Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸


Elise93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tessiekd skrev (På 16.5.2023 den 3.47):

Ååå Kjære Elise!! Gratulerer så mye! ❤️ og masse lykke til i dag! Krysser virkelig fingrene for at denne gangen så går det hele veien!! 🤞🏻❤️

Tusen takk 🥰❤️ du har vel fått bebis nå?? 🤩 gratulerer så mye isåfall! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere tenkte på meg igår 🥺❤️ Jeg var såå nervøs, men det gikk bra! Vi så hjerteslag og det hele ❤️ målte et par dager bak fra jeg trodde (3 dager, jeg trodde jeg var 7+4 men målte 7+1), men jeg vet ikke eksakt dato for EL siden jeg ikke testet, kjente bare el-smerter. Men målte bak sist også og da slutta jo hjertet å slå så er veldig nervøs. Men hun beroliget meg og sa at hun ikke kunne se noe som skulle tilsi at det skulle gå galt, det var sterke hjerteslag på ca 150 slag i minuttet. Ny ultralyd om 2 uker og den føler jeg er litt mer avgjørende så gruer meg veldig 🥺

MEN gratulerer med dagen alle sammen!! Håper dere får en fantastisk 17 mai 🇧🇻🥳❤️ dagen feires rolig med familie her 💕

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (35 minutter siden):

Tusen takk for at dere tenkte på meg igår 🥺❤️ Jeg var såå nervøs, men det gikk bra! Vi så hjerteslag og det hele ❤️ målte et par dager bak fra jeg trodde (3 dager, jeg trodde jeg var 7+4 men målte 7+1), men jeg vet ikke eksakt dato for EL siden jeg ikke testet, kjente bare el-smerter. Men målte bak sist også og da slutta jo hjertet å slå så er veldig nervøs. Men hun beroliget meg og sa at hun ikke kunne se noe som skulle tilsi at det skulle gå galt, det var sterke hjerteslag på ca 150 slag i minuttet. Ny ultralyd om 2 uker og den føler jeg er litt mer avgjørende så gruer meg veldig 🥺

MEN gratulerer med dagen alle sammen!! Håper dere får en fantastisk 17 mai 🇧🇻🥳❤️ dagen feires rolig med familie her 💕

Så glad for å høre dette ❤️ jeg håper det er like bra resultat om 2 uker❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden ultralyd... tiden snegler seg avgårde. Vi klarer ikke vente til neste uke, så vi har bestilt en ekstra ultralyd på torsdag 🥺 jeg er SÅ redd for at hjertet skal slutte å slå. Jeg tar meg selv i å tenke om hjertet slår enda eller ikke. Huff, vet at man ikke burde tenke sånn men klarer ikke la vær.. hvorfor skal det gå bra denne gangen når alt har gått så dårlig tidligere? 

Vær så snill å la dette gå bra 😭😭❤️❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (5 timer siden):

En uke siden ultralyd... tiden snegler seg avgårde. Vi klarer ikke vente til neste uke, så vi har bestilt en ekstra ultralyd på torsdag 🥺 jeg er SÅ redd for at hjertet skal slutte å slå. Jeg tar meg selv i å tenke om hjertet slår enda eller ikke. Huff, vet at man ikke burde tenke sånn men klarer ikke la vær.. hvorfor skal det gå bra denne gangen når alt har gått så dårlig tidligere? 

Vær så snill å la dette gå bra 😭😭❤️❤️ 

Åå kjære deg❤️ 

Jeg håper at denne lille spiren klamrer seg fast til deg❤️ 

Det er vanskelig å ikke være redd når man har den erfaringen man har. Ta time for time, dag for dag.. mer får du ikke gjort dessverre. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (På 23.5.2023 den 14.34):

En uke siden ultralyd... tiden snegler seg avgårde. Vi klarer ikke vente til neste uke, så vi har bestilt en ekstra ultralyd på torsdag 🥺 jeg er SÅ redd for at hjertet skal slutte å slå. Jeg tar meg selv i å tenke om hjertet slår enda eller ikke. Huff, vet at man ikke burde tenke sånn men klarer ikke la vær.. hvorfor skal det gå bra denne gangen når alt har gått så dårlig tidligere? 

Vær så snill å la dette gå bra 😭😭❤️❤️ 

Jeg skjønner deg så godt😭❤️ jeg hadde sikkert gjort det samme. Det er så tungt å hele tiden tenke på det😩 

Jeg har hatt to dager med tankekjør selv nå, for jeg testet endelig positivt igjen❤️ 12 dpo idag, så det er jo ingen garanti mot kjemisk eller at det bare går feil igjen. Men man får vell bare holde fast i håpet om at det også kan gå bra ❤️

Håper alt ser bra ut idag❤️❤️ og om en uke ❤️ kjenner at når det går bra for deg, så gir det et håp om at det kanskje kan gå bra for meg også 🥰 lykke til ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georgin skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner deg så godt😭❤️ jeg hadde sikkert gjort det samme. Det er så tungt å hele tiden tenke på det😩 

Jeg har hatt to dager med tankekjør selv nå, for jeg testet endelig positivt igjen❤️ 12 dpo idag, så det er jo ingen garanti mot kjemisk eller at det bare går feil igjen. Men man får vell bare holde fast i håpet om at det også kan gå bra ❤️

Håper alt ser bra ut idag❤️❤️ og om en uke ❤️ kjenner at når det går bra for deg, så gir det et håp om at det kanskje kan gå bra for meg også 🥰 lykke til ❤️

Åh er det sant 😍😭 gratulerer så mye!! Håper virkelig det går bra denne gangen ❤️❤️ må bare ta en dag om gangen, tiden går såå sakte de første ukene 😫 har ikke turt å opprette termingruppe, hadde håpet noen andre skulle gjøre det.. Men kanskje jeg tørr om noen uker, ser fram til å snakke med deg der igjen! ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ruskemor @Georgin det gikk BRA! Var sååå nervøs.. Men alt så perfekt ut sa legen 🥺 ble til og med satt fram 3 dager så jeg er der jeg trodde opprinnelig! 8+6 idag ❤️ eneste var litt raske hjerteslag, men var innen normalen sa hun (189 per minutt). Åh jeg er så letta, føler ikke vi kan juble enda men har litt mer trua nå ❤️❤️🥺🥺😭😭

Endret av Elise93
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

@Ruskemor @Georgin det gikk BRA! Var sååå nervøs.. Men alt så perfekt ut sa legen 🥺 ble til og med satt fram 3 dager så jeg er der jeg trodde opprinnelig! 8+6 idag ❤️ eneste var litt raske hjerteslag, men var innen normalen sa hun (189 per minutt). Åh jeg er så letta, føler ikke vi kan juble enda men har litt mer trua nå ❤️❤️🥺🥺😭😭

Så glad jeg ble nå! ❤️

Det er helt i orden å ikke tørre å slippe jubelen løs helt enda. Fortsett med å ta dag for dag❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 25.5.2023 den 19.43):

@Ruskemor @Georgin det gikk BRA! Var sååå nervøs.. Men alt så perfekt ut sa legen 🥺 ble til og med satt fram 3 dager så jeg er der jeg trodde opprinnelig! 8+6 idag ❤️ eneste var litt raske hjerteslag, men var innen normalen sa hun (189 per minutt). Åh jeg er så letta, føler ikke vi kan juble enda men har litt mer trua nå ❤️❤️🥺🥺😭😭

Åå så bra❤️❤️🥹 er så glad på dine vegne!! 
Gleder meg også til å snakke med deg i en ny termingruppe om dette går veien for meg også🤩 Jeg har ikke tort å bytte til gravid på flo’appen engang, så jeg skjønner deg🙈 Skal ta blodprøve på tirsdag og torsdag, og hvis alt ser bra ut der så skal jeg prøøve å slappe litt mer av frem til tidlig ul🙃 stresser unødvendig mye, men det er jo så vanskelig å ikke tenke på det🤷🏼‍♀️ 

Når har du termin? 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Jeg er så glad på dine vegne 💞 Vi er også midt inne i «the waiting game» hvor man håper fra den ene kontrollen til den andre 🫣

Jeg er er bare 5 + 1 enda da, men det er så hyggelig å følge med på dere andre som er litt lenger ned i løypa! 
 

Jeg har slitt med overstimulering etter innsett, så fikk en ultratidlig ultralyd i dag for å bekrefte svangerskap og fikk se en liten sort flekk haha. Det var akkurat det legen forventet så vi er fornøyde enn så lenge ☺️ Men kjenner at jeg grugleder meg til offisiell tidlig ultralyd ja! 🥵 Veksler mellom å glede meg/tenke at alt går at skogen om hverandre hele tiden 😳🥺 Og dette er sikkert bare begynnelsen.

 

men hallo, la oss nyte det: vi er gravide

😍🥰🤭💞🙌🏻

 

Når får du termin? Vi er jo bare tre uker unna hverandre, så det må vel være i første halvdel av januar eller?

Endret av sommerfugl154
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Georgin skrev (På 28.5.2023 den 10.39):

Åå så bra❤️❤️🥹 er så glad på dine vegne!! 
Gleder meg også til å snakke med deg i en ny termingruppe om dette går veien for meg også🤩 Jeg har ikke tort å bytte til gravid på flo’appen engang, så jeg skjønner deg🙈 Skal ta blodprøve på tirsdag og torsdag, og hvis alt ser bra ut der så skal jeg prøøve å slappe litt mer av frem til tidlig ul🙃 stresser unødvendig mye, men det er jo så vanskelig å ikke tenke på det🤷🏼‍♀️ 

Når har du termin? 🥰

Det skjønner jeg 🙈 turte først å laste ned appene igjen etter ultralyden sist 🙈 håper blodprøvene gikk bra!🤞❤️ når har du ultralyd?

1 januar 😂 så kan bli nyttårsbarn dette 😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerfugl154 skrev (På 30.5.2023 den 22.40):

Så fantastisk! Jeg er så glad på dine vegne 💞 Vi er også midt inne i «the waiting game» hvor man håper fra den ene kontrollen til den andre 🫣

Jeg er er bare 5 + 1 enda da, men det er så hyggelig å følge med på dere andre som er litt lenger ned i løypa! 
 

Jeg har slitt med overstimulering etter innsett, så fikk en ultratidlig ultralyd i dag for å bekrefte svangerskap og fikk se en liten sort flekk haha. Det var akkurat det legen forventet så vi er fornøyde enn så lenge ☺️ Men kjenner at jeg grugleder meg til offisiell tidlig ultralyd ja! 🥵 Veksler mellom å glede meg/tenke at alt går at skogen om hverandre hele tiden 😳🥺 Og dette er sikkert bare begynnelsen.

 

men hallo, la oss nyte det: vi er gravide

😍🥰🤭💞🙌🏻

 

Når får du termin? Vi er jo bare tre uker unna hverandre, så det må vel være i første halvdel av januar eller?

Ååå, så kjedelig med overstimulering! Så at du var innlagt.. huff, ingen morsom start på svangerskapet men håper det går bra med deg ☹️💕 så bra at det så ut som forventet så langt 🥰 når er neste ultralyd? De første ukene er sååå nervepirrende.. man må liksom bare ta en dag om gangen, selv om det føles som tiden går i sneglefart 🙈 den siste måneden har vært veldig lang! Har faktisk termin 1 januar 😂 litt morsomt! Du da? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10+0 idag, har vært på ny ultralyd ❤️🙈 dette angstvraket måtte forsikre seg om at alt fortsatt gikk bra! Og det gjorde det ❤️❤️ alt de kunne se så langt var helt perfekt, og den lille bønna sprelte til og med 😭❤️ Vi føler på en mye større ro nå, og legen sa til og med at vi kan slappe mer av nå, for nå er det liten sjanse for at det ikke skal gå bra. Vi føler oss utrolig takknemlige som har kommet så langt, det føles helt surrealistisk med tanke på alt vi har gått gjennom de siste årene. I helga skal vi bare nyte en perfekt ultralyd med god mat og eplemost! ❤️❤️ 20230602_091838.thumb.jpg.8541b9e49f82f7b5e418886d6e13bb12.jpg

 

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Elise93 said:

Ååå, så kjedelig med overstimulering! Så at du var innlagt.. huff, ingen morsom start på svangerskapet men håper det går bra med deg ☹️💕 så bra at det så ut som forventet så langt 🥰 når er neste ultralyd? De første ukene er sååå nervepirrende.. man må liksom bare ta en dag om gangen, selv om det føles som tiden går i sneglefart 🙈 den siste måneden har vært veldig lang! Har faktisk termin 1 januar 😂 litt morsomt! Du da? 🥰

Ja, det er ikke noen dans på roser! Men, håper det blir verdt det in the end! Legene og sykepleierne er veldig søte og hyggelige , så jeg føler meg veldig godt ivaretatt heldigvis 🥰

De sier de vil sjekke med ultralyd en gang i uken ☺️ Så neste er vel på onsdag vil jeg tro! Snakket også med legen litt mer i dag og hun sa de hadde sett plommesekk på forrige, vi hadde bare ikke rukket å prate etter undersøkelsen! 

Og i dag hadde hcg steget til over 5000 💖😭 Å jeg håper så mye!

Såå glad på dine vegne også 😍Da har du termin en måned før meg. Jeg har 1.februar 🌱❄️

 

Krysser alt for vinterbabyene våre 🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...