Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Hva er greia med å lage en tråd bare for å spre dritt om andre kvinner?

Jeg har kun hørt litt av podcasten hennes, følger henne ikke på noen andre kanaler, men ærlig talt. Synes det opplegget her er helt sykt. Har dere null konsekvenstenking, over hva slik drittkasting kan gjøre med andre?

Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn «kleint» om et annet menneske, så suck it up og hold kjeft😤

  • Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anim92 skrev (38 minutter siden):

Hva er greia med å lage en tråd bare for å spre dritt om andre kvinner?

Jeg har kun hørt litt av podcasten hennes, følger henne ikke på noen andre kanaler, men ærlig talt. Synes det opplegget her er helt sykt. Har dere null konsekvenstenking, over hva slik drittkasting kan gjøre med andre?

Hvis du ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn «kleint» om et annet menneske, så suck it up og hold kjeft😤

👏👏👏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Sååååå kleint på storyen hennes i dag🙈😂 Det skinner så igjennom at hun etterligner alt Sara Emilie gjør og at hun også har lyst å få artikkel i nyhetsbildet🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (3 timer siden):

Sååååå kleint på storyen hennes i dag🙈😂 Det skinner så igjennom at hun etterligner alt Sara Emilie gjør og at hun også har lyst å få artikkel i nyhetsbildet🙈

Så bra, flere å klage på  🤦‍♀️🤦‍♀️ igjen, lenge leve negativiteten. For et patetisk liv....... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 77

Synes Therese er kjekk å følge med på. Selvsagt ikke alt jeg er enig i,men hun står på egne bein og trenger virkelig ikke Sara Emilie  til å hjelpe henne. Jeg fulgte Therese lenge før jeg visste hvem Sara Emilie er. 

Endret av Anonym 77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym 77 skrev (På 20.1.2022 den 17.07):

Synes Therese er kjekk å følge med på. Selvsagt ikke alt jeg er enig i,men hun står på egne bein og trenger virkelig ikke Sara Emilie  til å hjelpe henne. Jeg fulgte Therese lenge før jeg visste hvem Sara Emilie er. 

Therese eksponerer datter mye. Spesielt i reklame. Falske vipper og tatoverte bryn. Reklame reklame og reklame. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (10 timer siden):

Therese eksponerer datter mye. Spesielt i reklame. Falske vipper og tatoverte bryn. Reklame reklame og reklame. 

Jeg har følgt henne en liten mnd, ikke slavisk, tror enda jeg ikke har sett hennes datter 🤔 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger TL...Meeen...jeg irriterer meg sånn over de vippene som tynger øyelokka...ser skikkelig ubehagelig ut😳

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (39 minutter siden):

Følger TL...Meeen...jeg irriterer meg sånn over de vippene som tynger øyelokka...ser skikkelig ubehagelig ut😳

Jobber hun ikke? De bryna og øyevippene er helt krise. Syns kunstige vipper kan være fine jeg altså, men hennes ser bare rotete og uflidde ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (12 timer siden):

Følger TL...Meeen...jeg irriterer meg sånn over de vippene som tynger øyelokka...ser skikkelig ubehagelig ut😳

De ser absolutt ikke bra ut nei😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (11 timer siden):

Jobber hun ikke? De bryna og øyevippene er helt krise. Syns kunstige vipper kan være fine jeg altså, men hennes ser bare rotete og uflidde ut. 

å joa! jobber dagen lang med å pusse opp, rydde og reklamere.. Influenser 100 % stilling... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (3 minutter siden):

å joa! jobber dagen lang med å pusse opp, rydde og reklamere.. Influenser 100 % stilling... 

jobber ikke altså👍🏻

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (24 minutter siden):

å joa! jobber dagen lang med å pusse opp, rydde og reklamere.. Influenser 100 % stilling... 

knallharde arbeidsdager. Kopierer Sara Enilie når hun skal rydde vaskerommet. Dokumenterer at hun ordner soverommet. Viktig og samfunnsviktig jobb der altså. Ikke rart hun blir sliten😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer med de bryna? Skjærer seg totalt på henne. Pluss de uflidde vippene da. Så mye bedre uten…

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid likt Therese, men kanskje mer da hun ikke jobbet som influencer.

syns mye er tomprat på snap, og reklame.

Det prates om alt som skal spilles inn og gjøres av jobb før sydentur om noen uker. Osv osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne veldig godt i starten. Nå er det veldig gjentakende bla bla pusser opp og rydder. Lik deg selv som du er.. Hun har blitt en av mange som gjør akurat det samme. Ig de samme samarbeidspartnere og rabatter. Men blid og søt jente for all del. Liker godt når hun deler av livserfaring, hudsykdommer og litt viktigere ting.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Anzii skrev (1 time siden):

Umerket reklame på Snapchat i dag..😒

Var ganske godt merket det hun reklamerte for i dag. Syns nå jeg

Endret av Palma
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palma skrev (6 timer siden):

Var ganske godt merket det hun reklamerte for i dag. Syns nå jeg

Hjelp, her må jeg ta fullstendig selvkritikk, og innse at jeg umulig kan ha hatt øya med meg🙈 Verste var at jeg leste over snappen flere ganger også😂 Så nå måtte jeg jo dobbeltsjekke - og visst var det merket, stort og tydelig🙄 Tror jeg bare er så vant til snikreklame med liten skrift oppe i hjørnet hos andre influensere, at jeg ikke engang registrerte det sammen med den andre teksten😅 

Takk for korreks!🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...