Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frøken I skrev (11 timer siden):

Nå har jeg gått på gonal-f siden fredag, og fredag denne uken skal jeg på kontroll for å se om det snart blir uttak🙈 Jeg gruer meg veldig til akkurat det da…😢

Men, jeg lurer på om noen her har erfaring med hvor fort man kan prøve på fryseforsøk om forrige innsett ikke gikk veien…? (Riksen) Jeg tar ikke sorgene få forskudd, men tenker at det ofte tar noen forsøk… 

Jeg har hatt fryseforsøk 2 mnd etter uttak ❤️ er det første forsøket ditt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elise93 skrev (23 timer siden):

Jada, jeg er (dessverre) her fortsatt 🤣 satt igang med forsøk nummer to nå, så det er veldig spennende! Skal oppdatere her. Ja det syns jeg du skal! 🥰❤️

Så spennende!!🤞🤞♥️ Kan jeg spørre hvor du får IVF? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! 

Da er det ikke lenge igjen til jeg skal ringe inn mens etter feilet fryseforsøk! I midten av juni sa sykepleieren på Riksen at de på det tidspunktet satte oppstart til september/oktober og at det var mange i kø. Så, spørsmålet er... Er det noen som nylig har ringt inn mens og avtalt oppstart av ferskforsøk? Når skal du/dere begynne med medisiner? 
Er ikke kjempe gira på å være full av medisiner og begrensninger på fysisk mobilitet før nå før jul da jeg har en veldig fysisk og stressende jobb 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (4 timer siden):

Så spennende!!🤞🤞♥️ Kan jeg spørre hvor du får IVF? 

Ja, jeg går privat til Medicus i Oslo☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (2 timer siden):

Ja, jeg går privat til Medicus i Oslo☺️

Takk for svar♥️😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (13 timer siden):

Jeg har hatt fryseforsøk 2 mnd etter uttak ❤️ er det første forsøket ditt? 

Ja det er første gang, så prøver å holde forventningene på et avmålt nivå🙈 Foreløpig går alt greit, men er utrolig redd for at det ikke går bra… Det er så mange ledd hvor ting skal klaffe!!! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprøytedag 7 idag og de fant 14 egg hvor de anslo at de hvertfall ville få ut 10 av dem. Jeg har fått beskjed om totalfrys, men hvis progesteron-nivået er bra (under 3) kan jeg sette inn samme syklus siden jeg ikke viste tegn på overstimulering 🤩🤩 uttak på onsdag! Nå håper jeg bare de får noen gode egg 🙏🙏

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Pøls skrev (16 timer siden):

Hei alle! 

Da er det ikke lenge igjen til jeg skal ringe inn mens etter feilet fryseforsøk! I midten av juni sa sykepleieren på Riksen at de på det tidspunktet satte oppstart til september/oktober og at det var mange i kø. Så, spørsmålet er... Er det noen som nylig har ringt inn mens og avtalt oppstart av ferskforsøk? Når skal du/dere begynne med medisiner? 
Er ikke kjempe gira på å være full av medisiner og begrensninger på fysisk mobilitet før nå før jul da jeg har en veldig fysisk og stressende jobb 🤔

Ikke fersk, men fryseforsøk. Ringte inn i juni, og naturlig nok fikk jeg ikke oppstart før etter sommeren. Hadde håpet på innsett i august, men blir ikke innsett før i september fordi det var første ledige tid de hadde. 
Håper du kommer fort i gang når du ringer inn nå! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Sprøytedag 7 idag og de fant 14 egg hvor de anslo at de hvertfall ville få ut 10 av dem. Jeg har fått beskjed om totalfrys, men hvis progesteron-nivået er bra (under 3) kan jeg sette inn samme syklus siden jeg ikke viste tegn på overstimulering 🤩🤩 uttak på onsdag! Nå håper jeg bare de får noen gode egg 🙏🙏

Jeg fikk også beskjed om «fare» for totalfrys pga tegn til overstimulering. Men det ordnet seg og vi kom i gang på samme syklus. Håper det ordner seg for deg også😄🤞🏼 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (9 timer siden):

Sprøytedag 7 idag og de fant 14 egg hvor de anslo at de hvertfall ville få ut 10 av dem. Jeg har fått beskjed om totalfrys, men hvis progesteron-nivået er bra (under 3) kan jeg sette inn samme syklus siden jeg ikke viste tegn på overstimulering 🤩🤩 uttak på onsdag! Nå håper jeg bare de får noen gode egg 🙏🙏

Åh så gode nyheter 🥰 Krysser fingrene for deg 🤞🏻🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiger skrev (13 timer siden):

Åh så gode nyheter 🥰 Krysser fingrene for deg 🤞🏻🤩

Takk ❤ hvordan går det med deg? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (4 timer siden):

Takk ❤ hvordan går det med deg? 🥰

Fremdeles veldig vond, oppblåst og øm etter uttaket, orker nesten ingenting 😔 Veldig skeptisk til eventuelt innsett på mandag, redd for å bli enda dårligere.  Men de undersøker meg nok godt før de velger å sette inn eller ikke. I dag er første dagen der jeg føler meg bittelitt bedre så håper det er et godt tegn 🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 12.8.2022 den 11.55):

Sprøytedag 7 idag og de fant 14 egg hvor de anslo at de hvertfall ville få ut 10 av dem. Jeg har fått beskjed om totalfrys, men hvis progesteron-nivået er bra (under 3) kan jeg sette inn samme syklus siden jeg ikke viste tegn på overstimulering 🤩🤩 uttak på onsdag! Nå håper jeg bare de får noen gode egg 🙏🙏

Så herlig, masse lykke til med uttak! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evigoptimisg skrev (På 12.8.2022 den 13.08):

Ikke fersk, men fryseforsøk. Ringte inn i juni, og naturlig nok fikk jeg ikke oppstart før etter sommeren. Hadde håpet på innsett i august, men blir ikke innsett før i september fordi det var første ledige tid de hadde. 
Håper du kommer fort i gang når du ringer inn nå! 🤞🏼

Fryseforsøket vi hadde i juni måtte vi vente til 3 syklus før det var ledig plass.. Er vel sikkert like lenge denne gangen, spesielt siden det er ferskforsøk. Det tar jo lenger tid, så det er det vel automatisk lenger ventetid på. Ventetiden er alltid verst!🥴

Når har du innsett? eller er du ruger allerede? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiger skrev (18 timer siden):

Fremdeles veldig vond, oppblåst og øm etter uttaket, orker nesten ingenting 😔 Veldig skeptisk til eventuelt innsett på mandag, redd for å bli enda dårligere.  Men de undersøker meg nok godt før de velger å sette inn eller ikke. I dag er første dagen der jeg føler meg bittelitt bedre så håper det er et godt tegn 🤞🏻😊

Åh, så dumt 😔 håper du blir bedre til evnt innsett, er jo bra at du føler deg litt bedre nå 🥰 lykke til imorgen 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Pøls skrev (16 timer siden):

Fryseforsøket vi hadde i juni måtte vi vente til 3 syklus før det var ledig plass.. Er vel sikkert like lenge denne gangen, spesielt siden det er ferskforsøk. Det tar jo lenger tid, så det er det vel automatisk lenger ventetid på. Ventetiden er alltid verst!🥴

Når har du innsett? eller er du ruger allerede? 🙂

Helt enig, ventetiden er den verste! Jeg liker forutsigbarhet. Hele denne prosessen har tvunget meg til å lære at ting ikke alltid går som planlagt😅 

Skal starte på progynova ved neste mens nå, blir vel innsett ila september en gang. Har du gått på det ved fryseforsøk? Er vårt første fryseforsøk, veldig spent på hvordan det går! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evigoptimisg skrev (7 timer siden):

Helt enig, ventetiden er den verste! Jeg liker forutsigbarhet. Hele denne prosessen har tvunget meg til å lære at ting ikke alltid går som planlagt😅 

Skal starte på progynova ved neste mens nå, blir vel innsett ila september en gang. Har du gått på det ved fryseforsøk? Er vårt første fryseforsøk, veldig spent på hvordan det går! 

Liker også forutsigbarhet 😂 Gikk på progynova ja, og crinone etterhvert. Greie medisiner det, hadde litt "ut av meg selv" følelse og noe humørsvigninger til tider, ellers merket jeg ingenting 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle :) jeg skal ha mitt siste forsøk snart nå og nå ønsket jeg å teste ut alt ❤️ skal nå snart ta Era test som sier noe om når det er best å sette inn embryo,  også skal jeg ta en test som heter endometrio, nesten samme som endometriet testen hos Hausken. Noen som har tatt disse? :) jeg gruer meg voldsomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsett avlyst idag som forventet 😔 Eggstokker på nesten 9 cm hver og masse fri væske i buken. Ikke rart at jeg hadde vondt mente gyn,  overrasket over at jeg gikk på jobb 😅 Så da blir det å prøve å hente seg inn igjen slik at det blir innsett i neste syklus 🤞🏻😊 2 fine blastoer på frys ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiger skrev (12 timer siden):

Innsett avlyst idag som forventet 😔 Eggstokker på nesten 9 cm hver og masse fri væske i buken. Ikke rart at jeg hadde vondt mente gyn,  overrasket over at jeg gikk på jobb 😅 Så da blir det å prøve å hente seg inn igjen slik at det blir innsett i neste syklus 🤞🏻😊 2 fine blastoer på frys ❤️

Åneeii.. ikke rart det har vært ømt og vondt da! Men så herlig med 2 blastoer på frys 😍❤️ kan du sette inn på neste syklus eller må du ha en "pausesyklus" imellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...