Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸


Elise93

Anbefalte innlegg

Kakaoen skrev (På 21.7.2023 den 21.57):

Ååå så gøy å få vite dette allerede 😍 Herlig 😍

Jaaa, føles helt uvirkelig 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh her var det masse gode nyheter, Elise 😍 Så glad på dine vegne at det endelig gikk veien! Gratulerer så mye med en liten jente på vei 😊 Jeg har ikke vært her på kjempelenge. Født akkurat en liten gutt 💕 Masse lykke til i den kommende tiden! Du kommer til å bli en fantastisk mamma💜

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Tussi2018 skrev (På 31.7.2023 den 23.59):

Ååh her var det masse gode nyheter, Elise 😍 Så glad på dine vegne at det endelig gikk veien! Gratulerer så mye med en liten jente på vei 😊 Jeg har ikke vært her på kjempelenge. Født akkurat en liten gutt 💕 Masse lykke til i den kommende tiden! Du kommer til å bli en fantastisk mamma💜

Tusen takk ❤️ er så takknemlig for at det endelig gikk veien 🥺💕 jeg gleder meg stort til å bli mamma! Gratulerer  så mye med den lille prinsen 😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Tessiekd skrev (På 30.9.2023 den 8.27):

Heei! 🤎 

Nå kom jeg til å tenke på deg og måtte bare inn hit for å høre hvordan det går? 🥰🤎

Heii fine deg 🥰 Her går alt bra! Idag er jeg 27+3, jeg kjenner masse liv hver eneste dag og vi bare gleder oss stort 🫶 kjenner oss veldig takknemlige også klarer jeg samtidig ikke helt å tro på det før hun er ute av magen tror jeg 🙈💕 hvordan går det med deg/dere? 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden jeg har oppdatert her nå 🫶 graviditeten går fort og sakte på samme tid. Er 35+5 idag 🩷 kan ikke helt tro at vi er kommet så langt og snart er ved målstreken 🥹 er veldig spent og lykkelig, men redd også. Er redd for at dette skal bli tatt fra oss, tar meg selv i å tenke at det er for godt til å være sant. Er veldig bevisst på å kjenne etter liv hele tiden og blir redd når jeg ikke kjenner noe. Heldigvis er det en aktiv jente der inne 🙈🩷 klarer ikke helt å slappe av før hun er ute kjenner jeg, men prøver å tenke at det er veeeldig liten sjanse for at det kan gå galt nå! Og hun må gjerne komme litt før tiden 🥹🩷 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Elise93 skrev (På 28.11.2023 den 7.11):

Lenge siden jeg har oppdatert her nå 🫶 graviditeten går fort og sakte på samme tid. Er 35+5 idag 🩷 kan ikke helt tro at vi er kommet så langt og snart er ved målstreken 🥹 er veldig spent og lykkelig, men redd også. Er redd for at dette skal bli tatt fra oss, tar meg selv i å tenke at det er for godt til å være sant. Er veldig bevisst på å kjenne etter liv hele tiden og blir redd når jeg ikke kjenner noe. Heldigvis er det en aktiv jente der inne 🙈🩷 klarer ikke helt å slappe av før hun er ute kjenner jeg, men prøver å tenke at det er veeeldig liten sjanse for at det kan gå galt nå! Og hun må gjerne komme litt før tiden 🥹🩷 

Kom til å tenke på deg og måtte inn å se om det var noen oppdateringer!. Sitter her og leser med en 9-måneders liten gutt sovende i bæresele på brystet og får flashback til i fjor på denne tiden! Får frysninger av å lese og kjenner meg så igjen i dine tanker selv om vi ikke hadde en like lang vei til å bli gravide ❤️ Masse lykke til i siste innspurt 💕💕💕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
gladlaksen skrev (På 14.12.2023 den 12.09):

Kom til å tenke på deg og måtte inn å se om det var noen oppdateringer!. Sitter her og leser med en 9-måneders liten gutt sovende i bæresele på brystet og får flashback til i fjor på denne tiden! Får frysninger av å lese og kjenner meg så igjen i dine tanker selv om vi ikke hadde en like lang vei til å bli gravide ❤️ Masse lykke til i siste innspurt 💕💕💕

Så herlig 🥰❤️ Tusen takk! Er så takknemlig for at det endelig gikk 🩷 nå venter vi bare i spenning på frøkna, 9 dager til termin 🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

27.12 kom jenta vår til verden 🩷 hun ble forløst med keisersnitt etter en langvarig og smertefull fødsel. Jeg var heldigvis forberedt siden hun lå i seteleie. Alt var verdt det når hun endelig kom 🥰 veldig surrealistisk og uvirkelig å endelig få møte barnet vi har ventet så lenge på. Nå bare nyter vi barseldagene hjemme 🥰🩷 

  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå gratulerer så mye!! 💗💗 Nyt tiden fremover 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Nyt og kos deg med barseltiden ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...