Gå til innhold

Rådebank sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kan det være denne: https://www.luxplus.no/produkt/miss-so-midnight-magic-eau-fraiche-50-ml?gsmp=1&gclid=EAIaIQobChMI1vrc7qTG9QIVmKkYCh2G6QOwEAQYASABEgJJmfD_BwE ?

Elsker btw GT sin kommentar om de rosa OB'ene: Disse er veldig fine er de ikke det? ProComfort.

- Nei, jeg bruker blå.

 

Anonymkode: 31ccd...f47

Jeg elsket også den kommentaren! Særlig svaret til Hege. Indirekte «jeg er ikke så vid down there». 
 

Og ja, det kan være den parfymen! 😃

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eller, den som heter Love Potion er det tror jeg, fra Miss So...

s-l400.jpg

Anonymkode: 31ccd...f47

Ja, det må det være! Ligger det et hint i at hun spør GT etter akkurat den? 

Anonymkode: 6197c...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker90 skrev (19 timer siden):

«Du er han i døra, du». - noen som skjønner?

Kan hun mene at han bare står i døra og venter - og ikke tør å ta initiativ? Og at hun mener at han burde gjort det? 

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes, Ine er usympatisk! Håper det ender med GT og Hege! 

Anonymkode: 73f6a...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg elsket også den kommentaren! Særlig svaret til Hege. Indirekte «jeg er ikke så vid down there». 

Anonymkode: 6197c...825

Hvilken sammenheng har det? OB-størrelsen har jo ingenting å gjøre med hvor trang man er, men hvor mye man blør. Jeg bruker grønn på starten av uken, og gul på slutten. Blir vaginaen min på magisk vis trangere gjennom uken? 

Anonymkode: ab4c7...e51

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvilken sammenheng har det? OB-størrelsen har jo ingenting å gjøre med hvor trang man er, men hvor mye man blør. Jeg bruker grønn på starten av uken, og gul på slutten. Blir vaginaen min på magisk vis trangere gjennom uken? 

Anonymkode: ab4c7...e51

Det kunne høres sånn ut - med den tonen Hege svarte i. 

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De googler jo den setningen om han i døra i bilen senere og da kommer det opp en artikkel om partnervold.

men om det var det marlene mente vet jeg jo ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvilken sammenheng har det? OB-størrelsen har jo ingenting å gjøre med hvor trang man er, men hvor mye man blør. Jeg bruker grønn på starten av uken, og gul på slutten. Blir vaginaen min på magisk vis trangere gjennom uken? 

Anonymkode: ab4c7...e51

Åå bitch please! Det går bra

Anonymkode: d0068...0bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Kan hun mene at han bare står i døra og venter - og ikke tør å ta initiativ? Og at hun mener at han burde gjort det? 

Anonymkode: 6197c...825

Kan ha vært så enkelt som at hun selv gikk i behandling men ikke har villet snakke med noen om det, og at han var noen hun traff i døren der? Eller som hun gjemte seg for fordi hun hørte det gikk i døren eller noe. Malene har jo kanskje ikke alltid følt at hun har hørt til der hun har behov for selv. 

Anonymkode: 16b52...4df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan ha vært så enkelt som at hun selv gikk i behandling men ikke har villet snakke med noen om det, og at han var noen hun traff i døren der? Eller som hun gjemte seg for fordi hun hørte det gikk i døren eller noe. Malene har jo kanskje ikke alltid følt at hun har hørt til der hun har behov for selv. 

Anonymkode: 16b52...4df

Malene er en karakter vi ikke kjenner så godt. Spent på om vi rekker bli bedre kjent med henne de siste fire episodene. 

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan ha vært så enkelt som at hun selv gikk i behandling men ikke har villet snakke med noen om det, og at han var noen hun traff i døren der? Eller som hun gjemte seg for fordi hun hørte det gikk i døren eller noe. Malene har jo kanskje ikke alltid følt at hun har hørt til der hun har behov for selv. 

Anonymkode: 16b52...4df

Det tenkte jeg også, at de har møttes i døra hos psykologen i forbindelse med behandling.

Anonymkode: f914d...a98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kan ha vært så enkelt som at hun selv gikk i behandling men ikke har villet snakke med noen om det, og at han var noen hun traff i døren der? Eller som hun gjemte seg for fordi hun hørte det gikk i døren eller noe. Malene har jo kanskje ikke alltid følt at hun har hørt til der hun har behov for selv. 

Anonymkode: 16b52...4df

Da ville hun vel sagt "Du var han i døra du". "Du er han i døra" høres mer som det er noe han er eller gjør. Men kan være jeg tenker feil.

Anonymkode: a21ac...991

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GT behandler Hege litt dårlig til tider.. nå burde jo Hege valgt et litt annet tidspunkt å snakke om Ine på, og for Guds skyld: menn skjønner ikke sånme subtile greier som at Ine egler seg innpå han..😅

Men oh my gosh, GT har en sykt deilig stemme! Forfriskende å se andre enn oslogutter med nasal stemme på tv 😄 

Anonymkode: 89760...e76

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefan av sesong 1 og 2 så mulig jeg hadde for høye forventninger, men basert på de 4 første episodene virker det som det har skjedd noe bak kulissene? At de har hatt hastverk med å skrive og produsere sesongen eller noe. Skuespillet har tapt seg jevnt over og minner mer om "norsk film" enn tidligere, bortsett fra Hege som skinner. Hege sin storyline er god, men alt annet som skjer med Ine/GT og den rivaliserende gjengen osv. virker helt tilfeldig og hastet. 

Skjønner at de går for en mer "vanlig" sesong nå etter en tung en, men til det er episodene korte og handlingen dårlig bygd opp. Foreløpig litt skuffende, men jeg håper på en sterk sesongavslutning. Det er KJIPT hvis hele serien bare fisler ut sånn som dette. 

Anonymkode: ce747...dd8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig falsk Ine er! Den scenen da hun kom med boller, gjorde stemmen sååå lys og la hodet på skakke mens hun snakket om at hun blee såå trist da hun våknet og husket hvilken dag det var. Så reiser hun seg brått, smiler intenst, og sier kos dere. Hun manipulerer GT. Hun elsket at han var på knærne etter henne, og på den, for henne, søvnige hjemplassen er han den eneste interessante fyren. Om litt drar hun til Oslo eller noe, og da forlater hun GT uten å ofre ham en tanke. 

 

Og Hege... Hun er SÅ sjalu på Ine, og så presterer hun å gjøre det hun gjør på slutten av episode 4, på den dagen... Hun er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: f1ee3...255

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tint jeg stussa litt på er at Hege tok den jobben uten å snakke med GT først. Jeg mener IKKE at hun skulle ha spurt om lov eller noe sånt altså, men bare snakket om det. 

Jeg og samboer har vært sammen like lenge som GT og Hege. Og hadde jeg skylle byttet til en jobb som innebar to timer pendling hver dag+ masse overtid og helgejobbing, hadde jeg jo snakket med han først. Ikke for å be om tillatelse, men for å diskutere litt hvordan det vil påvirke forholdet og hvilke forventninger vi da har til hverandre og jobben.
 

Jeg tror kanskje at hadde Hege og GT gjort dette på forhånd hadde det ikke blitt så mye krangling om den jobbinga.

Anonymkode: ab4c7...e51

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke helt samme oppfattelsen som flere her. Syns ikke det er så svart hvitt at hege er sympatisk og helgen mens ine er bitch. Synes også at Hege er sur og avvisende mot Ine. Hun prioriterer også jobb, pizza og klining med kollega istedetfor å tilbringe tiden med GT på årsdagen til selvmordet til Sivert. Synes Hege tidvis virker avvisende, overlegen og usympatisk. 

Anonymkode: 05b3f...9d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har ikke helt samme oppfattelsen som flere her. Syns ikke det er så svart hvitt at hege er sympatisk og helgen mens ine er bitch. Synes også at Hege er sur og avvisende mot Ine. Hun prioriterer også jobb, pizza og klining med kollega istedetfor å tilbringe tiden med GT på årsdagen til selvmordet til Sivert. Synes Hege tidvis virker avvisende, overlegen og usympatisk. 

Anonymkode: 05b3f...9d1

Ja, enig. Men det er det jeg syns de har klart så godt gjennom hele serien, å vise komplekse karakterer med varme. Så når Hege er utro, så har man fremdeles sympati med henne. Samme i de andre sesongene. Når de oppfører seg dårlig og tar dårlige valg, så heier man på dem likevel. Det er menneskelig og vakkert! 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har ikke helt samme oppfattelsen som flere her. Syns ikke det er så svart hvitt at hege er sympatisk og helgen mens ine er bitch. Synes også at Hege er sur og avvisende mot Ine. Hun prioriterer også jobb, pizza og klining med kollega istedetfor å tilbringe tiden med GT på årsdagen til selvmordet til Sivert. Synes Hege tidvis virker avvisende, overlegen og usympatisk. 

Anonymkode: 05b3f...9d1

Hun er ikke feilfri men jeg synes hun som oftest er grei, og at hun reagerer på ting hun har rett til å reagere på (som at Ine dukker opp mye, da sier hun hva hun føler om det til kjæresten. Og når hun og venninnen møter Ine på kafeen, synes jeg det er veldig dårlig av Ine å nærmest overse henne, så selv om man ikke trenger spydige kommentarer så forstår jeg Heges reaksjon på dette). Men Hege bryr seg veldig mye om folk, og om vennene sine, har jeg inntrykk av. Hun tilgav også den ene venninna som hun møtte igjen.

I forhold til prioritering av jobb virker det jo som den nye jobben er veldig streng så ser ikke helt hva Hege skulle gjort annerledes. Hun hadde jo tenkt å finne på noe på kvelden, selv om hum var nødt til å jobbe på dagen.

Det siste hun gjorde, kysset, var likevel veldig dumt gjort av henne.

Anonymkode: 692b9...9bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så utrolig falsk Ine er! Den scenen da hun kom med boller, gjorde stemmen sååå lys og la hodet på skakke mens hun snakket om at hun blee såå trist da hun våknet og husket hvilken dag det var. Så reiser hun seg brått, smiler intenst, og sier kos dere. Hun manipulerer GT. Hun elsket at han var på knærne etter henne, og på den, for henne, søvnige hjemplassen er han den eneste interessante fyren. Om litt drar hun til Oslo eller noe, og da forlater hun GT uten å ofre ham en tanke. 

 

Og Hege... Hun er SÅ sjalu på Ine, og så presterer hun å gjøre det hun gjør på slutten av episode 4, på den dagen... Hun er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: f1ee3...255

Når en er ung og usikker på partneren sin, så er det lett å gå i en sånn felle. Hege vil bare føle seg attraktiv, og ha en slags sikkerhet i tilfelle GT er utro. 

(Forventer ikke at alle skal forstå det her). 

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...