Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Inga-pinga skrev (3 timer siden):

Er ikke mannen hennes invitert i bryllupet? 

Hun sa han hadde eksamen på jobb denne helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tullerikke

Husk å abonnere for å få med dere alt det morsomme de skal gjøre da🙄 Herregud, de tre der. Hvem tror de at de er egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (2 timer siden):

Husk å abonnere for å få med dere alt det morsomme de skal gjøre da🙄 Herregud, de tre der. Hvem tror de at de er egentlig.

Det blir sikkert helt vilt!! 🙊 og spesielt når Chris skal dra frem den gitaren. DET gleder jeg meg til 😂

Endret av baremeg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt en som alltid har hatt lyst til å være med i den populære gjengen og endelig har fått innpass vibes av henne når hun er sammen med SaraE&co 😅 Likte henne godt før men nå virker hun bare så wannabe et eller annet og krass og i forsvar. Syns hun var mye kulere før hun nå hardt prøver å være influencer / et eller annet hun ikke er 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo ut som de kun er der nedefor å få et klipp til bloggerne🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Instagram at det står interiør og livsstil på profilen hennes. Det er utrolig lite interiør på Snapen hennes ihvertfall. Ingenting jeg blir inspirert av og livsstilen hennes er jo snart bare en tro kopi av «venninnene» sine. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (3 timer siden):

Ser på Instagram at det står interiør og livsstil på profilen hennes. Det er utrolig lite interiør på Snapen hennes ihvertfall. Ingenting jeg blir inspirert av og livsstilen hennes er jo snart bare en tro kopi av «venninnene» sine. 

Hun holder visst på å «designe» noe greier..som ser ut som typ alt annet som er på markedet for tiden og som man helt sikkert kan kjøpe billigere på Ali ekspress. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (22 timer siden):

Ser på Instagram at det står interiør og livsstil på profilen hennes. Det er utrolig lite interiør på Snapen hennes ihvertfall. Ingenting jeg blir inspirert av og livsstilen hennes er jo snart bare en tro kopi av «venninnene» sine. 

Syns hun har gått veldig bort fra interiør i det siste. Den gjengen som er på tur er ganske like bortsett fra de som bruker barna sine fortsatt da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de 12 år eller? Sara Emilie har masse sand i tissen. Herregud. Foreldrene må være kjempestolte.  

Endret av Nussepus
Skrivefeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der kjolene som de ble fotografert i - de ser like billige ut i stoffet som alt det andre de reklamerer for. Er det noen som blir influenca i det hele tatt av de 3 damene der?!?! 🆘

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyma123 skrev (32 minutter siden):

De der kjolene som de ble fotografert i - de ser like billige ut i stoffet som alt det andre de reklamerer for. Er det noen som blir influenca i det hele tatt av de 3 damene der?!?! 🆘

Nope. Man ser jo bare på fordi det er hjernedød underholdning og at det er artig å se at 3 godt voksne damer driter seg ut sånn som de gjør. Og kaller det jobb på toppen av alt. 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (23 timer siden):

Er de 12 år eller? Sara Emilie har masse sand i tissen. Herregud. Foreldrene må være kjempestolte.  

hææ? Noe jeg ikke har fått med meg🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell den øl’en i et glass da, så harry å skåle i finstasen med den flaska i hånda 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Hell den øl’en i et glass da, så harry å skåle i finstasen med den flaska i hånda 😬

Ja…hu er Harry…hadde du forventet deg noe annet😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 timer siden):

hææ? Noe jeg ikke har fått med meg🙈

En av de tidligere dagene (muligens første) begynte de å prate om det…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso

Så piiiiinlig 🥵 dette er det latterligste jeg har sett på snap, er det mulig!!!?!

Sand i tissen, fantastisk båttur (glemte å nevne at mange ble sjøsyke), og disse kjolene 🥵 solbriller med «kjetting», kopiere SE «sin» Barcelona-sang, og lista kan fortsette.. KRAMPEAKTIG 😳🥵

please Therese, gå tilbake til den du var før, nå har du mista den stilen du hadde som faktisk var kul - TRIST!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Suluso skrev (11 timer siden):

Så piiiiinlig 🥵 dette er det latterligste jeg har sett på snap, er det mulig!!!?!

Sand i tissen, fantastisk båttur (glemte å nevne at mange ble sjøsyke), og disse kjolene 🥵 solbriller med «kjetting», kopiere SE «sin» Barcelona-sang, og lista kan fortsette.. KRAMPEAKTIG 😳🥵

please Therese, gå tilbake til den du var før, nå har du mista den stilen du hadde som faktisk var kul - TRIST!

 

Hun blir nok bare påvirket av resten ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er litt leit når det kommer til det løshåret, er at hun ser så fryktelig ustelt ut på håret hele tiden. Uansett så ser det så fett ut! Bruker sikkert mye penger på det, men det er ikke pent.. 

Hun kunne sikkert vært kjempefin om hun ikke prøvde så altfor hardt med sminke, hår og løsvipper 🥲

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie1987 skrev (2 timer siden):

Noe som er litt leit når det kommer til det løshåret, er at hun ser så fryktelig ustelt ut på håret hele tiden. Uansett så ser det så fett ut! Bruker sikkert mye penger på det, men det er ikke pent.. 

Hun kunne sikkert vært kjempefin om hun ikke prøvde så altfor hardt med sminke, hår og løsvipper 🥲

Enig, har lurt på hele den turen hvorfor hun har sett så ustelt ut på håret / fett hår, men hun kommer jo rett fra frisøren og Jar trolig betalt rundt 10000kr for kråkereiret 😅

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde vært utrolig mye søtere med eget hår og litt mer naturlig makeup.

Løshåret får henne til å se sjuskete ut og det tykke laget av matt heldekkende make-up gjør at huden ser usunn ut… 

I mine øyne gjør hun det verste ut av ett ok utgangspunkt, og det forsterkes av det hun deler på SoMe. Hun burde ta ett skritt tilbake og finne tilbake til seg selv. 

Endret av anonyma123
Skrivefeil
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...