Fiora Skrevet 30. juli 2022 Forfatter #401 Del Skrevet 30. juli 2022 On 7/27/2022 at 7:02 PM, Kakaoen said: Haha.. slike aversjoner kan virkelig plutselig dukke opp ja Enig med deg at fiskekaker er grusomt for tiden. Generelt fisk.. eller generelt mye mat. Jeg har ganske dårlig matlyst, men må jo spise. Er jo så sulten at jeg holder på å bli sprø. Virkelig glad når disse hormonene forlater kroppen Så spennende med kroppen som forbereder seg. Min har også begynt med litt tak innimellom. Jeg vet jo hvor vondt det blir, så tror hjernen min bare: dette er ingenting, slutt å syte Håper JM finner ut litt mer om leie til fredag. Greit å kunne skylde på mannen sine gener i så fall? Tydeligvis! Må si jeg ble litt overrasket! Enig med at fisk generelt ikke frister noe spesielt for tiden. Egentlig er det bare brødskiver med minst mulig pålegg og søtsaker som frister Ja, det blir spennende uker fremover! Det merkes uten tvil at kroppen holder på med noe, men jeg er jo lykkelig uviten om hvor vondt det blir 😅 Alltid greit å kunne skylde på mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 30. juli 2022 Forfatter #402 Del Skrevet 30. juli 2022 35+4 Bare en liten oppdatering fra Dagros. Jeg har fått nytt kallenavn av mannen fordi jeg har begynt å si hver kveld når vi legger oss at vi får se om vi greier å velte kua i dag også da Har lagt meg til en underlig metode for å velte opp i sengen når vi legger oss, men jeg ser ingen annen fremgangsmåte for å få med meg hele denne kroppen opp i sengen Kjenner at humøret er så mye lettere! Jordmortimen i går var virkelig en stor lettelse! Alle prøver var veldig fine og lillemann var så frisk og aktiv i magen at jordmor stadig måtte flytte doppleren etter han for å få en god måling …og *trommevirvel* hun var nesten helt sikker på at hun kjente hodet hans ned i bekkenet! 🥰 Hun satte riktignok et «?» bak «H» på helsekortet, men jeg har de siste dagene kjent masse bevegelse i toppen av magen som kjennes ut som små føtter som sparker, så har et godt håp om at hun kjente riktig! Nå har jeg for alvor begynt å tenke på fødselen som en reell ting som faktisk skal skje. Jeg har vært så god på å fortrenge akkurat det så lenge, men nå må jeg liksom ta det innover meg! Har begynt å se litt på fødeavdelingen, selv om jeg syns det er dritskummelt for å være ærlig men så spretter tårene hver gang de får babyen sin på brystet da ❤️ Har begynt å pakke fødebag og merker allerede at jeg overpakker, men er jo det som er kjekt med å starte i god tid, kommer sikkert til å pakke om den bagen «hundre ganger» før den store dagen faktisk er her! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 30. juli 2022 #403 Del Skrevet 30. juli 2022 Hahaha jeg kjenner meg SÅ igjen i det med å velte seg i seng! For å ikke snakke om lydene jeg lager når jeg må snu meg fra den ene siden til den andre 😂 Så FANTASTISK at han har snudd seg 😄😄😍😍 Nå ble jeg skikkelig glad 😍😍 Synes fødeavdelingen er så fin 🥰🤗 Veldig nyttig å se hvor forskjellig fødsler er, og hvor fantastisk ivaretatt alle blir ☺️ Dødsskummelt så klart, og tårene trillet litt innimellom av tanken på at jeg liksom skal gjennom det der, men mest hver gang de fikk baby på brystet 🥰 Jeg pakket fødebagen først i dag selv 😅 Jeg føler ikke selv jeg har overpakket, men baggen ser giga ut 🤭 Lurer på å pakke snacks, ladere, hårstrikk og helsekort i en egen veske oppi bagen, så kan vi bare ta med veska til selve fødselen og så kan mannen hente selve baggen når vi skal på barsel/ved behov etter fødsel 🤔 Samtidig tenker jeg at de på sykehuset nok er veldig vant til førstegangsfødende med i overkant store bagger 🤭 Hvordan er formen din ellers om dagen? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 31. juli 2022 #404 Del Skrevet 31. juli 2022 Dagros 😂 Jeg ser og for meg at det blir litt i overkant mye i fødebagen! Så ender vi sikkert med å bruke sykehusskjorta og nettingtruse store deler av tiden 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 31. juli 2022 #405 Del Skrevet 31. juli 2022 Ååå søte Dagros Jeg føler meg mer som en skilpadde som har havnet på ryggen og prøver å komme seg rundt virkelig sjarmerende tid. Så bra lille mest sannsynlig har snudd seg. Flink gutt! Må du på UL og få bekreftet leie eller? Må bare si det! Nettingtruse og sykehusskjorte er livet altså 😇 Perfekt etter fødsel plagg! Forrige fødsel så stjal jeg med meg en sykehusskjorte hjem fordi jeg angret såååå første gang på at jeg ikke gjorde det Mannen smuglet den ut fra barsel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 31. juli 2022 Forfatter #406 Del Skrevet 31. juli 2022 On 7/30/2022 at 6:57 PM, Yrno said: Hahaha jeg kjenner meg SÅ igjen i det med å velte seg i seng! For å ikke snakke om lydene jeg lager når jeg må snu meg fra den ene siden til den andre 😂 Så FANTASTISK at han har snudd seg 😄😄😍😍 Nå ble jeg skikkelig glad 😍😍 Synes fødeavdelingen er så fin 🥰🤗 Veldig nyttig å se hvor forskjellig fødsler er, og hvor fantastisk ivaretatt alle blir ☺️ Dødsskummelt så klart, og tårene trillet litt innimellom av tanken på at jeg liksom skal gjennom det der, men mest hver gang de fikk baby på brystet 🥰 Jeg pakket fødebagen først i dag selv 😅 Jeg føler ikke selv jeg har overpakket, men baggen ser giga ut 🤭 Lurer på å pakke snacks, ladere, hårstrikk og helsekort i en egen veske oppi bagen, så kan vi bare ta med veska til selve fødselen og så kan mannen hente selve baggen når vi skal på barsel/ved behov etter fødsel 🤔 Samtidig tenker jeg at de på sykehuset nok er veldig vant til førstegangsfødende med i overkant store bagger 🤭 Hvordan er formen din ellers om dagen? 🥰 Haha ja, de lydene er faktisk ganske drøye, men det er umulig å snu på hele den kroppen uten å uffe, akke og oie seg Jaaa, det er så godt!! Nå håper jeg bare hun kjente riktig og at han ikke finner på å snu seg rundt igjen. Han ommøblerer flere ganger daglig for tiden, så stoler ikke helt på at han har funnet seg til rette i hodeleie enda Genialt at de har laget en sånn serie fra virkeligheten! Føler det er en veldig god forberedelse på hva som skal skje, og ikke minst hva som kan skje og hvor flinke sykehuspersonalet er 😍 Godt å høre vi er flere som overpakker. Prøver å holde meg nøktern, men er liksom så mange ting jeg tenker «men tenk om jeg får bruk for det» om. Også har jeg pakket fryktelig mye til lillemann. Jeg vet jo at det sikkert er grenser for hvor mye han trenger på et par dager på barsel, men han har jo så mye søtt! 🙈 Hva slags snacks har du pakket? Formen ellers er ikke til å klage på altså! Mye og sterke kynnere og en del menssmerter, men rygg og bekken er veldig bra! Føler meg ofte litt sånn småkvalm, men tror mest det er at magen min har dårlig plass. Sover greit, oppe og tisser 4-5 ganger, men sovner igjen med en gang Hva med deg? 4 hours ago, stAre said: Dagros 😂 Jeg ser og for meg at det blir litt i overkant mye i fødebagen! Så ender vi sikkert med å bruke sykehusskjorta og nettingtruse store deler av tiden 😅 🙈😂🐄 Tror nok det er veldig fort for å bli sånn! Er vel ikke akkurat på barsel man pynter seg 1 hour ago, Kakaoen said: Ååå søte Dagros Jeg føler meg mer som en skilpadde som har havnet på ryggen og prøver å komme seg rundt virkelig sjarmerende tid. Så bra lille mest sannsynlig har snudd seg. Flink gutt! Må du på UL og få bekreftet leie eller? Må bare si det! Nettingtruse og sykehusskjorte er livet altså 😇 Perfekt etter fødsel plagg! Forrige fødsel så stjal jeg med meg en sykehusskjorte hjem fordi jeg angret såååå første gang på at jeg ikke gjorde det Mannen smuglet den ut fra barsel Hihi 🥰 Det var også en veldig god sammenligning, og skilpadder er også veldig søte! Jaaa, må si jeg strøk meg over magen et par ganger ekstra og fortalte han hvor fin og flink han er den kvelden 🥰 Nei, hun mente det var akkurat litt tidlig å bekrefte leie sikkert, så fikk ny time 08.08 for sjekk også får vi se hva han har funnet når vi kommer så langt. Kjenner det er godt å ha en plan og vite at de følger opp, særlig når jeg har vært så bekymret! Haha, herlig! Har hørt mange lovord om bekledningen, så kjenner jeg må teste det ut før jeg drar frem menasjeriet fra bagen! Det ser jo veldig comfy ut, og akkurat i den situasjonen er man kanskje ikke så veldig opptatt av hvordan man ser ut? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 31. juli 2022 #407 Del Skrevet 31. juli 2022 Altså jeg ga totalt F i hvordan jeg så ut. Men jeg er ikke så veldig opptatt av sånn i utgangspunktet. Så vet ikke hvor reelt det er! Gikk i bare trusa og sykehusskjorte. Også når jeg skulle skifte bleie på poden. Valsa rundt i gangene uten å bry meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 31. juli 2022 Forfatter #408 Del Skrevet 31. juli 2022 Just now, Kakaoen said: Altså jeg ga totalt F i hvordan jeg så ut. Men jeg er ikke så veldig opptatt av sånn i utgangspunktet. Så vet ikke hvor reelt det er! Gikk i bare trusa og sykehusskjorte. Også når jeg skulle skifte bleie på poden. Valsa rundt i gangene uten å bry meg Mistenker at jeg fort havner i den kategorien jeg også. Har hendt jeg har kommet hjem fra hundeluftetur, sett meg i speilet i gangen og kommet på «søren, jeg burde kanskje tatt en kikk i speilet før jeg gikk ut?» Komfort over alt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 31. juli 2022 #409 Del Skrevet 31. juli 2022 Fiora skrev (55 minutter siden): Haha ja, de lydene er faktisk ganske drøye, men det er umulig å snu på hele den kroppen uten å uffe, akke og oie seg Jaaa, det er så godt!! Nå håper jeg bare hun kjente riktig og at han ikke finner på å snu seg rundt igjen. Han ommøblerer flere ganger daglig for tiden, så stoler ikke helt på at han har funnet seg til rette i hodeleie enda Genialt at de har laget en sånn serie fra virkeligheten! Føler det er en veldig god forberedelse på hva som skal skje, og ikke minst hva som kan skje og hvor flinke sykehuspersonalet er 😍 Godt å høre vi er flere som overpakker. Prøver å holde meg nøktern, men er liksom så mange ting jeg tenker «men tenk om jeg får bruk for det» om. Også har jeg pakket fryktelig mye til lillemann. Jeg vet jo at det sikkert er grenser for hvor mye han trenger på et par dager på barsel, men han har jo så mye søtt! 🙈 Hva slags snacks har du pakket? Formen ellers er ikke til å klage på altså! Mye og sterke kynnere og en del menssmerter, men rygg og bekken er veldig bra! Føler meg ofte litt sånn småkvalm, men tror mest det er at magen min har dårlig plass. Sover greit, oppe og tisser 4-5 ganger, men sovner igjen med en gang Hva med deg? Lillemor også har heftige bevegelser om dagen 😅 Og så gjør det så sykt vondt når hun innimellom sparker så hardt at hodet hennes treffer en eller annen nerve som gjør at det lyner i hele underetasjen ⚡️🤯 Hun har ligget i hodeleie siden hvert fall uke 30, så tror nok hun har lagt seg for å bli (håper i hvert fall det 😅) Ut ifra det jeg har lest og hørt så skal det mye til for at de snur seg igjen når de først har funnet veien til hodeleie, så krysser fingre og tær for at det gjelder din lille mann også 🥰 Jeg har også helt sikkert pakket alt for mye, men vi har jo aldri gjort dette før 😅 Tenkte å oppdatere dagboka mi i morgen, så kan skrive litt om hva vi har pakket med der ☺️ Snacks er faktisk det eneste jeg ikke har pakket enda 😅 Tenker at fullkornskjeks med sjokolade, smågodt, lakris (endelig ubegrensede mengder!! 😂), sjokoladebarer og ei vannflaske hvert fall må med 🤭😋 Kanskje en pakke med spekeskinke også hihi 😋 Så deilig at formen din er grei 😍 Min er egentlig motsatt av din 🤭 Kynnere og murringer plager meg lite, har en del kynnere, men de er på det verste ubehagelige og ikke noe vonde ☺️ Resten av kroppen bestemte seg over natta for å «gi etter» for omtrent halvannen uke siden ish, så over natta omtrent ble jeg ganske plaget med bekken, vann i hender og føtter og til og med strekkmerker på magen dukket opp 😂 Total kollaps 😂 Men humøret er egentlig bra, og heldigvis er formen bra nok til at jeg får sneglet meg på en liten tur hver dag, og får gjort litt hjemme 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 3. august 2022 Forfatter #410 Del Skrevet 3. august 2022 (endret) On 7/31/2022 at 9:54 PM, Yrno said: Lillemor også har heftige bevegelser om dagen 😅 Og så gjør det så sykt vondt når hun innimellom sparker så hardt at hodet hennes treffer en eller annen nerve som gjør at det lyner i hele underetasjen ⚡️🤯 Hun har ligget i hodeleie siden hvert fall uke 30, så tror nok hun har lagt seg for å bli (håper i hvert fall det 😅) Ut ifra det jeg har lest og hørt så skal det mye til for at de snur seg igjen når de først har funnet veien til hodeleie, så krysser fingre og tær for at det gjelder din lille mann også 🥰 Jeg har også helt sikkert pakket alt for mye, men vi har jo aldri gjort dette før 😅 Tenkte å oppdatere dagboka mi i morgen, så kan skrive litt om hva vi har pakket med der ☺️ Snacks er faktisk det eneste jeg ikke har pakket enda 😅 Tenker at fullkornskjeks med sjokolade, smågodt, lakris (endelig ubegrensede mengder!! 😂), sjokoladebarer og ei vannflaske hvert fall må med 🤭😋 Kanskje en pakke med spekeskinke også hihi 😋 Så deilig at formen din er grei 😍 Min er egentlig motsatt av din 🤭 Kynnere og murringer plager meg lite, har en del kynnere, men de er på det verste ubehagelige og ikke noe vonde ☺️ Resten av kroppen bestemte seg over natta for å «gi etter» for omtrent halvannen uke siden ish, så over natta omtrent ble jeg ganske plaget med bekken, vann i hender og føtter og til og med strekkmerker på magen dukket opp 😂 Total kollaps 😂 Men humøret er egentlig bra, og heldigvis er formen bra nok til at jeg får sneglet meg på en liten tur hver dag, og får gjort litt hjemme 🥰 Skjønner hva du mener med den lynende følelsen, gjerne etterfulgt av en enorm tissetrang selv om det er 10 min siden forrige toalettbesøk Så flott at hun ligger så godt med hodet ned! ❤️ Jeg har mer og mer tro på at lillegutt også holder seg på plass med hodet ned nå. Det hikkes langt ned i bekkenet og sparkes opp i ribbeinene hver dag nå, så er veldig takknemlig for det ❤️ Så fin pakkeliste du delte! 🤩 Jeg må nok stjele noen ideer fra deg Godt kynnere og murringer lar deg være i fred da hvertfall når det har dukket opp så mange andre plager! Litt fascinerende å se hvor forskjellige vi kvinner og svangerskapene våre er! Nå er det så kort tid igjen uansett, så nå holder vi vel ut både rygg, bekken, murringer og det kroppen måtte finne på å kaste i vår retning Misunner deg at du får sneglet deg på tur! Det har ikke jeg sjans til og gleder meg veldig ekstra mye masse til å komme meg på trilletur når lille er kommet til verden 😍 Endret 3. august 2022 av Fiora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 4. august 2022 #411 Del Skrevet 4. august 2022 Fiora skrev (22 timer siden): Skjønner hva du mener med den lynende følelsen, gjerne etterfulgt av en enorm tissetrang selv om det er 10 min siden forrige toalettbesøk Så flott at hun ligger så godt med hodet ned! ❤️ Jeg har mer og mer tro på at lillegutt også holder seg på plass med hodet ned nå. Det hikkes langt ned i bekkenet og sparkes opp i ribbeinene hver dag nå, så er veldig takknemlig for det ❤️ Så fin pakkeliste du delte! 🤩 Jeg må nok stjele noen ideer fra deg Godt kynnere og murringer lar deg være i fred da hvertfall når det har dukket opp så mange andre plager! Litt fascinerende å se hvor forskjellige vi kvinner og svangerskapene våre er! Nå er det så kort tid igjen uansett, så nå holder vi vel ut både rygg, bekken, murringer og det kroppen måtte finne på å kaste i vår retning Misunner deg at du får sneglet deg på tur! Det har ikke jeg sjans til og gleder meg veldig ekstra mye masse til å komme meg på trilletur når lille er kommet til verden 😍 Da krysser vi alt for at han holder seg der 😍 Veldig fascinerende hvor forskjellig det er ja! At noen nesten ikke får en eneste plage, mens andre får en haug helt fra tidlig av 😮 Ja, nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og finne godstolen fremover Hvis du har noen tips til serier eller noe er det bare å hyle ut - jeg er ikke så god på å sitte i ro, men nå er det fort det eneste som funker til hun er ute, så da blir det om å gjøre og finne bøker, serier og andre ting å underholde seg med 😅 Veldig takknemlig for at jeg fortsatt klarer å få meg små lufteturer ☺️ Jeg tror ikke det gjør noe særlig forskjell for kroppen, men det er innmari godt for hodet. Så skjønner deg veldig godt! Den første trilleturen blir nok ekstra magisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 8. august 2022 Forfatter #412 Del Skrevet 8. august 2022 On 8/4/2022 at 6:42 PM, Yrno said: Da krysser vi alt for at han holder seg der 😍 Veldig fascinerende hvor forskjellig det er ja! At noen nesten ikke får en eneste plage, mens andre får en haug helt fra tidlig av 😮 Ja, nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og finne godstolen fremover Hvis du har noen tips til serier eller noe er det bare å hyle ut - jeg er ikke så god på å sitte i ro, men nå er det fort det eneste som funker til hun er ute, så da blir det om å gjøre og finne bøker, serier og andre ting å underholde seg med 😅 Veldig takknemlig for at jeg fortsatt klarer å få meg små lufteturer ☺️ Jeg tror ikke det gjør noe særlig forskjell for kroppen, men det er innmari godt for hodet. Så skjønner deg veldig godt! Den første trilleturen blir nok ekstra magisk Serier har jeg massevis av tips til, men jeg er en sær nisje nerd, så spørs om det er av interesse En normal serie som jeg likte veldig godt var dog «call the midwife» som @Kakaoen tipset om, den var aldeles nydelig 😍 og om den type sjanger faller i smak er også «den nye veterinæren» på nrk veldig fin! Har blitt mye vanlig tv her i det siste, føler jeg har brukt opp det meste og har egentlig ikke helt ro i meg til å følge med, så ender stadig opp på mobilen med endeløs some scrolling uansett 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 8. august 2022 Forfatter #413 Del Skrevet 8. august 2022 36+6 Vært på ny kontroll i dag og alt står bra til med lillegutt 🥰 Han følger vekstkurven sin fint og vi fikk bekreftet hodeleie med ultralyd. Han er ikke festet da og jordmor sa han har litt plass å gå på inni der så ingen garantier satt for at han holder seg i hodeleie, men hun mente det var god grunn til å være optimistisk! Det som var litt skumlere var at hun ble litt bekymret for at jeg har en del symptomer som kan gå i retning svangerskapsforgiftning. Har fått fryktelig mye vann i kroppen på kort tid og blodtrykket er noe forhøyet. Fantes heldigvis ikke proteiner i urinen da, så foreløpig er det bare å være på vakt for symptomer og ringe med en gang dersom noe skulle dukke opp. Var visst viktig at jeg setter meg ned med beina høyt og lar kroppen bare være gravid nå i ukene som er igjen… synes det har vært vanskelig nok å sitte i ro fra før, men nå er det jo viktig at jeg faktisk gjør det! Har heldigvis ny time igjen allerede neste uke, så da får man bare krysse fingre og tær for at det ikke er noen forverring! På plussiden føler jeg det må være lov å juble for terminbarn! 37 uker i morgen, og sannsynligheten er vel heller lav for at jeg føder nå i ettermiddag Nå er det bare oppløpssiden igjen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 8. august 2022 #414 Del Skrevet 8. august 2022 Hurra for fullgått svangerskap og at lillemann fortsatt ligger i hodeleie! Litt skummelt med symptomer i retning svangerskapsforgiftning, men veldig bra at du blir fulgt opp på det før det har rukket å eventuelt utvikle seg! Heldigvis er det ikke proteiner i urinen enda, så da er det bare å krysse fingrene for at det holder seg sånn 🥰 Jeg skjønner deg såå godt angående å sitte i ro! Har prøvd å begynne på en ny serie, og klarte bokstavelig talt tre minutter før jeg bare måtte skru av 😂 Jeg har en skikkelig "uro" i kroppen, så det å skulle konsentrere seg om en serie går nesten ikke 😅 Jeg har funnet ut at podcast funker fint da 😄 Så har startet sånn 60 dagers gratis prøvetid på podimo. Kanskje det funker for deg også? Så tenkte jeg faktisk å starte på et puslespill siden strikking og den type ting ikke er helt for meg ☺️ Det blir så spennende fremover! Jeg må si at det har vært skikkelig trivelig å ha noen som er så nærme i termin hele svangerskapet - og nå er vi faktisk plutselig på oppløpssiden sammen 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 8. august 2022 Forfatter #415 Del Skrevet 8. august 2022 3 hours ago, Yrno said: Hurra for fullgått svangerskap og at lillemann fortsatt ligger i hodeleie! Litt skummelt med symptomer i retning svangerskapsforgiftning, men veldig bra at du blir fulgt opp på det før det har rukket å eventuelt utvikle seg! Heldigvis er det ikke proteiner i urinen enda, så da er det bare å krysse fingrene for at det holder seg sånn 🥰 Jeg skjønner deg såå godt angående å sitte i ro! Har prøvd å begynne på en ny serie, og klarte bokstavelig talt tre minutter før jeg bare måtte skru av 😂 Jeg har en skikkelig "uro" i kroppen, så det å skulle konsentrere seg om en serie går nesten ikke 😅 Jeg har funnet ut at podcast funker fint da 😄 Så har startet sånn 60 dagers gratis prøvetid på podimo. Kanskje det funker for deg også? Så tenkte jeg faktisk å starte på et puslespill siden strikking og den type ting ikke er helt for meg ☺️ Det blir så spennende fremover! Jeg må si at det har vært skikkelig trivelig å ha noen som er så nærme i termin hele svangerskapet - og nå er vi faktisk plutselig på oppløpssiden sammen 🥰 Jaaaa! Det er helt sant, det viktigste er jo å plukke det opp tidlig om det skulle utvikle seg i den retningen. Men kjenner det er litt ekkelt at det er så diffuse symptomer. En og annen hodepine har man jo stadig vekk liksom, men får heller ta den ekstra sjekken om det skulle oppstå noe Ja, ikkesant!! Godt å se du nevner dette med uro i kroppen, er akkurat det jeg kjenner på også! En slags rastløshet som gjør det vanskelig å holde konsentrasjonen oppe. Faktisk enig i at podcaster funker bedre enn tv! Litt lettere å falle ut for så å koble seg på igjen liksom. Skal sjekke ut podimo! 😄 Veldig spennende! Herregud, nå kan det skje når som helst! 😍 Enig i at det har vært veldig koselig. Har hatt masse glede av å dele denne fascinerende reisen med noen som går igjennom akkurat det samme! Gleder meg til å lese fødselshistorien din når/hvis du kommer til å dele den! 😄❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 8. august 2022 #416 Del Skrevet 8. august 2022 Tenk at du har kommet så langt! Hurra for terminbarn 😍 Du får bare ta livet helt med ro så langt det lar seg gjøre, og tillate deg å bare være gravid liksom. Er virkelig ikke lenge igjen nå. Bra du får god oppfølging med tanke på evt svangerskapsforgiftning. Får virkelig håpe at det ikke utvikler seg videre. Ps; podcaster anbefales virkelig ja! Jeg elsker podcaster og lydbøker. Hører på det hele dagen omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. august 2022 #417 Del Skrevet 9. august 2022 Så gøy at du også er på oppløpsiden nå. Ikke lenge igjen før du har han hos deg. Hilsen ho som sitter og skuler bort på mannen som har sovna med en sovende baby på brystet og har lyst til å stjele babyen.. MIN baby! 😂😂 Godt de følger med deg ang svangerskapsforgiftning. Heldigvis er de flinke til å fange opp slikt tidlig 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. august 2022 #418 Del Skrevet 14. august 2022 Hvordan går det med deg? Har det skjedd noe på fødefronten siden det ble så stille her? Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 15. august 2022 Forfatter #419 Del Skrevet 15. august 2022 On 8/8/2022 at 7:59 PM, Angeleye said: Tenk at du har kommet så langt! Hurra for terminbarn 😍 Du får bare ta livet helt med ro så langt det lar seg gjøre, og tillate deg å bare være gravid liksom. Er virkelig ikke lenge igjen nå. Bra du får god oppfølging med tanke på evt svangerskapsforgiftning. Får virkelig håpe at det ikke utvikler seg videre. Ps; podcaster anbefales virkelig ja! Jeg elsker podcaster og lydbøker. Hører på det hele dagen omtrent Ja, det har gått overraskende fort! 🥰 Her har det gått i snegletempo den siste uken og har tillatt meg selv å bare kose meg med magen og bevegelsene til lille! Når han er kommet ut, kommer jeg sikkert til å savne det litt On 8/9/2022 at 7:20 PM, Kakaoen said: Så gøy at du også er på oppløpsiden nå. Ikke lenge igjen før du har han hos deg. Hilsen ho som sitter og skuler bort på mannen som har sovna med en sovende baby på brystet og har lyst til å stjele babyen.. MIN baby! 😂😂 Godt de følger med deg ang svangerskapsforgiftning. Heldigvis er de flinke til å fange opp slikt tidlig 😃 Ja, nå er det like før!! Gleder meg så utrolig til å treffe han, tårene renner selvfølgelig bare jeg tenker på det! 🙈❤️ Hihi, godt å høre dere er vel hjemme, du får prøve å dele litt på babykosen, selv om jeg godt kan forstå at det kan være utfordrende! 21 hours ago, Kakaoen said: Hvordan går det med deg? Har det skjedd noe på fødefronten siden det ble så stille her? Tenker på deg Så søt du er, takk som spør! 🥰 Dessverre ingen fødsel her enda, har nok mer gått inn i en eller annen boble. Er så trøtt om dagen, bare ligger og hviler hele tiden. Får ikke sove om natten, så ligger i halvsøvne og ser på dr. Phil og oppussingsprogrammer hele dagen Bare venter og venter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 15. august 2022 #420 Del Skrevet 15. august 2022 Så utrolig spennende at det nærmer seg for deg 💗💗 Høres litt fint it å være i en sånn bedagelig boble. Forstår at du blir utålmodig da 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå