Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (9 minutter siden):
  Skjul innhold

Bare ikke noen av ungdommene vinner

håper  bente ❤️ men tror Henrik 😵

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (28 minutter siden):

håper  bente ❤️ men tror Henrik 😵

Spoiler

Samme her - håper Bente, men frykter det blir Henrik

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Koselig episode og gode konkurranser. Fikk testet de i litt forskjellig. Artig med gårdsløype. Fornøyd med de som gikk videre, det var fortjent. Fine folk synes jeg :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags konkurranser gjenstår nå da? De har jo hatt smiing tidligere. Kan det være noe fysisk igjen, kun matlaging?  Hva tror dere? Kunne vært gøy med noe nytt.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggeklosskonkurransen var egentlig malplassert utifra konseptet, men greit nok siden den var ny. Kjønnsnøytral om ikke annet. Ikke verst bare det. 

I gårdsløypa virket deltakerne mer fokusert på tiden enn å løse oppgavene ordentlig. Tror nok at om de hadde gått igjennom løypa, tatt det med ro, fokusert på oppgavene og tenkt og vurdert, så hadde man fått et mye bedre resultat - og da vunnet konkurransen siden den omhandlet poengene først og fremst. Men det var visst om å gjøre å komme i mål raskest mulig hos alle. 

Kjedelig at Ivana røk. :( En sidenote: For et flott hår Ivana har, og har hatt under hele oppholdet! :) 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på de siste konkurransene. Nå har de hatt en kunnskapshinderløype. Så jeg lurer på om de får en skikkelig hinderløype eller om det var det. Håper det, heier på Bente. Om de får en vanlig farmen-hinderløype så tror jeg ikke Bente kan hevde seg. 

Tror de får en skikkelig hinderløype, en matlagingskonkurranse, en kunnskapskonkurranse og en smie-oppgave. Og så avgjøres det hele med øksekast eller melkespann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fine konkurranser, det ble også veldig spennende! Elsker at Bente vant over Henrik som var favoritt i første del, og hvor barnslig Henrik reagerte. Han unner virkelig ikke andre glede. Synd Lasse røk på smiing, men nå håper jeg Andrea og Bente står i finalen. Andrea burde absolutt hatt bedre selvtillit, hun er dyktig. Kanskje det blir en konkurranse hvor en går direkte til finalen, og melkespann om hvem som blir nr.2? Om Henrik vinner da altså.. Hadde egentlig sluttet å se på, men nå MÅ en av de to jentene gå hele veien! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Whoo dette ble jo bedre semifinalister enn man kunne tørre å håpe på! Jeg så for meg Henrik, Lasse og Hanne. Men i stedet så er Bente og Andrea der. Det gjorde denne uka litt bedre iallfall. 

De to konkurransene som skal avhøre finalistene gjetter jeg blir noe sying + melkespann. Håper jentene tar dette! Og at Bente vinner hele dritten. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

For en finaleuke! Digger fornyelsen og at det er mer sammenheng med selve farmenoppholdet👍😊 

Det skal lønne seg å delta på ukesoppdrag, da står man sterkere i finaleuka. Liker også at øksekast som kan være litt tilfeldig er borte, samme med melkespann og hinderløypa i vann. Sistnevnte har iallfall ikke mye med gårdkunnskaper å gjøre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så digg å få ut Lasse. Håper Henrik ryker på andreplass. Av Andrea og Bente så er det hips om haps hvem som vinner. Håper iallefall ikke Henrik vinner.

Konkuransene idag var spennende og en sann fornøyelse å se Bente vant over Henrik.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...