Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Hoppety skrev (10 timer siden):

Betaler heller litt ekstra for noe som er av kvalitet fremfor noe billig ræl ifra wish. Så vi får se hvordan kvaliteten er når de er klare.

 

Jeg gleder meg til å prøve! 

Altså er det ikke en mellom ting da? 🙈 Handler ikke på wish så aner ikke hvordan prisene er der. Men 499 per der er jo nesten det samme som per del i ull, men selvfølgelig driter man penger så har vell ikke det noe å si😜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/10/2022 at 9:17 PM, loveless said:

Ho er Harry og det er heilt ok, men når ho lager videoer der ho gjør seg MER Harry på med vilje er så påtatt og dumt 🙈 «se på meg som er i syden og er meg selv uansett» bygger et bilde av seg selv som klumsete og harry…. Men det virker så feil

Enig. Det går an å være uperfekt og ikke harry. Skjønner ikke hvorfor dette glorifiseres. Skulle noen her likt f.eks å komme på sykehus og blitt møtt av harry sykepleier? Som er tydelig utstelt, med uvasket hår, negler ned rester av neglelakk mm. Det er se stelt ut og være perfekt er forskjellige ting, med masse nyanser imellom

Endret av annelis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (På 12.8.2022 den 10.48):

Jeg liker å følge henne. Det er koselig og ikke like "staget". Ok, så er noen av de reelsene hennes litt kleine, men det er greit. Bare sjarmerende. Jeg liker at hun viser at det går til dundas med extensions, feilfarges osv. Det er ikke den perfekte fasade, og det er deilig. 

Opplever at hun for det meste viser hverdagen sin på godt og vondt. Og får også iblant litt tips fra henne, som er mer interessante for meg enn mange av de andre påvirkerne

Helt enig. Hun er en av få jeg følger. Hun er klumsete, blid, lite selvhøytidelig og sjarmerende. Jeg gror hun hadde vært finere med litt mindre vipper, samtidig så er det liksom henne. Nei, jeg liker hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 20.8.2022 den 22.34):

Helt enig. Hun er en av få jeg følger. Hun er klumsete, blid, lite selvhøytidelig og sjarmerende. Jeg gror hun hadde vært finere med litt mindre vipper, samtidig så er det liksom henne. Nei, jeg liker hu

 

Endret av TanteP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (44 minutter siden):

Enig. Therese virker som en god venninne som bryr seg og stiller opp. Får inntrykk av at ho er litt mammafigur blandt venninnene.  Trist å se ho reiste til Kristiansand alene. 

Helt enig med deg. Fikk faktisk litt vondt av å se at hun måtte dra alene og ikke hadde noen med seg inn på lageret. Ser heller ikke at noen som har delt at hun har endelig fått produktene sine, konkurranse gående eller delt dato når produktene kommer. Hun er der jo bestandig for de andre og spesielt ei. Så veldig trist og se at det kun går den ene veien, men det sier bare litt om Therese og hvor fantastisk hun er som person. Må ha et hjerte av gull.

  • Liker 17
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 21.8.2022 den 0.04):

Helt enig med deg. Fikk faktisk litt vondt av å se at hun måtte dra alene og ikke hadde noen med seg inn på lageret. Ser heller ikke at noen som har delt at hun har endelig fått produktene sine, konkurranse gående eller delt dato når produktene kommer. Hun er der jo bestandig for de andre og spesielt ei. Så veldig trist og se at det kun går den ene veien, men det sier bare litt om Therese og hvor fantastisk hun er som person. Må ha et hjerte av gull

 

Endret av TanteP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (10 timer siden):

Helt enig med deg. Fikk faktisk litt vondt av å se at hun måtte dra alene og ikke hadde noen med seg inn på lageret. Ser heller ikke at noen som har delt at hun har endelig fått produktene sine, konkurranse gående eller delt dato når produktene kommer. Hun er der jo bestandig for de andre og spesielt ei. Så veldig trist og se at det kun går den ene veien, men det sier bare litt om Therese og hvor fantastisk hun er som person. Må ha et hjerte av gull.

Dette reagerte jeg på også. Therese stiller alltid opp, feks da Sara Emilie var treg med å få tømt det gamle huset etter salget, så kjørte Therese til SE, brettet opp ermene og satte i gang med å jobbe for å få huset tømt. Holdt på en hel dag og kjørte flere turer med full bil fra det gamle og til det nye huset. 

Selv om SE EE gravid nå så burde ikke det vært til hinder for å være med Therese til Kristiansand. SE har jo fartet hit og dit i hele sommer som gravid, så en tur til kr.sand burde vært det minste problem

Eller hva med Monica Nyhus? Therese stilte opp ifm med «bryllupet» der Monica og mannen fornyet løftene sine. Og det var vel i Spania eller noe? 

Men ingenting i retur 

  • Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker hun skrev noe om at hun skulle slutte med hormonspiral da hun klaget over at hun blant annet fikk uren hud, humørsvingninger og tap av sexlyst? 
Nå vet ikke jeg hvordan det står til med sexlysten og ikke bryr jeg meg heller, men mindre uren hud har hun da ikke fått og humørsvingninger har hun fortsatt.
Syns det er spesielt å skylde på prevensjon uten at det er «bevist» at det er årsaken til problemene. Man skal være forsiktig med hva man uttaler seg om som offentlig person, da mange velger å stole på det de skriver og mener. Prevansjon er et viktig virkemiddel mot uønsket graviditet. Alle reagerer forskjellig på hormonpreparater. Hun har uansett påvirkningskraft og bør ikke skrive om ting hun ikke har greie på. 
Uren hud kan  komme av helt vanlig hormonelle forandringer i syklus. Samme med humør. Hun tar seg lett nær av kommentarer og tåler dårlig kritikk. Det må da være slitsomt å ta seg nær av hva folk skriver hele tiden. Det må da bli krevende i lengden. Hun forteller om regelmessige angstanfall. Det hadde jammen meg jeg også fått om jeg hadde lagt livet mitt ut på snap og Instagram til flere 100000 mennesker. Å dele så mye om seg selv og reklamere for så mye ræl. Har ikke folk nok ræl? Snakk om å bidra til overforbruk😅😳At de orker, men hva gjør man ikke for penger? Hva gir det dem? 

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (5 minutter siden):

Husker hun skrev noe om at hun skulle slutte med hormonspiral da hun klaget over at hun blant annet fikk uren hud, humørsvingninger og tap av sexlyst? 
Nå vet ikke jeg hvordan det står til med sexlysten og ikke bryr jeg meg heller men mindre uren hud har hun da ikke fåttog humørsvingninger har hun fortsatt.
Syns det er spesielt å skylde på prevensjon uten at det er «bevist» at det er årsaken til problemene. Man skal være forsiktig med hva man uttaler seg om som offentlig person, da mange velger å tro på det de skriver. Prevansjon er et viktig virkemiddel mot uønsket graviditet. Alle reagerer forskjellig på hormonpreparater. Hun har uansett påvirkningskraft og bør ikke skrive om ting hun ikke har greie på. 
Uren hud kan vel så mye komme av helt vanlig hormonelle forandringer i syklus. Samme med humør. Hun tar seg lett nær av kommentarer og tåler dårlig kritikk. Det må da være slitsomt å ta seg nær av hva folk skriver, er det da verdt det å være så offentlig ? 

Er normalt å reagere på hets. Skal være bra kald fisk om alt sånt preller av. Det er ikke hun som skal ta seg sammen men alle som ikke klarer å la være å spy ut drit 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (30 minutter siden):

Er normalt å reagere på hets. Skal være bra kald fisk om alt sånt preller av. Det er ikke hun som skal ta seg sammen men alle som ikke klarer å la være å spy ut drit 

Hets er en ting. Men det er saklig kritikk jeg tenker på. Kanskje bare man må finne seg noe annet å gjøre da? Er man offentlig vil det alltid komme tilbakemeldinger og kritikk. Hadde det vært meg hadde jeg rett og slett ikke orket å ha en sånn jobb. Man gjør seg tilgjengelig, synlig og veldig sårbar.  Åpenbart at hun ikke takler det så godt, da det ukentlig snakkes om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (1 time siden):

Hets er en ting. Men det er saklig kritikk jeg tenker på. Kanskje bare man må finne seg noe annet å gjøre da? Er man offentlig vil det alltid komme tilbakemeldinger og kritikk. Hadde det vært meg hadde jeg rett og slett ikke orket å ha en sånn jobb. Man gjør seg tilgjengelig, synlig og veldig sårbar.  Åpenbart at hun ikke takler det så godt, da det ukentlig snakkes om dette. 

Har du eksempel på saklig kritikk som hun har reagert på en dårlig måte på? All reaksjon jeg har sett hittil har vært rimelig berettiget.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er mest usaklig kritikk. Og hvis man ikke har bedt om råd så kan man også la være å gi tenker jeg. Men ja, folk er fæle og jeg er glad jeg ikke er en offentlig person.. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (På 13.8.2022 den 0.44):

Fikk det inn med teskje? Det du sier gir jo ingen mening!
 

At du har behov for å kommentere spydig at noen folk liker camping og drar til steder du ikke ville dratt til, synes jeg er hakket mer harry, alvorlig talt. Sier du sånt til, eller om, folk på jobben også om de glade forteller om campinglivet? Disser du folk for reisemålene deres på jevnlig basis? Eller er det bare TL som er harry? Er det ikke ok at noen ikke panisk må fremstille livet sitt som glamorøst og spesielt? Er ikke «mannen i gata» innafor? 

Herregud. Snakk om å overdrive. Du leser alt for mye inn i ting. Synes Therese har blitt mer influensa med masse billig ræl. Hva du snakker om har jeg ingen mening om. Ta det ned et hakk, you are reaching girl. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonyma123 skrev (På 17.8.2022 den 20.57):

Jeg syntes kvaliteten så dårlig ut. 🙈Litt rar og slapp passform.

Så er jeg heller ikke spesielt glad i klær og iallfall ikke koseklær som har polyester og andre syntetiske stoffer i seg. 

Må bære kjedelig å være deg. Så negativ, slem og anonym.

Endret av Hermine_97
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (4 timer siden):

Husker hun skrev noe om at hun skulle slutte med hormonspiral da hun klaget over at hun blant annet fikk uren hud, humørsvingninger og tap av sexlyst? 
Nå vet ikke jeg hvordan det står til med sexlysten og ikke bryr jeg meg heller, men mindre uren hud har hun da ikke fått og humørsvingninger har hun fortsatt.
Syns det er spesielt å skylde på prevensjon uten at det er «bevist» at det er årsaken til problemene. Man skal være forsiktig med hva man uttaler seg om som offentlig person, da mange velger å stole på det de skriver og mener. Prevansjon er et viktig virkemiddel mot uønsket graviditet. Alle reagerer forskjellig på hormonpreparater. Hun har uansett påvirkningskraft og bør ikke skrive om ting hun ikke har greie på. 
Uren hud kan  komme av helt vanlig hormonelle forandringer i syklus. Samme med humør. Hun tar seg lett nær av kommentarer og tåler dårlig kritikk. Det må da være slitsomt å ta seg nær av hva folk skriver hele tiden. Det må da bli krevende i lengden. Hun forteller om regelmessige angstanfall. Det hadde jammen meg jeg også fått om jeg hadde lagt livet mitt ut på snap og Instagram til flere 100000 mennesker. Å dele så mye om seg selv og reklamere for så mye ræl. Har ikke folk nok ræl? Snakk om å bidra til overforbruk😅😳At de orker, men hva gjør man ikke for penger? Hva gir det dem? 

Har du sett infoskrivet med bivirkner på kvinnelig prevansjon i det siste?

For å gjøre ett poeng ut av nettopp det har ulike kvinner i SoMe laget en spøk om at den kan brettes ut å brukes som dyne,sånn for å få frem poenget på hvoe vanvittig den listen er.

Så "alle" vet at prevansjon har minst like mange nedsider som oppsider..

Etter 10 års bruk tar det også gjerne litt tid (opp til 1 år) før kroppen er tilbake til normalen.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (På 9.8.2022 den 19.49):

Du er ikke alene om dette

Nei, dere er to om dette. Vi andre lever normale trygge liv og forstår at sannsynligheten er 0,00001 promille for at det skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

annelis skrev (På 20.8.2022 den 13.50):

Enig. Det går an å være uperfekt og ikke harry. Skjønner ikke hvorfor dette glorifiseres. Skulle noen her likt f.eks å komme på sykehus og blitt møtt av harry sykepleier? Som er tydelig utstelt, med uvasket hår, negler ned rester av neglelakk mm. Det er se stelt ut og være perfekt er forskjellige ting, med masse nyanser imellom

Vil ikke si hun ser ustelt ut, at extensionshåret ser litt tjaffsete ut er normalt når man velger å ha så langt. Det må ha ekstremt mye stell for å holde seg fint, der har hun nok litt å hente. Ellers så tar hun godt vare på seg selv, steller seg og ordner seg pent hver dag 😊 negelakk har jeg så å si aldri sett henne med, så jeg skjønner ikke helt hvor du tar det fra 🙄

Kan overhode ikke sammenligne sykepleiere/helsepersonell med de fleste andre yrker/influensere. Helsepersonell har hygienekrav rundt dette med hender/smykker/negelakk osv. 

 

Therese er en av de bedre influensere syns jeg, uhøytidelig og har beina godt plantet på bakken.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (6 timer siden):

Husker hun skrev noe om at hun skulle slutte med hormonspiral da hun klaget over at hun blant annet fikk uren hud, humørsvingninger og tap av sexlyst? 
Nå vet ikke jeg hvordan det står til med sexlysten og ikke bryr jeg meg heller, men mindre uren hud har hun da ikke fått og humørsvingninger har hun fortsatt.
Syns det er spesielt å skylde på prevensjon uten at det er «bevist» at det er årsaken til problemene. Man skal være forsiktig med hva man uttaler seg om som offentlig person, da mange velger å stole på det de skriver og mener. Prevansjon er et viktig virkemiddel mot uønsket graviditet. Alle reagerer forskjellig på hormonpreparater. Hun har uansett påvirkningskraft og bør ikke skrive om ting hun ikke har greie på. 
Uren hud kan  komme av helt vanlig hormonelle forandringer i syklus. Samme med humør. Hun tar seg lett nær av kommentarer og tåler dårlig kritikk. Det må da være slitsomt å ta seg nær av hva folk skriver hele tiden. Det må da bli krevende i lengden. Hun forteller om regelmessige angstanfall. Det hadde jammen meg jeg også fått om jeg hadde lagt livet mitt ut på snap og Instagram til flere 100000 mennesker. Å dele så mye om seg selv og reklamere for så mye ræl. Har ikke folk nok ræl? Snakk om å bidra til overforbruk😅😳At de orker, men hva gjør man ikke for penger? Hva gir det dem? 

Ærlig talt. Hvem har ikke humørsvingninger? Jeg tror det er mer normalt enn å være på samme nivå hele tiden. Hun har blitt anbefalt av lege og ta ut spiralen og hun snakker om seg selv, hva som er best for henne. Jeg tror de fleste vet hva prevensjon er helt uavhengig av hva Therese Lien sier om sine erfaringer. Hun har allergier, derfor problemer med huden. Mye hun ikke tåler. Hun er heller ikke så opptatt av hva som skrives, men hun registrerer det. De fleste sender henne gode ønsker, sier hun. Angstanfall kan være mye og hun får sikkert ikke angst av jobben sin. Det ville i såfall vært trist. Hun har vært åpen om sin psykiske helse, så jeg får min del velgerne heie på henne. Når det gjelder reklamer er jeg litt enig med deg. Hun og flere med burde vært mer selektiv i hva de takker ja til å reklamere for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermine_97 skrev (4 timer siden):

Må bære kjedelig å være deg. Så negativ, slem og anonym.

Absolutt ikke kjedelig! Er ikke slem eller negativ. Er ærlig da. 😊
 

Anonym er vel de fleste er inne? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (12 timer siden):

Dette reagerte jeg på også. Therese stiller alltid opp, feks da Sara Emilie var treg med å få tømt det gamle huset etter salget, så kjørte Therese til SE, brettet opp ermene og satte i gang med å jobbe for å få huset tømt. Holdt på en hel dag og kjørte flere turer med full bil fra det gamle og til det nye huset. 

Selv om SE EE gravid nå så burde ikke det vært til hinder for å være med Therese til Kristiansand. SE har jo fartet hit og dit i hele sommer som gravid, så en tur til kr.sand burde vært det minste problem

Eller hva med Monica Nyhus? Therese stilte opp ifm med «bryllupet» der Monica og mannen fornyet løftene sine. Og det var vel i Spania eller noe? 

Men ingenting i retur 

Enig! Det er ikke akkurat sånn at SE har ligget rett ut i sommer. Om det så var sånn at hun ikke hadde mulighet til like lange dager som før pga trøtthet kunne hun fortsatt vært med som selskap og hjulpet til litt før hun hadde tatt en pause feks. Og Monica og co bor jo rett i nærheten så det burde jo ikke vært noe stress å hjelpe en dag eller to…

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...