Ruskemor Skrevet 2. oktober 2022 #301 Del Skrevet 2. oktober 2022 Jeg også ble så utrolig glad på dine vegen, føler liksom jeg kjenner deg litt uten å kjenne deg😊 hadde faktisk tenkt til å spørre hvordan det går samme dagen som du hadde skrevet. Og den testen var jo bare fantastisk, kan de egentlig bli bedre🤷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 3. oktober 2022 #302 Del Skrevet 3. oktober 2022 Gratulerer så mye!!! Nå ble jeg skikkelig glad ❤️❤️ Denne må holde hele veien. Kanskje du kan få progesteronstøtte og blodfortynnende for å øke sjansene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #303 Del Skrevet 3. oktober 2022 Ruskemor skrev (18 timer siden): Jeg også ble så utrolig glad på dine vegen, føler liksom jeg kjenner deg litt uten å kjenne deg😊 hadde faktisk tenkt til å spørre hvordan det går samme dagen som du hadde skrevet. Og den testen var jo bare fantastisk, kan de egentlig bli bedre🤷 Ja, vi er en god gjeng her inne som "kjenner" hverandre nå føler jeg 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #304 Del Skrevet 3. oktober 2022 Prøver2021 skrev (7 timer siden): Gratulerer så mye!!! Nå ble jeg skikkelig glad ❤️❤️ Denne må holde hele veien. Kanskje du kan få progesteronstøtte og blodfortynnende for å øke sjansene? Tusen takk 😍❤️ Jeg håper virkelig det, men tørr liksom ikke se for meg en baby, tørr ikke tenke på at jeg forhåpentligvis ser noe på ultralyd engang. Klinikken mente ikke det var nødvendig.. Men skal ta hcg og avtale TUL ut fra hva den viser☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 4. oktober 2022 Forfatter #305 Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) hcg-nivå ca 4+6: 2000 🥳❤️ Nå må vel dette gå bra 😭❤️ TUL 20 oktober, tiden kommer til å snegle seg avgårde fram til den, jeg håper sånn vi ser et bankende hjerte🥺❤️ vil da være 7+2. Huff, det er akkurat da jeg var på TUL sist når de oppdaga MA'en. Men det betyr jo selvsagt ingenting selv om man blir litt overtroisk 🙈 Endret 4. oktober 2022 av Elise93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 4. oktober 2022 #306 Del Skrevet 4. oktober 2022 Dette ser jo veldig bra ut Jeg måtte sjekke og jeg hadde rett over 2000 i hcg da jeg var ca 5+3. Og resultatet av den målingen ligger nå og sover i sengen sin Har dere kommet hjem fra ferie? Er noen lange dager til den 20 ja. Forstår det kjempegodt. Dagene sniler seg virkelig avgårde når man venter på TUL. For meg hjalp det å legge en del planer slik at jeg holdt meg opptatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiger Skrevet 5. oktober 2022 #307 Del Skrevet 5. oktober 2022 Elise93 skrev (21 timer siden): hcg-nivå ca 4+6: 2000 🥳❤️ Nå må vel dette gå bra 😭❤️ TUL 20 oktober, tiden kommer til å snegle seg avgårde fram til den, jeg håper sånn vi ser et bankende hjerte🥺❤️ vil da være 7+2. Huff, det er akkurat da jeg var på TUL sist når de oppdaga MA'en. Men det betyr jo selvsagt ingenting selv om man blir litt overtroisk 🙈 Så fantastisk Elise! 🥰 Krysser alt 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #308 Del Skrevet 6. oktober 2022 Kakaoen skrev (På 4.10.2022 den 21.29): Dette ser jo veldig bra ut Jeg måtte sjekke og jeg hadde rett over 2000 i hcg da jeg var ca 5+3. Og resultatet av den målingen ligger nå og sover i sengen sin Har dere kommet hjem fra ferie? Er noen lange dager til den 20 ja. Forstår det kjempegodt. Dagene sniler seg virkelig avgårde når man venter på TUL. For meg hjalp det å legge en del planer slik at jeg holdt meg opptatt. Ååå, så herlig ❤️ ja, vi kom hjem på lørdag. Så nå er vi klare for mørketiden med litt d-vitamin og sol innabords! ☻️ ja, håper tiden går fort 🥰 har heldigvis mye planer fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 6. oktober 2022 #309 Del Skrevet 6. oktober 2022 For en fantastisk nyhet @Elise93 ❤️❤️ ❤️ Gratulerer SÅ mye! Jeg er virkelig SÅ glad og rørt på dine vegne, endelig går det din vei 🥰 Det er en skikkelig tålmodighetsprøve å gå å vente på første ultralyd! Enig med @Kakaoen Prøv å planlegg et eller annet hver dag nå fremover, hverdagsting eller aktiviteter som du kan glede deg til eller som gjør deg godt, lettere sagt enn gjort i know, men hjelper i det minste litt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #310 Del Skrevet 7. oktober 2022 gladlaksen skrev (21 timer siden): For en fantastisk nyhet @Elise93 ❤️❤️ ❤️ Gratulerer SÅ mye! Jeg er virkelig SÅ glad og rørt på dine vegne, endelig går det din vei 🥰 Det er en skikkelig tålmodighetsprøve å gå å vente på første ultralyd! Enig med @Kakaoen Prøv å planlegg et eller annet hver dag nå fremover, hverdagsting eller aktiviteter som du kan glede deg til eller som gjør deg godt, lettere sagt enn gjort i know, men hjelper i det minste litt 😊 Tusen takk @gladlaksen❤️❤️ ble veldig overraska, hadde ikke i min villeste fantasi trodd det. Frykten for ny MA er dessverre stor, spesielt med lite symptomer om dagen. Eneste trøsten er blodprøven jeg tok som hadde fine verdier, også fikk jeg 3+ på digital idag. Men huff.. håper virkelig ikke dette blir en gjentakelse 🥺 prøver bare å tenke positivt, tenker at de fleste graviditeter går bra. Også tar jeg en dag om gangen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 7. oktober 2022 #311 Del Skrevet 7. oktober 2022 Åh gratulerer så mye!! Krysser fingre og tær for at det går hele veien i mål!! 🥰Jeg har stor forståelse for at det er vanskelig å glede seg.. Ta det en dag av gangen! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter #312 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Helne90 skrev (21 timer siden): Åh gratulerer så mye!! Krysser fingre og tær for at det går hele veien i mål!! 🥰Jeg har stor forståelse for at det er vanskelig å glede seg.. Ta det en dag av gangen! ❤️ Tusen takk!! 🥰❤️ skal prøve på det ❤️ Endret 8. oktober 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 8. oktober 2022 #313 Del Skrevet 8. oktober 2022 Så fantastiske nyheter 😍 Dette må jo bare gå veien 🤞🏼❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 10. oktober 2022 #314 Del Skrevet 10. oktober 2022 Ååh, gratulerer så mye til deg! Så koselig å lese at det gikk på egenhånd💜 skjønner godt du er nervøs og betenkt, men jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå veien for dere💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 11. oktober 2022 Forfatter #315 Del Skrevet 11. oktober 2022 Frøken_lurepave skrev (22 timer siden): Ååh, gratulerer så mye til deg! Så koselig å lese at det gikk på egenhånd💜 skjønner godt du er nervøs og betenkt, men jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå veien for dere💜 Tusen takk 🥰❤️ håper virkelig det! Hvordan går det med deg da? 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 12. oktober 2022 #316 Del Skrevet 12. oktober 2022 Elise93 skrev (22 timer siden): Tusen takk 🥰❤️ håper virkelig det! Hvordan går det med deg da? 💕 💜 Her går det opp og ned😔Ikke skjedd noe enda og venter på innkalling til IVF. Ikke fått dato enda, bare at vi skal få time i løpet av uke 2 I 2023. Vet du hvor lang tid i forveien man får tildelt time? Synes det tar så fryktelig lang tid.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 12. oktober 2022 Forfatter #317 Del Skrevet 12. oktober 2022 Frøken_lurepave skrev (1 time siden): 💜 Her går det opp og ned😔Ikke skjedd noe enda og venter på innkalling til IVF. Ikke fått dato enda, bare at vi skal få time i løpet av uke 2 I 2023. Vet du hvor lang tid i forveien man får tildelt time? Synes det tar så fryktelig lang tid.. Håper IVF er veien å gå for dere ❤️ ja, jeg ble egentlig innkalt til offentlig behandling nå i desember, men har fått time neste uke faktisk. Så fikk det 2 måneder tidligere enn det som sto i brevet☺️ håper dere også får det. Litt ironisk at jeg nå er gravid så jeg må jo si fra meg den timen da, men skal høre om jeg kan kontakte de igjen hvis det ikke går bra med graviditeten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 13. oktober 2022 #318 Del Skrevet 13. oktober 2022 Gratulerer med spiren, krysser fingrene for at alt går bra😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter #319 Del Skrevet 15. oktober 2022 Endelig 😭😭😭❤️❤️ etter 1,5 år med prøving, 1 MA og 2 avbrutte IVF-forsøk så vi endelig et lite knøtt med hjerteslag 😭❤️ Vi er i lykkerus! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 15. oktober 2022 #320 Del Skrevet 15. oktober 2022 Så fantastisk. Så glad på deres vegne 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå