Elise93 Skrevet 7. juni 2022 #1181 Del Skrevet 7. juni 2022 Petronella83 skrev (13 timer siden): Hei! Jeg tenker på deg, og håper det går bra for deg i morgen❤️ Hadde innsett selv tirsdag for 14 dager siden i morgen, og har testet positivt i helgen.🥰 Jeg var også livredd for å teste, har prøvd i 1,5 år uten en eneste positiv test, og var SÅ forberedt på at den skulle være blank denne gangen også. Utsatte derfor testingen helt til jeg bare bestemte meg for å hoppe i det. Trodde ikke mine egne øyne da den andre streken kom til syne! Jeg er 40 år, og fikk bare ut to egg, og dette var mitt første forsøk, så jeg forstår nesten ikke at det er mulig. Nå krysser jeg bare alt jeg har for deg i morgen!!❤️❤️❤️ Gratulerer! 🥰❤️ Så glad på deres vegne 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. juni 2022 #1182 Del Skrevet 7. juni 2022 jenta1983 skrev (11 timer siden): Bare hyggelig og tusen takk ❤️ Lykke til! 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 7. juni 2022 #1183 Del Skrevet 7. juni 2022 Elise93 skrev (15 minutter siden): Lykke til! 🥰❤️ Tusen takk ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. juni 2022 #1184 Del Skrevet 7. juni 2022 Noen som vet om det telles som et forsøk når det ikke ble innsett? privat, medicus). Glemte å spørre når jeg snakka med de forrige uke 🙈 kan jo selvfølgelig ringe opp da men. Hvis noen her vet så slipper jeg det 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 7. juni 2022 #1185 Del Skrevet 7. juni 2022 Elise93 skrev (1 minutt siden): Noen som vet om det telles som et forsøk når det ikke ble innsett? privat, medicus). Glemte å spørre når jeg snakka med de forrige uke 🙈 kan jo selvfølgelig ringe opp da men. Hvis noen her vet så slipper jeg det 🙈 Jeg hører selv til privat og der regner de uttak som forsøk så tror nok det er slik på Medicus og ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 7. juni 2022 #1186 Del Skrevet 7. juni 2022 jenta1983 skrev (6 minutter siden): Jeg hører selv til privat og der regner de uttak som forsøk så tror nok det er slik på Medicus og ❤️ Okei, takk for svar🥰 Det gir jo mening siden de bruker masse ressurser osv i labben 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1187 Del Skrevet 7. juni 2022 Ellepelle skrev (4 timer siden): Jeg hadde negativ test dag 9 og positiv test dag 10 etter innsett av 2-dagers fryst, så det er absolutt fortsatt håp😊 Tusen takk! 🤗 Da håper jeg virkelig at det er håp, men må si at jeg ikke har mye av det. 😞 Anonymkode: 8e1d5...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. juni 2022 #1188 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei alle prøvere ☺️❤️ jeg satte inn fersk blastocyst 30.Mai og har testet negativt Igår og idag som er dag 7 og 8 etter innsett. Kan det likevel være håp? Anonymkode: ad23f...5b0 12 og 13 dpo burde du ha fått to streker dersom du var gravid, dessverre. Det er kjipt dette her, klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 8. juni 2022 #1189 Del Skrevet 8. juni 2022 I går ble jeg ruger av 4AA tint blasto, så da er det bare å vente til 21 juni med å teste ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 8. juni 2022 #1190 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) jenta1983 skrev (2 timer siden): I går ble jeg ruger av 4AA tint blasto, så da er det bare å vente til 21 juni med å teste ❤️ Krysser alt jeg har for at den fine blastoen klamrer seg fast❤️ Ta vare på deg selv i rugetiden🥰 Endret 8. juni 2022 av Petronella83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 8. juni 2022 #1191 Del Skrevet 8. juni 2022 Hei! Litt praktisk spørsmål.. I det offentlige, hva telles som et forsøk? Jeg har hatt 1 uttak og 1 negativt innsett. Har 1 på frys. Har jeg nå brukt opp et forsøk? Eller er jeg fortsatt på det første forsøket så lenge jeg har egg på frys fra det forsøket? Eller blir det forsøk nr 2 når de skal sette inn det frosne egget fra det ene uttaket jeg har hatt? Om noen skjønner hva jeg mener 🙈 ble litt surrete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1192 Del Skrevet 8. juni 2022 Eris skrev (1 time siden): Hei! Litt praktisk spørsmål.. I det offentlige, hva telles som et forsøk? Jeg har hatt 1 uttak og 1 negativt innsett. Har 1 på frys. Har jeg nå brukt opp et forsøk? Eller er jeg fortsatt på det første forsøket så lenge jeg har egg på frys fra det forsøket? Eller blir det forsøk nr 2 når de skal sette inn det frosne egget fra det ene uttaket jeg har hatt? Om noen skjønner hva jeg mener 🙈 ble litt surrete. Hvert uttak med tilhørende innsett uansett antall på frys regnes som ett forsøk. La oss si du har et uttak, men ingen egg overlever, da har du IKKE brukt et forsøk fordi de ikke har hatt innsett etter uttak. La oss si du har uttak og får 5 på frys og du får tilbakesatt disse så regnes det som ett forsøk uansett om du får satt inn 1 eller alle 5. Altså, uttak OG innsett fra samme prosedyre er ett forsøk. Anonymkode: 8e1d5...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 8. juni 2022 #1193 Del Skrevet 8. juni 2022 Petronella83 skrev (1 time siden): Krysser alt jeg har for at den fine blastoen klamrer seg fast❤️ Ta vare på deg selv i rugetiden🥰 Tusen takk ❤️❤️ jeg klarte selvfølgelig å falle ut av senga i natt ringte klinikken men de sa det skulle gå fint så lenge jeg ikke fikk blødninger ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbetv Skrevet 8. juni 2022 #1194 Del Skrevet 8. juni 2022 Hei! Jeg målte HCG hos fastlegen 2/6: 9336 Målte igjen 7/6: 28 657. Er dette ok signing, eller skulle den ha vært litt høyere mtp dobling? Jeg skal på tidlig ultralyd 20/6. Er i uke 6 nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 8. juni 2022 #1195 Del Skrevet 8. juni 2022 mbetv skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg målte HCG hos fastlegen 2/6: 9336 Målte igjen 7/6: 28 657. Er dette ok signing, eller skulle den ha vært litt høyere mtp dobling? Jeg skal på tidlig ultralyd 20/6. Er i uke 6 nå. I mine øyne høres det kjempefint ut men sikkert andre her som har litt mer peiling ❤️❤️ gratulerer så mye ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 8. juni 2022 #1196 Del Skrevet 8. juni 2022 Testdag med negativt resultat, dessverre. Pga ferieavvikling får vi ikkje starte opp igjen før i aug/sept (privat) og venter på samtale med off. i juli. Med lav amh for alderen er dette ganske tungt for tålmodigheten men det er bare sånn det er. Satser på 2. forsøk går som ei kule 💪🏻 God sommer folkens! Stå på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 8. juni 2022 #1197 Del Skrevet 8. juni 2022 jenta1983 skrev (3 timer siden): Tusen takk ❤️❤️ jeg klarte selvfølgelig å falle ut av senga i natt ringte klinikken men de sa det skulle gå fint så lenge jeg ikke fikk blødninger ❤️ Nei kjære vene😱 Huff, da håper jeg du har tatt det med ro i dag. Godt klinikken sa det går fint❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 8. juni 2022 #1198 Del Skrevet 8. juni 2022 Miss_pancake skrev (2 timer siden): Testdag med negativt resultat, dessverre. Pga ferieavvikling får vi ikkje starte opp igjen før i aug/sept (privat) og venter på samtale med off. i juli. Med lav amh for alderen er dette ganske tungt for tålmodigheten men det er bare sånn det er. Satser på 2. forsøk går som ei kule 💪🏻 God sommer folkens! Stå på Så trist å høre..😞 Sender deg gode tanker, og håper du får en fin sommer likevel❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 9. juni 2022 #1199 Del Skrevet 9. juni 2022 Miss_pancake skrev (10 timer siden): Testdag med negativt resultat, dessverre. Pga ferieavvikling får vi ikkje starte opp igjen før i aug/sept (privat) og venter på samtale med off. i juli. Med lav amh for alderen er dette ganske tungt for tålmodigheten men det er bare sånn det er. Satser på 2. forsøk går som ei kule 💪🏻 God sommer folkens! Stå på Veldig trist å høre❣️ Håper sommeren din blir fylt med mye bra, så tiden går fort! Vi har fått oppstart i uke 37, så jeg prøver å tenke sånn…🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 9. juni 2022 #1200 Del Skrevet 9. juni 2022 Miss_pancake skrev (17 timer siden): Testdag med negativt resultat, dessverre. Pga ferieavvikling får vi ikkje starte opp igjen før i aug/sept (privat) og venter på samtale med off. i juli. Med lav amh for alderen er dette ganske tungt for tålmodigheten men det er bare sånn det er. Satser på 2. forsøk går som ei kule 💪🏻 God sommer folkens! Stå på Så trist å høre ❤️❤️ krysser alt jeg har ved neste forsøk ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå