Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Med en gang noen kommer med kritikk er man slem og ett nett troll.

Tenk at det faktisk finnes noen som fikk vondt av å se Therese reise alene. (Hadde det vært Sara som dro alene på sin første store happening hadde jeg synes like synd på henne). 

Ting blir så mye mindre dramatisk om man kan svare kritikerene sine på en saklig måte. Her har sara mye å lære av Therese :) 

Og har man ikke mulighet til å stille opp fysisk, så hadde det tatt 2 sekunder å legge ut ett innlegg på instagram og snap.  Litt seint å gjøre det etter man har fått en hel masse kritikk... 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TanteP skrev (5 minutter siden):

Med en gang noen kommer med kritikk er man slem og ett nett troll.

Tenk at det faktisk finnes noen som fikk vondt av å se Therese reise alene. (Hadde det vært Sara som dro alene på sin første store happening hadde jeg synes like synd på henne). 

Ting blir så mye mindre dramatisk om man kan svare kritikerene sine på en saklig måte. Her har sara mye å lære av Therese :) 

Og har man ikke mulighet til å stille opp fysisk, så hadde det tatt 2 sekunder å legge ut ett innlegg på instagram og snap.  Litt seint å gjøre det etter man har fått en hel masse kritikk... 

 

 

 

Enig i dette

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (22 minutter siden):

Med en gang noen kommer med kritikk er man slem og ett nett troll.

Tenk at det faktisk finnes noen som fikk vondt av å se Therese reise alene. (Hadde det vært Sara som dro alene på sin første store happening hadde jeg synes like synd på henne). 

Ting blir så mye mindre dramatisk om man kan svare kritikerene sine på en saklig måte. Her har sara mye å lære av Therese :) 

Og har man ikke mulighet til å stille opp fysisk, så hadde det tatt 2 sekunder å legge ut ett innlegg på instagram og snap.  Litt seint å gjøre det etter man har fått en hel masse kritikk... 

 

 

 

Jaaa! Skulle akkurat til å skrive, man blir kalt netttroll bare for man ikke er 100% enig med influenserene hele tiden. Ja de som sier stygge ting om utsende osv er en helt annen katogori, men har enda ikke sett en har kalt Sara for en shitty venn eller person. Flere her skrev at vi syns synd i Therese for det var en stor ting for henne. Gjelder jo like mye Monica som Sara også, men i dag har SE ligget å grinet over å ikke kunne dra med Therese til Kristiansand. Nå er det jo forsent uansett, skulle heller ha nevnt det før helgen da. Syns de kaller det altfor fort nettroll. Helt sikker på at de er like mye mennesker som alle andre og snakker om folk når de møtes eller over telefon. Har iallefall ikke enda møtt en person som aldri nevner noe om noen andre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (1 time siden):

Med en gang noen kommer med kritikk er man slem og ett nett troll.

Tenk at det faktisk finnes noen som fikk vondt av å se Therese reise alene. (Hadde det vært Sara som dro alene på sin første store happening hadde jeg synes like synd på henne). 

Ting blir så mye mindre dramatisk om man kan svare kritikerene sine på en saklig måte. Her har sara mye å lære av Therese :) 

Og har man ikke mulighet til å stille opp fysisk, så hadde det tatt 2 sekunder å legge ut ett innlegg på instagram og snap.  Litt seint å gjøre det etter man har fått en hel masse kritikk... 

 

 

 

Det er akkurat det! Spesielt når Therese faktisk har vært med og hjulpet de andre flere ganger. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese forklarte alt veldig greit på Snap i dag da, og virket takknemlig for støtten og sa ingenting om nett-troll. 

Selv man er aktiv på Kg betyr ikke det at man er et ondskapsfullt menneske som bare snakker dritt selv om SE tror det, (tydeligvis aktiv selv da, burde kanskje droppe å lese i disse trådene?)

Denne gangen var det Therese som fikk støtte og medfølelse, fortjent synes jeg. Hun fremstår egentlig mer og mer likendes, fornuftig og snill dame det der tror jeg. 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (14 minutter siden):

Therese forklarte alt veldig greit på Snap i dag da, og virket takknemlig for støtten og sa ingenting om nett-troll. 

Selv man er aktiv på Kg betyr ikke det at man er et ondskapsfullt menneske som bare snakker dritt selv om SE tror det, (tydeligvis aktiv selv da, burde kanskje droppe å lese i disse trådene?)

Denne gangen var det Therese som fikk støtte og medfølelse, fortjent synes jeg. Hun fremstår egentlig mer og mer likendes, fornuftig og snill dame det der tror jeg. 

Helt enig med deg! Om man ikke liker å være her inne så burde man jo bare slutte å oppsøke det. Føler uansett hva som skrives her inne så er det galt og vi er så stygge og fæle mennesker som ikke har det noe godt med oss selv osv osv. Jeg tenker at man er kanskje ikke bedre selv når du hever deg over det på den måten. For begge to har egentlig veldig mange som støtter og heier på dem her inne iforhold til andre tråder. Tror de skulle ha lest litt på noen andre så har de kanskje sett hvor "heldige" de er.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamant20 skrev (23 timer siden):

Enig! Det er ikke akkurat sånn at SE har ligget rett ut i sommer. Om det så var sånn at hun ikke hadde mulighet til like lange dager som før pga trøtthet kunne hun fortsatt vært med som selskap og hjulpet til litt før hun hadde tatt en pause feks. Og Monica og co bor jo rett i nærheten så det burde jo ikke vært noe stress å hjelpe en dag eller to…

Monica er på innspilling av noe, så litt vanskelig for hun å hjelpe til. Sara E har barn som har nettopp kommet hjem fra sykehuset etter å ha vært der noen uker, så skjønner at hun ikke vil dra fra barnet sitt. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (14 timer siden):

Helt enig med deg! Om man ikke liker å være her inne så burde man jo bare slutte å oppsøke det. Føler uansett hva som skrives her inne så er det galt og vi er så stygge og fæle mennesker som ikke har det noe godt med oss selv osv osv. Jeg tenker at man er kanskje ikke bedre selv når du hever deg over det på den måten. For begge to har egentlig veldig mange som støtter og heier på dem her inne iforhold til andre tråder. Tror de skulle ha lest litt på noen andre så har de kanskje sett hvor "heldige" de er.

Kanskje man også burde tenke dette ift til influensere også?😅

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor denne influensernen som gjør et stort poeng ut av mammakroppen og er mot kroppspress må reklamere for shapewear..? 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (4 timer siden):

Skjønner ikke helt hvorfor denne influensernen som gjør et stort poeng ut av mammakroppen og er mot kroppspress må reklamere for shapewear..? 

Hun hadde kjøpt det selv og vil ikke si hun var bare positiv til det. Hun sa ingenting om at hun anbefalte og kjøpe. Hun viste mer at hun var skeptisk.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (3 timer siden):

Enig... Vi kan ta det andre veien da, jeg har ikke et strekkmerke etter mine 2 fødsler. Hadde jeg vist dette i medier, ville jeg nok blitt grilla til tusen. Rart hvordan en kropp skal se ut og bli akseptert. Jeg er like god og stolt mamma selvom jeg ikke bærer preg av fødselene. 

Syns det er på tide vi slutter å dømme, snakke om andre sine kropper. Vi er alle like fine på hver våre måte. Å man trenger kun å ha fokus på sin egen kopp og trives i den. Kroppen skal ikke ha noe å si om hvor god mamma man er eller ikke. Så syns spesielt det her mammakropp opplegge er så bullshit. Noen får ingen forandringer, mens alle kjempe store. Vi er pokkern meg like gode mammaer uansett og har grunn til å være super stolte som har bært fram et barn til verden❤️❤️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien i at Therese legger ut et bilde av seg selv, Sara Emilie og Monica Nyhus med teksten «Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet».. De tre der er vel definisjonen på overfladisk vennskap som kun møtes for å kle seg opp i matchende antrekk, filme hverandre og legge det ut på sosiale medier etterpå😅

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (10 timer siden):

Ironien i at Therese legger ut et bilde av seg selv, Sara Emilie og Monica Nyhus med teksten «Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet».. De tre der er vel definisjonen på overfladisk vennskap som kun møtes for å kle seg opp i matchende antrekk, filme hverandre og legge det ut på sosiale medier etterpå😅

Vet nå ikke helt jeg. Therese har fortalt at hun og SE har hatt faste morgenmøter i flere år. Og de snakker mye på telefon og støtter hverandre. Husker før sommeren da T hjalp SE med time management. 
Mye skjer som ikke vises. Og jeg er ganske sikker på at de to er genuine, mer usikker mtp Monica

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er fint når influencere minner publikum på viktige ting,som å sjekke føflekker og minne kvinner på å ta celleprøve!

Fin påminnelse,Therese.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De løsvippene hennes er så fæle. Hun ser så hoven ut i øynene. Det kan da ikke være behagelig ? 😳Det ser så unaturlig ut… Det ser også ut som hun bruker sparkelmasse i ansiktet. Ikke mye lekkert, å dette reklamerer hun om til stadighet. Mulig det ser bra ut i speilet, men i dagslys er det bare ikke pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (4 timer siden):

De løsvippene hennes er så fæle. Hun ser så hoven ut i øynene. Det kan da ikke være behagelig ? 😳Det ser så unaturlig ut… Det ser også ut som hun bruker sparkelmasse i ansiktet. Ikke mye lekkert, å dette reklamerer hun om til stadighet. Mulig det ser bra ut i speilet, men i dagslys er det bare ikke pent. 

Å kommentere utseende burde man holde seg for god til. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Despicable Me skrev (På 31.8.2022 den 14.09):

Å kommentere utseende burde man holde seg for god til. 

Det er vel ikke direkte  utseende jeg kommenterer, mer hva hun gjør med seg selv. Tipper hun hadde vært finere uten de gigantiske vippene og det tykke laget med «sparkel»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så tydelig hvor lite hun selv bruker den lydbok appen. Hun sier hun hører på den hele tiden, men viste at hun har basic abm til vanlig - som er 20 timers høring i mnd. Da hører du ikke mye bøker😅 Ikke kunne hun beskrive bok til Stordalen som hun trakk frem heller😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (13 timer siden):

Det er vel ikke direkte  utseende jeg kommenterer, mer hva hun gjør med seg selv. Tipper hun hadde vært finere uten de gigantiske vippene og det tykke laget med «sparkel»

Hva var det med min kommentar du ikke forstod?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (På 25.8.2022 den 23.37):

Ironien i at Therese legger ut et bilde av seg selv, Sara Emilie og Monica Nyhus med teksten «Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet».. De tre der er vel definisjonen på overfladisk vennskap som kun møtes for å kle seg opp i matchende antrekk, filme hverandre og legge det ut på sosiale medier etterpå😅

Så uendelig enig med deg. Å bekjempe kroppsfokus med mer kropp, blir som å bekjempe krig med mer krig. 

Helt utrolig at så mange ikke skjønner det selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...