Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har uttak på torsdag og gruer meg veldig, sist uttak var ekstremt vondt! Det virker ikke som at jeg blir overstimulert og vi håper på ferskforsøk da, så det er jo positivt.

Jeg har hatt et trøblete år, med seks avbrutte fryseforsøk før vi fikk gjennomført et fryseforsøk før sommeren. Ble ikke noe ut av det. Det er så utrolig vanskelig å klare å holde seg positiv oppi denne prosessen... redd for at alt går galt denne gangen også.

Ser ut som vi "bare" får ut 5-7 egg. 5 ser bra ut, muligens rekker 2 til å bli klare. Sist forsøk hentet de ut 12 egg. Jeg vet at antallet ikke har noe å si, for bare 2 overlevde sist gang og dersom alle overlever nå så er det jo bedre. Men det føles bare ut som om vi har dårligere odds... Hvorfor føles det sånn når man vet at det ikke er sånn det faktisk funker? 😔😅

Men rekker å tenke altfor mye når ting tar så lang tid!!

Dette ble et klageinnlegg, beklager. Prøver å holde meg positiv overfor meg selv og alle som vet at vi er i denne prosessen, så må få ut grumset et sted. 😅

Anonymkode: 8e1d5...0bf

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har erfaring med innsett når progesteron-nivået er 4 to dager før uttak? Fikk beskjed om at det helst bør være under 3 ellers kan slimhinnen bli for "gammel" ved innsett. Blodprøver på mandag viste 4 i progesteron, uttak imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har uttak på torsdag og gruer meg veldig, sist uttak var ekstremt vondt! Det virker ikke som at jeg blir overstimulert og vi håper på ferskforsøk da, så det er jo positivt.

Jeg har hatt et trøblete år, med seks avbrutte fryseforsøk før vi fikk gjennomført et fryseforsøk før sommeren. Ble ikke noe ut av det. Det er så utrolig vanskelig å klare å holde seg positiv oppi denne prosessen... redd for at alt går galt denne gangen også.

Ser ut som vi "bare" får ut 5-7 egg. 5 ser bra ut, muligens rekker 2 til å bli klare. Sist forsøk hentet de ut 12 egg. Jeg vet at antallet ikke har noe å si, for bare 2 overlevde sist gang og dersom alle overlever nå så er det jo bedre. Men det føles bare ut som om vi har dårligere odds... Hvorfor føles det sånn når man vet at det ikke er sånn det faktisk funker? 😔😅

Men rekker å tenke altfor mye når ting tar så lang tid!!

Dette ble et klageinnlegg, beklager. Prøver å holde meg positiv overfor meg selv og alle som vet at vi er i denne prosessen, så må få ut grumset et sted. 😅

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Det hørtes ut som et tøft år med masse venting 😔 dette er en tålmodighetstest altså. Masse lykke til, får håpe du får noen knallgode egg denne gangen! ❤️ Jeg har selv uttak i morgen og gruer meg litt siden ingen av eggene utvikler seg ved sist forsøk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (7 timer siden):

Åneeii.. ikke rart det har vært ømt og vondt da! Men så herlig med 2 blastoer på frys 😍❤️ kan du sette inn på neste syklus eller må du ha en "pausesyklus" imellom?

Får sette inn på neste syklus ja så lenge eggstokkene ser fine ut og væsken har trukket seg tilbake 😊 Leste innleggene dine lengre nede og kan dessverre ikke svare deg på noe angående progesteron-nivået, men ønsker deg masse lykke til med uttak i morgen 🤞🏻🥰🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har uttak på torsdag og gruer meg veldig, sist uttak var ekstremt vondt! Det virker ikke som at jeg blir overstimulert og vi håper på ferskforsøk da, så det er jo positivt.

Jeg har hatt et trøblete år, med seks avbrutte fryseforsøk før vi fikk gjennomført et fryseforsøk før sommeren. Ble ikke noe ut av det. Det er så utrolig vanskelig å klare å holde seg positiv oppi denne prosessen... redd for at alt går galt denne gangen også.

Ser ut som vi "bare" får ut 5-7 egg. 5 ser bra ut, muligens rekker 2 til å bli klare. Sist forsøk hentet de ut 12 egg. Jeg vet at antallet ikke har noe å si, for bare 2 overlevde sist gang og dersom alle overlever nå så er det jo bedre. Men det føles bare ut som om vi har dårligere odds... Hvorfor føles det sånn når man vet at det ikke er sånn det faktisk funker? 😔😅

Men rekker å tenke altfor mye når ting tar så lang tid!!

Dette ble et klageinnlegg, beklager. Prøver å holde meg positiv overfor meg selv og alle som vet at vi er i denne prosessen, så må få ut grumset et sted. 😅

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Føler veldig med deg❤️ Ventingen er tortur!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (5 timer siden):

Det hørtes ut som et tøft år med masse venting 😔 dette er en tålmodighetstest altså. Masse lykke til, får håpe du får noen knallgode egg denne gangen! ❤️ Jeg har selv uttak i morgen og gruer meg litt siden ingen av eggene utvikler seg ved sist forsøk. 

Masse lykke til❤️ Jeg har uttak på fredag, og er mildt sagt nervøs😭 Håper det går bra for oss begge!!!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deseo skrev (3 timer siden):

En uke etter innsett av blasto og negativ test.  Løpet er vel kjørt da? 

Ville kanskje trodd testen hadde vært positiv da, ja.. Men krysser fingrene 🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiger skrev (5 timer siden):

Såå bra 🥰 Hvordan er formen? 

Selve uttaket gjorde litt mer vondt enn sist, men jeg kom meg fint gjennom det altså 🥰 etterpå har formen vært veldig fin. Har kun kjent på milde smerter som minner litt om menssmerter. 

Jeg får ikke sette inn i denne syklusen pga blodprøvene men får sette inn i neste syklus da☺️ nå gruer jeg meg bare til imorgen og dagene etter.... må vel være et bra egg der hvertfall? 🤞🥺

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (4 minutter siden):

Åååå såå bra!!! 😻😻 

Ja, jeg er så fornøyd med det! 🥰❤️ men jeg gruer meg fælt til telefonen om hvor mange som er befruktet imorgen🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk.Pøls skrev (På 15.8.2022 den 11.09):

Liker også forutsigbarhet 😂 Gikk på progynova ja, og crinone etterhvert. Greie medisiner det, hadde litt "ut av meg selv" følelse og noe humørsvigninger til tider, ellers merket jeg ingenting 🙂

Godt å høre at du ikke merket så mye mer enn litt humørsvingninger. Humøret for min del går jo veldig bra, er litt verre med mannen som det dessverre går utover😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (50 minutter siden):

Selve uttaket gjorde litt mer vondt enn sist, men jeg kom meg fint gjennom det altså 🥰 etterpå har formen vært veldig fin. Har kun kjent på milde smerter som minner litt om menssmerter. 

Jeg får ikke sette inn i denne syklusen pga blodprøvene men får sette inn i neste syklus da☺️ nå gruer jeg meg bare til imorgen og dagene etter.... må vel være et bra egg der hvertfall? 🤞🥺

Så bra å høre 🥰 Ja jeg krysser alt for flere gode egg og gode nyheter i dagene som kommer 🤞🏻❤️ Plutselig blir det innsett på oss nesten samtidig neste syklus, det hadde vært morsomt 🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (52 minutter siden):

Ja, jeg er så fornøyd med det! 🥰❤️ men jeg gruer meg fælt til telefonen om hvor mange som er befruktet imorgen🥺

Jaa fytti!! Det er det aller værste og vente på disse telefonene 😨 krysser så fingrene for deg ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evigoptimisg skrev (7 minutter siden):

Godt å høre at du ikke merket så mye mer enn litt humørsvingninger. Humøret for min del går jo veldig bra, er litt verre med mannen som det dessverre går utover😂 

hahaha 😄 sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 3 befruktede egg 😔 huff, er så skuffa og redd for at de ikke skal utvikle seg videre akkurat som sist 😭

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Bare 3 befruktede egg 😔 huff, er så skuffa og redd for at de ikke skal utvikle seg videre akkurat som sist 😭

Uff,  forstår det er skuffende og at du selvsagt er redd for samme utfall,  det er både forståelig og naturlig ❤️ ble noe annerledes gjort denne gangen?  Icsi begge gangene?  Kanskje dobbel trigger er noe for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (2 timer siden):

Bare 3 befruktede egg 😔 huff, er så skuffa og redd for at de ikke skal utvikle seg videre akkurat som sist 😭

Uff! Forstår så godt at det må føles vondt og skuffende! 😭 men husk: Det skal bare ett egg til ❤️ Heier og krysser fingrene for alle 3 ❤️

Endret av Tessiekd
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...