Gå til innhold

Rådebank sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 10.25):

GT behandler Hege litt dårlig til tider.. nå burde jo Hege valgt et litt annet tidspunkt å snakke om Ine på, og for Guds skyld: menn skjønner ikke sånme subtile greier som at Ine egler seg innpå han..😅

Men oh my gosh, GT har en sykt deilig stemme! Forfriskende å se andre enn oslogutter med nasal stemme på tv 😄 

Anonymkode: 89760...e76

Han (Odin Waage) har nydelig stemme, og er kjempeflink til å synge også. 🥰 Jeg synes ikke stemmen er nasal da, men litt mørk og litt "rusten". 

Anonymkode: 1372c...98a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 17.58):

Enig. Synes til og med skuespillet var dårligere denne sesongen.

Anonymkode: c8446...876

Helt enig! Kleint og lite troverdig. Skuffende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin serie! Men synes ikke helt han skuespilleren (han flørten med airbrush, vet ikke hva han heter) passet helt.

Ville heller sett f.eks. Herman Flesvig, hvis det er lov å si😁

Anonymkode: 1fb20...504

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg voldsomt igjen i Hege og det hun har opplevd og opplever med Ine. Tror det er vanskelig for alle som er som Ine å forstå Hege og alle som er som Hege å forstå Ine. Har opplevd både å bli skvist ut / miste bestevenninnen min pga en "Ine" og forholdet til eksen tok slutt pga en "Ine". 

 

Anonymkode: 59f84...232

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kjempefin serie! Men synes ikke helt han skuespilleren (han flørten med airbrush, vet ikke hva han heter) passet helt.

Ville heller sett f.eks. Herman Flesvig, hvis det er lov å si😁

Anonymkode: 1fb20...504

Han hadde jo ikke passet inn i det universet i det hele tatt. 

Elsker filmingen og bruk av lys i Rådebank. Vakkert gjort! 

Anonymkode: 0687e...fbe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem flere er oppe før hanen galer, for å se de to neste episodene som slippes i dag kl. 06:01 og 06.02 🙋‍♀️🙈

Anonymkode: 31ccd...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvem flere er oppe før hanen galer, for å se de to neste episodene som slippes i dag kl. 06:01 og 06.02 🙋‍♀️🙈

Anonymkode: 31ccd...f47

Jeg venter i spenning! Slippes om noen minutter!🥳🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ava+, skrev (2 minutter siden):

Jeg venter i spenning! Slippes om noen minutter!🥳🥳

Såå spent 😄❤️

 

Anonymkode: 31ccd...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Den krangelen mellom GT og Hege var råbra skuespill! Det gnistret! Og så dramatisk med at det blir slutt og at Ine vil ha GT tilbake. Hva tror dere skjer videre? Velger GT å være singel kanskje? 

Anonymkode: 5a493...8b7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow! Den krangelen mellom GT og Hege var råbra skuespill! Det gnistret! Og så dramatisk med at det blir slutt og at Ine vil ha GT tilbake. Hva tror dere skjer videre? Velger GT å være singel kanskje? 

Anonymkode: 5a493...8b7

Kunne du ikke lagt på en spoilervarsel her.... 🙁

Anonymkode: 16960...285

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hsr sett de to nye episodene

Spoiler....

Spoiler

Jeg tenkte,  når Ine kom inn, at her har vi en klassisk Jolene-situasjon.  Så avsluttes episoden med den sangen. 

Håper han tar Hege tilbake og at serien kan vise oss

at vi er mennesker , som kan gjøre feil, og at evne til tilgivelse og raushet er viktige egenskaper. 

 

Anonymkode: 51733...47a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Og en annen ting jeg ville si ang han i døra....

Det er så mange fine fine gutter som tenker så dårlig om seg selv, fordi de ikke er "noe mer" en feks en yrkessjåfør. At de faktisk kan få "dattera til ordføreren" , basert på hvem de er som person, og ikke hva slags yrke de har valgt.

Jeg håper også denne serien hever statusen til håndtverksyrker , mekken,  yrkessjåfører ! Norge trenger ærbeskærer! Hurra for yrkesfag! 

 

Anonymkode: 51733...47a

  • Liker 30
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra og realistisk serie med gode skuespillere :) 

Minner meg veldig mye om Rissa og Førde. 

Anonymkode: 16a4a...737

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom her jeg også, og si at det skuespillet mellom Hege og GT i den siste episoden var helt, helt fantastisk. Noe av det beste jeg har sett fra norske skuespillere. Så utrolig realistisk og ekte. Og da Hege gråt, da gråt jeg og for det var så genuint. For noen talenter! Det traff rett i hjertet.

  • Liker 20
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hsr sett de to nye episodene

Spoiler....

  Vis skjult innhold

Jeg tenkte,  når Ine kom inn, at her har vi en klassisk Jolene-situasjon.  Så avsluttes episoden med den sangen. 

Håper han tar Hege tilbake og at serien kan vise oss

at vi er mennesker , som kan gjøre feil, og at evne til tilgivelse og raushet er viktige egenskaper. 

 

Anonymkode: 51733...47a

Spoiler

Enig! Blir too obvious at GT tar Ine tilbake og Hege nok en gang blir til en "gra mus" i hjørnet. Men, det blir spennende å se de to siste episodene. Vi får nok ikke "svaret" før helt i sluttminuttene av siste episode.

 

Anonymkode: c7be4...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Spoiler

Vanvittig godt skuespill i kranglescenen mellom Hege og GT, 100% realistisk! Har vært der selv da jeg var ung, og det foregikk nesten identisk. Ble til og med dratt ut av bilen på samme måte i forkant. Jeg gråt gjennom hele krangelen og da Hege brøt sammen under middagen. Helt usannsynlig bra spilt av både Hege og GT i bruddscenen, men må berømme hun som spiller Hege litt ekstra, hun er en perle!! 

 

Anonymkode: d2c0b...de6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

  Vis skjult innhold

Vanvittig godt skuespill i kranglescenen mellom Hege og GT, 100% realistisk! Har vært der selv da jeg var ung, og det foregikk nesten identisk. Ble til og med dratt ut av bilen på samme måte i forkant. Jeg gråt gjennom hele krangelen og da Hege brøt sammen under middagen. Helt usannsynlig bra spilt av både Hege og GT i bruddscenen, men må berømme hun som spiller Hege litt ekstra, hun er en perle!! 

 

Anonymkode: d2c0b...de6

Spoiler

Helt enig! Og ekstra sårt når det skjer ettrr samtalen de hadde ved vannet. Det var så tydelig at Hege har likt GT siden ungdomsskolen, husker alle interaksjoner de hadde og det han hadde på seg. Og så gjør hun det der, og nå har hun kanskje mistet fyren hun har vært forelska i årevis 🥺 alt i et ubetenksomt øyeblikk, fordi hun var usikker på seg selv og forholdet. 

 

Anonymkode: 89760...e76

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker90 skrev (På 22.1.2022 den 20.53):

«Du er han i døra, du». - noen som skjønner?

Sivert skrev noe på dodøren på bensinstasjonen rett før han tok livet sitt. Døren ble fjernet etter noen dager pga oppussing men kanskje hun så hva han skrev. Vi fikk aldri se det

Anonymkode: a3067...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri opplevd at noen har vært utro mot meg, så kan godt hende jeg hadde tenkt annerledes om det hadde skjedd. 

Men- hvis GT virkelig var der at han tenkte på frieri og barn. Da tenker jeg at et kyss er noe han burde kunne tilgi. Om Hege og Mikkel hadde ligget sammen eller holdt på over lengre tid- det er en ting. Men et øyeblikks dumhet… Skal man dele et helt liv sammen må man nesten forvente seg noen «bumps on the road». Ikke at jeg mener at utroskap er greit, men i et langvarig forhold må man nesten godta at den andre partneren gjør feil noen ganger. 

Anonymkode: ab4c7...e51

  • Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...