AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #61 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 10.25): GT behandler Hege litt dårlig til tider.. nå burde jo Hege valgt et litt annet tidspunkt å snakke om Ine på, og for Guds skyld: menn skjønner ikke sånme subtile greier som at Ine egler seg innpå han..😅 Men oh my gosh, GT har en sykt deilig stemme! Forfriskende å se andre enn oslogutter med nasal stemme på tv 😄 Anonymkode: 89760...e76 Han (Odin Waage) har nydelig stemme, og er kjempeflink til å synge også. 🥰 Jeg synes ikke stemmen er nasal da, men litt mørk og litt "rusten". Anonymkode: 1372c...98a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 26. januar 2022 #62 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 17.58): Enig. Synes til og med skuespillet var dårligere denne sesongen. Anonymkode: c8446...876 Helt enig! Kleint og lite troverdig. Skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #63 Del Skrevet 26. januar 2022 Kjempefin serie! Men synes ikke helt han skuespilleren (han flørten med airbrush, vet ikke hva han heter) passet helt. Ville heller sett f.eks. Herman Flesvig, hvis det er lov å si😁 Anonymkode: 1fb20...504 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #64 Del Skrevet 26. januar 2022 Kjenner meg voldsomt igjen i Hege og det hun har opplevd og opplever med Ine. Tror det er vanskelig for alle som er som Ine å forstå Hege og alle som er som Hege å forstå Ine. Har opplevd både å bli skvist ut / miste bestevenninnen min pga en "Ine" og forholdet til eksen tok slutt pga en "Ine". Anonymkode: 59f84...232 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #65 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kjempefin serie! Men synes ikke helt han skuespilleren (han flørten med airbrush, vet ikke hva han heter) passet helt. Ville heller sett f.eks. Herman Flesvig, hvis det er lov å si😁 Anonymkode: 1fb20...504 Han hadde jo ikke passet inn i det universet i det hele tatt. Elsker filmingen og bruk av lys i Rådebank. Vakkert gjort! Anonymkode: 0687e...fbe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #66 Del Skrevet 27. januar 2022 Hvem flere er oppe før hanen galer, for å se de to neste episodene som slippes i dag kl. 06:01 og 06.02 🙋♀️🙈 Anonymkode: 31ccd...f47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 27. januar 2022 #67 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvem flere er oppe før hanen galer, for å se de to neste episodene som slippes i dag kl. 06:01 og 06.02 🙋♀️🙈 Anonymkode: 31ccd...f47 Jeg venter i spenning! Slippes om noen minutter!🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #68 Del Skrevet 27. januar 2022 Ava+, skrev (2 minutter siden): Jeg venter i spenning! Slippes om noen minutter!🥳🥳 Såå spent 😄❤️ Anonymkode: 31ccd...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #69 Del Skrevet 27. januar 2022 Wow! Den krangelen mellom GT og Hege var råbra skuespill! Det gnistret! Og så dramatisk med at det blir slutt og at Ine vil ha GT tilbake. Hva tror dere skjer videre? Velger GT å være singel kanskje? Anonymkode: 5a493...8b7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #70 Del Skrevet 27. januar 2022 Gråt under søndagsmiddagen jeg 😪 Anonymkode: 31ccd...f47 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #71 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow! Den krangelen mellom GT og Hege var råbra skuespill! Det gnistret! Og så dramatisk med at det blir slutt og at Ine vil ha GT tilbake. Hva tror dere skjer videre? Velger GT å være singel kanskje? Anonymkode: 5a493...8b7 Kunne du ikke lagt på en spoilervarsel her.... 🙁 Anonymkode: 16960...285 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #72 Del Skrevet 27. januar 2022 Hsr sett de to nye episodene Spoiler.... Spoiler Jeg tenkte, når Ine kom inn, at her har vi en klassisk Jolene-situasjon. Så avsluttes episoden med den sangen. Håper han tar Hege tilbake og at serien kan vise oss at vi er mennesker , som kan gjøre feil, og at evne til tilgivelse og raushet er viktige egenskaper. Anonymkode: 51733...47a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #73 Del Skrevet 27. januar 2022 Spoiler Og en annen ting jeg ville si ang han i døra.... Det er så mange fine fine gutter som tenker så dårlig om seg selv, fordi de ikke er "noe mer" en feks en yrkessjåfør. At de faktisk kan få "dattera til ordføreren" , basert på hvem de er som person, og ikke hva slags yrke de har valgt. Jeg håper også denne serien hever statusen til håndtverksyrker , mekken, yrkessjåfører ! Norge trenger ærbeskærer! Hurra for yrkesfag! Anonymkode: 51733...47a 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #74 Del Skrevet 27. januar 2022 Bra og realistisk serie med gode skuespillere Minner meg veldig mye om Rissa og Førde. Anonymkode: 16a4a...737 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shrewsbury Skrevet 27. januar 2022 #75 Del Skrevet 27. januar 2022 Må bare innom her jeg også, og si at det skuespillet mellom Hege og GT i den siste episoden var helt, helt fantastisk. Noe av det beste jeg har sett fra norske skuespillere. Så utrolig realistisk og ekte. Og da Hege gråt, da gråt jeg og for det var så genuint. For noen talenter! Det traff rett i hjertet. 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #76 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hsr sett de to nye episodene Spoiler.... Vis skjult innhold Jeg tenkte, når Ine kom inn, at her har vi en klassisk Jolene-situasjon. Så avsluttes episoden med den sangen. Håper han tar Hege tilbake og at serien kan vise oss at vi er mennesker , som kan gjøre feil, og at evne til tilgivelse og raushet er viktige egenskaper. Anonymkode: 51733...47a Spoiler Enig! Blir too obvious at GT tar Ine tilbake og Hege nok en gang blir til en "gra mus" i hjørnet. Men, det blir spennende å se de to siste episodene. Vi får nok ikke "svaret" før helt i sluttminuttene av siste episode. Anonymkode: c7be4...393 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #77 Del Skrevet 27. januar 2022 Spoiler Vanvittig godt skuespill i kranglescenen mellom Hege og GT, 100% realistisk! Har vært der selv da jeg var ung, og det foregikk nesten identisk. Ble til og med dratt ut av bilen på samme måte i forkant. Jeg gråt gjennom hele krangelen og da Hege brøt sammen under middagen. Helt usannsynlig bra spilt av både Hege og GT i bruddscenen, men må berømme hun som spiller Hege litt ekstra, hun er en perle!! Anonymkode: d2c0b...de6 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #78 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Vanvittig godt skuespill i kranglescenen mellom Hege og GT, 100% realistisk! Har vært der selv da jeg var ung, og det foregikk nesten identisk. Ble til og med dratt ut av bilen på samme måte i forkant. Jeg gråt gjennom hele krangelen og da Hege brøt sammen under middagen. Helt usannsynlig bra spilt av både Hege og GT i bruddscenen, men må berømme hun som spiller Hege litt ekstra, hun er en perle!! Anonymkode: d2c0b...de6 Spoiler Helt enig! Og ekstra sårt når det skjer ettrr samtalen de hadde ved vannet. Det var så tydelig at Hege har likt GT siden ungdomsskolen, husker alle interaksjoner de hadde og det han hadde på seg. Og så gjør hun det der, og nå har hun kanskje mistet fyren hun har vært forelska i årevis 🥺 alt i et ubetenksomt øyeblikk, fordi hun var usikker på seg selv og forholdet. Anonymkode: 89760...e76 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #79 Del Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker90 skrev (På 22.1.2022 den 20.53): «Du er han i døra, du». - noen som skjønner? Sivert skrev noe på dodøren på bensinstasjonen rett før han tok livet sitt. Døren ble fjernet etter noen dager pga oppussing men kanskje hun så hva han skrev. Vi fikk aldri se det Anonymkode: a3067...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #80 Del Skrevet 27. januar 2022 Nå har jeg aldri opplevd at noen har vært utro mot meg, så kan godt hende jeg hadde tenkt annerledes om det hadde skjedd. Men- hvis GT virkelig var der at han tenkte på frieri og barn. Da tenker jeg at et kyss er noe han burde kunne tilgi. Om Hege og Mikkel hadde ligget sammen eller holdt på over lengre tid- det er en ting. Men et øyeblikks dumhet… Skal man dele et helt liv sammen må man nesten forvente seg noen «bumps on the road». Ikke at jeg mener at utroskap er greit, men i et langvarig forhold må man nesten godta at den andre partneren gjør feil noen ganger. Anonymkode: ab4c7...e51 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå