Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ellepelle skrev (På 27.5.2022 den 22.34):

19 egg ut i dag🥳

Wow så bra 😍 hørt noe hvordan det har gått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss_pancake skrev (1 time siden):

Hei, då var det over i denne gruppa. Første forsøk gjennomført. 7 egg ut (2 umodne) der 4 ble befrukta og 1 overlevde til dag 3 innsett. Testdag 08.06. Er så redd den ikkje sitter på første, som jo er ein stor sjanse. Med lav amh for alderen (30år og 4,8) var eg egentlig bare glad for å i det heile tatt ha fått eit 1 godt egg! Men kjenner på frykten for at ein eventuell neste runde ikkje ville gå så bra.. 

Godt å følge fleire i lignende båter, håper 2022 blir eit bra år for oss🙌🏻

Masse lykke til! 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 etter uttak og jeg fikk gode nyheter fra klinikken om at begge eggene deler seg som normalt og ser veldig bra ut 😭❤️ med kun 2 egg befrukta turte vi så vidt håpe på ett, så dette er over all forventing. Vet at det fremdeles kan gå galt fram til innsett imorgen men nå tør jeg hvertfall håpe på at de får satt inn 1 🤩 hvis jeg får 1 på frys også er det en stor bonus! 🙏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (54 minutter siden):

Wow så bra 😍 hørt noe hvordan det har gått? 

17 befruktet😱👌

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Dag 4 etter uttak og jeg fikk gode nyheter fra klinikken om at begge eggene deler seg som normalt og ser veldig bra ut 😭❤️ med kun 2 egg befrukta turte vi så vidt håpe på ett, så dette er over all forventing. Vet at det fremdeles kan gå galt fram til innsett imorgen men nå tør jeg hvertfall håpe på at de får satt inn 1 🤩 hvis jeg får 1 på frys også er det en stor bonus! 🙏

For noen fantastiske nyheter!🥰 Da blir det innsett i morgen skal du se😍 Og kanskje du får ett på frys du også! Det er jo bare helt topp!!🤗❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (2 timer siden):

For noen fantastiske nyheter!🥰 Da blir det innsett i morgen skal du se😍 Og kanskje du får ett på frys du også! Det er jo bare helt topp!!🤗❤️

Ja, kunne ikke bedt om bedre nyheter idag 🥰 Hvordan går det med deg da? 😍

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petronella83 skrev (6 timer siden):

Hvordan gikk det? Var testen i går også negativ?❤️

Jeg testet igjen idag, og ja den var negativ. Det er tidlig-test, så denne burde slått ut nå. Jeg har slått meg til ro med at det ikke satt denne gangen. 😕😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (5 timer siden):

Så bra, lykke til med forstående (forhåpentlig) innsett! Jeg blir nok litt mindre aktiv her nå og må få litt avstand til prosessen, men følger med innimellom og håper det lykkes for deg🤞🏻💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (8 timer siden):

17 befruktet😱👌

Wow så bra 😍 første eller hatt mange forsøk? Krysser fingrene for deg og hold oss oppdatert hvordan det går videre! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (8 timer siden):

Åå fantastiske nyheter!! Gleder meg til å høre i morgen hvordan det har gått 🥰🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den triste beskjeden om at ingen av eggene utviklet seg til blasto idag 😢 Ingen innsett idag med andre ord 😭💔 denne prosessen er så tøff.. 

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (31 minutter siden):

Fikk den triste beskjeden om at ingen av eggene utviklet seg til blasto idag 😢 Ingen innsett idag med andre ord 😭💔 denne prosessen er så tøff.. 

Nei så fryktelig trist å høre💔💔 Nå ble jeg utrolig lei meg😢😞 Hvordan er det mulig når de var fine på dag 4?!?🥺 Fy søren så urettferdig altså😞 Sender deg mange varme tanker❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (12 timer siden):

Jeg testet igjen idag, og ja den var negativ. Det er tidlig-test, så denne burde slått ut nå. Jeg har slått meg til ro med at det ikke satt denne gangen. 😕😌

Uff, så veldig leit å høre💔 Nå må du ta vare på deg selv i tiden fremover❤️ Jeg håper det vil lykkes for deg snart!! Mange gode klemmer til deg💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petronella83 skrev (3 minutter siden):

Nei så fryktelig trist å høre💔💔 Nå ble jeg utrolig lei meg😢😞 Hvordan er det mulig når de var fine på dag 4?!?🥺 Fy søren så urettferdig altså😞 Sender deg mange varme tanker❤️

Nei, jeg vet ikke 😢 kanskje det er derfor jeg ikke er blitt gravid på egenhånd? Fordi eggene mine ikke utvikler seg? Ble veldig optimistisk igår når alt så bra ut, så var et ekstra slag idag 😭 Nei er ikke godt å si 😭💔 takk, håper du sitter med positiv test snart! 🤞❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (9 timer siden):

Wow så bra 😍 første eller hatt mange forsøk? Krysser fingrene for deg og hold oss oppdatert hvordan det går videre! ☺️

Siste forsøk offentlig🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (2 timer siden):

Uff, så veldig leit å høre💔 Nå må du ta vare på deg selv i tiden fremover❤️ Jeg håper det vil lykkes for deg snart!! Mange gode klemmer til deg💖

Takk. Kjenner det er veldig tungt og leit. Skal være snill og gjøre gode ting for meg selv nå❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elise93 skrev (2 timer siden):

Det var utrolig leit å høre @Elise93. Jeg føler med deg. Ja dette er skikkelig tøft, bare de som har gått gjennom det kan virkelig forstå ❤️ Sender deg en god klem❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (5 timer siden):

Huff så trist ❤️❤️ har vært i samme situasjon og det er vondt ❤️❤️ ta godt vare på deg selv ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd fredag ved klinikken i forhold til fryseinnsett, slimhinnen så kjempefin ut og hun regnet med jeg skal få eggløsning i morgen eller onsdag som da blir syklusdag 15-16 og da innsett søndag eller mandag, jeg fikk litt panikk i forhold til pinse men dem var visst fleksible i forhold til innsett på røde dager ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (7 timer siden):

Oj, det er et hardt slag å få! 😢 Føler virkelig med deg! 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...