Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸


Elise93

Anbefalte innlegg

Elise93 skrev (5 timer siden):

Det skjønner jeg 🙈 turte først å laste ned appene igjen etter ultralyden sist 🙈 håper blodprøvene gikk bra!🤞❤️ når har du ultralyd?

1 januar 😂 så kan bli nyttårsbarn dette 😂❤️

Åå så koselig med ultralydbilde!❤️❤️ så bra at alt står godt til😍

Blodprøvene gikk bra, gikk fra 685 til 1853 🤞🏻 Ultralyd om 1,5-2 uker, men har ikke fått datoen enda 😄 da er jeg over 6 uker:-) Grugleder meg, siden jeg aldri har hatt en positiv ultralyd🤷🏼‍♀️

1 januar ja🤩 spennende! Jeg har 7 februar 🌸

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sommerfugl154 skrev (17 timer siden):

Ja, det er ikke noen dans på roser! Men, håper det blir verdt det in the end! Legene og sykepleierne er veldig søte og hyggelige , så jeg føler meg veldig godt ivaretatt heldigvis 🥰

De sier de vil sjekke med ultralyd en gang i uken ☺️ Så neste er vel på onsdag vil jeg tro! Snakket også med legen litt mer i dag og hun sa de hadde sett plommesekk på forrige, vi hadde bare ikke rukket å prate etter undersøkelsen! 

Og i dag hadde hcg steget til over 5000 💖😭 Å jeg håper så mye!

Såå glad på dine vegne også 😍Da har du termin en måned før meg. Jeg har 1.februar 🌱❄️

 

Krysser alt for vinterbabyene våre 🥰🥰

Det høres veldig lovende ut 🥰 spennende med ny ultralyd snart. Hurra for fin stigning på hcg!! 🥳 tyder jo på at den lille utvikler seg som den skal☺️ ja, vi må krysse alt som kan krysses nå 🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georgin skrev (14 timer siden):

Åå så koselig med ultralydbilde!❤️❤️ så bra at alt står godt til😍

Blodprøvene gikk bra, gikk fra 685 til 1853 🤞🏻 Ultralyd om 1,5-2 uker, men har ikke fått datoen enda 😄 da er jeg over 6 uker:-) Grugleder meg, siden jeg aldri har hatt en positiv ultralyd🤷🏼‍♀️

1 januar ja🤩 spennende! Jeg har 7 februar 🌸

 

Det var veldig fine tall da 🥰 krysser alt jeg har for at det går veien for deg denne gangen 🤞❤️ huff, de ultralyden er så fæle.. Men håper virkelig ar du får se et bankende hjerte 💕 går du på blodfortynnende eller progesteron? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fint å få sånne gode oppdateringer ❤️ så glad på dine vegne! 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (2 timer siden):

Det var veldig fine tall da 🥰 krysser alt jeg har for at det går veien for deg denne gangen 🤞❤️ huff, de ultralyden er så fæle.. Men håper virkelig ar du får se et bankende hjerte 💕 går du på blodfortynnende eller progesteron? 

Takk❤️ ja går på albyl-e, så håper det gjør susen🤞🏻🤞🏻 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskemor skrev (På 3.6.2023 den 12.34):

Det er så fint å få sånne gode oppdateringer ❤️ så glad på dine vegne! 

 

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Georgin skrev (På 3.6.2023 den 12.36):

Takk❤️ ja går på albyl-e, så håper det gjør susen🤞🏻🤞🏻 

Jeg gjør også det, og fram til nå har det jo gått bra.. om det er albyl-e eller ikke vet jeg ikke men 🤷‍♀️ er hvertfall veldig glad for at jeg fikk gå på det denne gangen ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tidlig ultralyd på sykehuset unnagjort og alt gikk bra 😭😭❤️❤️ alle organer de kunne sjekke så bra ut! Lav risiko for kromosomfeil ❤️ lille bønna ville ikke slutte å sprelle så var litt vanskelig å sjekke alt 😂 lå inne på benken i én time 😂 Nå kan vi virkelig tro på at dette skjer 😭 Såå lenge vi har venta på denne dagen.. Før ultralyden var jeg igjen overbevist om at hjertet ikke slo mer, men enda godt at magefølelsen ikke alltid stemmer. Termin ble fastslått til 31. Desember 🥳💕

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, gratulerer så mye!! For en koselig oppdatering ❤️🥰 så glad på dine vegne!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (På 13.6.2023 den 16.02):

Ååh, gratulerer så mye!! For en koselig oppdatering ❤️🥰 så glad på dine vegne!

Tusen takk! 🥰❤️

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (18 timer siden):

Fantastisk!! Gratulerer så mye 🧡

Tusen takk! 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer sååå mye. Fantastiske nyheter 🥰

Og du… selv om jeg absolutt ikke har hatt samme reise som deg, så har jeg tenkt før ca ALLE ultralyder at nå slår sikkert inne hjertet mer! Nå er det over! Selv om jeg har kjent ungen sparke 5-10 min før så har jeg tenkt at nå er det noe galt 🙈 Helt vanlig kokko gravidhjerne! Om det er en liten trøst :klemmer: 

Når har du OUL? August? (Husker bare jeg hadde OUL med eldste i juli, og hadde termin 3. desember 🤩)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 18.6.2023 den 23.44):

Gratulerer sååå mye. Fantastiske nyheter 🥰

Og du… selv om jeg absolutt ikke har hatt samme reise som deg, så har jeg tenkt før ca ALLE ultralyder at nå slår sikkert inne hjertet mer! Nå er det over! Selv om jeg har kjent ungen sparke 5-10 min før så har jeg tenkt at nå er det noe galt 🙈 Helt vanlig kokko gravidhjerne! Om det er en liten trøst :klemmer: 

Når har du OUL? August? (Husker bare jeg hadde OUL med eldste i juli, og hadde termin 3. desember 🤩)

Tusen takk 🥰 uff, jaaa.. nå er det 1 uke siden ultralyd og jeg er bekymret igjen allerede 😭😂 men prøver å tenke at sjansen er liten for at det går dårlig nå og oddsen er på min side! 🤞 godt å høre at det er vanlig å tenke sånn 😂 i tillegg syns jeg ikke magen vokser noe særlig.. Men har lest at det også er vanlig at den kommer litt sent i 1. svangerskap 😑

Tror jeg har OUL i slutten av juli eller starten av august, har ikke fått innkalling enda faktisk 🤔 men får se om det blir en privat UL før det 🙈

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Idag har vi funnet ut at vi venter ei lita jente! 🥰🥰 alt så bra ut på ultralyd! Kjennes helt uvirkelig. Må klype meg i armen av og til og spørre om jeg drømmer eller dette er virkelig 🥺💕 vi kjøpte det første babyplagget etter ultralyd! Det har vi venta på såå lenge og det føltes så stort 🥺❤️ Jeg er 15+6 idag 😇

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy å lese! Så stas med ei lita jenta da gitt! 🩷 Masse lykke til videre! Det skal blir gøy å følge med. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (På 12.7.2023 den 20.54):

Ååå så fantastisk! Så stas med ei lita jente 💕👶🏼

 

89jenta skrev (På 12.7.2023 den 21.20):

Så gøy å lese! Så stas med ei lita jenta da gitt! 🩷 Masse lykke til videre! Det skal blir gøy å følge med. 

Jaaa, det er kjempestas!! 👸💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...