Jytte Skrevet 20. november 2022 #1761 Del Skrevet 20. november 2022 Har tv2 play, men når legges kveldens episode - finalen ut? Håper en av de som har minst penger vinner, men det vet jeg ikke hvem er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 20. november 2022 #1762 Del Skrevet 20. november 2022 Jytte skrev (4 minutter siden): Har tv2 play, men når legges kveldens episode - finalen ut? Håper en av de som har minst penger vinner, men det vet jeg ikke hvem er. Det går nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #1763 Del Skrevet 20. november 2022 Jytte skrev (7 minutter siden): Har tv2 play, men når legges kveldens episode - finalen ut? Håper en av de som har minst penger vinner, men det vet jeg ikke hvem er. Håper bare at Henrik ikke vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 20. november 2022 #1764 Del Skrevet 20. november 2022 Spoiler Der orker jeg ikke se mer.. Bente var så nære! Teit at de ikke måtte ha helt strake armer i øvelsen, da hadde Bente hatt seieren i boks og vi hadde sett henne med Andrea i finalen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 20. november 2022 #1765 Del Skrevet 20. november 2022 SINNA SPOILER😂 Spoiler Hvorfor i heeeeeelvete får Bente her beskjed om armen når det er HAN som har de sykeste bøyningene på armene? Det skjønte ikke jeg.... Du ser jo armen hans er mye mindre skeiv..? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #1766 Del Skrevet 20. november 2022 Hjertestein skrev (3 minutter siden): SINNA SPOILER😂 Vis skjult innhold Hvorfor i heeeeeelvete får Bente her beskjed om armen når det er HAN som har de sykeste bøyningene på armene? Det skjønte ikke jeg.... Du ser jo armen hans er mye mindre skeiv..? Føler du spoila litt nå 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2022 #1767 Del Skrevet 20. november 2022 Hjertestein skrev (4 minutter siden): SINNA SPOILER😂 Skjul innhold Hvorfor i heeeeeelvete får Bente her beskjed om armen når det er HAN som har de sykeste bøyningene på armene? Det skjønte ikke jeg.... Du ser jo armen hans er mye mindre skeiv..? Spoiler Jeg reagerte på det samme. Før fikk de alltid beskjed om strake armer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 20. november 2022 #1768 Del Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Føler du spoila litt nå 😕 Du må jo ikke lese hvis du ikke har sett, jeg skrev i spoiler samtidig som jeg så på, aner ikke hvem som vinner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 20. november 2022 #1769 Del Skrevet 20. november 2022 Adobyen skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Jeg reagerte på det samme. Før fikk de alltid beskjed om strake armer.. Spoiler Er ikke det helt fucked up? Bente måtte strekke ut armen men ikke han? Whaaat🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. november 2022 #1770 Del Skrevet 20. november 2022 🎉 til den som vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #1771 Del Skrevet 20. november 2022 Hjertestein skrev (1 minutt siden): Du må jo ikke lese hvis du ikke har sett, jeg skrev i spoiler samtidig som jeg så på, aner ikke hvem som vinner. Ah trodde du hadde sett ferdig og kanskje Henrik hadde vunnet og derfor var du sint :Å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 20. november 2022 #1772 Del Skrevet 20. november 2022 Hjertestein skrev (9 minutter siden): SINNA SPOILER😂 Skjul innhold Hvorfor i heeeeeelvete får Bente her beskjed om armen når det er HAN som har de sykeste bøyningene på armene? Det skjønte ikke jeg.... Du ser jo armen hans er mye mindre skeiv..? Spoiler Tenkte det samme som deg, helt til jeg skjønte at Bente fikk beskjed om at bøtta nesten berørte bordet, derfor beskjed. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 20. november 2022 #1773 Del Skrevet 20. november 2022 Spoiler Alle som var inne må ha sjett heilt utruleg mykje som falt bort i klipp for at dei likar Henrik nok til å gje han kniv. Framsto jamnt over ein egoistisk sutregut. Synd! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #1774 Del Skrevet 20. november 2022 Er det mange her som føler for å se farmen kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. november 2022 #1775 Del Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Er det mange her som føler for å se farmen kjendis? Ja, jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #1776 Del Skrevet 20. november 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Ja, jeg gjør. Noen kjendiser du ser fram til å se der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. november 2022 #1777 Del Skrevet 20. november 2022 Håper på Bente og Andrea i finalen. Og at Bente vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #1778 Del Skrevet 20. november 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Håper på Bente og Andrea i finalen. Og at Bente vinner. Samme, Henrik som vinner hadde vært en veldig hard karamell å svelge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 20. november 2022 #1779 Del Skrevet 20. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Noen kjendiser du ser fram til å se der? Hmmm, vet ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 20. november 2022 #1780 Del Skrevet 20. november 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Hmmm, vet ikke helt. Jeg tenker i hvert fall at det kan umulig bli noe verre enn årets sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå