Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Minlillelykke skrev (5 timer siden):

Jeg er sjokkert! 
 

Jeg har nå lest igjennom hele tråden og kan ikke skjønne at det er voksne mennesker som er så ufine mot folk de ikke kjenner! Jeg vet godt hvem Therese er fra videregående, og har fulgt henne fra før hun ble influenser. Hun har holdt på med bursdags styling i mange år. Sara Emile la ut en veldig fin snap i dag, hvis hun irriterer dere så sinnsykt, slutt å følge henne da. 
 

Mister dere folkeskikken bare fordi dere ikke kjenner henne, og sitter bak en skjerm? Hadde dere snakket sånn til henne face to face også? 
 

Må også tilføye at den Therese jeg kjente er ei morsom og positiv dame, så jeg synes hå får unødvendig mye dritt!

Poenget er jo at vi kjenner henne ikke, ser henne ikke face to face. Vi ser bare det hun ønsker å vise oss og at hun velger å ikke vise et mer nyansert bilde er jo ikke "vår" skyld.. Tenker hun da å tåle noe av dritten hun får..

Endret av mariie
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariie skrev (25 minutter siden):

Poenget er jo at vi kjekker henne ikke, ser henne ikke face to face. Vi ser bare det hun ønsker å vise oss og at hun velger å ikke vise et mer nyansert bilde er jo ikke "vår" skyld.. Tenker hun da å tåle noe av dritten hun får..

Så kanskje tenke seg om to ganger før man spyr ut galle? Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg er ett ordtrykk jeg lærte som barn. De fleste av dere bør tenke litt på den. Tenk litt på hvordan folk føler seg når dere holder på slik. Ikke rart mobbing er ett problem, barna lærer jo av foreldrene sine🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (3 timer siden):

Jeg er sjokkert! 
 

Jeg har nå lest igjennom hele tråden og kan ikke skjønne at det er voksne mennesker som er så ufine mot folk de ikke kjenner! Jeg vet godt hvem Therese er fra videregående, og har fulgt henne fra før hun ble influenser. Hun har holdt på med bursdags styling i mange år. Sara Emile la ut en veldig fin snap i dag, hvis hun irriterer dere så sinnsykt, slutt å følge henne da. 
 

Mister dere folkeskikken bare fordi dere ikke kjenner henne, og sitter bak en skjerm? Hadde dere snakket sånn til henne face to face også? 
 

Må også tilføye at den Therese jeg kjente er ei morsom og positiv dame, så jeg synes hå får unødvendig mye dritt!

Er nok for det er mye lettere å gjemme seg bak skjermen mens man skriver det. Jeg selv glemmer litt bort at de sitter å leser her inne, spesielt da de selv sier at de ikke er inne på forum og leser om seg selv. Men blir liksom en plass man diskuterer hva som blir lagt ut og ja vi er ikke enige bestandige. Men at jeg syns det er sykt mye å bruke 3000 kr på kaker til en 9 åring er da ikke noe som går på therese som person og spy ut galle son du skriver?  Samme med å bruke 1 uke på bursdag eller at hun har hatt stort fokus på det negative som kommer inn og at det blir mye av det samme. Vi alle snakker bakom ryggen på andre og kommenterer hva andre gjør. Å hvis noen aldri gjør det klapp på skuldra for jeg kjenner fortsatt ikke en som klarer og holde kjeft om absolutt når det kommer til hva andre gjør eller ja både de som deler offentlig, men også privat, jobb osv. Føler i dag blir alt sett på som trakasering, baksnakking, mobbing bare for man ikke nikker og smiler hele tiden. 

Men hei jeg er kanskje bare en av dem som ikke har det så bra så de blir lei seg over for jeg ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte å kommentere hva andre gjør og ikke gjør. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (26 minutter siden):

De øyenbrynene altså🙈🙈

De er jo helt freshe de da.. Ble jo fylt på denne uka... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso

Angående samarbeidet med SE og KappAhl, er det bare jeg som synes det er rart at to damer i sin beste alder kler seg i samme typ kjoler som min bestemor? Har jeg falt av helt her? 😩😅

Jeg klarer bare ikke å se det fine i det. Og Therese med DEN kroppen.. hjertesukk..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suluso skrev (På 1.4.2022 den 15.14):

Angående samarbeidet med SE og KappAhl, er det bare jeg som synes det er rart at to damer i sin beste alder kler seg i samme typ kjoler som min bestemor? Har jeg falt av helt her? 😩😅

Jeg klarer bare ikke å se det fine i det. Og Therese med DEN kroppen.. hjertesukk..!!

var kjolene så bestemorete? 🙈 Syns de var fine, er enda yngere enn dem

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/1/2022 at 3:14 PM, Suluso said:

Angående samarbeidet med SE og KappAhl, er det bare jeg som synes det er rart at to damer i sin beste alder kler seg i samme typ kjoler som min bestemor? Har jeg falt av helt her? 😩😅

Jeg klarer bare ikke å se det fine i det. Og Therese med DEN kroppen.. hjertesukk..!!

Gir mening for meg. Ingen av de der to som har klasse når det kommer til klesstil. Er både noe konete og små-harry over dem. Ta til sammenligningen en annen influenser på deres alder, Tone Damli, en tanke mer fresh og elegant

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (6 timer siden):

Gir mening for meg. Ingen av de der to som har klasse når det kommer til klesstil. Er både noe konete og små-harry over dem. Ta til sammenligningen en annen influenser på deres alder, Tone Damli, en tanke mer fresh og elegant

Å derfor samarbeider ikke Tone med Kapp, men andre freshere merker..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (17 timer siden):

Gir mening for meg. Ingen av de der to som har klasse når det kommer til klesstil. Er både noe konete og små-harry over dem. Ta til sammenligningen en annen influenser på deres alder, Tone Damli, en tanke mer fresh og elegant

Dama er fra Østfold og har campingvogn i Sverige..hu er Harry…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (5 timer siden):

Dama er fra Østfold og har campingvogn i Sverige..hu er Harry…

Syns ikke det er galt i å være harry🤣 Skjønner ikke at det skal være noe negativt. Elsker at Therese viser den siden og kan være Harry! Vi trenger ikke flere influsensere som skal gå i klær en andri kunne gått til hverdags i selv. Nok av dem🙈 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (8 timer siden):

Dama er fra Østfold og har campingvogn i Sverige..hu er Harry…

I all verden! Du hørtes ikke akkurat så kultivert ut selv! 😅 Det får være grenser for hva hun kan kritiseres for.
Det er fint med «vanlige folk», tenker jeg, og ikke bare fasade, filter, plastiske operasjoner og dyre vesker. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (På 5.4.2022 den 0.33):

I all verden! Du hørtes ikke akkurat så kultivert ut selv! 😅 Det får være grenser for hva hun kan kritiseres for.
Det er fint med «vanlige folk», tenker jeg, og ikke bare fasade, filter, plastiske operasjoner og dyre vesker. 

Men løsvipper,self-tan og løshår derimot…?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isola2 skrev (1 minutt siden):

Men løsvipper,self-tan og løshår derimot…?

Nå er vel det blitt ganske vanlig? Hun tar ikke seg selv så selvhøytidelig som mange andre. F.eks sophie Elise, Isabell Raad og de overfladiske damene i den kategorien. Hun innrømmer også at hun liker «Harry» ting, og er ikke flau over det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 4.4.2022 den 20.58):

Syns ikke det er galt i å være harry🤣 Skjønner ikke at det skal være noe negativt. Elsker at Therese viser den siden og kan være Harry! Vi trenger ikke flere influsensere som skal gå i klær en andri kunne gått til hverdags i selv. Nok av dem🙈 

Ikke sant!😅 og hvorfor må alle «influensere» være like? Er søren meg like alle de andre jålene, bare godt å se noen som IKKE ser slik ut🙌🏻

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde fare skrev (1 time siden):

Ikke sant!😅 og hvorfor må alle «influensere» være like? Er søren meg like alle de andre jålene, bare godt å se noen som IKKE ser slik ut🙌🏻

Og hun er ikke jålete mener du? Har du sett øyenvippene og øyenbryna eller? Men det understreker jo bare harryfaktoren. Og Harry er helt greit det altså. Men å påstå at hun ikke er jålete, det er skivebom. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...