Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Therese er nok en super kvinne og en skaper. Hu gjør god butikk om dagen på sine ideer. 

Først skulle alle influensere skrive bok, nå er det klesmerker og produkter. Ideene er nok basert på gode salgstall og viser at markedsføring via snap kanaler / IG er gode veier og markedsføre samt skape.  Kjøper velger selvsagt om vil kjøpe, men mange ønsker disse produktene og da er det ikke rart man sitter med gode salgstall.  Salgstall beviser også at kunden er villige til å betale prisen det koster:-) 

Jeg har jobbet flere steder i ungdommen både i praksis / småjobb hvor jobben har vært og fjerne gamle merkelapper på merkevarer for å så prise opp til norske priser. 

Har og sett andre influensere som starter nettbutikker med typisk ebay/ aliexpress og selger varene langt dyrere i egen butikk. Tar man et raskt bildesøk i aliexpress appen så er det meste og få kjøpt der. Kanskje er det bare litt personalisert. Prisen er enorm og gjerne 3 og 4 doblet Kundene er villig og betale prisen, så hvorfor ikke selge. Enhver ville benyttet seg av en slik mulighet. 😃

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Afridite skrev (19 minutter siden):

Therese er nok en super kvinne og en skaper. Hu gjør god butikk om dagen på sine ideer. 

Først skulle alle influensere skrive bok, nå er det klesmerker og produkter. Ideene er nok basert på gode salgstall og viser at markedsføring via snap kanaler / IG er gode veier og markedsføre samt skape.  Kjøper velger selvsagt om vil kjøpe, men mange ønsker disse produktene og da er det ikke rart man sitter med gode salgstall.  Salgstall beviser også at kunden er villige til å betale prisen det koster:-) 

Jeg har jobbet flere steder i ungdommen både i praksis / småjobb hvor jobben har vært og fjerne gamle merkelapper på merkevarer for å så prise opp til norske priser. 

Har og sett andre influensere som starter nettbutikker med typisk ebay/ aliexpress og selger varene langt dyrere i egen butikk. Tar man et raskt bildesøk i aliexpress appen så er det meste og få kjøpt der. Kanskje er det bare litt personalisert. Prisen er enorm og gjerne 3 og 4 doblet Kundene er villig og betale prisen, så hvorfor ikke selge. Enhver ville benyttet seg av en slik mulighet. 😃

Godt oppsummert. 

I tillegg tenker jeg at fokuset på å puste, ta en liten pause, kjenne etter, være her og nå, bruke sansene, er noe som står Therese nært. Hun er åpen om sin angst, og i angstbehandling er det mye fokus på pusten. Jobber selv med psykisk helse, og det er mye fokus på pust, og selv om den er automatisk, så kan fokus og jobbing med pusten ha stor effekt i kroppen fysisk og psykisk. 

SÅ elementet med stopp opp og pust, det synes jeg gir det hun selger en fin ekstra dimensjon og påminner oss om å stresse ned, ta det litt rolig, gå ut av "jaget". 

Personlig har jeg ikke kjøpe noen av produktene, men jeg synes prosessen Therese har delt med oss har vært veldig åpen og ærlig, både når det kommer til det etiske med produksjon, materialer, tanker bak, donasjon til Hjertesyke Barn osv. Alle trenger vi å tjene penger til å overleve, så well done Therese, her klarte du å gjøre suksess :)

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (3 timer siden):

Gidder folk å betale 450kr for et håndkle?

Tydeligvis så gjør de jo det når hun omsetter for 1,7 millioner på et døgn. Kvalitet koster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (18 timer siden):

Gidder folk å betale 450kr for et håndkle?

Det stusser jeg over også. For noen priser! 350 kr for noen duftpinner. Nei, jeg kjøper aldri ting som influensere reklamerer for , både for seg selv og andre. Alt er dyrt. Jeg skjønner ikke at "alle" andre hiver seg over det. Er tydeligvis ikke dårlig med folk. Vet ikke hva skoene koster jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg føler når jeg ser produktene til Therese kontra Sara Emilie sine, er at dette er gjennomført og veldig gjennomtenkt. Jeg føler designet og fargene gjenspeiler veldig Therese og hennes stil. Ganske basic, men samtidig classy. Var ikke klar over at hun hadde designet kaffekopp, så der var jeg litt seint ute gitt..😛 den var faktisk søt, så den kunne jeg tenkt meg selv..

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndklærne var faktisk utrolig fine, men jeg betaler aldri så mye for gjenstander som ikke er en kjent merkevare eller som jeg ikke får «tatt på» i virkeligheten. Jeg har ingen problemer med å betale feks 1500 for et sengesett, 3000 for en jakke og 500 for duftlys men da VET jeg hvordan kvaliteten er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (4 timer siden):

Helt vanvittig som folk handler, og nå er skoene utsolgt i alle størrelser! Hun har tjent godt denne uken 😅

Lurer på hvor mye hun sitter igjen med. Men uansett så synes jeg det er bra jobbet, og hun/produktene treffer jo tydeligvis mange selv om det ikke var noe for meg.

Hadde jeg hatt et firma kunne jeg godt ha samarbeidet med Therese, heller henne enn mange andre influencere ihvertfall. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (22 timer siden):

Herlighet, så vakker hun var uten de gigantiske vippene, svære brynene og det falske håret🥺

Hvor ser du henne uten vipper?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (1 time siden):

Hvor ser du henne uten vipper?

Hun la ut bilde av seg selv fra flere år tilbake. Mulig det var vipper der da også, men ikke de enorme hun har nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (På 19.9.2022 den 22.59):

Herlighet, så vakker hun var uten de gigantiske vippene, svære brynene og det falske håret🥺

I grunnen rart at all den falske "staffasjen" gjør at man ser mye eldre ut når det motsatte sikkert er meningen, bare en tanke. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer et menneske å lage så mye styr rundt å pakke ut av en koffert og vaske klær? I tillegg jobber hun hjemmefra..? Er ikke det noe folk bare gjør uten å syte å klage?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (3 timer siden):

Hvordan klarer et menneske å lage så mye styr rundt å pakke ut av en koffert og vaske klær? I tillegg jobber hun hjemmefra..? Er ikke det noe folk bare gjør uten å syte å klage?

Ja... og "denne uka skal vi gjøre ingenting" utenom å reise hit og dit, alene eller med ungene. Gjør influensere noe annet enn å reise?😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...