Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Følger henne både på snap og IG. Har bestandig digget henne og syns hun har vært veldig flink, men føler i det siste har hun kommet med en del snik reklame uten og skrive at det er annonse/reklame. Slik som i kveld med treningstøy blooper klippet. Alt burde vell merkes? Skjønner ikke greia med at det er så vanskelig... Men hun lærer vell av Sara Emilie. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før var Instagram og Snapchat hobbyer for henne, nå har hun sagt opp jobben for å jobbe som influencer. Tipper det bare vil bli reklame der nå framover sånn som Sara E har på sine kontoer. Så kan de sikkert leve sånn en liten stund til alle går lei de vandrende reklameplakatene som blir mer og mer desperate etter å lage content. Så blir det jo spennende å se hvor langt de går for å holde på likes og følgere. Håper bare de våkner opp og holder barna sine utenfor denne syke livsstilen.

Endret av Hockeypulver
Trykka feil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo sagt opp jobben sin så nå blir det nok mer reklame fremover. Jeg likte henne før. Men nå har hun bare blitt en i mengden. Veldig mange som reklamerer for akkuratt de samme produktene/merkene nå. Og det synes jeg blir kjedelig. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KAMLMI skrev:

akkuratt

 

2 timer siden, Hockeypulver skrev:

Før var Instagram og Snapchat hobbyer for henne, nå har hun sagt opp jobben for å jobbe som influencer. Tipper det bare vil bli reklame der nå framover sånn som Sara E har på sine kontoer. Så kan de sikkert leve sånn en liten stund til alle går lei de vandrende reklameplakatene som blir mer og mer desperate etter å lage content. Så blir det jo spennende å se hvor langt de går for å holde på likes og følgere. Håper bare de våkner opp og holder barna sine utenfor denne syke livsstilen.

Sagt opp jobben? Hun har jo vært ung ufør. Men ja, hun sier hun har «fryst» trygden, for å leve av some.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Poyse skrev:

 

Sagt opp jobben? Hun har jo vært ung ufør. Men ja, hun sier hun har «fryst» trygden, for å leve av some.

Er det Sara E du snakker om? Det er Therese som har sagt opp jobben for å drive med SoMe- og ikke Sara... Er vel Therese denne tråden dreier seg om? 🤔

 

Er forøvrig dessverre enig i det som blir skrevet. Er redd Therese kommer til å bli en i mengden med drøssevis av reklame innlegg. 
Det er så synd- for jeg liker hun veldig godt. Morsom og jordnær. Byr på seg selv i bøtter og spann. En motsetning til veldig mange andre i SoMe. Ekte og ærlig. Men er som sagt redd hun vil forsvinne i mengden nå 🙄 

 

Det er en real utfordring Therese står overfor- å kunne leve av reklame samtidig som hun skal klare å skille seg ut........ 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frublå skrev:

Er det Sara E du snakker om? Det er Therese som har sagt opp jobben for å drive med SoMe- og ikke Sara... Er vel Therese denne tråden dreier seg om? 🤔

 

Er forøvrig dessverre enig i det som blir skrevet. Er redd Therese kommer til å bli en i mengden med drøssevis av reklame innlegg. 
Det er så synd- for jeg liker hun veldig godt. Morsom og jordnær. Byr på seg selv i bøtter og spann. En motsetning til veldig mange andre i SoMe. Ekte og ærlig. Men er som sagt redd hun vil forsvinne i mengden nå 🙄 

 

Det er en real utfordring Therese står overfor- å kunne leve av reklame samtidig som hun skal klare å skille seg ut........ 

Enig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Frublå skrev:

Er det Sara E du snakker om? Det er Therese som har sagt opp jobben for å drive med SoMe- og ikke Sara... Er vel Therese denne tråden dreier seg om? 🤔

 

Er forøvrig dessverre enig i det som blir skrevet. Er redd Therese kommer til å bli en i mengden med drøssevis av reklame innlegg. 
Det er så synd- for jeg liker hun veldig godt. Morsom og jordnær. Byr på seg selv i bøtter og spann. En motsetning til veldig mange andre i SoMe. Ekte og ærlig. Men er som sagt redd hun vil forsvinne i mengden nå 🙄 

 

Det er en real utfordring Therese står overfor- å kunne leve av reklame samtidig som hun skal klare å skille seg ut........ 

Jaa! helt enig! Syns det er så kjedelig når man ser "samme" reklame stories av de man følger.. Spesielt når du ser de har samme manus også.. :s 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Minni75 skrev:

Jeg liker Therese! Håper hun ikke endrer seg!!!

Vi får krysse fingra! 🤞 Men syns dessverre det bare kommer mer reklame og mindre av det gode. Får håpe hun holder på sitt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sa jo i går på snap elller insta at nå handler det om å få firmaet opp og gå - så da blir det vel remklame reklame reklame fremover slik at hun har en "lønn" å leve for... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne godt jeg, følger henne på TikTok og sluttet å følge henne på snapchat pga reklame. Blir kun å følge henne på der ihvertfall hvor jeg føler hun er seg selv, uten hun følger et manus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mariie skrev:

hun sa jo i går på snap elller insta at nå handler det om å få firmaet opp og gå - så da blir det vel remklame reklame reklame fremover slik at hun har en "lønn" å leve for... 

Alle trenger lønn! Håper hun får til firmaet sitt!!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Usikker på om det er et emne på henne her men mer kleint skal du lete lenge etter… Forstår ikke hva som får noen til å heller gjøre seg til latter enn å ha en normal og samfunnsnyttig jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ubetydelig. En av disse "influencerne" som kun hiver ut masse reklame, og skaper lite intressant. Minimalt antall mennesker hadde visst hvem det var om hun ikke var venninnge med Sarah Emilie. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun har mye bra tips sånn generelt. Ellers litt mye ja og prøver å herme/være litt Sara Emilie. Fulgte henne da hun drev med kaker og interiør, nå er jeg mindre og mindre innom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hilde444 skrev (På 13.12.2021 den 14.53):

Usikker på om det er et emne på henne her men mer kleint skal du lete lenge etter… Forstår ikke hva som får noen til å heller gjøre seg til latter enn å ha en normal og samfunnsnyttig jobb.

Det jeg har lagt merke til gang på gang er hvordan hun aktivt bruker datteren i annonser og reklamekampanjer hun har på Instagram. Svært utleverende. Går andre influencere en høy gang her. Tok kaka her en sommer når hun fronta badetøy sammen med datteren for en annonsør - i badetøy begge to...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det skinnner så igjennom at hun desperat prøver å etterligne Sara Emilie🙈 Så flaut🙈 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...