Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Ranunkelen skrev (43 minutter siden):

Har de ikke et barn til? Så bare et barnerom på house tour 

Mannen hennes har et barn fra før, men han er voksen og trenger ikke barnerom…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fulgt litt med på Therese og oppfatter henne som arbeidsom, i den grad man kan si at influencere er det. Men nå har hun ødelagt for seg selv, det kommer små reklamesnutter midt i Snap-story. By, by Lien!

Eneste jeg har sett som har det samme er Familien Nyhus, men de takler jeg ikke så de har jeg skjult. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (1 time siden):

Har fulgt litt med på Therese og oppfatter henne som arbeidsom, i den grad man kan si at influencere er det. Men nå har hun ødelagt for seg selv, det kommer små reklamesnutter midt i Snap-story. By, by Lien!

Eneste jeg har sett som har det samme er Familien Nyhus, men de takler jeg ikke så de har jeg skjult. 

Synes Therese blir er og mer lik idolet sitt Monica. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (5 timer siden):

Har fulgt litt med på Therese og oppfatter henne som arbeidsom, i den grad man kan si at influencere er det. Men nå har hun ødelagt for seg selv, det kommer små reklamesnutter midt i Snap-story. By, by Lien!

Eneste jeg har sett som har det samme er Familien Nyhus, men de takler jeg ikke så de har jeg skjult. 

Jeg var ikke klar over at det er influencere selv som bestemmer dette, trodde det var Snapchat som la inn reklamen basert på hvor stor kontoen din er. Er det noen som har mer info om dette? Klarte ikke å finne noe selv annet enn at annonsøren kjøper seg reklameplass hos Snapchat, men ikke at de kan kjøpe seg plass direkte av privatpersoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (5 timer siden):

Jeg var ikke klar over at det er influencere selv som bestemmer dette, trodde det var Snapchat som la inn reklamen basert på hvor stor kontoen din er. Er det noen som har mer info om dette? Klarte ikke å finne noe selv annet enn at annonsøren kjøper seg reklameplass hos Snapchat, men ikke at de kan kjøpe seg plass direkte av privatpersoner. 

Jeg fikk til svar av Ellen A som også har slik reklame at Snapchat bestemmer dette, de største er med i en testgruppe men at snart vil det rulle hos alle man kan abonnere på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (45 minutter siden):

Jeg fikk til svar av Ellen A som også har slik reklame at Snapchat bestemmer dette, de største er med i en testgruppe men at snart vil det rulle hos alle man kan abonnere på.

Det var det jeg også tenkte ja, dumt å straffe folk for noe de ikke kan noe for. Det er jo ikke de som får pengene heller da, det går direkte til Snapchat. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

silikon123 skrev (1 time siden):

Jeg fikk til svar av Ellen A som også har slik reklame at Snapchat bestemmer dette, de største er med i en testgruppe men at snart vil det rulle hos alle man kan abonnere på.

Det var dumt for jeg avmeldte meg med en gang jeg oppdaget dette hos Therese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (12 timer siden):

Synes Therese blir er og mer lik idolet sitt Monica. 

Må desverre si at når Therese tilbringer tid med fam Nyhus så ser jeg ikke på snapper hun legger ut.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på yummymummy snakket om dette og det var sånn brukeren selv kunne velge å legge til?? Jeg avfølger tvert de som har det for det er så irriterende. Men hvis det ikke er selvvalgt blir jo det litt dumt… dette må vi komme til bunns i!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (På 15.9.2022 den 18.19):

Gidder folk å betale 450kr for et håndkle?

Jeg betaler gjerne litt ekstra for håndklær av god kvalitet som jeg vet varer i mange år, f.eks Høie. Fornyet håndklær-hylla i vår da Høie kjørte 20% på håndklær og kjøpte 2 store (100*150) som uten rabatt kostet 549,- pr stk og 2 mindre til håndtørk (80*90) til 169,- før rabatt. Men må sies at vi kjøpte ikke så dyrt i studietiden, men først etter at vi ble mere etablerte. På sikt så har det lønnet seg, for det er 10 år siden sist vi måtte kaste slitte håndklær å kjøpe nye, og det var da vi valgte å gå for kjent kvalitet (på salg) 

Men; jeg hadde aldri brukt 450kr på ett håndkle av ukjent produsent/merke, i allefall ikke influencer-designet. På lik linje som jeg heller ikke handler undertøy hos My Muse eller Careless. Jeg legger definitivt igjen penger i godt undertøy, men da går jeg heller for mere kjente merkevarer og for kvalitet. 

Jeg fikk forresten noen håndklær av moren min fra HM Home, og de tapte seg utrolig fort, Mens de fra Høie er skikkelig tykke og blir mykere og mykere for hver vask. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker Therese barna til familien Nyhus i reklame for dette museumet… at det går an… trodde Therese hadde slutta med dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver igjen* skrev (8 timer siden):

Var sikker på yummymummy snakket om dette og det var sånn brukeren selv kunne velge å legge til?? Jeg avfølger tvert de som har det for det er så irriterende. Men hvis det ikke er selvvalgt blir jo det litt dumt… dette må vi komme til bunns i!

Det er hvertfall bekreftet fra flere hold nå at det ikke er selvvalgt og det er kun Snapchat som tjener på det. De kan heller ikke nekte å ha reklamesnuttene og det vil etterhvert rulles ut hos alle du kan abonnere på. Akkurat nå er det i testfasen og kun et utvalg store kontoer (som ikke har fått beskjed eller var klar over det selv) har fått det, men i løpet av året skal altså alle få det. Tror det er slik at du som privatperson kan velge å kjøpe Snapchat+ eller hva søren de har kalt det, og da vil du betale deg bort fra reklamen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (13 timer siden):

Nå bruker Therese barna til familien Nyhus i reklame for dette museumet… at det går an… trodde Therese hadde slutta med dette. 

Jeg har ikke sett reklamen, men på generelt grunnlag så må jeg si at hvis hun bruker andres barn, selv med foreldrenes tillatelse, samtidig som hun har tatt ett valg om å skåne og ikke eksponere sin egen datter, så er det ekstremt dobbeltmoralsk av henne! Håper hun betalte en pen sum inn på barnas sparekonto i allefall 

Stakkars Nyhus-barna, ikke nok med at foreldrene bruker de for det de er verdt for å dra inn penger; men de lar også venner få disponere barna deres i sine sosiale medier. De barna må være Norges mest eksponerte barn. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (54 minutter siden):

Jeg har ikke sett reklamen, men på generelt grunnlag så må jeg si at hvis hun bruker andres barn, selv med foreldrenes tillatelse, samtidig som hun har tatt ett valg om å skåne og ikke eksponere sin egen datter, så er det ekstremt dobbeltmoralsk av henne! Håper hun betalte en pen sum inn på barnas sparekonto i allefall 

Stakkars Nyhus-barna, ikke nok med at foreldrene bruker de for det de er verdt for å dra inn penger; men de lar også venner få disponere barna deres i sine sosiale medier. De barna må være Norges mest eksponerte barn. 

Hun eksponerte vel både sin egen datter og Nyhus sin sønn i denne sammenhengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat trykket meg igjennom snapstoryene til både Therese og Monica, og det var da sistnevnte som delte bilde av datteren til Therese, forfra. Therese hadde bilde av barna bakfra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

silikon123 skrev (51 minutter siden):

Hun eksponerte vel både sin egen datter og Nyhus sin sønn i denne sammenhengen. 

Som sagt, jeg har ikke sett reklamen, men baserte meg på det som ble skrevet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen av storyene, men generelt sett synes jeg det er en uting at influensere skal dra ungene inn i reklamene sine. Må gå ann å gå på ett museum uten å skulle tjene på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ei litta rundtur» seriøst??? Jeg vet ikke om det bare er meg, men når voksne folk bruker ordet « litta» så koker det litt for meg altså.. Det fremstår så teit! 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nie skrev (56 minutter siden):

«Ei litta rundtur» seriøst??? Jeg vet ikke om det bare er meg, men når voksne folk bruker ordet « litta» så koker det litt for meg altså.. Det fremstår så teit! 

 

😅😅 måtte lete litt ekstra godt nå for å finne noe å kritisere?!

🤦‍♀️

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...