Turkis Sau Skrevet 28. september 2022 #461 Del Skrevet 28. september 2022 tonebelinda skrev (På 28.9.2022 den 13.55): Tenk så kjedelig det hadde vært uten Dan Håvard - hadde jo vært reine kristedomsleiren. Ekspander Enig. tonebelinda skrev (På 28.9.2022 den 13.55): I grunn så er sesongen i år blant de mest kjedelige - må da ha litt spill og konflikter der. Ekspander Også enig. tonebelinda skrev (På 28.9.2022 den 13.55): På arbeidsinnsats er det vel i grunn Maymona og Irvana som burde bli neste kvinne ut, jobber ikke mye og iherdig noen av dem. Ekspander Njææ, synes Ivana jobber bra, mens Maymona bidrar lite på oppdrag tonebelinda skrev (På 28.9.2022 den 13.55): Ellers håper jeg Benjamin snart ryker, så kjedelig og så irriterende, spesielt den latteren hans når han starter. Ekspander Jeg liker Benjamin godt. Kan ikke helt sette fingeren på hvorfor, men jeg føler han er veldig ekte og genuin, og at han er en snill person. Lite taktikkeri i han, kanskje tidvis for mye føleri. Sånn ish dårlig forklart. Håper underholdningsverdien tar seg opp under dagens episode, så langt har det vært kjedelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 28. september 2022 #462 Del Skrevet 28. september 2022 Hjertestein skrev (På 28.9.2022 den 6.55): Vis skjult innhold Syntes ordføreren har en veldig dårlig oppførsel mot enkelte. Det han sa under frokosten, det var litt ubehagelig å se. Også ble jeg litt urolig inni meg, for jeg så noe i øynene på Dan jeg ikke helt likte. Kan være jeg er litt følsom idag, men øynene hans trigget noe i meg, på en negativ måte. Han liker å herske. Litt fra dagens episode, ikke så mye avslørende, men tok i spoilertag likevel😊 Ekspander Cookiesandcream skrev (På 28.9.2022 den 10.03): Vis skjult innhold Helt enig med deg! Under frokosten når han snakket med Erlend, så synes jeg også ansiktet og øynene hans endret seg. Han var ikke den blide, joviale ordføreren lengre. Misliker han skikkelig nå, merker jeg. Og Erlend som er en så fin fyr da, og som uansett hva som skjer klarer å ta det med hevet hode. Nei, uff... Håper karma biter Dan i rompa veldig snart. Ekspander Vis skjult innhold Uenig i dette angående Dan. Jeg så bare at han satt opp et litt strengt og bestemt åsyn. Ingen er blid hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #463 Del Skrevet 28. september 2022 Turkis Sau skrev (På 28.9.2022 den 14.03): Enig. Også enig. Njææ, synes Ivana jobber bra, mens Maymona bidrar lite på oppdrag Jeg liker Benjamin godt. Kan ikke helt sette fingeren på hvorfor, men jeg føler han er veldig ekte og genuin, og at han er en snill person. Lite taktikkeri i han, kanskje tidvis for mye føleri. Sånn ish dårlig forklart. Håper underholdningsverdien tar seg opp under dagens episode, så langt har det vært kjedelig. Ekspander Jeg tror også det kan være fordi man har fulgt med på farmen i så mange sesonger at det ikke føles like spesielt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 28. september 2022 #464 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (På 28.9.2022 den 15.41): Jeg tror også det kan være fordi man har fulgt med på farmen i så mange sesonger at det ikke føles like spesielt lenger Ekspander Tror kanskje du har rett i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #465 Del Skrevet 28. september 2022 Turkis Sau skrev (På 28.9.2022 den 15.44): Tror kanskje du har rett i det. Ekspander Blir som å se sesong 1 med nye skuespillere hvert år 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 28. september 2022 #466 Del Skrevet 28. september 2022 Lagt inn spolertagg og ryddet for avsporing. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 28. september 2022 #467 Del Skrevet 28. september 2022 (endret) Dagens episode: Vis skjult innhold Dan Håvard fremstår som en oppblåst type jeg har lett for å mislike. Men i år klarer jeg ikke mislike typen. Hadde det ikke vært for Dan Håvard så hadde årets Farmen vært noe av det dølleste som har blitt vist på TV noensinne. Heier ikke på Dan Håvard, men håper han kommer langt likevel! Benjamin har kommet seg siden de første to ukene, men ville ikke felt en tåre om han røk ut snart. Tror nok han eller Henrik ligger tynt an nå. Og for meg er det det samme hvem av de som ryker. Sliter faktisk i år med å finne meg en favoritt og noen å heie på. Synes synd på Erlend, og synes ikke han fortjener å bli valgt så tett. Men jeg kan skjønne at han er en stor trussel. Den gode nyheten er at det blir nok ikke øksekast på søndag Endret 28. september 2022 av Ctrl 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 28. september 2022 #468 Del Skrevet 28. september 2022 Håper noen saboterer ukesoppdraget nå. Å se fjeset på ordføreren når den joviale maska sprekker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 28. september 2022 #469 Del Skrevet 28. september 2022 Hvorfor sparke ut så mange store, sterke menn SÅ tidlig- når det er så mange uker med hardt arbeid igjen før en finale langt der frem i tid?! Skjønner ikke det jeg, spesielt ordføreren som ikke er så glad i å jobbe og ta i et tak selv heller😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 28. september 2022 #470 Del Skrevet 28. september 2022 Blekkulfina skrev (På 28.9.2022 den 21.53): Hvorfor sparke ut så mange store, sterke menn SÅ tidlig- når det er så mange uker med hardt arbeid igjen før en finale langt der frem i tid?! Skjønner ikke det jeg, spesielt ordføreren som ikke er så glad i å jobbe og ta i et tak selv heller😅 Ekspander Hadde jeg ambisjon om å vinne, og fått mulighet til å ta ut de sterkeste konkurrentene, hadde jeg gjort det når som helst i spillet, 10 av 10 ganger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 29. september 2022 #471 Del Skrevet 29. september 2022 Han der Dan nyter å ha makt, er herskesyk og rett og slett sleip. Og falsk. Det skinner igjennom. Sitter på den storbondestolen omtrent som hersker av gamle Kina. Han klarer ikke å ha en normal og naturlig samtale. Nei æsj, sorry altså, blir dårlig av å høre på at han nyter sin egen stemme, og bruker hersketeknikk for alt det er verdt. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 29. september 2022 #472 Del Skrevet 29. september 2022 Jeg skjemmes av å være nordfra når sånne som Dan skal representere landsdelen! Han er sleip, lat og har et forferdelig dårlig språk, klarer ikke si en setning uten bannskap🙄 Når han sitter der som en kortvokst gnom på trona si, og slenger ufinheter til et fantastisk menneske som Erlend, da blir jeg kvalm! At han snakker med mat i munnen gjør det ikke bedre🤮 For et uredelig og ufyselig menneske han er! Håper noen saboterer ukesoppdraget! 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #473 Del Skrevet 29. september 2022 Haha den latteren til Benjamin 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #474 Del Skrevet 29. september 2022 Morsomt å se Dan og Erlend krangle 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #475 Del Skrevet 29. september 2022 "Svart belte i jesus" 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 29. september 2022 #476 Del Skrevet 29. september 2022 drivhus skrev (På 29.9.2022 den 0.10): Han der Dan nyter å ha makt, er herskesyk og rett og slett sleip. Og falsk. Det skinner igjennom. Sitter på den storbondestolen omtrent som hersker av gamle Kina. Han klarer ikke å ha en normal og naturlig samtale. Nei æsj, sorry altså, blir dårlig av å høre på at han nyter sin egen stemme, og bruker hersketeknikk for alt det er verdt. Ekspander Jeg håper at den neste storbonden velger ham som førstekjempe og får ham ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #477 Del Skrevet 29. september 2022 Uansett hvem Erlend velger som andrekjempe så håper jeg at han vinner! Av alle mennene der inne så er han definitivt den mest verdige vinneren Av damene så har jeg fått veldig sansen for Andrea, jeg synes hun virker veldig klok og moden for alderen Det hadde vært fantastisk å se de to i finalen, da kunne jeg fint sagt at dette har vært en bra sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 29. september 2022 #478 Del Skrevet 29. september 2022 Hvem må bli andrekjempe nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. september 2022 #479 Del Skrevet 29. september 2022 Adobyen skrev (På 29.9.2022 den 0.52): Hvem må bli andrekjempe nå da? Ekspander Tipper Benjamin, jeg synes at han taklet dette veldig bra da, han fortsatte med oppgavene sine for gruppa sin skyld og det synes jeg han fortjener ros for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 29. september 2022 #480 Del Skrevet 29. september 2022 Var nok litt dumt for programmet sin del at to av ganske livale gutter forsvann så kjapt. Husker Lasse slo hardt i bordet en gang da han synes noe ble feil eller urettferdig. Jo foressten, det var fordi hun første dama ble valgt til førstekjempe. Savner litt sånne reale fyrer. Det er mye dynamikk i han som er politi, man kan se at han hater Dan så mye at han biter tennene sammen for ikke å sprekke i tusen knas 😅 Så da blir det vel kunstneren da som står for tur? Men jeg tror de frykter han fordi han sikkert vil velge kunnskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå