Gå til innhold

Rådebank sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

  Skjul innhold

Vanvittig godt skuespill i kranglescenen mellom Hege og GT, 100% realistisk! Har vært der selv da jeg var ung, og det foregikk nesten identisk. Ble til og med dratt ut av bilen på samme måte i forkant. Jeg gråt gjennom hele krangelen og da Hege brøt sammen under middagen. Helt usannsynlig bra spilt av både Hege og GT i bruddscenen, men må berømme hun som spiller Hege litt ekstra, hun er en perle!! 

 

Anonymkode: d2c0b...de6

Spoiler

Er så enig! Tårene rant under den krangelen, det var så veldig relaterbart. Intense følelser i sving. Og hun som spiller Hege synes jeg går mange kjente, rutinerte norske skuespillere en høy gang hva innlevelse og troverdighet angår. Wow.

 

Anonymkode: a21ac...991

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fabienne said:

Sesongen tok seg virkelig opp med de to siste episodene. :) 

Enig! Men merker jeg er usikker selv på hvordan jeg håper det skal ende...

Nå begynner jeg å mislike GT og Ine såpass at jeg håper de ender opp sammen som de håpløse karakterene de er 😅 Men under Hege en fin avslutning. Alle andre har det liksom ordna seg for uten de helt store problemene. Skulle gjerne sett mer av Antonsen Jr. gjennom serien. Føler både skuespilleren og karakteren hadde mye større potensiale enn vi fikk se.

Anonymkode: ce747...dd8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (42 minutter siden):

Bare jeg som synes Nilsen er blitt skikkelig kjekk i denne sesongen?

Enig!!👀

Anonymkode: 6b302...8b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sivert skrev noe på dodøren på bensinstasjonen rett før han tok livet sitt. Døren ble fjernet etter noen dager pga oppussing men kanskje hun så hva han skrev. Vi fikk aldri se det

Anonymkode: a3067...828

Sivert skrev «Sivert var her 23.06» dette fikk man se i helt siste scene av sesong 2.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 22.12):

Enig i at rollen hun spiller er irriterende, men hun er helt vanvittig vakker da 🤩

Anonymkode: 31ccd...f47

Jeg tenkte at hun er ganske ordinær, men velpleid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marbelle skrev (3 timer siden):

Faen så slem Glenn er mot hege…. Noen andre som er enig? 

Slem er han ikke. Dette er en fyr som sørger over tapet av sin beste venn, og så blir han bedratt i tillegg. 

Anonymkode: 1684f...af0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marbelle
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Slem er han ikke. Dette er en fyr som sørger over tapet av sin beste venn, og så blir han bedratt i tillegg. 

Anonymkode: 1684f...af0

Ja men han sitter helt tyst i bilen, han slår rundt seg og rundt hege. Når han ser at hun er helt knust så klarer han ikke engang å sette seg med å ha en samtale. Hade min kjereste kysset en annen men det virkeli ikke betydde noe- ja jeg hade blir Kjempe Lei meg å drit sinna me jeg ville ikke slått stoler ned, ikke heller behandlet han med silent treatment. Jeg synes han har vart slem ganske så lenge , når dem var sammen og. Og har ikke noe med sivert å gjøre. Uten bare måten han behandler henne på… jeg vet ikke men det er noe som ikke stemmer. 

Endret av Marbelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som misliker Hege intenst? Synes oppførselen hennes er totalt uspiselig, med sjalusi og kryssforhør og whatnot. Typisk start på et kontrollerende forhold det der. Hadde jeg vært GT hadde jeg dumpa henne lenge før kysset.

Anonymkode: c8446...876

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sivert skrev noe på dodøren på bensinstasjonen rett før han tok livet sitt. Døren ble fjernet etter noen dager pga oppussing men kanskje hun så hva han skrev. Vi fikk aldri se det

Anonymkode: a3067...828

Men, var det ikke referansen til Hellbillies sangen?

Anonymkode: c7be4...393

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men, var det ikke referansen til Hellbillies sangen?

Anonymkode: c7be4...393

Jo det var det.

Anonymkode: c8446...876

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå har jeg aldri opplevd at noen har vært utro mot meg, så kan godt hende jeg hadde tenkt annerledes om det hadde skjedd. 

Men- hvis GT virkelig var der at han tenkte på frieri og barn. Da tenker jeg at et kyss er noe han burde kunne tilgi. Om Hege og Mikkel hadde ligget sammen eller holdt på over lengre tid- det er en ting. Men et øyeblikks dumhet… Skal man dele et helt liv sammen må man nesten forvente seg noen «bumps on the road». Ikke at jeg mener at utroskap er greit, men i et langvarig forhold må man nesten godta at den andre partneren gjør feil noen ganger. 

Anonymkode: ab4c7...e51

Helt sant! Håper de finner tilbake til hverandre, selv om Ine lusker i buskene 😉

Anonymkode: c7be4...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marbelle skrev (3 timer siden):

Ja men han sitter helt tyst i bilen, han slår rundt seg og rundt hege. Når han ser at hun er helt knust så klarer han ikke engang å sette seg med å ha en samtale. Hade min kjereste kysset en annen men det virkeli ikke betydde noe- ja jeg hade blir Kjempe Lei meg å drit sinna me jeg ville ikke slått stoler ned, ikke heller behandlet han med silent treatment. Jeg synes han har vart slem ganske så lenge , når dem var sammen og. Og har ikke noe med sivert å gjøre. Uten bare måten han behandler henne på… jeg vet ikke men det er noe som ikke stemmer. 

Veldig lett å se det fra utsiden.

Jeg skjønner reaksjonen hans. Det er vanskelige følelser å takle, det er kaos og skjer mye på èn gang. Og jo, oppførselen og reaksjonen kan også forsterkes pga Siverts tap.

Men vi vet jo fra før at han er dårlig på impulskontroll og sinne. 

Anonymkode: d92c7...3bb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien er bare så fantastisk, og de er virkelig gode skuespillere, spesielt Hege og GT! Koselig med Malene og Nilsen.

Det eneste som skurrer og irriterer meg veldig, er hvor feil castet jeg syns Mikkel er, han er ikke Heges type i det hele tatt og de har ingen kjemi. Derfor er det lite troverdig at hun skulle falle for fristelsen til å kysse han. Han fremstår som en creepy stalker og ser ut som en boms. Han siklet på henne fra dag én, noe som ikke er troverdig når han så nylig var gift. At det hadde oppstått følelser over tid, ok, men ikke så fort. Hadde de castet en annen skuespiller, som hadde bedre kjemi med Hege og som utseendemessig var mer hennes type, så hadde det blitt bedre og mer troverdig. 

Og jeg tror helt klart GT og Hege finner sammen igjen, jeg tror ikke det blir GT og Ine til slutt, selv om de muligens kan komme til å holde på litt nå. Jeg syns heller ikke GT var slem mot Hege, hun var jo faktisk utro! Jeg skjønner veldig godt Heges usikkerhet rundt Ine, men hun gjorde virkelig noe dumt da hun kysset en annen, det er overhodet ikke innafor i et forhold. I tillegg ble det nok ekstra voldsomt å takle for GT da han så meldingen fra Mikkel, som var ekstremt upassende. 

Anonymkode: 532ec...2ab

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marbelle skrev (7 timer siden):

Faen så slem Glenn er mot hege…. Noen andre som er enig? 

Tror jeg er enig, men jeg har aldri opplevd at noen har vært utro mot meg. Kan godt være jeg ikke hadde klart å være like rasjonell da.

Jeg synes at det å ikke snakke til henne en stund, bli sur osv er greit. Men å dra henne ut av bilen så hun må gå hjem, å kaste henne ut av felles hjem på dagen… Det synes jeg ikke er greit!

Anonymkode: ab4c7...e51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg gleder meg til neste uke 🤩

Spent på hva som skjer videre nå, om Ine kommer noen vei med GT eller om Hege "vinner" han tilbake.

Eneste jeg synes var litt teit, var den siste sms'en fra GT til Hege.....bedre om han ikke hadde svart.

Anonymkode: c7be4...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marbelle skrev (7 timer siden):

Faen så slem Glenn er mot hege…. Noen andre som er enig? 

En ting til. Han spør Nilsen hva han hadde gjort om hans kjæreste hadde vært utro. Nilsen svarer, men ikke det svaret GT var ute etter. Så da sier GT «sorry, men det der har ikke du noen forutsetninger for å si noe om». Så hvorfor spør du han da? 😂

Anonymkode: ab4c7...e51

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En ting til. Han spør Nilsen hva han hadde gjort om hans kjæreste hadde vært utro. Nilsen svarer, men ikke det svaret GT var ute etter. Så da sier GT «sorry, men det der har ikke du noen forutsetninger for å si noe om». Så hvorfor spør du han da? 😂

Anonymkode: ab4c7...e51

Det er jo litt typisk når man ikke får det svaret man vil ha 😅

Anonymkode: d92c7...3bb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...