Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (1 minutt siden):

He he det er ikke for sent før han ryker ut 😅

Så glad man ikke kan være anonym her lenger, det var ofte en eller annen idiot som spoilet hvem som vant tvekampen 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Så glad man ikke kan være anonym her lenger, det var ofte en eller annen idiot som spoilet hvem som vant tvekampen 😒

Jeg har ikke alltid turt å gå inn i tråden før etterpå siden det var så mye spoiling, men jeg synes ikke det har vært det i år. Bra 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke alltid turt å gå inn i tråden før etterpå siden det var så mye spoiling, men jeg synes ikke det har vært det i år. Bra 😊

Mye finere stemning her uten anonymbrukere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Mye finere stemning her uten anonymbrukere :)

Ja, virker som det har en dempende virkning. Anonymknappen er grei å ha når man vil gi råd som røper litt for mye personlig info. Synd at det misbrukes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (5 timer siden):

Men du vet at mange her inne er så opptatt å dulle med denne pinsevenn-predikanten, at det nesten er nifst.

Ja, det er ikke måte på. Vet de i det hele tatt hva pinsevenner står for?! Erlend virker som en omgjengelig og hyggelig fyr han, men det pinsetøvet sitt burde han holde for seg selv. Hva er det med religiøse personer som bare MÅ få med seg andre inn i menigheten/troen??  

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på med Erlend er at ved første øyekast virker han veldig sympatisk og en som prøver å leve opp til å være raus. Jeg likte han også, frem til samtalen han hadde med Trysil-gutten før tvekamp. Trusler og manipulasjon. Heldigvis gjennomskuet unggutten det med det samme. Jeg tenkte at det var et engangstilfelle , men så skjer nøyaktig det samme igjen i samtalen med Henrik. Han spiller på samvittighet, sier han stoler på at Henrik velger en gren som er «fair». Folk som bruker samvittighet som manipulasjon har jeg ingenting til overs for og dessverre er nok dette et virkemiddel han antagelig har for vane å bruke i arbeidet sitt som predikant. Han klarer seg ganske godt ganske lenge, men når presset ble for stort klarte han nok ikke dy seg for å bruke metoder som nok har veldig god effekt i menigheten hans. Han er ikke den nye Thor. De to kan ikke sammenlignes. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (22 timer siden):

Dagens episoder: 

Skjul innhold

Hadde man kjørt en drikkelek til hver gang noen sa ordet ordfører i hver episode, og særlig i dag, så hadde man blitt helt kanari etter 40 minutter.

Litt mye Dan Håvard. Kjenner at jeg har gått lei. Denne uken som en storbonde som har gitt fra seg mye av ansvaret til hjelperne og som knapt bidrar noe særlig, men tar æren for alt tilslutt. 

Og drive på å jakte ut Erlend som følge av at "det er litt mye Visjon Norge" synes jeg er latterlig. 

Nå håper jeg de andre skrur på konkurranseinnstinktet med å prøve å få ut ordføreren ettersom han har to kniver. 

Henrik har jeg heller ingenting til overs for. Lusker rundt med trøtte holdninger, spiser så altfor mye og tenker mest på seg selv. Han også. 

Synd Erlend måtte gi tapt for disse to. 

Tror årets Farmen er den minst givende sesongen jeg har sett på. 

Enig, og godt oppsummert.

jukkapalme skrev (21 timer siden):

Enig. Jeg liker egentlig fyren, men ble for mye Jesus idag. Teit da han skulle velsigne Andrea. Utrolig irriterende med folk som skal prakke på andre religion. Håper likevel han vinner kampen, mye for å se trynet på Dan 😂

Andrea ønsker det, og sa synes jeg det var en fin og rørende greie. 

Jeg er til info agnostiker.

Cid skrev (21 timer siden):

Ganske poengløst å bytte ut tautrekking mot noe enda mer farlig 🙊

Enig! Det så utrolig brutalt ut!

Adobyen skrev (20 timer siden):

Det der var ingen fair kamp. Lett fluevekt mot en som er dobbelt så stor, burde ikke engang ha vært en tilgjengelig gren for den svære kjempen. Feigt.

Jepp, enig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (23 timer siden):

Det der var ingen fair kamp. Lett fluevekt mot en som er dobbelt så stor, burde ikke engang ha vært en tilgjengelig gren for den svære kjempen. Feigt.

Er han under 48 kg, tror du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Så tragisk :( skjønner godt at hun trakk seg, hadde gjort det samme om for eksempel mamma hadde dødd ❤️ https://www.tv2.no/underholdning/farmen/brutalt-a-fa-dodsbudskapet-mens-jeg-var-inne-pa-farmen/15147425/

Spoiler

MÅ være  helt grusomt å få¨en sånn beskjed når du er der inne, helt forferdelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tilfeldigvis på en nyhets nettside nå som spoiler kveldens episode på bilde og overskrift. Synes det er så utrolig dårlig! 

Endret av lemoncake
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
lemoncake skrev (5 timer siden):

Så tilfeldigvis på en nyhets nettside nå som spoiler kveldens episode på bilde og overskrift. Synes det er så utrolig dårlig! 

Det var spoilervarsel i overskriften, på fb i hvert fall, fra Tv2, så da kunne man bare bladd forbi, akkurat som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Det var spoilervarsel i overskriften, på fb i hvert fall, fra Tv2, så da kunne man bare bladd forbi, akkurat som her.

Ingen advarsel på hjemmesiden til Seoghør, der står det i overskriften. Umulig å overse eller unngå, om en først er inne der og kikker. 

Spoiler

Så nettopp episoden, det var veldig trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Ingen advarsel på hjemmesiden til Seoghør, der står det i overskriften. Umulig å overse eller unngå, om en først er inne der og kikker. 

Skjul innhold

Oi, jeg tenkte ikke på Seoghør, huff… 

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (Akkurat nå):

Spoiler

Jeg synes vel også at det ikke er noe å «klage» over, at det ble spoilet… det er ikke underholdning, det var bare vondt. 

Vis skjult innhold

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Så utrolig trist !!! Ikke ofte jeg gråter av realityprogrammer, men nå gjorde jeg det faktisk. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):

Det er ikke på fb jeg mente. Men på sol.no. Nettavisen hadde noe på fb som stod spoiler på, men de viser jo bilde og tekst under i uthevede bokstaver hva kveldens episode handler om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
lemoncake skrev (19 minutter siden):

Det er ikke på fb jeg mente. Men på sol.no. Nettavisen hadde noe på fb som stod spoiler på, men de viser jo bilde og tekst under i uthevede bokstaver hva kveldens episode handler om. 

Det blir litt for dumt. Kjedelig for de som skal se kveldens episode.  Ikke fordi det var underholdende, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Veldig overrasket over storbonden!! Hvorfor valgte Erlend slik? Hadde de en avtale mon tro 🤔 Jeg tenkte han kom til å velge Bente. Som er et slags overhode på gården i utgangspunktet, og ikke har vært storbonde før. 

Men men. Det positive blir jo å få se mer av Henrik. Vært såå anonym hittil. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...