Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸


Elise93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ruskemor skrev (På 17.4.2023 den 21.11):

Gratulerer 🥰 krysser fingrene🤞❤️

Tusen takk❤️ Hvordan går det med deg da? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er dagens test, tror jeg er 12 dpo. Vil da si at den er sterkere? Syns ikke den har økt så mye men.. Er så mange tanker som går gjennom hodet når man ser to streker på den testen! Med to MA bak meg er jeg såå bekymret men man håper jo selvsagt at det skal gå bra 😭❤️

20230419_190932.jpg

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (19 minutter siden):

Her er dagens test, tror jeg er 12 dpo. Vil da si at den er sterkere? Syns ikke den har økt så mye men.. Er så mange tanker som går gjennom hodet når man ser to streker på den testen! Med to MA bak meg er jeg såå bekymret men man håper jo selvsagt at det skal gå bra 😭❤️

20230419_190932.jpg

Kan bare forestille meg tankene som du sitter med❤️

Håper og krysser fingrene for at denne sitter🤞

Elise93 skrev (21 minutter siden):

Tusen takk❤️ Hvordan går det med deg da? 🥰

Går greit❤️

Vi har vært på fertilitetssjekk og ingenting er galt med noen av oss. 

Har inngått kompromiss med mannen, og vi skal prøve på egenhånd frem til høsten før vi tester ut medisiner. Kjenner det er helt greit akkurat nå. Hadde fått begynne på medisiner nå hvis jeg ville, men føler det er like viktig med å gi og ta. I tillegg får vi spart opp mer penger ved å vente.

Har EL i dag, og fått lagt inn masse aksjer gjennom hele sist uke og denne. Så har et lite håp for en gangs skyld, noe som er skummelt.

 

Huff, nå ble det mye mas i din dagbok🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå gratulerer så mye❤️❤️😭 håper virkelig den sitter hele veien denne gangen ❤️🤞🏻

Masse lykke til 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (På 18.4.2023 den 16.48):

Åå så gøy! Gratulerer så mye! 💗🌸 

Tusen takk🥰 og gratulerer så mye med jenta di! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruskemor skrev (På 19.4.2023 den 19.42):

Kan bare forestille meg tankene som du sitter med❤️

Håper og krysser fingrene for at denne sitter🤞

Går greit❤️

Vi har vært på fertilitetssjekk og ingenting er galt med noen av oss. 

Har inngått kompromiss med mannen, og vi skal prøve på egenhånd frem til høsten før vi tester ut medisiner. Kjenner det er helt greit akkurat nå. Hadde fått begynne på medisiner nå hvis jeg ville, men føler det er like viktig med å gi og ta. I tillegg får vi spart opp mer penger ved å vente.

Har EL i dag, og fått lagt inn masse aksjer gjennom hele sist uke og denne. Så har et lite håp for en gangs skyld, noe som er skummelt.

 

Huff, nå ble det mye mas i din dagbok🙈

Så godt å høre at alt var iorden med dere begge🥰 da har dere nok bare hatt uflaks! Høres bra ut å starte med medisiner hvis det ikke er gått til høsten. Krysser fingrene for dere denne runden 🤞❤️ det er nettopp dette dagbøkene her er til for føler jeg, man kan prate litt om hva som helst 😄 så ikke tenk på det! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georgin skrev (14 timer siden):

Åå gratulerer så mye❤️❤️😭 håper virkelig den sitter hele veien denne gangen ❤️🤞🏻

Masse lykke til 🥰

Tusen takk 🥰 håper virkelig 🤞😬❤️ har tenkt på deg også, hvordan går det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo og forventet mens idag. Må si meg ganske fornøyd med økningen av testene 😍 testene er tatt 10 - 12 - 14 dpo. Jeg har begynt på blodfortynnende og progesteron så håper virkelig det kan hjelpe litt med at det lille frøet vokser ❤️🥺

Tidlig ultralyd 16 mai 😬🤞 så det kan bli en fin eller rævva 17 mai 😬

20230421_221348.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin økning!

Vi får bare håpe at det vil hjelpe med litt medisiner, sånn at frøet setter skikkelig røtter og du får en fin 17.mai🤞🤞🤞

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

5+3 

Jeg veksler mellom å håpe at denne graviditeten går bra og at den går til helvete. Merker at jeg distanserer meg litt og prøver å ikke tenke så mye på at jeg er gravid. Mannen gjør det også, det er nok en forsvarsmekanisme.. Jeg har ikke blødd og puppene er ømme, men det er også alt jeg har av symptomer. Er ikke så bekymret for akkurat det for jeg hadde ikke noe særlig sist heller og da slo jo hjertet til 8+3. Har ikke testet særlig mer for det er ikke noe jeg får gjort med utfallet uansett. Hadde en fin stigning sist gang og da mista jeg jo.. Men håper håper håper selv om forventningene ikke er så høye🤞💕🤞💕 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er en liten skatt som vokser seg stor og sterk, og at dere får se et bankende hjerte 16. mai 🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er naturlig å distansere seg når man har den erfaringen man har, og det er helt greit❤️

Jeg håper masse for dere, at lille spiren sitter bom fast helt til tiden er inne for å komme ut❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (På 21.4.2023 den 22.33):

Tusen takk 🥰 håper virkelig 🤞😬❤️ har tenkt på deg også, hvordan går det? 😊

Det går greit. Akkurat ferdig med letrozol, så eggløsning om en ukes tid 🤞🏻 vi tok oss en pause fra prøvingen, men er tilbake igjen nå😅 det tar på å tenke så mye på det, så det var godt med en pause. Vurderer å prøve ivf om det ikke går denne mnd 🤷🏼‍♀️ Siden jeg jobber offshore så er det typisk at de få eggløsningene jeg har havner akkurat når jeg er på jobb🙈

Ikke så lenge til 16 mai da!! (Selv om det sikkert føles som en evighet til). Er veldig spent på dine vegne, og håper virkelig alt står bra til ❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georgin skrev (På 4.5.2023 den 11.14):

Det går greit. Akkurat ferdig med letrozol, så eggløsning om en ukes tid 🤞🏻 vi tok oss en pause fra prøvingen, men er tilbake igjen nå😅 det tar på å tenke så mye på det, så det var godt med en pause. Vurderer å prøve ivf om det ikke går denne mnd 🤷🏼‍♀️ Siden jeg jobber offshore så er det typisk at de få eggløsningene jeg har havner akkurat når jeg er på jobb🙈

Ikke så lenge til 16 mai da!! (Selv om det sikkert føles som en evighet til). Er veldig spent på dine vegne, og håper virkelig alt står bra til ❤️ 

Ikke så lett når man jobber offshore nei, men krysser fingrene for dere!! 🤞❤️ håper letrozolen lager en fin eggløsning som blir til en spire 💕 nei, er ikke så lenge til men tiden går såå sakte 🥺 håper det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ååå Kjære Elise!! Gratulerer så mye! ❤️ og masse lykke til i dag! Krysser virkelig fingrene for at denne gangen så går det hele veien!! 🤞🏻❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 6.5.2023 den 8.48):

Ikke så lett når man jobber offshore nei, men krysser fingrene for dere!! 🤞❤️ håper letrozolen lager en fin eggløsning som blir til en spire 💕 nei, er ikke så lenge til men tiden går såå sakte 🥺 håper det ❤️

Er 3 dpo idag, og det er såå kjedelig å vente 🙈 Vanskelig å ikke tenke for mye på «kanskje denne gangen» 🤞🏻

Idag er det endelig ultralyd for deg!! Håper virkelig alt står bra til!❤️ Gleder meg til å høre fra deg 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...