Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Flettfrid skrev (9 timer siden):

Ser ut som de vippene hun har påmontert er fryktelig ubehagelige for øynene hennes 🤔😔

Samme tenkte jeg på. Hun hadde vært så mye finere uten de, store og tunge vippene. Øynene såg betente ut. Ikke bra. Håper hun snart ser det selv også🙏

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter 8 timer på reise med små barn: hadde min mamma vært mer opptatt av å oppdatere Instastory enn å få meg inn i bilen………… 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
FrkZ skrev (På 25.2.2022 den 1.37):

Samme tenkte jeg på. Hun hadde vært så mye finere uten de, store og tunge vippene. Øynene såg betente ut. Ikke bra. Håper hun snart ser det selv også🙏

Virker som hun er laaaangt fra å se det selv dessverre. Hun gjør seg veldig til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo være som disse jentene som er 19-20 år - funker ikke helt på samme måte når man er småbarnsmor på 30+

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er disse som sender snapper og kommenterer om vippene?? Om hun vil se ut slik, kan hun ikke få lov til det? Det forundrer meg, at folk skriver sånn til henne.... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 9.3.2022 den 12.36):

Men hvem er disse som sender snapper og kommenterer om vippene?? Om hun vil se ut slik, kan hun ikke få lov til det? Det forundrer meg, at folk skriver sånn til henne.... 

Det forundrer deg at folk skriver til henne og kommenterer vippene hennes - men du mener, og forventer, at Yummymummy skal tåle mld om at hun er feit, forkastelig osv?😳

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (1 minutt siden):

Det forundrer deg at folk skriver til henne og kommenterer vippene hennes - men du mener, og forventer, at Yummymummy skal tåle mld om at hun er feit, forkastelig osv?😳

Det har jeg ALDRI skrevet noen plass at noen skal tåle! Ingen skal kommenter andres utseende! Det har jeg påpekt flere ganger, men noen leser det de vil lese, og det er ikke mitt problem........ Eller legger til ting som jeg ikke skriver! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Det har jeg ALDRI skrevet noen plass at noen skal tåle! Ingen skal kommenter andres utseende! Det har jeg påpekt flere ganger, men noen leser det de vil lese, og det er ikke mitt problem........ Eller legger til ting som jeg ikke skriver! 

Du skriver du ikke er enig i meldinger hun mottar, men samtidig forsvarer du avsender(e) og sier du forstår poenget. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (13 minutter siden):

Du skriver du ikke er enig i meldinger hun mottar, men samtidig forsvarer du avsender(e) og sier du forstår poenget. 

LES IGJEN!!! Gidder ikke diskutere mer, for de som går på utseende er lavmål! Du kan gå etter noen andre og legge til ting som de ikke skriver /mener og leve i din fantasi! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver hun "invitert" istedenfor "reklame" på Instagram storyen? Det er jo reklame at de er "invitert". Er det farlig å bruke reklame-ordet?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorryyyy..men det er jo dypt trasig å bevitne julebordet til Adsales. Alle influensere må jo dokumentere at de er på "julebord" og sitter med telefon trøkt i tryne - for det er jo jobben deres😝🙈 Har alltid irritert meg over folk som MÅ snappe når man er sosial for en gangs skyld. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det julebordet så IKKE noe gøy ut! Alle sitter og glaner ned i egen mobil og skal dokumentere alt fra mat, bordpynt og kjoler.  Så overfladisk 🙊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louie82 skrev (19 timer siden):

Hvorfor skriver hun "invitert" istedenfor "reklame" på Instagram storyen? Det er jo reklame at de er "invitert". Er det farlig å bruke reklame-ordet?

Ja når man jobber i dette feltet må man snart lære seg at ordet er «reklame». Ærlig talt, jeg jobber fullt i helsevesenet og har aldri influensa en sjel på fritida men JEG har fått det med meg liksom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror dere vi får se T i ny sesong av Bloggerne? At ho er en av hovedpersonene? Ser hun hadde på mic i går også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (49 minutter siden):

Tror dere vi får se T i ny sesong av Bloggerne? At ho er en av hovedpersonene? Ser hun hadde på mic i går også..

Garantert🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...