Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Når therese dokumenterte julebordet, så ser jeg at alle ser like ut med sminke, stive panner,kjoler, hårfarge osv... hvorfor ikke prøve og skille seg bitte litt ut i influcener verden?. 

Jeg er har godtatt at jeg er stygg-  så jeg bruker ikke sminke. Så derfor jeg spør, hvorfor er dem alle så blank i huden? Er dem svette ?. Det blir jo ikke fint på bilder når du er pyntet osv?

 

Jada jeg er sjalu, haters og alt man kan tenke seg, for å komme influenserene i forkjøpet😃

 

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyanger.trollet skrev (12 timer siden):

Når therese dokumenterte julebordet, så ser jeg at alle ser like ut med sminke, stive panner,kjoler, hårfarge osv... hvorfor ikke prøve og skille seg bitte litt ut i influcener verden?. 

Jeg er har godtatt at jeg er stygg-  så jeg bruker ikke sminke. Så derfor jeg spør, hvorfor er dem alle så blank i huden? Er dem svette ?. Det blir jo ikke fint på bilder når du er pyntet osv?

 

Jada jeg er sjalu, haters og alt man kan tenke seg, for å komme influenserene i forkjøpet😃

 

Ja det er mange kopier av hverandre -følger stort sett de som skiller seg ut i mengden. Men på snapp så dukker Therese opp som forslag -så har vært inne å sett noen ganger ved ett «uhell». Ikke noe galt i Therese men det blir intetsigende, en i massen og for min del lite interessant så kommer ikke til å abonnere på kanalen. Det er vel den største forbrukermakten vi har -la vær å følge de man ikke finner interessante. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nødt til å avfølge henne jeg for herregud så kjedelig🙊 «God morgen nå skal jeg ta meg en kaffe». «Se på alt rotet i huset» «Nå skal jeg ta meg en kaffe til». «Nå skal jeg hente pakker på butikken». «Nå skal jeg til fysioterapeuten og så skal jeg fikse vipper og bryn». Nå skal jeg lage middag». Det er jo det samme kjedelige hver eneste dag 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (5 minutter siden):

Ble nødt til å avfølge henne jeg for herregud så kjedelig🙊 «God morgen nå skal jeg ta meg en kaffe». «Se på alt rotet i huset» «Nå skal jeg ta meg en kaffe til». «Nå skal jeg hente pakker på butikken». «Nå skal jeg til fysioterapeuten og så skal jeg fikse vipper og bryn». Nå skal jeg lage middag». Det er jo det samme kjedelige hver eneste dag 

Ja er jo slik det er blitt. Mye av det samme😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 timer siden):

Er det barnebursdag til jenta si hun styrer så med? 

For et styr for en barnebursdag hvor skuffekake og pølse i brød sikkert hadde vært helt topp.. utrolig synd å fronte et forbruk med så mye søppel og ræl. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (30 minutter siden):

For et styr for en barnebursdag hvor skuffekake og pølse i brød sikkert hadde vært helt topp.. utrolig synd å fronte et forbruk med så mye søppel og ræl. 

Uff ja, er så glad mine barn er voksne. Hadde aldri hatt det styret med et selskap! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (39 minutter siden):

For et styr for en barnebursdag hvor skuffekake og pølse i brød sikkert hadde vært helt topp.. utrolig synd å fronte et forbruk med så mye søppel og ræl. 

ja, hun begynner jo flere dager i forveien😅 Trodde hun sa for noen uker tilbake at hun ikke giddet å lage så mye styr ut av det og at hun ha liggende pynt fra tidligere🙈 Men ombestemte seg vell kanskje for det. Var ekstremt mye hun har handlet inn😱 Men nå har hun jo noe å fylle denne uken med 😊🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (3 timer siden):

Ble nødt til å avfølge henne jeg for herregud så kjedelig🙊 «God morgen nå skal jeg ta meg en kaffe». «Se på alt rotet i huset» «Nå skal jeg ta meg en kaffe til». «Nå skal jeg hente pakker på butikken». «Nå skal jeg til fysioterapeuten og så skal jeg fikse vipper og bryn». Nå skal jeg lage middag». Det er jo det samme kjedelige hver eneste dag 

Gjorde det igår når en av storyene var at hun måtte på butikken å kjøpe kokt skinke og Farris… DA måtte jeg bare slutte.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest med henne er at hun «kopierer» Sara E hele tiden.. rotete vaskerom og rotete hus, beige vegger, snakker om det samme, er syk samtidig, tar koronatest samtidig… 😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (1 minutt siden):

Det som irriterer meg mest med henne er at hun «kopierer» Sara E hele tiden.. rotete vaskerom og rotete hus, beige vegger, snakker om det samme, er syk samtidig, tar koronatest samtidig… 😂

Ja, men skjedde noe når hun fikk nok mange følgere. Hun var noe helt eget før hun endret seg så. Nå er det jo nesten som man følger samme person om man følger de to. Eneste forskjellen er at Therese fortsatt filmer dattra si en del, S har jo helt sluttet med det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag84 skrev (7 minutter siden):

Det som irriterer meg mest med henne er at hun «kopierer» Sara E hele tiden.. rotete vaskerom og rotete hus, beige vegger, snakker om det samme, er syk samtidig, tar koronatest samtidig… 😂

Nå var det vel SE som malte på nytt etter Therese ? Så da er det vel omvendt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (33 minutter siden):

Nå var det vel SE som malte på nytt etter Therese ? Så da er det vel omvendt 

Hun hadde jo beige vegger fra før Sara E. malte i en litt annan beigetone 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme management = samme oppskrift kanskje...

Endret av mariie
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (6 minutter siden):

Samme management = samme oppskrift kanskje...

Lurer på hvor mye de styres av et management. Hva et slikt opplegg går ut på. Er jo mye likt ute og går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (9 timer siden):

Lurer på hvor mye de styres av et management. Hva et slikt opplegg går ut på. Er jo mye likt ute og går

man ser jo at all reklame er det samme. Om du følger profilene som var på julebordet så ser du at de har ofte samme dager der de må legge ut også så f.eks i dag kan være we are fit og da blir man spammet med reklame fra dem med samme 40% bare byttet på navnet deres i rabattkoden. 

Om de har nå regler på hva de skal poste eller ikke i hverdagen aner jeg ikke. Ser jo ut som de skal poste mye overfladisk for det var jo noe noen av dem aldri gjorde før og nå er det jo nesten det eneste som blir postet daglig sammen med rydding i huset, noen kommentarer på de som sier dem i mot eller kommer med spørsmål de ikke liker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leli7
Sharp75! skrev (På 15.3.2022 den 18.45):

Uff ja, er så glad mine barn er voksne. Hadde aldri hatt det styret med et selskap! 

Jeg tror hun «styrer» med det fordi hun liker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (6 minutter siden):

Jeg tror hun «styrer» med det fordi hun liker det. 

Syns det var litt ekkelt og sette ut koppene og fatene nå🙈 Skal de stå der til lørdag åpne. Syns man burde vente med slikt til rett før. De lever jo i samme rommet hver dag nå frem til bursdagen. Men hun må bare styre og kose seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (13 minutter siden):

Jeg tror hun «styrer» med det fordi hun liker det. 

Jo for all del, hver sin smak. Men synes det er så mye mer press nå enn det var før med barneselskap. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Jo for all del, hver sin smak. Men synes det er så mye mer press nå enn det var før med barneselskap. 

Helt utrolig for en galskap det har blitt.. hun er en av de mødrene som som kan få andre til å føle seg dritt. Med full jobb og flere unger kan man jo ikke bruke en uke på å lage jalla 10 år-bursdag… bruker mindre tid på konfirmasjon her i huset, men trivelig lell 💞 måtte slutt å følge henne i dag, vet ikke hva som har skjedd me hu siste tida, «overkill» på ALT, travelt å være såååååå forbaska jovial 24/7.. skjønner de er utslitt av sitt eget åsyn ho og SE 😂🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...