Gå til innhold

Rådebank sesong 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns ikke sangstemmen til Ine var bra, men sangen hun sang er veldig fin i orginal-versjon. Einaste ferr meg med Byting. Og vokalisten i Byting er ikke vond å hvile øya på heller😄

Anonymkode: f8349...ebd

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syns ikke sangstemmen til Ine var bra, men sangen hun sang er veldig fin i orginal-versjon. Einaste ferr meg med Byting. Og vokalisten i Byting er ikke vond å hvile øya på heller😄

Anonymkode: f8349...ebd

Han er veldig kjekk! Var enda kjekkere for noen år siden, da de akkurat hadde blitt kjent.

Anonymkode: 6197c...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 0.15):

So what? Ine er jo drømmedama. Det eneste urealistiske med Rådebank er jo at GT ikke tap that ass umiddelbart. 

Anonymkode: 24a70...c34

Hun er jo bare helt vanlig. Basic bitch 😅 

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 0.33):

Men, er Ine drømmedama når de har blitt unge voksne? Hun er nydelig, populær på IG og god til å flørte/ få det som hun vil, men ikke noe mål i livet, sluttet på de utdannelsene hun har startet på og virker å mangle litt ambisjoner for fremtiden sin. Tiden hvor man bare kan flyte på flott utseende tar jo slutt, heller? 

Anonymkode: 3fcbe...b1e

Nemlig.. Man trenger jo noen med egne meninger, og passion. Hun virker helt flat.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vellykket? Hun er da den minst vellykkede i hele serien. Hun droppa ut av sykepleierstudiet og har siden hatt «drittjobber» i form av kafemedarbeider og ufaglært barnehageassistent mens hun prøver å «finne seg sjæl». Og så har hun vært på den obligatoriske backpackerturen.

Hun spiller bra, for jeg tåler knapt trynet på kjerringa. Hun er av en eller annen grunn svært selvsikker, og er generelt en vemmelig person som tydeligvis driter i andre når det er noe(n) hun vil ha.

Anonymkode: a879e...199

Ikke fan av Ine, men selvsikkerhet bør altså ikke komme av hva slags jobb og utdanning man har. Alle jobber er viktige. Og alle utdanninger er viktige, for jeg mener at det er sånn man utvikler seg.

Anonymkode: 89760...e76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er han i døra ♥️♥️

 

Jeg synes han som spiller Mikkel er helt riktig castet og spiller utrolig bra. Får skikkelig dårlige vibber, han er tvers igjennom falsk og det var tydelig hva han ville. Han virker troende til å juge om alt. Han er ikke hennes type nei, det er derfor hun ikke forstår noenting. Hun blir playet så til de grader. Farlig type.

Anonymkode: 355cf...806

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsol skrev (På 29.1.2022 den 22.52):

Noen som vet hva sangen heter i sesong 3 episode 6 ( i døra) når Hege pakker og skal dra? 

Ett Minutt av SynneVo kanskje? Den er så sykt fin ❤️

Anonymkode: 0d4c3...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/28/2022 at 9:42 AM, AnonymBruker said:

Jeg er faktisk litt uenig. Jeg synes han er skikkelig bra castet, da det blir tydelig at Hege egentlig ikke har den tiltrekningen til han, nettopp fordi han ikke er hennes type i utgangspunktet. Det skisserer så fint hvordan en ung og usikker jente kan begi seg ut på en flørt med en tvilsom mann hvis hun ikke får nok bekreftelse fra den hun egentlig vil ha. 

Mikkel viser (etter min mening) mange røde flagg, og jeg er egentlig ikke sikker på om han er gift i det hele tatt. Tar ingenting han sier for god fisk, hele mannen virker luguber. Han legger seg etter Hege, og når hun forteller at hun har kjæreste, da gaslighter han henne og feier kommentaren under teppet med at han er gift på tredje året eller hva han sa. Videre, etter kysset, forteller han sjefen hennes om episoden, for å gjøre Hege en "tjeneste", og på denne måten blir han også en slags "nødvendighet" i livet hennes.

Vi har jo tidligere sett hvordan Hege har følt seg overarbeidet og under et ekstremt press fra sjefen, men det er vel litt usikkert om dette er reelt hvordan sjefen er, eller kun hvordan Hege oppfatter henne. Sjefens oppførsel endres i alle fall etter at Mikkel har fortalt henne om hendelsen den kvelden, og dette kan jo for Hege oppleves som om hun fikk litt slack, og brått blir Mikkel enda mer attraktiv å holde seg innenfor med.

Følelsen av at noe ikke stemmer her tror jeg man rett og slett skal få fordi det ikke stemmer. Det er noe med han her som ikke er bra. 

Anonymkode: 16b52...4df

Helt enig! 

Anonymkode: 31060...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 18.26):

Rådebank sesong 3 kommer 20.januar

 

https://www.vg.no/rampelys/i/Rrlqpx/foerste-smakebit-fra-nye-raadebank

 

På bildet av GT og Hege med den røde Volvoen ser vi at Hege har bmw logoen på dongerijakken sin, er det hint om at hun kommer til å henge med bmw rånerne…?

Anonymkode: fe0e9...643

Da tror jeg du skal sjekke jakka hennes fra sesong 1 og 2....😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2022 den 13.29):

Hun som spiller Hege har virkelig hatt fremgang som skuespiller! Hun spiller veldig godt i denne sesongen! Jeg har sett de fire episodene og satt og syntes GT var dust som ikke skjønte Hege sin følelser, men på slutten av fjerde episode var det Hege som virkelig tråkket i salaten. Det hun gjorde var mye verre enn noe av det GT gjorde, så jeg er spent på hvordan dette går videre! 

Anonymkode: 532ec...2ab

Ligger jo noen bilder på nett, som ikke er vist enda.... Så fremt de ikke har lagt ut noen fiktive bilder, så vet vi vel egentlig hvordan det ender.... Men blir nok litt "action" til det nærmer seg slutten.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 0.28):

Hege er ca 200 ganger flottere enn Ine, som også er nydelig

Anonymkode: 1ab5c...3dc

Hege er 1 million ganger flottere enn Ine.. .. Eller var det 1 milliard.... 😊 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 23.48):

En tint jeg stussa litt på er at Hege tok den jobben uten å snakke med GT først. Jeg mener IKKE at hun skulle ha spurt om lov eller noe sånt altså, men bare snakket om det. 

Jeg og samboer har vært sammen like lenge som GT og Hege. Og hadde jeg skylle byttet til en jobb som innebar to timer pendling hver dag+ masse overtid og helgejobbing, hadde jeg jo snakket med han først. Ikke for å be om tillatelse, men for å diskutere litt hvordan det vil påvirke forholdet og hvilke forventninger vi da har til hverandre og jobben.
 

Jeg tror kanskje at hadde Hege og GT gjort dette på forhånd hadde det ikke blitt så mye krangling om den jobbinga.

Anonymkode: ab4c7...e51

Hadde kanskje ikke blitt en like spennende og interessant film/serie hvis alt hadde "gått etter boka". Film/serier er vel stort sett alltid bygd opp slik... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 7.12):

Wow! Den krangelen mellom GT og Hege var råbra skuespill! Det gnistret! Og så dramatisk med at det blir slutt og at Ine vil ha GT tilbake. Hva tror dere skjer videre? Velger GT å være singel kanskje? 

Anonymkode: 5a493...8b7

Ligger noen bilder på nett, som ikke er vist enda, som vel sier noe om at serien avslutter slik hvertfall jeg ønsker, og føler er en riktig og god avslutning..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 21.43):

Sivert skrev noe på dodøren på bensinstasjonen rett før han tok livet sitt. Døren ble fjernet etter noen dager pga oppussing men kanskje hun så hva han skrev. Vi fikk aldri se det

Anonymkode: a3067...828

Han skrev på veggen på doen.... Hva han skrev kom jo frem helt til slutt i siste episode av sesong 2, "Sivert var her 23/6" (hvertfall noe lignende) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 7.41):

Er det bare jeg som misliker Hege intenst? Synes oppførselen hennes er totalt uspiselig, med sjalusi og kryssforhør og whatnot. Typisk start på et kontrollerende forhold det der. Hadde jeg vært GT hadde jeg dumpa henne lenge før kysset.

Anonymkode: c8446...876

Jeg elsker karakteren Hege. Ok, hun sliter med sjalusi. Men det er kanskje ikke så rart med tanke på det som har skjedd før (i serien). Men du skal lete lenge etter noen som står opp for de rundt seg på den måten hun gjør hvertfall. En herlig karakter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 7.48):

Helt sant! Håper de finner tilbake til hverandre, selv om Ine lusker i buskene 😉

Anonymkode: c7be4...393

Et råtips..... Ine blir "nøkkelen" til at det blir Hege og GT til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 8.11):

Herregud, jeg gleder meg til neste uke 🤩

Spent på hva som skjer videre nå, om Ine kommer noen vei med GT eller om Hege "vinner" han tilbake.

Eneste jeg synes var litt teit, var den siste sms'en fra GT til Hege.....bedre om han ikke hadde svart.

Anonymkode: c7be4...393

Tipper det ordner seg for snille piker (Hege)..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 12.21):

Hun drev jo også med noen andre skisser i den episoden. Grunnen til at hun valgte den med kum navnet var vel at sjefen hennes likte den best? Tror hun har noen bedre skisser liggende jeg.

Anonymkode: 1447c...bd1

Hadde vært tøft om de fikk med "8-ballen" i tatoveringen, ettersom den ikke eksisterer lenger. "Ingen vei tilbake", kan jo være et hint om at tatoveringen blir gjennomført.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2022 den 21.28):

I den aller første episoden er det en scene mellom Hege og GT ute i hagen....de er på fest. Det snakkes om et veddemål om at GT kan festen å få hvilken som helst dame på den festen....et eller annet. Han svarer til Hege "da velger jeg deg". 

Mye mulig siste episode slutter som første begynner.

Anonymkode: c7be4...393

Mye tyder på at du har rett i det.... Ligger noen hint/bilder på nett som ikke er vist enda.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synd det ble Hege og ikke Ine. Dårlig slutt.

Anonymkode: 5a493...8b7

For du var nødt til å spoiler det så tidlig liksom! 🙄

Anonymkode: 8b99b...493

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...