Gjest loveli Skrevet 28. januar 2022 #121 Skrevet 28. januar 2022 Jeg forstår ikke at dette er siste sesong, synes serien er så koselig og viktig på én og samme gang.
Gjest Marbelle Skrevet 28. januar 2022 #122 Skrevet 28. januar 2022 loveli skrev (5 minutter siden): Enig. Å reagere sånn er ikke greit uansett faktisk. Jeg hadde ikke taklet det hvertfall, pga tidligere opplevelser. Man må snakke sammen, og vil man ikke snakke så må man si det "jeg klarer ikke snakke nå, gi meg et par timer. Vi kan snakke når jeg har gått meg en tur." Det var også bare ett kyss og Hege angret oppriktig. Det hadde jeg lett tilgitt. I tillegg har ikke GT vært spesielt forståelsesfull overfor Heges usikkerhet når Ine har dukket opp overalt heller, det hadde vært vanskelig for meg å takle. Jeg er ikke sjalu, men når jeg blir usikker så forventer jeg å kunne lufte tankene mine uten å bli avvist. Er enig i alt du skrev , var veldigt godt beskrivet ♥️ Ska et forhold fungere så er det Noen ting som bare er svært viktigt.
Gjest loveli Skrevet 28. januar 2022 #123 Skrevet 28. januar 2022 Marbelle skrev (1 minutt siden): Er enig i alt du skrev , var veldigt godt beskrivet ♥️ Ska et forhold fungere så er det Noen ting som bare er svært viktigt. Når GT slo rundt seg og ble voldelig så fikk jeg skikkelig vondt og ble faktisk redd. Sånne ting sitter i kroppen. Han virket også truende mot Hege når han gikk opp i trynet hennes. Og han var hardhendt når han sa "ikke rør meg!!". Jeg fikk skikkelig flashback!!
Gjest Alterego666 Skrevet 28. januar 2022 #124 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): En ting til. Han spør Nilsen hva han hadde gjort om hans kjæreste hadde vært utro. Nilsen svarer, men ikke det svaret GT var ute etter. Så da sier GT «sorry, men det der har ikke du noen forutsetninger for å si noe om». Så hvorfor spør du han da? 😂 Anonymkode: ab4c7...e51 GT har hengt for mye på KG.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #125 Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 21.56): Ine irriterer meg! Anonymkode: fe0e9...643 Ja, og Hege hadde rett... Hun ville jo ha noe mer med GT. Hun irriterer meg også. Så falsk. Anonymkode: 393d7...7d3 10
Torsol Skrevet 29. januar 2022 #126 Skrevet 29. januar 2022 Noen som vet hva sangen heter i sesong 3 episode 6 ( i døra) når Hege pakker og skal dra?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #128 Skrevet 29. januar 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Ja, og Hege hadde rett... Hun ville jo ha noe mer med GT. Hun irriterer meg også. Så falsk. Anonymkode: 393d7...7d3 So what? Ine er jo drømmedama. Det eneste urealistiske med Rådebank er jo at GT ikke tap that ass umiddelbart. Anonymkode: 24a70...c34 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #129 Skrevet 29. januar 2022 Ja Ine er drømmedama. Jeg har aldri sett noen så nydelig noen gang. Hadde gjort hva som helst for den dama der. Anonymkode: 597e3...123 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #130 Skrevet 29. januar 2022 Kanskje Mikkel fra Heges jobb enten er broren eller exen til sjefen? Anonymkode: fe0e9...643 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #131 Skrevet 29. januar 2022 Men, er Ine drømmedama når de har blitt unge voksne? Hun er nydelig, populær på IG og god til å flørte/ få det som hun vil, men ikke noe mål i livet, sluttet på de utdannelsene hun har startet på og virker å mangle litt ambisjoner for fremtiden sin. Tiden hvor man bare kan flyte på flott utseende tar jo slutt, heller? Anonymkode: 3fcbe...b1e 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #132 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men, er Ine drømmedama når de har blitt unge voksne? Hun er nydelig, populær på IG og god til å flørte/ få det som hun vil, men ikke noe mål i livet, sluttet på de utdannelsene hun har startet på og virker å mangle litt ambisjoner for fremtiden sin. Tiden hvor man bare kan flyte på flott utseende tar jo slutt, heller? Anonymkode: 3fcbe...b1e GT har ikke de største ambisjonene han heller, så kanskje det blir denne slutten: GT og Ine bor sammen i huset hans, hun jobber på cafeen, han mekker bil i garasjen. Store deler av hverdagen går med på å dulle rundt GT som fortsatt er depressiv. Ine blir etterhvert ei grå mus. Hege reiser verden rundt som lakkerer/kunstner og blir berømt og sett! Og muligens glad for at hun ikke endte opp med GT. Anonymkode: 8b877...230 22 4
mammams Skrevet 30. januar 2022 #133 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): GT har ikke de største ambisjonene han heller, så kanskje det blir denne slutten: GT og Ine bor sammen i huset hans, hun jobber på cafeen, han mekker bil i garasjen. Store deler av hverdagen går med på å dulle rundt GT som fortsatt er depressiv. Ine blir etterhvert ei grå mus. Hege reiser verden rundt som lakkerer/kunstner og blir berømt og sett! Og muligens glad for at hun ikke endte opp med GT. Anonymkode: 8b877...230 Ja, ikke dumt! ☺️ For noen er livet i Bø nok, andre vil erobre verden!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #134 Skrevet 30. januar 2022 Kommer det flere sesonger? Anonymkode: 28e82...f4a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #135 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kommer det flere sesonger? Anonymkode: 28e82...f4a Har lest at dette er siste. Anonymkode: 53ff9...f74
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #136 Skrevet 30. januar 2022 Skjønner Hege godt. Han har dritten til eksen stående på badet etter han ble sammen med Ine. Når hun viser det til han så er han ontrent likegyldig og bare "noe av dette du kan bruke?" Strike 1 for min del. Reaksjonen skulle med en gang vært "å faen er det der enda? I søpla med det. Søpla ute" Når Ine kommer tilbake når de er i baren, så holder GT rundt Hege, så klemmer han Ine, men plasserer ikke armen rundt Hege igjen. Når ine skal opptre så står han bergtatt og GLOR smilende. Han henger med Ine bak ryggen til Hege og gjør ikke klart for hverken ene eller den andre at han er opptatt og glad i Hege. Hun smyger seg inn i livet hans samtidig som hun tråkker over Hege på veien. Hege skulle ikke vært utro, men hun blir skubba vekk av den nye venninna, for ine, ser typen sin henge med ine, dne nye arbeidsplassen er langt utenfor komfortsonen hennes med tanke på sosiale medier og oppmerksomhet. Gt skjønner og ser ikke fordi han er veldig druknet i egen sorg, som ine vet å rote rundt i. Anonymkode: 922c7...4b6 16
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #137 Skrevet 30. januar 2022 I den aller første episoden er det en scene mellom Hege og GT ute i hagen....de er på fest. Det snakkes om et veddemål om at GT kan festen å få hvilken som helst dame på den festen....et eller annet. Han svarer til Hege "da velger jeg deg". Mye mulig siste episode slutter som første begynner. Anonymkode: c7be4...393 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #138 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 13.38): Nei den var rar. Å «møte seg selv i døra» derimot er jo en erkjennelse av å se feks egne feil, selvrefleksjon. Anonymkode: 8b877...230 Det var en referanse til en Hellbillieslåt. Anonymkode: a879e...199 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #139 Skrevet 30. januar 2022 Chailatte skrev (På 21.1.2022 den 13.19): Hun skuespilleren spiller så utrolig godt og gjør en troverdig karakter, jeg og måtte sette på pause et par ganger i går 😅 Så enig, det hun går gjennom er utrolig relaterbart og - man trenger i utgangspunktet ikke være sjalu for å kjenne på følelser når typens stereotypiske smellvakre og vellykkede eks har uttrykt intensjoner om å hoppe til sengs med typen din, sender han meldinger i tide og utide og dukker opp overalt 😅 Og når Hege tillegg har en story som har vist at hun sliter med usikkerhet og selvtillit ift til denne eksdama... Nei, synes hun spiller så troverdig og bra, selv så ulik man selv er til henne så klarer man å kjenne seg igjen i så mye. Vellykket? Hun er da den minst vellykkede i hele serien. Hun droppa ut av sykepleierstudiet og har siden hatt «drittjobber» i form av kafemedarbeider og ufaglært barnehageassistent mens hun prøver å «finne seg sjæl». Og så har hun vært på den obligatoriske backpackerturen. Hun spiller bra, for jeg tåler knapt trynet på kjerringa. Hun er av en eller annen grunn svært selvsikker, og er generelt en vemmelig person som tydeligvis driter i andre når det er noe(n) hun vil ha. Anonymkode: a879e...199 19 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #140 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja Ine er drømmedama. Jeg har aldri sett noen så nydelig noen gang. Hadde gjort hva som helst for den dama der. Anonymkode: 597e3...123 Ser ingenting spesielt med henne. Hun er søt ja, men hub ser ut som alle andre blonde berter på insta. Anonymkode: a879e...199 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå