Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

Fordi? Ikke rett sted å diskutere Chris kanskje. Men for meg er han mer som en puddel som dilter etter damene. Å hadde min mann vært sånn 🤮 Men så hadde jeg aldri giftet meg med en slik. 

At en jobb (evt mangel på..) definerer en mann som en mann,eller ikke.

Sier mer om deg enn han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (1 time siden):

At en jobb (evt mangel på..) definerer en mann som en mann,eller ikke.

Sier mer om deg enn han.

Nei altså, jeg anser ikke influencere som et yrke. For meg er ikke det en skikkelig jobb.  En mann burde ha en skikkelig jobb. Sorry, min mening. Å mulig du misforstår meg. Men han virker jo for meg, som jeg skreiv, som en puddel. Henge med kona og venninnene hennes. Det er jo bare pinlig.   

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (20 minutter siden):

Nei altså, jeg anser ikke influencere som et yrke. For meg er ikke det en skikkelig jobb.  En mann burde ha en skikkelig jobb. Sorry, min mening. Å mulig du misforstår meg. Men han virker jo for meg, som jeg skreiv, som en puddel. Henge med kona og venninnene hennes. Det er jo bare pinlig.   

Dette er jo oppskriften på giftig maskulinitet.

Jeg bryr meg ikke om hva du synes om han som mann eller hva han bruker dagene sine på,men å si at hvilken jobb man har gjør noen til en "mann" eller ikke,er bare teit.

Veldig "store gutter gråter ikke".

Snakkes i Nyhus tråden om det er mer du vil tilføye,dette er om Therese.

Endret av J..
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virker som hun prøver å herme mye etter SaraE.. Therese er jo egentlig en veldig smart og oppegående dame, så når hun liksom skal være «klønete» og sånn *knis skrev jeg det, dumme meg, er så klønete jeg* blir det så påtatt.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (22 timer siden):

Fordi? Ikke rett sted å diskutere Chris kanskje. Men for meg er han mer som en puddel som dilter etter damene. Å hadde min mann vært sånn 🤮 Men så hadde jeg aldri giftet meg med en slik. 

Jeg synes det er helt feil at folk snakker dritt om f.eks Chris og mannen til CBE fordi de begge velger og jobbe ilag med sine koner. Om dette passer for de så kan da ikke det være noe å kritisere? Har selv i mange år jobbet ilag med min mann.. ja jeg kan til tider bli drittlei men så er det så mye annet som gjør at vi trives slik..

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er helt feil at folk snakker dritt om f.eks Chris og mannen til CBE fordi de begge velger og jobbe ilag med sine koner. Om dette passer for de så kan da ikke det være noe å kritisere? Har selv i mange år jobbet ilag med min mann.. ja jeg kan til tider bli drittlei men så er det så mye annet som gjør at vi trives slik..

Men henger din mann hele tiden med deg og venninnene dine? Og om du og et par av dine venninner hadde starter en hobby med salg av kjoler og sko, hadde det vært ok om din mann hang over deg og venninnene hele tiden? Eller hadde du følt det var litt kleint? 

At et par jobber sammen i en skikkelig jobb har jeg ikke sagt noe om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnHenrikke skrev (7 timer siden):

Syns det virker som hun prøver å herme mye etter SaraE.. Therese er jo egentlig en veldig smart og oppegående dame, så når hun liksom skal være «klønete» og sånn *knis skrev jeg det, dumme meg, er så klønete jeg* blir det så påtatt.. 

hvor har du fått inntrykk av at hun er veldig smart?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (10 minutter siden):

hvor har du fått inntrykk av at hun er veldig smart?

Hun har hatt en høy stilling i Forsvaret,så dum er hun helt klart ikke.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (21 minutter siden):

hvor har du fått inntrykk av at hun er veldig smart?

Som en annen nevnte over her har hun jobbet i Forsvaret i mange år og vært senterleder så oppegående er hun jo. Litt av en kontrast å nå sitte hjemme på dagtid med påklistra hår og vipper og vise frem drikkeflasker og airfryer på Snapchat.. Skjønner ikke hvorfor hun vil fordumme seg selv på den måten 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Men henger din mann hele tiden med deg og venninnene dine? Og om du og et par av dine venninner hadde starter en hobby med salg av kjoler og sko, hadde det vært ok om din mann hang over deg og venninnene hele tiden? Eller hadde du følt det var litt kleint? 

At et par jobber sammen i en skikkelig jobb har jeg ikke sagt noe om. 

Nei så klart gjør han ikke det. Og vi finner på ting hver for oss. Men er det virkelig noe å kritisere at de gjør det slik? Det er deres liv. 

Start heller og få all denne masseeksponering av barna til Nyhus frem i lyset. Det er jammen viktigere enn at han er ilag med damene. Men det er tydeligvis ikke så viktig for folk

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (47 minutter siden):

Som en annen nevnte over her har hun jobbet i Forsvaret i mange år og vært senterleder så oppegående er hun jo. Litt av en kontrast å nå sitte hjemme på dagtid med påklistra hår og vipper og vise frem drikkeflasker og airfryer på Snapchat.. Skjønner ikke hvorfor hun vil fordumme seg selv på den måten 

Jeg visste ikke hun hadde hatt jobb før, så jeh ser den. Har bare sett henne på snap innimellom og der er det er vel ikke intelligensen hennes som er mest fremtredende nei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt Therese så lenge, har hun noen gang fortalt hvorfor hun valgte å gå fra ei høy stilling innen Forsvaret (var vel Flyforsvaret?) til å bli hjemmeværende influencer på heltid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt Therese så lenge, har hun noen gang fortalt hvorfor hun valgte å gå fra ei høy stilling innen Forsvaret (var vel Flyforsvaret?) til å bli hjemmeværende influencer på heltid?

Hu «møtte veggen» etter mange år med hardkjør, tror jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (1 time siden):

Jeg har ikke fulgt Therese så lenge, har hun noen gang fortalt hvorfor hun valgte å gå fra ei høy stilling innen Forsvaret (var vel Flyforsvaret?) til å bli hjemmeværende influencer på heltid?

Hun var på en del utenlandsoppdrag,bl.a i Afghanistan.

Hun sluttet vel når de fikk barn (forståelig,mannen hennes jobber idag også i flyforsvaret å er mye borte..) da gikk hun over i annen jobb (senterleder) før hun fikk en psykisk knekk ca rundt da lillesøsteren hennes døde av hjertesvikt i organdonasjonskø.

  • Liker 6
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (9 timer siden):

Hun var på en del utenlandsoppdrag,bl.a i Afghanistan.

Hun sluttet vel når de fikk barn (forståelig,mannen hennes jobber idag også i flyforsvaret å er mye borte..) da gikk hun over i annen jobb (senterleder) før hun fikk en psykisk knekk ca rundt da lillesøsteren hennes døde av hjertesvikt i organdonasjonskø.

Såpass ja, det står det respekt av❤️
De som skriver at hun er mindre smart osv kan ta seg en bolle eller to. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (10 timer siden):

Såpass ja, det står det respekt av❤️
De som skriver at hun er mindre smart osv kan ta seg en bolle eller to. 

Absolutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke humoren med denne penisbamsen som det er dedikert to dager og eks antall snaps til. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (10 timer siden):

Jeg forstår ikke humoren med denne penisbamsen som det er dedikert to dager og eks antall snaps til. 

Og der kommer det jeg sier om at hun ikke fremstår veldig smart godt frem. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk som har en annen type humor enn deg selv er mindre smarte? Etter hva jeg forsto så var den bamsen en kødde-gave til venninnen Sara. 

Selv om man har en «på-kanten»-humor, barnslig humor så er man ikke mindre intelligent av den grunn. Therese har vært mange år i luftforsvaret, mannen er vel i samme type bransje fortsatt, og Therese har vært senterleder. Sånn type utdanning og yrke får man ikke hvis man er mindre smart i topplokket 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...