Gå til innhold

Rådebank sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synd det ble Hege og ikke Ine. Dårlig slutt.

Anonymkode: 5a493...8b7

 

Spoiler

Elsket slutten! Det beste var at sine dro. Men du, legg på en spoileradvarsel. 

 

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

  Skjul innhold

Elsket slutten! Det beste var at sine dro. Men du, legg på en spoileradvarsel. 

 

Anonymkode: 6197c...825

Spoiler

*Ine 

 

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Men dere…. Den scenen der Robert blir bedt med hjem på middag 😻 såååå koselig!!!! 

 

  • Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg gleder meg til å bli ferdig på jobb i dag 🙈

Anonymkode: c7be4...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva, jeg synes det var litt kjekt å se at man kan velge A4 livet. Alt higet etter å være spesiell, reise jorda rundt, være kul på instagram. Det var deilig å se at A4 livet var noe  man valgte og ikke noe man var stuck med. 

Anonymkode: cfd64...57c

  • Liker 41
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de siste episodene-  men det er bare fordi jeg er sjuk, og uansett ligger i senga. Folk er på jobb, folkens!! 
Jeg oppfordrer til å være greie med hverandre og bruke spoiler-varsel 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg  synes sesong tre har vært kjedelig med mange pauser. Sjalusi, usikkerhet og kjærlighetssorg er noe vi alle har opplevd, og det er ikke kun i rånemiljøet som denne serien egentlig skal ta for seg. Jeg synes de burde fokusert mer på det miljøet, da det er veldig ukjent for mange av oss, og i tillegg burde det ha vært litt mer action i tredje sesong. Jeg visste hele tiden hva som kom til å skje denne sesongen, og det sier jo litt for de av oss som har studert litt film. 

Og hvorfor skal de ikke ha flere sesonger? Det er jo mye mer å bygge på her. De kunne hatt mer fokus på den andre rånegjengen enn det som var. At de hadde rånekonkurranse eller typ good vs bad miljø i kommunen. Videre synes jeg de kunne ha enda mer fokus på menns følelser og mental helse.

Anonymkode: 393d7...7d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg  synes sesong tre har vært kjedelig med mange pauser. Sjalusi, usikkerhet og kjærlighetssorg er noe vi alle har opplevd, og det er ikke kun i rånemiljøet som denne serien egentlig skal ta for seg. Jeg synes de burde fokusert mer på det miljøet, da det er veldig ukjent for mange av oss, og i tillegg burde det ha vært litt mer action i tredje sesong. Jeg visste hele tiden hva som kom til å skje denne sesongen, og det sier jo litt for de av oss som har studert litt film. 

Og hvorfor skal de ikke ha flere sesonger? Det er jo mye mer å bygge på her. De kunne hatt mer fokus på den andre rånegjengen enn det som var. At de hadde rånekonkurranse eller typ good vs bad miljø i kommunen. Videre synes jeg de kunne ha enda mer fokus på menns følelser og mental helse.

Anonymkode: 393d7...7d3

Det var da veldig så misfornøyd. Jeg synes sesongen har vært god. Det har vært en rød tråd fra første episode i 1. sesong og frem til nå.

Alt har sin ende. Etter hva jeg har fortstått, blir det en verdig avslutning.

 

Anonymkode: c7be4...393

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det som er bra med rot, er at du kan rydde opp igjen" - for en fin pappa!

Selv om en del av meg higer etter mer, så vet jeg innerst inne at det nok er best at de gir seg nå. Det er vanskelig å gi seg på topp.

  • Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet dere hva, jeg synes det var litt kjekt å se at man kan velge A4 livet. Alt higet etter å være spesiell, reise jorda rundt, være kul på instagram. Det var deilig å se at A4 livet var noe  man valgte og ikke noe man var stuck med. 

Anonymkode: cfd64...57c

Helt enig!

Lykken, et godt liv og å stadig finne måter å utvikle seg på, DET kan man jo gjøre hvor som helst og når som helst. Hvis man stadig jager og prøver å finne lykken, så vil man aldri finne det.

Herlig å «feire» det normale. 🤩

Anonymkode: 89760...e76

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil ha en sesong til, om Robert Nilsen og/eller Malene….. 😅

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe søppel. Har de skrevet denne sesongen i fylla eller?

Anonymkode: c8446...876

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at hun valgte å ikke reise. Kunne jo tatt med GT hvis hun ikke ville reise alene. Hun hadde hatt godt av å oppdage verden utenfor Østlandet og Sverige. Tenk så kul den neste sesongen hadde blitt. "bygdefolks opplevelse av kulturelle forskjeller i USA". Hadde vært så gøy å se dem utforske storbyer. Snakke engelsk. Få smak på arbeidslivet i et annet land. Osv. 

Anonymkode: a71f5...bb5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg lever meg veldig inn i slike ungdomsserier. Jeg ble mye mobbet og har kanskje mistet de gode årene mine og derfor lever via karakterene på en måte, men samma det.

Jeg likte sesongen jeg, selv om den var forutsigbar. Det er jo ett fett om man skjønte hvor det bar, så lenge man liker det man ser liksom. 😅

Jeg synes norske serier er gode på den måten at amerikanske ofte blir for overdrevet, actionfylte og fulle av... ting jeg ikke kjenner meg igjen i fordi det blir for voldsomt. 

Ellers var det helt riktig slutt på serien. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så kjipt at hun valgte å ikke reise. Kunne jo tatt med GT hvis hun ikke ville reise alene. Hun hadde hatt godt av å oppdage verden utenfor Østlandet og Sverige. Tenk så kul den neste sesongen hadde blitt. "bygdefolks opplevelse av kulturelle forskjeller i USA". Hadde vært så gøy å se dem utforske storbyer. Snakke engelsk. Få smak på arbeidslivet i et annet land. Osv. 

Anonymkode: a71f5...bb5

Men det blir jo uansett ikke flere. 

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte sesongen, men

Spoiler

skuffende at ikke Hege unte seg selv den reisen.

Er introvert selv, og fornøyd med livet i en småby, men synes det er galskap å gi slipp på den muligheten pga GT. 


Greit hun tabba seg ut, men for en reaksjon på GT, som selv har gitt Ine masse oppmerksomhet.

Satt hele slutten å håpte på at GT i det minste ville pushe henne litt og be henne dra på den USA turen, og at han skulle være på bygda å vente på henne når hun kom hjem, men nei😅

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier så mye på Hege, men for meg blir bare hele GT et stort rødt flagg...

Ingen forståelse for hvor usikker Ine gjør henne når han hadde verdens verste kjærlighetsforhold pga Ine i sesong 1. Og hun gjør jo alt hun kan for å egle seg innpå, må jo være helt "moped" for ikke æ merke det!

reaksjonen på kysset, dro henne ut av bilen før han i det hele tatt spurte hva de meldingene handlet om, de kunne jo bare vert en ensidig beundrer som ikke gir seg?! kastet ting rundt og jeg opplevde han også som truende da han kom oppi ansiktet hennes. Jeg hadde blitt super trigget av det dær og det hadde ikke endt bra...

Ghoster henne LENGEE etterpå, i stede for å lytte...

Også den tatoveringen da... HJELP! 🤣

 

 

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å gråte da Hege hadde samtalen med faren sin over isboksen. Kjenner meg så veldig igjen i det hun sa. Som noen over her skriver; ekstremt deilig å se at det er helt greit å være hjemmekjær, introvert og velge livet man trives med. Er så mye jag etter å være "spesiell", "vellykka" på sosiale medier osv. Man skal være ekstremt sterk for å ikke kjenne på det presset. 
Denne sesongen var helt nydelig, i motsetning til andre syntes jeg ikke den var kjedelig i det hele tatt! Synes faktisk tvert i mot det burde vært flere episoder, man burde gått mer i dybden. For å være ærlig synes jeg at hele sesongen gikk for fort, for mange følelser og tanker og for liten tid... Men alt i alt: sen fantastisk serie, dyktige skuespillere - skulle allerede ønske jeg kunne se den for første gang på nytt. 

Anonymkode: fd618...01d

  • Liker 13
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...