Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neutral90 skrev (3 timer siden):

Kom mensen eller hvordan gikk det? :)

Ja den kom etter 6 dager og varte kun i 2 dager 🙄 veldig merkelig opplegg denne gangen 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deseo skrev (41 minutter siden):

Ja den kom etter 6 dager og varte kun i 2 dager 🙄 veldig merkelig opplegg denne gangen 😂

Sært 🤔 når man tror man har begynt å forstå kroppen sin, liksom 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 5 og sprøytedag 4 her, så vi er godt i gang med 4. forsøk. Starter på Fyremadel i tillegg i morgen. Ultralyd på torsdag, veldig spent på hvordan utviklingen har vært. Håper at jeg slipper veldig mange dager på sprøyter før uttak 🤞🏻 Lykke til alle som holder på i disse dager, vi er gode ❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (13 timer siden):

Sært 🤔 når man tror man har begynt å forstå kroppen sin, liksom 😅

Er noe med det 😂 får se på torsdag hvordan det går med denne livmora da. Om den er klar til å ta imot en liten eskimo 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 11 med Synarela nesespray, og har time på sykehuset på fredag. Men jeg har ikke fått mensen/blødning enda, og må man ikke det senest tre dager før timen for å kunne gå videre i prosessen, om dere skjønner…? Skal jo etter planen starte med sprøyter etter kontrollen, og vil helst ikke at det skal bli utsatt…😑 
 

Er litt engstelig for om jeg har brukt nesesprayen riktig, for nien ganger svir det, andre ganger ikke. Føler at de gangene det ikke svir, eller jeg føler alt går gjennom nesa og bak i halsen (🙈😝), så betyr det at jeg ikke får nok virkestoff i meg…? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken I skrev (På 2.8.2022 den 0.06):

Er på dag 11 med Synarela nesespray, og har time på sykehuset på fredag. Men jeg har ikke fått mensen/blødning enda, og må man ikke det senest tre dager før timen for å kunne gå videre i prosessen, om dere skjønner…? Skal jo etter planen starte med sprøyter etter kontrollen, og vil helst ikke at det skal bli utsatt…😑 
 

Er litt engstelig for om jeg har brukt nesesprayen riktig, for nien ganger svir det, andre ganger ikke. Føler at de gangene det ikke svir, eller jeg føler alt går gjennom nesa og bak i halsen (🙈😝), så betyr det at jeg ikke får nok virkestoff i meg…? 

Jeg fikk ikke mensen før 2 uker etter jeg egentlig skulle hatt den. Det blir nok utsatt, da man må følge kroppens status og ikke kalenderen.

Men ikke ta sorgene på forskudd, jeg var senere enn deg så kanskje du ikke trenger å utsette?

Anonymkode: 8e1d5...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvordan det er med smertestillende (paracet, ibux, Voltaren) under fryseforsøk? 

Har slitet med senebetennelse i armen de siste ukene og har holdt meg unna smertestillende, men idag er det veldig ille. 

Har innsett i midten av neste uke. 

Får ikke spurt legen før imorgen, 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deseo skrev (1 minutt siden):

Noen som vet hvordan det er med smertestillende (paracet, ibux, Voltaren) under fryseforsøk? 

Har slitet med senebetennelse i armen de siste ukene og har holdt meg unna smertestillende, men idag er det veldig ille. 

Har innsett i midten av neste uke. 

Får ikke spurt legen før imorgen, 🥺

Man kan ta paracet, men ikke ibux og sterkere saker 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (1 time siden):

Man kan ta paracet, men ikke ibux og sterkere saker 

 

Deseo skrev (1 time siden):

Noen som vet hvordan det er med smertestillende (paracet, ibux, Voltaren) under fryseforsøk? 

Har slitet med senebetennelse i armen de siste ukene og har holdt meg unna smertestillende, men idag er det veldig ille. 

Har innsett i midten av neste uke. 

Får ikke spurt legen før imorgen, 🥺

Kan jo ta "sterkere saker", men NSAID som fks ibux eller voltaren skal du prøve å unngå. Fordi det kan klusse med eggløsning 

Edit: kilde https://relis.no/sporsmal_og_svar/6-11929?source=relisdb

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (40 minutter siden):

 

Kan jo ta "sterkere saker", men NSAID som fks ibux eller voltaren skal du prøve å unngå. Fordi det kan klusse med eggløsning 

Edit: kilde https://relis.no/sporsmal_og_svar/6-11929?source=relisdb

Men får ikke eggløsning uansett😂🙈 

Tenkte mest på om det kunne ødelegge noe med tanke på fryseforsøk, men tror ikke jeg tør å ta noen sjanse. 😬

Takk for svar damer ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deseo skrev (18 minutter siden):

Men får ikke eggløsning uansett😂🙈 

Tenkte mest på om det kunne ødelegge noe med tanke på fryseforsøk, men tror ikke jeg tør å ta noen sjanse. 😬

Takk for svar damer ❤️

Ja skjønner hva du mener 🥴 men tenker for meg selv i alle fall, at om nsaids kan forstyrre hormoner så mye at det påvirker eggløsning så er det greit å unngå som prøver på generel basis 👌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (22 timer siden):

Ja skjønner hva du mener 🥴 men tenker for meg selv i alle fall, at om nsaids kan forstyrre hormoner så mye at det påvirker eggløsning så er det greit å unngå som prøver på generel basis 👌 

Ja det er sant 😁 klarte å holde meg unna smertestillende igår og armen er bittelitt bedre idag 🙏

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiger skrev (På 31.7.2022 den 23.47):

Syklusdag 5 og sprøytedag 4 her, så vi er godt i gang med 4. forsøk. Starter på Fyremadel i tillegg i morgen. Ultralyd på torsdag, veldig spent på hvordan utviklingen har vært. Håper at jeg slipper veldig mange dager på sprøyter før uttak 🤞🏻 Lykke til alle som holder på i disse dager, vi er gode ❤️

Hvordan gikk det på ultralyden? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken I skrev (På 2.8.2022 den 0.06):

Er på dag 11 med Synarela nesespray, og har time på sykehuset på fredag. Men jeg har ikke fått mensen/blødning enda, og må man ikke det senest tre dager før timen for å kunne gå videre i prosessen, om dere skjønner…? Skal jo etter planen starte med sprøyter etter kontrollen, og vil helst ikke at det skal bli utsatt…😑 
 

Er litt engstelig for om jeg har brukt nesesprayen riktig, for nien ganger svir det, andre ganger ikke. Føler at de gangene det ikke svir, eller jeg føler alt går gjennom nesa og bak i halsen (🙈😝), så betyr det at jeg ikke får nok virkestoff i meg…? 

Håper det gikk bra på timen ❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sjekka for bakteriell vaginose? Vet man kan sjekke klamydia ved urinprøve, noen som vet om en kan det ved bakteriell vaginose og? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (4 timer siden):

Hvordan gikk det på ultralyden? ❤️

Det gikk bra, takk som spør ❤️Har PCOS og høy AMH, så gyn mente det så ut som rundt 8-10 egg ut i alle fall🤞🏻 Skal ha uttak på onsdag og blir totalfrys pga fare for overstimulering, som vanlig 🙈 Om vi er så heldige å få noe på frys da. Skal gjennomføre uttak i narkose så veldig spent på det, håper på en god opplevelse 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stiger skrev (8 timer siden):

Det gikk bra, takk som spør ❤️Har PCOS og høy AMH, så gyn mente det så ut som rundt 8-10 egg ut i alle fall🤞🏻 Skal ha uttak på onsdag og blir totalfrys pga fare for overstimulering, som vanlig 🙈 Om vi er så heldige å få noe på frys da. Skal gjennomføre uttak i narkose så veldig spent på det, håper på en god opplevelse 😊

Åh ❤️ hører du til hausken? Tenkte siden du skal ha narkose. Jeg har selv pcos og høy amh på 32. Hatt totalfrys siste 2 gangene, fikk ut 15 egg sist. Det som er med oss med pcos sa legen var at det lønte seg ikke med mange egg men sånn rundt 7-8 var visst veldig bra, men får man ut mye mer enn det så var nok en del dårlige. Håper du får ut noen gode egg til uka ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (1 time siden):

Åh ❤️ hører du til hausken? Tenkte siden du skal ha narkose. Jeg har selv pcos og høy amh på 32. Hatt totalfrys siste 2 gangene, fikk ut 15 egg sist. Det som er med oss med pcos sa legen var at det lønte seg ikke med mange egg men sånn rundt 7-8 var visst veldig bra, men får man ut mye mer enn det så var nok en del dårlige. Håper du får ut noen gode egg til uka ❤️

Ja hører til Hausken. Ja er klar over det dessverre. Jeg har også fått ut veldig mange egg på de andre forsøkene så hadde håpet på færre, men det ser ikke ut til å skje så da håper vi på noen gode inni mellom de dårlige ja 🥰 Tusen takk for det, skal holde dere oppdatert! ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiger skrev (10 timer siden):

Det gikk bra, takk som spør ❤️Har PCOS og høy AMH, så gyn mente det så ut som rundt 8-10 egg ut i alle fall🤞🏻 Skal ha uttak på onsdag og blir totalfrys pga fare for overstimulering, som vanlig 🙈 Om vi er så heldige å få noe på frys da. Skal gjennomføre uttak i narkose så veldig spent på det, håper på en god opplevelse 😊

Masse lykke til med uttak! 😊 kan jeg spørre hvorfor du får narkose ved uttak? Er det pga smerter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk nummer 2 igang her, sprøytedag 2 idag og kontroll på onsdag. Forrige gang fikk jeg 5 egg ut hvorav 2 ble befruktet og ingen utviklet seg til dag 5.. håper på litt flere egg denne gangen og noen av bedre kvalitet!🤞🤞❤️🥺

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...