Gå til innhold

Rådebank sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare jeg som reagerte på den scenen i kafeen der Hege og Marthe sitter og prater, og så kommer Ine. Hun sier jo ikke en gang hei til Hege, og anerkjenner jo bare så vidt at hun også sitter ved bordet?

Kjente at jeg ble så provosert av den scenen der.

Anonymkode: 1447c...bd1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan ikke huske at Ine var så bitch i de andre sesongene?!

Anonymkode: 6197c...825

Jeg og stusset på akkurat det samme. Men i sesong 1 så vi Ine gjennom GT sine forelskede øyne, nå ser vi henne gjennom Heges sjalu og usikre øyne. Så kanskje derfor hun blir fremstilt annerledes nå. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IDGAF skrev (8 timer siden):

Jeg og stusset på akkurat det samme. Men i sesong 1 så vi Ine gjennom GT sine forelskede øyne, nå ser vi henne gjennom Heges sjalu og usikre øyne. Så kanskje derfor hun blir fremstilt annerledes nå. 

Jeg tolket det som at hun vil ha GT tilbake og derfor oppfører seg som en bitch mot Hege? 

Anonymkode: b54e6...f3e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte med én gang at det var samme Ine ja, men er nok et grep fordi sesongene er vinklet fra ulike menneskers oppfattelse og følelser. Hege har jo også en forhistorie med Ine som er vond og vanskelig. Ikke bare føler hun seg truet pga kjæresten, men hun «stjal» også bestevenninnen hennes. Og du merker jo hvor annerledes Marte er rundt Ine også, når Ine kommer er det liksom jubel og klapp og klem. Alle elsker henne på en måte, da er det vondt å være den eneste som ikke liker henne. Også kan det jo rett og slett være at Ine er litt annerledes nå, fordi hun kanskje vil ødelegge litt mellom GT og Hege.

Anonymkode: 31445...c50

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker90 skrev (2 minutter siden):

«Du er han i døra, du». - noen som skjønner?

Nei, er veldig nysgjerrig. Men jeg håper det blir han og Malene da.

Er også nysgjerrig på om GT ender opp med Ine eller Hege til slutt, eller ingen av dem.

Anonymkode: 31ccd...f47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, er veldig nysgjerrig. Men jeg håper det blir han og Malene da.

Er også nysgjerrig på om GT ender opp med Ine eller Hege til slutt, eller ingen av dem.

Anonymkode: 31ccd...f47

Ja, spennende!

Håper ikke han ender opp med Ine, det har jo kommet fram flere ganger at de er for forskjellige og at det forholdet var «overfladisk». Håper det blir GT og Hege. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker90 skrev (Akkurat nå):

Ja, spennende!

Håper ikke han ender opp med Ine, det har jo kommet fram flere ganger at de er for forskjellige og at det forholdet var «overfladisk». Håper det blir GT og Hege. 

Mhm. Det jeg er aller mest spent på først og fremst er hva som skjer videre i episode 5, med tanke på slutten på episode 4 😅

Anonymkode: 31ccd...f47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på siden: men er det noen som greide å identifisere navnet på den parfymen som Ine hadde liggende hos GT? 

Anonymkode: 6197c...825

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege i stringtruse før hun gikk inn i dusjen… herregud så sexy. 

Anonymkode: 1ab5c...3dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt på siden: men er det noen som greide å identifisere navnet på den parfymen som Ine hadde liggende hos GT? 

Anonymkode: 6197c...825

Kan det være denne: https://www.luxplus.no/produkt/miss-so-midnight-magic-eau-fraiche-50-ml?gsmp=1&gclid=EAIaIQobChMI1vrc7qTG9QIVmKkYCh2G6QOwEAQYASABEgJJmfD_BwE ?

Elsker btw GT sin kommentar om de rosa OB'ene: Disse er veldig fine er de ikke det? ProComfort.

- Nei, jeg bruker blå.

 

Anonymkode: 31ccd...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hege i stringtruse før hun gikk inn i dusjen… herregud så sexy. 

Anonymkode: 1ab5c...3dc

Ja, jeg tror jeg har et girlcrush på både Hege og Ine, hvis det er lov å si 🙈 Personligheten til Ine er jo ikke noe særlig i sesong 3, men hun er så vakker.

Anonymkode: 31ccd...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan det være denne: https://www.luxplus.no/produkt/miss-so-midnight-magic-eau-fraiche-50-ml?gsmp=1&gclid=EAIaIQobChMI1vrc7qTG9QIVmKkYCh2G6QOwEAQYASABEgJJmfD_BwE ?

Elsker btw GT sin kommentar om de rosa OB'ene: Disse er veldig fine er de ikke det? ProComfort.

- Nei, jeg bruker blå.

 

Anonymkode: 31ccd...f47

Eller, den som heter Love Potion er det tror jeg, fra Miss So...

s-l400.jpg

Anonymkode: 31ccd...f47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker90 skrev (45 minutter siden):

Ja, spennende!

Håper ikke han ender opp med Ine, det har jo kommet fram flere ganger at de er for forskjellige og at det forholdet var «overfladisk». Håper det blir GT og Hege. 

Da Hege spurte GT hva han falt for i Ine, og han bare nevnte overfladiske ting som «fin rumpe, populær og lokalkjendis». Var det fordi det virkelig ikke var noe mer han så i henne, eller sa han disse tingene for å ikke såre Hege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg tror jeg har et girlcrush på både Hege og Ine, hvis det er lov å si 🙈 Personligheten til Ine er jo ikke noe særlig i sesong 3, men hun er så vakker.

Anonymkode: 31ccd...f47

Hege er ca 200 ganger flottere enn Ine, som også er nydelig

Anonymkode: 1ab5c...3dc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker90 skrev (16 timer siden):

«Du er han i døra, du». - noen som skjønner?

Nei den var rar. Å «møte seg selv i døra» derimot er jo en erkjennelse av å se feks egne feil, selvrefleksjon. 

Anonymkode: 8b877...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 22.1.2022 den 0.09):

Er jeg dum? Da Ine (Jeg hadde glemt at eksen i sesong 1 het Ine) i sesong 3 ble introdusert - med de tampongene i skapet, tenkte jeg når fikk GT tid til å ha enda en eks? Altså mellom sesong 1 og Hege. For da Ine i sesong 3 ble introdusert tenkte jeg aldri på at det var hun samme som i sesong 1??? 

Er det fordi i sesong 1 så vi henne gjennom GT sine øyne? Som et fornuftig helgen. Og i sesong 3 gjennom Hege sine? som ei oppmerksomhets syk "PH - tøs??". Så da var hun i sesong 1 ei ordentlig bygdejente som ville vekk fra bygda, men i sesong 3 fremsto hun som ei bitch??? 

Følte meg veldig dum da jeg innså at det var samme jenta... 

Jeg tror du er inne på noe der: at vi i sesong 1 så Ine via GT sine øyne, mens i sesong 3 ser vi Ine via Hege sine øyne. Hege er sjalu, usikker, og synes Ine er irriterende som dukker opp overalt og tar seg til rette. 

Anonymkode: fe0e9...643

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (På 22.1.2022 den 0.17):

Kjenner meg kjempedum jeg nå! Forsto alle dere at det var den samme Ine med en gang?? 

Jeg forstod det. 

Anonymkode: fe0e9...643

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei den var rar. Å «møte seg selv i døra» derimot er jo en erkjennelse av å se feks egne feil, selvrefleksjon. 

Anonymkode: 8b877...230

Kan det være at han så på Malene som overfladisk før og at hun har selv slitt?

Anonymkode: fe0e9...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...