Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Jo for all del, hver sin smak. Men synes det er så mye mer press nå enn det var før med barneselskap. 

Jeg tror hun styrer så mye fordi hun har alt for mye tid. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Suluso
Nussepus skrev (4 minutter siden):

Jeg tror hun styrer så mye fordi hun har alt for mye tid. 

Men de klager jo over sååå mye jobb hele tida, spes SE. Ikke rart influencere har ett stigma over seg, de vet ikke hva en full arbeidsdag er.. «så mange møter, så mye som skjer, blablabla» - gjesp 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vill ikke skape noe press i samfunnet. Jeg bruker bare 1 uke på en bursdag... kjøpe kake fra fancy bakeri i Oslo

Å hjelpes...hva skal vi med fler barn, full jobb, fritidsaktiviteter finne på. Må jo drive på i månedsvis vi..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (28 minutter siden):

*knis* - ja, dette er definisjonen på dobbelmoral 💩 skal ellers vise verden at hun har begge beina på jorda, men samtidig «lære» barna at SLIK feirer vi. Hvor mange av venninnene til Celina kommer hjem å vil ha samme type feiring mon tro? 100 %!!

Det er tydeligvis voksenbursdag/familiebursdag hun holder på med nå🙈 Barnebursdag skulle være enkel med torokake og i en gymsal

Endret av supermamz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (5 timer siden):

Det er tydeligvis voksenbursdag/familiebursdag hun holder på med nå🙈 Barnebursdag skulle være enkel med torokake og i en gymsal

Å så koselig med kake på papptallerken når bestemor kommer på bursdag.. var jo bare 2-3 dager siden hun hadde verdens enkleste og fineste asjetter fra Porsgrunn m/rabattkode.. 

Godt vi er ulike...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser på at hun ikke bruker spisebord og kjøkken på mange dager når alt dilldall kan stå sånn fremme i mange dager... da har du det lite travelt! Ingen måltider ved bordet, hobbyprosjekter med barnet, lekser...

Borddekking med papp og ballonger pleier barna å gjøre mens jeg skifter rett før gjestene kommer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Suluso
supermamz skrev (7 timer siden):

Det er tydeligvis voksenbursdag/familiebursdag hun holder på med nå🙈 Barnebursdag skulle være enkel med torokake og i en gymsal

🙊 Åhh! Tenkte det var hjemme siden hu satt opp den veggen med glitter-ræl 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suluso skrev (37 minutter siden):

🙊 Åhh! Tenkte det var hjemme siden hu satt opp den veggen med glitter-ræl 😁 

Trodde også det, men kom snap sent i gårkveld der hun hadde fått melding av en følger som lurte på om hun ikke lagde press i klassen til dattra. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (52 minutter siden):

Jeg stusser på at hun ikke bruker spisebord og kjøkken på mange dager når alt dilldall kan stå sånn fremme i mange dager... da har du det lite travelt! Ingen måltider ved bordet, hobbyprosjekter med barnet, lekser...

Borddekking med papp og ballonger pleier barna å gjøre mens jeg skifter rett før gjestene kommer.

Tenkte det samme. Skjønner ikke hvor de sitter å spiser når bordet er overfylt. Men kan jo hende de spiser ute/hos andre hele uka for alt vi vet🤷

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (På 15.3.2022 den 16.10):

Ble nødt til å avfølge henne jeg for herregud så kjedelig🙊 «God morgen nå skal jeg ta meg en kaffe». «Se på alt rotet i huset» «Nå skal jeg ta meg en kaffe til». «Nå skal jeg hente pakker på butikken». «Nå skal jeg til fysioterapeuten og så skal jeg fikse vipper og bryn». Nå skal jeg lage middag». Det er jo det samme kjedelige hver eneste dag 

Jeg veeet 😝 For ikke å glemme tirsdager!!! DA er det full fart i heimen- for det eneste barnet i huset skal på fritidsaktivitet etter skolen!!! Shit for en balubatirsdag 😱🤯 

Egentlig syns jeg det er trist å sitte inne på et forum å jalle. Men det er så mye i det du skriver «baremeg». Alt går på repeat - heeele tiden. At hun ikke ser det selv 🤔 bedre å la være å legge ut om alt rot og stress i hverdagen. Begynner å bli ganske provoserende for de som faktisk lever i en evig tidsklemme med flere barn og mange baller i lufta... Disse influenserne har veldig godt tid til å pusse opp, og male og stæsje i hytt og gevær. Veldig rart at de har tid til det når de har det sååå travelt med «jobbing» 🙄
Nei, jeg skulle ønske at de kunne se seg selv utenfra. For da hadde de kanskje skjønt hva disse kg-hønsene mener 😅

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/16/2022 at 10:43 PM, mariie said:

Å vill ikke skape noe press i samfunnet. Jeg bruker bare 1 uke på en bursdag... kjøpe kake fra fancy bakeri i Oslo

Å hjelpes...hva skal vi med fler barn, full jobb, fritidsaktiviteter finne på. Må jo drive på i månedsvis vi..

Det er jo ikke influenseren som er problemet. Hun må bruke akkurat så mye tid og ressurser hun vil på pynting. Er de mødre som føler de må leve opp til det samme, som har et problem. De har en jobb å gjøre med seg selv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere lurer på hvorfor unger mobber? …. Det trenger dere ikke lenger….. det er fordi de har foreldre som dere som sitter på anonyme forum og spyr ut dritt.  

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veeeeldig fint laga til🌟🎂🎈 men er det virkelig nødvendig å legge så mye i en barnebursdag? Skjønner at tidene har forandret seg siden sent 90/tidlig 2000, men er det ikke innafor å servere enkel mat(pasta salat, pølse i brød osv) klassisk sjokoladekake og matchende servietter, voksduk, ballonger og godteposer til å fylle med godis fra Nille/Europris lengre?😝 Er vel ikke insta-vennlig nok det😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det blir veldig mye søppel ut av den bursdagen der. En ting er pynten, men også engangtallerkner osv. Man kan jo prøve å begrense seg litt selvom man synes det er gøy. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg styret og pyntet slik til en bursdag, så hadde slekta trodd det hadde klikket for meg. Men når man bare går hjemme som henne, så er det vel greit å endelig få et par dager med noe innhold i. Men personlig, så syns jeg det ble ganske jalla. Godt vi er forskjellige. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ann-cathrin skrev (10 timer siden):

Og dere lurer på hvorfor unger mobber? …. Det trenger dere ikke lenger….. det er fordi de har foreldre som dere som sitter på anonyme forum og spyr ut dritt.  

Tror slike bursdager også kan bidra til mobbing. Sikkert ikke alle i klassen hennes som har foreldre som lager så mye styr av bursdagen deres. Nå har hun sagt det var familiebursdag, men i går nevnte hun at hun styret med barnebursdag så vet ikke helt hva det er hun skal ha lenger. Men barn snakker uansett så presset ligger nok der uansett om dette er barnebursdag eller ikke. Så om man skal ta mobbekortet her på alle som sitter å skriver på forum så er det Masse influensere også bidrar til mobbing blant barna. Nå har jeg aldri kommentert på utsende eller sykdom eller noe sånn. Kun det som blir postet av innhold og ting som blir sagt. Utsende og slike ting er jeg helt enig i at man kan holde seg for go for å kommentere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (12 timer siden):

Jeg tenker at det blir veldig mye søppel ut av den bursdagen der. En ting er pynten, men også engangtallerkner osv. Man kan jo prøve å begrense seg litt selvom man synes det er gøy. 

Noe så voldsomt..men gjenbruker heliumballongen…miljøet takker deg…🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 17.3.2022 den 7.52):

Tenkte det samme. Skjønner ikke hvor de sitter å spiser når bordet er overfylt. Men kan jo hende de spiser ute/hos andre hele uka for alt vi vet🤷

De spiser vel ved stuebordet - herlighet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (12 timer siden):

Tror slike bursdager også kan bidra til mobbing. Sikkert ikke alle i klassen hennes som har foreldre som lager så mye styr av bursdagen deres. Nå har hun sagt det var familiebursdag, men i går nevnte hun at hun styret med barnebursdag så vet ikke helt hva det er hun skal ha lenger. Men barn snakker uansett så presset ligger nok der uansett om dette er barnebursdag eller ikke. Så om man skal ta mobbekortet her på alle som sitter å skriver på forum så er det Masse influensere også bidrar til mobbing blant barna. Nå har jeg aldri kommentert på utsende eller sykdom eller noe sånn. Kun det som blir postet av innhold og ting som blir sagt. Utsende og slike ting er jeg helt enig i at man kan holde seg for go for å kommentere. 

Familiebursdag - ikke barnebursdag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...