Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

raskmummi skrev (2 minutter siden):

Ja, det kan stemme.

Dumt Dagny røk ut, hun virket som en bra dame som kunne endt opp med å bli en verdig vinner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret
17 hours ago, Cambria said:
  Hide contents

Jeg forstår at folk blir sure på Lasse for tvekampen, men jeg fikk vondt av han og. Tore kunne vært ærlig å sagt at han ikke ville gjennomføre sekken. Da hadde Lasse tatt en annen gren. Tore sa at sekken ville bli vanskelig, men han ville gi alt. Lasse må jo bare velge å stole på det han sier da. Jeg synes faktisk Tore var urettferdig som ikke svarte sant da Lasse spurte rett ut. 

 

Men da tar du det for gitt at Lasse var ærlig. Det er ingen grunn til å tro at Lasse hadde valgt bort sekken om Tore sa han ikke vill gjennomføre sekken. Tvert imot burde svaret Tore gav, om Lasse var ærlig, betydd at Lasse burde valgt en annen gren uansett. Sannsynligvis er det kun noe han sa for å forsøke fremstå mindre ille.

Når det er sagt, så har både Tore og Ivana tatt dårlige valg når det gjelder å vinne. Å ta en gammel mann med skade som førstekjempe er tåpelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilkåret skrev (6 minutter siden):

Men da tar du det for gitt at Lasse var ærlig. Det er ingen grunn til å tro at Lasse hadde valgt bort sekken om Tore sa han ikke vill gjennomføre sekken. Tvert imot burde svaret Tore gav, om Lasse var ærlig, betydd at Lasse burde valgt en annen gren uansett. Sannsynligvis er det kun noe han sa for å forsøke fremstå mindre ille.

Når det er sagt, så har både Tore og Ivana tatt dårlige valg når det gjelder å vinne. Å ta en gammel mann med skade som førstekjempe er tåpelig.

 

Rart hun ikke valgte Henrik, hvis det er en mann som hun burde fått ut så er det han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (54 minutter siden):

Har de som er igjen der nå utenom Lasse vært i en tvekamp egentlig?

Andrea har vel ikke vært i tvekamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vilkåret skrev (31 minutter siden):

Men da tar du det for gitt at Lasse var ærlig. Det er ingen grunn til å tro at Lasse hadde valgt bort sekken om Tore sa han ikke vill gjennomføre sekken. Tvert imot burde svaret Tore gav, om Lasse var ærlig, betydd at Lasse burde valgt en annen gren uansett. Sannsynligvis er det kun noe han sa for å forsøke fremstå mindre ille.

Når det er sagt, så har både Tore og Ivana tatt dårlige valg når det gjelder å vinne. Å ta en gammel mann med skade som førstekjempe er tåpelig.

 

Tore hadde jo vært i finaleuken vis han hadde gått for den opprinnelige avtalen med Benjamin.  Han er sikkert flink til å lage mat også og kunne kommet unna hinderløype.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke innlegg som dette. «Det burde lønne seg å være snill med andre» «Nå viser Lasse igjen at han kun tenker på seg selv ?! Selvfølgelig tenker han kun på seg selv. Dette er en konkurranse. Ikke 3A på Liabakken skole. Dette handler om å  vinne en konkurranse. Å få en ganske så bra premie. Bare en som får den.. Da kan man ikke velge en gren for å være snill. Man må velge den man har størst sjanse i å slå ut konkurrenten. Tipper Tore er voksen nok til å forstå det.  

Takk, Irja som jeg skulle sagt det selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De her inne som klager over usympatiske deltagere og at ingen fortjener å vinne.. Jeg er spent på hvor mange av dere som kunne blitt filmet i 10 uker (i en konkurransesetting), med lite mat og sammen med fremmede 24/7, og KUN vist gode sider av dere selv! 

Selv om noen saboterer, gjør et egoistisk valg, er sliten og lei, er barnslig, sluntrer unna en oppgave, eller noe annet, så betyr det ikke at man er en lat og usympatisk dritt. Spesielt i en sånn setting. Folk har ulike sider, men her inne blir man jo hudflettet hvis man ikke gjør det riktige i enhver situasjon 😛 Og man må for all del ikke tenke på seg selv (i en konkurranse!) 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Bente :) men er nok Henrik som vinner.

Min topp 6 er :

1. Bente

2. Andrea

3. Ivana

4. Lasse

 

5. Hanne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Henrik

 

 

 

 

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titori skrev (33 minutter siden):

De her inne som klager over usympatiske deltagere og at ingen fortjener å vinne.. Jeg er spent på hvor mange av dere som kunne blitt filmet i 10 uker (i en konkurransesetting), med lite mat og sammen med fremmede 24/7, og KUN vist gode sider av dere selv! 

Selv om noen saboterer, gjør et egoistisk valg, er sliten og lei, er barnslig, sluntrer unna en oppgave, eller noe annet, så betyr det ikke at man er en lat og usympatisk dritt. Spesielt i en sånn setting. Folk har ulike sider, men her inne blir man jo hudflettet hvis man ikke gjør det riktige i enhver situasjon 😛 Og man må for all del ikke tenke på seg selv (i en konkurranse!) 

 

 

Jeg har alt for god samvittighet til å gjøre noe sånt 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint med denne tråden er å se hvor forskjellige vi er som mennesker. Hver og en har sin mening om hvordan vi tolker spillet på gården. 

Hvem gjør hva - hvem jobber - hvem er sleip - hvem blir lurt - hvem er sterkest - hvem baksnakker - hvem saboterer - hvem fortjener kniv - hvem blir det i tvekamp - hvem fortjener finale og hvem vinner til slutt.

Fin tråd ~ gøy å se at så mange er engasjert😃

Keep Up The Good Work🙌 
 

PS. Tross en dårlig sesong, sitter jeg igjen med 2 stk. jeg heier på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (10 minutter siden):

Det som er så fint med denne tråden er å se hvor forskjellige vi er som mennesker. Hver og en har sin mening om hvordan vi tolker spillet på gården. 

Hvem gjør hva - hvem jobber - hvem er sleip - hvem blir lurt - hvem er sterkest - hvem baksnakker - hvem saboterer - hvem fortjener kniv - hvem blir det i tvekamp - hvem fortjener finale og hvem vinner til slutt.

Fin tråd ~ gøy å se at så mange er engasjert😃

Keep Up The Good Work🙌 
 

PS. Tross en dårlig sesong, sitter jeg igjen med 2 stk. jeg heier på.

Godt sagt!😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 timer siden):

Har de som er igjen der nå utenom Lasse vært i en tvekamp egentlig?

Er vel bare Andrea som ikke har vært i tvekamp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Er vel bare Andrea som ikke har vært i tvekamp 

det stemmer, eller kanskje ikke Hanne heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man skal velge gren utifra hva motstanderen kan klare å vinne i så er det jo ikke no mening i å få velge gren da.. 

Kan hende Lasse angrer på at han spurte, men Tore kunne latt vær å svare, eller sagt at sekken er uaktuelt for han å kjempe med.

Når Tore slapp sekken og valgte å ikke bli med i konkurransen burde Niklas stoppet kampen og spurt hvorfor han ikke holdt i sekken. Og hvis da Tore ikke ville holde i sekken så burde Lasse ha vunnet

Jeg hadde også tapt i den grenen om jeg hadde vært med, fordi jeg er svak, men det står vel ikke i reglene at du skal ta hensyn til alt dette når du velger gren?

 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mommylife skrev (3 minutter siden):

Dersom man skal velge gren utifra hva motstanderen kan klare å vinne i så er det jo ikke no mening i å få velge gren da.. 

Kan hende Lasse angrer på at han spurte, men Tore kunne latt vær å svare, eller sagt at sekken er uaktuelt for han å kjempe med.

Når Tore slapp sekken og valgte å ikke bli med i konkurransen burde Niklas stoppet kampen og spurt hvorfor han ikke holdt i sekken. Og hvis da Tore ikke ville holde i sekken så burde Lasse ha vunnet

Jeg hadde også tapt i den grenen om jeg hadde vært med, fordi jeg er svak, men det står vel ikke i reglene at du skal ta hensyn til alt dette når du velger gren?

 

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mommylife skrev (4 minutter siden):

Dersom man skal velge gren utifra hva motstanderen kan klare å vinne i så er det jo ikke no mening i å få velge gren da.. 

Kan hende Lasse angrer på at han spurte, men Tore kunne latt vær å svare, eller sagt at sekken er uaktuelt for han å kjempe med.

Når Tore slapp sekken og valgte å ikke bli med i konkurransen burde Niklas stoppet kampen og spurt hvorfor han ikke holdt i sekken. Og hvis da Tore ikke ville holde i sekken så burde Lasse ha vunnet

Jeg hadde også tapt i den grenen om jeg hadde vært med, fordi jeg er svak, men det står vel ikke i reglene at du skal ta hensyn til alt dette når du velger gren?

 

Spot on. Hadde jeg blitt andrekjempe hadde jeg gått for sekken med en gang. Hadde tatt de aller, aller fleste i den. Hadde ikke tatt hensyn til om motstanderen var en dame på 45 kg. Jeg hadde hatt lyst til å vinne jeg… (som alle andre?!) 

Andrekjempen har fordelen med å velge gren, og velger selvfølgelig til sin fordel. Ikke for å være grei. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...