Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Noora har vokst opp i samme bygd som meg. Her sier vi lita/litta. Så for meg er det helt normalt. Vil tro det er flere som bruker det i dialekten sin. 

Hun heter vel egentlig Josefine.

Karakteren hennes het Noora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (1 time siden):

Hun heter vel egentlig Josefine.

Karakteren hennes het Noora.

Ja, og det var karakteren som brukte det uttrykket. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (4 timer siden):

Det var Noora 😁 

Noora er eneste som kommer unna med å si "litta" ! 😂😅

Teit når når det blir brukt som et "kult uttrykk", som opprinnelig ikke hører hjemme i dialekten din.

"Litta" er like irriterende som de som sier/skriver: "Livets ...."!                           

Typ: "Livets fest!" - "Livets ferie!" Osv osv

 

Sånn. Nå er jeg ferdig med avsporing😄

Endret av Henikka
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (1 time siden):

Noora er eneste som kommer unna med å si "litta" ! 😂😅

Teit når når det blir brukt som et "kult uttrykk", som opprinnelig ikke hører hjemme i dialekten din.

"Litta" er like irriterende som de som sier/skriver: "Livets ...."!                           

Typ: "Livets fest!" - "Livets ferie!" Osv osv

 

Sånn. Nå er jeg ferdig med avsporing😄

Enig. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som lurer på hvorfor hun alltid går med tøy som ser for trangt ut? Hun er jo ei nydelig dame, så hvorfor ikke gå opp en str liksom

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chang skrev (1 minutt siden):

Flere enn meg som lurer på hvorfor hun alltid går med tøy som ser for trangt ut? Hun er jo ei nydelig dame, så hvorfor ikke gå opp en str liksom

Tror det er mer at hun bruker inntettsittende klær. Syns hun ser fin ut i kjolene sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudeluttentutten skrev (13 timer siden):

Tror det er mer at hun bruker inntettsittende klær. Syns hun ser fin ut i kjolene sine.

Skjønner tettsittende klær, men de ser ut som de sprenges, det kan vel ikke være meningen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chang skrev (22 minutter siden):

Skjønner tettsittende klær, men de ser ut som de sprenges, det kan vel ikke være meningen

Jeg ser ikke det samme som du. Syns hun ser fin ut😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Trudeluttentutten skrev (17 timer siden):

Tror det er mer at hun bruker inntettsittende klær. Syns hun ser fin ut i kjolene sine.

Ingenting som heter «inntettsittende».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (6 minutter siden):

Ingenting som heter «inntettsittende».

Hun jeg svarte skjønte det, så det går nok bra😉

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (På 23.9.2022 den 21.37):

Har fulgt litt med på Therese og oppfatter henne som arbeidsom, i den grad man kan si at influencere er det. Men nå har hun ødelagt for seg selv, det kommer små reklamesnutter midt i Snap-story. By, by Lien!

Eneste jeg har sett som har det samme er Familien Nyhus, men de takler jeg ikke så de har jeg skjult. 

Helt enig.. Hvorfor har hun begynt med det?? Og det er jo mange... Utrolig irriterende.. Har sluttet å følge henne på snap pga dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (1 time siden):

Helt enig.. Hvorfor har hun begynt med det?? Og det er jo mange... Utrolig irriterende.. Har sluttet å følge henne på snap pga dette 

Det er jo ikke hennes feil 🥴 forbanna snap 🥴

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (2 timer siden):

Helt enig.. Hvorfor har hun begynt med det?? Og det er jo mange... Utrolig irriterende.. Har sluttet å følge henne på snap pga dette 

Dette er bestemt av appen Snapchat,ikke brukerne.

Snapchat lanserte jo "snapchat+" eller hva enn de valgte å kalle det,i sommer,hvor du kan betale 49 kr mnd for å ikke se reklame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arkin skrev (11 timer siden):

Helt enig.. Hvorfor har hun begynt med det?? Og det er jo mange... Utrolig irriterende.. Har sluttet å følge henne på snap pga dette 

Dette gjelder alle influensere du kan abonnere på og det er ikke deres reklame. Det er reklamen til Snapchat og ingen andre enn Snapchat får betalt for det. Heldigvis er det reklame man kan trykke seg raskt forbi, mens andre utenlandske har reklamer du er nødt til å se i sånn 5-10 sekunder, det gidder jeg ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
skruf skrev (På 24.9.2022 den 15.16):

Jeg betaler gjerne litt ekstra for håndklær av god kvalitet som jeg vet varer i mange år, f.eks Høie. Fornyet håndklær-hylla i vår da Høie kjørte 20% på håndklær og kjøpte 2 store (100*150) som uten rabatt kostet 549,- pr stk og 2 mindre til håndtørk (80*90) til 169,- før rabatt. Men må sies at vi kjøpte ikke så dyrt i studietiden, men først etter at vi ble mere etablerte. På sikt så har det lønnet seg, for det er 10 år siden sist vi måtte kaste slitte håndklær å kjøpe nye, og det var da vi valgte å gå for kjent kvalitet (på salg) 

Men; jeg hadde aldri brukt 450kr på ett håndkle av ukjent produsent/merke, i allefall ikke influencer-designet. På lik linje som jeg heller ikke handler undertøy hos My Muse eller Careless. Jeg legger definitivt igjen penger i godt undertøy, men da går jeg heller for mere kjente merkevarer og for kvalitet. 

Jeg fikk forresten noen håndklær av moren min fra HM Home, og de tapte seg utrolig fort, Mens de fra Høie er skikkelig tykke og blir mykere og mykere for hver vask. 

Kjøpte noen på jysk for 99 i 2010, de holder (såvidt) enda, å jeg vasker på 90 å tørketromler de etter hver dusj. 😌 Mens KID sine f.eks døde ut etter kort tid. 
poenget mitt? Pris har ikke alltid noe å si 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneAm skrev (1 time siden):

Kjøpte noen på jysk for 99 i 2010, de holder (såvidt) enda, å jeg vasker på 90 å tørketromler de etter hver dusj. 😌 Mens KID sine f.eks døde ut etter kort tid. 
poenget mitt? Pris har ikke alltid noe å si 😃

Du har ikke vurdert å dusje bedre?😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har de startet sitt eget AS , disse damene, OG Chris 🤣 Hadde han vært min mann, hadde jeg bedt han bli en MANN og fått seg en ordentlig jobb, og ikke henge rundt med disse damene hele tiden. Jeg hadde rett og slett vært flau om det var min mann. Uff. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nie skrev (På 25.9.2022 den 18.12):

«Ei litta rundtur» seriøst??? Jeg vet ikke om det bare er meg, men når voksne folk bruker ordet « litta» så koker det litt for meg altså.. Det fremstår så teit! 

 

Hahahaa😂😂😂 Har lenge irritert meg over alle som bruker «litta» 😂😂  Det er så MANGE som bruker det, både influensere og ikke influensere.  Det og «få det på» er jo blitt en pandemi 😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Teit.

Fordi? Ikke rett sted å diskutere Chris kanskje. Men for meg er han mer som en puddel som dilter etter damene. Å hadde min mann vært sånn 🤮 Men så hadde jeg aldri giftet meg med en slik. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...