Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Kan man seriøst bruke et slikt produkt å få SÅ stritt hår uten å bruke rettetang? Magefølelsen min sier her har hun brukt rettetang. Dårlig reklame.

Husker hun filmet seg selv der hun rettet håret sitt for en stund siden, hun sa det var en av hennes rutiner å gjøre. Hvorfor trengte hun gjøre det, hvis dette produktet hun reklamerer for stritter håret så bra?

 

 

1D16AF39-32CD-4C6D-BE95-B09F2A6A6DB9.jpeg

47EAF50D-8E06-480A-9A21-4844A53B0B51.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innsidenut skrev (8 minutter siden):

Kan man seriøst bruke et slikt produkt å få SÅ stritt hår uten å bruke rettetang? Magefølelsen min sier her har hun brukt rettetang. Dårlig reklame.

Husker hun filmet seg selv der hun rettet håret sitt for en stund siden, hun sa det var en av hennes rutiner å gjøre. Hvorfor trengte hun gjøre det, hvis dette produktet hun reklamerer for stritter håret så bra?

 

 

1D16AF39-32CD-4C6D-BE95-B09F2A6A6DB9.jpeg

47EAF50D-8E06-480A-9A21-4844A53B0B51.jpeg

Hun sier jo i snappen at hun har rettet håret. At det produktet bruker hun FØR varmebehandling (altså rettetang). Lurt å få med seg alt før man kritiserer....

 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragonheart skrev (24 minutter siden):

Hun sier jo i snappen at hun har rettet håret. At det produktet bruker hun FØR varmebehandling (altså rettetang). Lurt å få med seg alt før man kritiserer....

 

Det er helt sant ;) Får ikke den opp hos meg, men så har min snap vært rotete en god stund. Men det var da endelig godt å høre, takk!😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (54 minutter siden):

Kan man seriøst bruke et slikt produkt å få SÅ stritt hår uten å bruke rettetang? Magefølelsen min sier her har hun brukt rettetang. Dårlig reklame.

Husker hun filmet seg selv der hun rettet håret sitt for en stund siden, hun sa det var en av hennes rutiner å gjøre. Hvorfor trengte hun gjøre det, hvis dette produktet hun reklamerer for stritter håret så bra?

 

 

1D16AF39-32CD-4C6D-BE95-B09F2A6A6DB9.jpeg

47EAF50D-8E06-480A-9A21-4844A53B0B51.jpeg

Hun burde klippet det håret litt😮😮Hadde sett mye freshere ut

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (2 minutter siden):

Hun burde klippet det håret litt😮😮Hadde sett mye freshere ut

Hun har vel extensions?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (3 timer siden):

Kan man seriøst bruke et slikt produkt å få SÅ stritt hår uten å bruke rettetang? Magefølelsen min sier her har hun brukt rettetang. Dårlig reklame.

Husker hun filmet seg selv der hun rettet håret sitt for en stund siden, hun sa det var en av hennes rutiner å gjøre. Hvorfor trengte hun gjøre det, hvis dette produktet hun reklamerer for stritter håret så bra?

 

 

1D16AF39-32CD-4C6D-BE95-B09F2A6A6DB9.jpeg

47EAF50D-8E06-480A-9A21-4844A53B0B51.jpeg

Hun har utrolig slitt hår. Hvorfor ikke klippe det litt og få en mer kledelig og fresh sveis. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (3 timer siden):

Hun har vel extensions?

Burde klippet det iallefall 10 cm.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier seriøst ikke å følge med på noe når hun kommer opp på snap. Jeg blir bare helt satt ut av de pålimte øyenvippene og bryna🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de kjører til Grebbestad Camping, gjør klar campingvogna, "koser seg" og dagen etterpå stenger de ned vogna og kjører hjem igjen!

Jeg skjønner jo det at hun ikke viser alt de gjør på Snap, men det virker bare så utrolig kjedelig...

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (17 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor de kjører til Grebbestad Camping, gjør klar campingvogna, "koser seg" og dagen etterpå stenger de ned vogna og kjører hjem igjen!

Jeg skjønner jo det at hun ikke viser alt de gjør på Snap, men det virker bare så utrolig kjedelig...

Har tenkt det samme. At hun orker..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (59 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor de kjører til Grebbestad Camping, gjør klar campingvogna, "koser seg" og dagen etterpå stenger de ned vogna og kjører hjem igjen!

Jeg skjønner jo det at hun ikke viser alt de gjør på Snap, men det virker bare så utrolig kjedelig...

Kanskje hun fisker etter spons av Grebbestad, eller en annen camping..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banænie skrev (1 time siden):

Kanskje hun fisker etter spons av Grebbestad, eller en annen camping..  

hun reiste hjem pga at barnet hennes hadde opplevd ting denne uka og var venninne inni bildet her. Tror hu ikke trenger eller bli sponset av det stedet fordi det har lang ventelister på å få plass der. Og hun har ligget der siden hun var barn selv. Grebbestad er veldig populært sted

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (3 timer siden):

hun reiste hjem pga at barnet hennes hadde opplevd ting denne uka og var venninne inni bildet her. Tror hu ikke trenger eller bli sponset av det stedet fordi det har lang ventelister på å få plass der. Og hun har ligget der siden hun var barn selv. Grebbestad er veldig populært sted

Hvordan vet du dette egentlig?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (4 timer siden):

Snapp

Ja, jeg såg det etterpå - at hun hadde lagt det ut 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er så trøtt at hun ikke får opp øynene skriver hun. samtidig som hun har en kilo øyevipper på hvert lokk 🤣🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar på at det ikke er botox i panna til Therese og Sara Emilie. Alder og hudtype som spiller inn. 

Så nå gir jeg meg selv husarrest for at jeg hadde mistanke fremfor bevis😉🤦‍♀️. Fy for et menneske jeg er, nei jeg mener troll🙄🤣

 

Endret av Høyanger.trollet
Orker ikke mer siteringer 😆
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyanger.trollet skrev (8 minutter siden):

Det er så innmari trist at hun er så glad i botox, samma oppplegget med Sara emilie... (og andre influensere). Men disse skal være så ekte og vise mamma kroppen, rotete vaskerom osv.... 

 

 

Hvor har hun og SE tatt botox? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Hvor har hun og SE tatt botox? 

Panna??🤣. Men om det ikke er botox som gir dem den stramme panna, så kjøper jeg oppskriften på hva som gir så lite bevegelse i panna! For jeg sliter med sinna rynken🤪

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...