til å ha noe å stille opp med mot Andrea i sekken. Ei heller Hanne eller Bente. Andres har selv sagt hun er like lang som en mann og muskuløs kroppsbygning

Jeg forstår at de vil vinne, men jeg synes det er feigt å ta ei gren som du vet motstanderen din er sjanseløs i pga enten fysikk eller skader. For meg så ville det vært en seier med bismak..ikke noe å skryte av i allefall 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man gå rundt å spørre alle, hva er du god i, hva er du dårlig i, hva vil du helst ikke møte meg i i en tvekamp? Sier jo seg selv at det er idiotisk. Og for det andre, har noen skadet seg bør de holde kjeft om det, eller trekke seg.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (Akkurat nå):

Skal man gå rundt å spørre alle, hva er du god i, hva er du dårlig i, hva vil du helst ikke møte meg i i en tvekamp? Sier jo seg selv at det er idiotisk. Og for det andre, har noen skadet seg bør de holde kjeft om det, eller trekke seg.

Spoiler

Alle der visste at Tore var sjanseløs i sekken

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker er man skadet så må man trekke seg da. Andrekjempen skal jo få velge gren. Ikke måtte velge en gren som motstanderen kan vinne… 

heia Lasse

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pecanbolle skrev (1 minutt siden):

Tenker er man skadet så må man trekke seg da. Andrekjempen skal jo få velge gren. Ikke måtte velge en gren som motstanderen kan vinne… 

heia Lasse

Det går an å være rettferdig uansett om det er konkurranse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heia på Lasse og heier fortsatt på ham! Tore var en fin fyr, men altfor naiv. Han skulle selvfølgelig ikke ha svart Lasse som han gjorde da han ble spurt. 

Du så dessuten at Lasse overhodet ikke koste seg med situasjonen, og jeg syntes mer synd på Lasse enn jeg ble irritert på ham. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Det går an å være rettferdig uansett om det er konkurranse

Ikke i siste tvekampen før finalen, ærlig talt!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sykt ambivalent når det kommer til Lasse, han virker til tider som en skikkelig fin fyr, men på en annen side..ååh😑.

Tore var skikkelig bamse💗 virka bare god og snill!

Heier egentlig ikke på noen av de som er igjen😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (4 minutter siden):

Ikke i siste tvekampen før finalen, ærlig talt!

Når han i tillegg spurte han om han kunne klare seg i sekken og Tore sa det blir vanskelig og så velger Lasse det likevel :himle:

Teatrica skrev (5 minutter siden):

Jeg har heia på Lasse og heier fortsatt på ham! Tore var en fin fyr, men altfor naiv. Han skulle selvfølgelig ikke ha svart Lasse som han gjorde da han ble spurt. 

Du så dessuten at Lasse overhodet ikke koste seg med situasjonen, og jeg syntes mer synd på Lasse enn jeg ble irritert på ham. 

Han et ærlig svar til Lasse fordi han er en ærlig person i forskjell til flere der inne..

Da skulle han ikke valgt den grenen om det var så ille, unner ikke han litt seieren en gang

Smurfii skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt sykt ambivalent når det kommer til Lasse, han virker til tider som en skikkelig fin fyr, men på en annen side..ååh😑.

Tore var skikkelig bamse💗 virka bare god og snill!

Heier egentlig ikke på noen av de som er igjen😂 

Samme her 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feigt valg av Lasse! Men for en mann Tore er! ♥️ Helt herlig personlighet. Bare synd han er så godtroende, han skulle aldri stolt på den slasken. Men likevel, ingen bitterhet overfor Lasse. Og jeg elsket måten han trakk seg på, håper Lasse følte seg liten. Godt Lasse fikk dårlig samvittighet, det hadde han bare godt av!

Heier ikke på noen jeg heller, må bli kattene det da. Eventuelt Bente. Bare ingen i den fordømte firerbanden vinner så. Selv Niklas hadde fortjent mer å vinne enn de folka der. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Feigt valg av Lasse! Men for en mann Tore er! ♥️ Helt herlig personlighet. Bare synd han er så godtroende, han skulle aldri stolt på den slasken. Men likevel, ingen bitterhet overfor Lasse. Og jeg elsket måten han trakk seg på, håper Lasse følte seg liten. Godt Lasse fikk dårlig samvittighet, det hadde han bare godt av!

Heier ikke på noen jeg heller, må bli kattene det da. Eventuelt Bente. Bare ingen i den fordømte firerbanden vinner så. Selv Niklas hadde fortjent mer å vinne enn de folka der. 

Det var ikke noe feigt valg. Lasse spurte om det var noen gren Tore ikke ville konkurrere i, og det svarte Tore avkreftende på. Tore kunne til og med sannsynligvis vært storbonde denne uken, så han har gjort noen merkelig valg. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintage skrev (1 minutt siden):

Det var ikke noe feigt valg. Lasse spurte om det var noen gren Tore ikke ville konkurrere i, og det svarte Tore avkreftende på. Tore kunne til og med sannsynligvis vært storbonde denne uken, så han har gjort noen merkelig valg. 

Han sa at han kom til å slite i sekken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Han sa at han kom til å slite i sekken

Ja, men Lasse var ute etter om han ville kjempe eller ikke. Hadde han svart at han ikke ville det tror jeg Lasse hadde valgt noe annet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har stor sympati ovenfor Tore. Han er en fantastisk mann og fortjente bedre enn dette. Sånn sett var sekken et utrolig feigt valg å ta, og valget ser veldig usportslig ut. Men hadde det vært Hashar med vondt kne mot Lasse, og Lasse hadde valgt sekken, så ville jeg sagt at Lasse var smart. Sekken var feigt, men smart. Dette er et spill med hytte og bil i potten, og finaleuken venter nå. Du kan ikke være rettferdig med å gi motstanderen din en fair sjanse å slå deg ut når du har et ess i ermet. Tore er en råsterk konkurrent, og Lasse følte for å kjøre safe for å berge seg selv. 

Jeg ville gjort det samme selv. Og kan ikke påstå at dette valget definerer noen som menneske heller. 

Det sagt, fantastisk av Tore å slippe sekken og la Lasse ta en "walk of shame". Det fortjente han faktisk. Siden Tore er så nydelig tvers igjennom så trøstet han Lasse etterpå. Det skulle jeg ønske han ikke gjorde, for det fortjente Lasse ikke.

Markedet leverer som perler på en snor. Mat, snop og ikke minst kake selv om de hadde bare èn fattig krone med seg, og har levert historiens dårligste samling ukesoppdrag gjennom 10 uker. Jeg skjønner deltakerne godt at de ikke gidder å fullføre ukesoppdragene når de uansett får servert det de trenger med tullete byttehandler, gevinster, sang og fjas på markedet. Likevel, vi var i uke 10, og dette var vel første gang kaka kom på bordet. På ren flaks. Så greit nok. 

Finaleuken here we come! 🤗 Håper ikke at det blir slik i år, som alltid, at unge og sportye menn får store fortrinn i finaleuken med sin fysikk og smidighet. Isåfall når Henrik og Lasse langt, og en av de inn mot finalen. Og det skjer vel...

Heia heia Ivana og Bente!

Endret av Ctrl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintage skrev (Akkurat nå):

Ja, men Lasse var ute etter om han ville kjempe eller ikke. Hadde han svart at han ikke ville det tror jeg Lasse hadde valgt noe annet.

Så enkelt er det nok ikke, Lasse visste så klart at Tore ikke ville gå i sekken grenen med det kneet han hadde, det ville alltid vært dømt til å gå gale om Tore skulle forsøkt seg på den grenen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Eva-Lena said:
  Hide contents

FOR EN MANN TORE ER!!

Veldig syns Lasse viste seg som en jævla feiging i tvekampen. Den ørlille respekten jeg hadde for han er totalt borte.

Håper Lasse ryker på målstreken i finalen.

Av de som er igjen nå har jeg ingen favoritt. 

 

Det er «Kampen for tilværelsen». En konkurranse. For et SMART valg av Lasse vil jeg si, konkurrenten ga seg umiddelbart. Taklet han ikke å konkurrere i det der takler han hvertfalll ikke hinderløypa.

Selfølgelig bør du velge en gren du har best sjanse å vinne i! Hallo! KONKURRANSE, HYTTE OG BIL! 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boomshakalaka skrev (Akkurat nå):

Det er «Kampen for tilværelsen». En konkurranse. For et SMART valg av Lasse vil jeg si, konkurrenten ga seg umiddelbart. Taklet han ikke å konkurrere i det der takler han hvertfalll ikke hinderløypa.

Selfølgelig bør du velge en gren du har best sjanse å vinne i! Hallo! KONKURRANSE, HYTTE OG BIL! 

Så hvorfor spurte han Tore om meningen hans da? Hvis han skulle velge sekken likevel så var det bare helt unødvendig av Lasse 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...