Gå til innhold

Rådebank sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rådebank sesong 3 kommer 20.januar

 

https://www.vg.no/rampelys/i/Rrlqpx/foerste-smakebit-fra-nye-raadebank

 

På bildet av GT og Hege med den røde Volvoen ser vi at Hege har bmw logoen på dongerijakken sin, er det hint om at hun kommer til å henge med bmw rånerne…?

Anonymkode: fe0e9...643

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 18.26):

Rådebank sesong 3 kommer 20.januar

 

https://www.vg.no/rampelys/i/Rrlqpx/foerste-smakebit-fra-nye-raadebank

 

På bildet av GT og Hege med den røde Volvoen ser vi at Hege har bmw logoen på dongerijakken sin, er det hint om at hun kommer til å henge med bmw rånerne…?

Anonymkode: fe0e9...643

Hmm, kanskje det. Eller at hun ditcher GT til fordel for en i bmw-gjengen. 4 dager igjen! 👏

Anonymkode: 31ccd...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny sesong, 4 episoder ute, noen som har sett?

Jeg synes det blir litt klisje jeg... 

Anonymkode: cfd64...57c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ny sesong, 4 episoder ute, noen som har sett?

Jeg synes det blir litt klisje jeg... 

Anonymkode: cfd64...57c

Jeg har sett og likte de. Hater å måtte vente på resten.

Anonymkode: 31ccd...f47

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende. Sjalusi, utroskap, intriger. Ikke imponert. 

Anonymkode: 5a493...8b7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt irriterende at de ikke legger ut alt på en gang..

Anonymkode: dfeab...3bd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skuffende. Sjalusi, utroskap, intriger. Ikke imponert. 

Anonymkode: 5a493...8b7

Enig. Synes til og med skuespillet var dårligere denne sesongen.

Anonymkode: c8446...876

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ine irriterer meg!

Anonymkode: fe0e9...643

Enig i at rollen hun spiller er irriterende, men hun er helt vanvittig vakker da 🤩

Anonymkode: 31ccd...f47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig i at rollen hun spiller er irriterende, men hun er helt vanvittig vakker da 🤩

Anonymkode: 31ccd...f47

Det er jeg enig i. Men rollen hennes er kjempeirriterende og troverdig. 

Anonymkode: fe0e9...643

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at Ine var så bitch i de andre sesongene?!

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Ine irriterer meg!

Anonymkode: fe0e9...643

Hun er grusom!! Kan hun bare ligge unna den gutten?? Hun har da allerede dumpet og såret han en gang…

Anonymkode: 28d74...21c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er intervju med skuespillerne Hege og GT på siste lindmo episode (ligger på nrk appen). 

Anonymkode: fe0e9...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan ikke huske at Ine var så bitch i de andre sesongene?!

Anonymkode: 6197c...825

Kanskje fordi vi ser det mer via Hege nå? Og vi får drypp fra historien på ungdomsskolen når Hege og Marte var bestevenner, og så kom Ine. På samme måte som Ine kommer og prøver å ta plass som den største selvfølgelighet nå også. Og at hun bare tok det som en selvfølge og plan at hun skulle sove hos GT!

Anonymkode: fe0e9...643

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket de 4 første episodene! Altså, synes faktisk det har blitt enda bedre. Digger at de går i dybden på Hege, og at hun er usikker og sjalu er jo helt forventa mtp karakteren hennes fra tidligere, så jeg skjønte før jeg så episodene at sjalusi kunne bli en tematikk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chailatte skrev (3 minutter siden):

Elsket de 4 første episodene! Altså, synes faktisk det har blitt enda bedre. Digger at de går i dybden på Hege, og at hun er usikker og sjalu er jo helt forventa mtp karakteren hennes fra tidligere, så jeg skjønte før jeg så episodene at sjalusi kunne bli en tematikk. 

Jeg har bare sett 1,5 episode og måtte slå av for fikk helt vondt av Hege. Men det er bra!

Anonymkode: fe0e9...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Chailatte said:

Elsket de 4 første episodene! Altså, synes faktisk det har blitt enda bedre. Digger at de går i dybden på Hege, og at hun er usikker og sjalu er jo helt forventa mtp karakteren hennes fra tidligere, så jeg skjønte før jeg så episodene at sjalusi kunne bli en tematikk. 

Enig, synes de har fanget Heges karakter knallgodt - og ikke minst all den usikkerheten en gjerne sitter med som ungdom i hennes situasjon.

Og, jeg er minus sjalu, men hvis eksen til min kjære hadde dukket opp absolutt overalt, hadde tilogmed jeg som avslappet voksen begynt å stille spørsmålstegn 🙈

Anonymkode: 28d74...21c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har bare sett 1,5 episode og måtte slå av for fikk helt vondt av Hege. Men det er bra!

Anonymkode: fe0e9...643

Hun skuespilleren spiller så utrolig godt og gjør en troverdig karakter, jeg og måtte sette på pause et par ganger i går 😅

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig, synes de har fanget Heges karakter knallgodt - og ikke minst all den usikkerheten en gjerne sitter med som ungdom i hennes situasjon.

Og, jeg er minus sjalu, men hvis eksen til min kjære hadde dukket opp absolutt overalt, hadde tilogmed jeg som avslappet voksen begynt å stille spørsmålstegn 🙈

Anonymkode: 28d74...21c

Så enig, det hun går gjennom er utrolig relaterbart og - man trenger i utgangspunktet ikke være sjalu for å kjenne på følelser når typens stereotypiske smellvakre og vellykkede eks har uttrykt intensjoner om å hoppe til sengs med typen din, sender han meldinger i tide og utide og dukker opp overalt 😅 Og når Hege tillegg har en story som har vist at hun sliter med usikkerhet og selvtillit ift til denne eksdama...

Nei, synes hun spiller så troverdig og bra, selv så ulik man selv er til henne så klarer man å kjenne seg igjen i så mye. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som spiller Hege har virkelig hatt fremgang som skuespiller! Hun spiller veldig godt i denne sesongen! Jeg har sett de fire episodene og satt og syntes GT var dust som ikke skjønte Hege sin følelser, men på slutten av fjerde episode var det Hege som virkelig tråkket i salaten. Det hun gjorde var mye verre enn noe av det GT gjorde, så jeg er spent på hvordan dette går videre! 

Anonymkode: 532ec...2ab

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg dum? Da Ine (Jeg hadde glemt at eksen i sesong 1 het Ine) i sesong 3 ble introdusert - med de tampongene i skapet, tenkte jeg når fikk GT tid til å ha enda en eks? Altså mellom sesong 1 og Hege. For da Ine i sesong 3 ble introdusert tenkte jeg aldri på at det var hun samme som i sesong 1??? 

Er det fordi i sesong 1 så vi henne gjennom GT sine øyne? Som et fornuftig helgen. Og i sesong 3 gjennom Hege sine? som ei oppmerksomhets syk "PH - tøs??". Så da var hun i sesong 1 ei ordentlig bygdejente som ville vekk fra bygda, men i sesong 3 fremsto hun som ei bitch??? 

Følte meg veldig dum da jeg innså at det var samme jenta... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...