Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (10 timer siden):

Såpass!! Men hva for annonser? Ser henne jo kun annonserer for den tredemølla. Eller får jeg ikke med meg alt? 

Hun har bla fast samarbeid med Samsung, Go Vegan, Lyko og FotoKnudsen. Og sikkert fler jeg ikke husker i farten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kakaopulver skrev (På 31.10.2022 den 2.29):

Lurer på hva håndklærne er laget av siden de ikke kan vaskes på mer enn 40 grader! Sikkert noe lite miljøvennlig og billig stoff det også! 🤦‍♀️

Bare 40 grader??? 😮

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonymm97 skrev (9 minutter siden):

Dette var tema på jodel for noen dager siden. Har dere jodel anbefaler jeg dere å lese innlegget. Mange dårlige tilbakemeldinger. Helt klart noen fra ByLien som var på banen i kommentarfeltet for å forsvare kritikken...

Det står heller ikke noe om at de kun tåler 40 graders vask på nettsiden til ByLien. Det står vaske anvendelse på annonsen til klærne hun selger, men ikke håndklea. Lurer på hvorfor 😉

Hva heter jodel kanalen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossipmor skrev (39 minutter siden):

Hva heter jodel kanalen?

Bloggersnikksnakk  😊

Endret av Annonymm97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (På 29.10.2022 den 16.17):

Men hvor mye tjener egentlig Therese? Og andre influensere? Som f.eks Therese. Kjøpt seg ny bil som er ganske dyr. Mannen har relativt ny bil. Bor i et stort hus de bygget for noen år siden. Det er reiser både i inn- og utland. Det er shopping. Egenproduktene begynte hun jo å selge først i høst. Hører aldri hun klager over strømpriser, renter eller matprisene. 

Hun sier i blant hun må spille inn samarbeid. Hva slags samarbeid er egentlig det? 

Blir jo egentlig for dumt det du skriver her. Den bilen hun har kjøpt seg er belånt for flere hundre tusen. Dette er også en forholdsvis rimelig Kina-elbil… Bilen mannen hennes har, er en ikke altfor ny knøttliten bmw elbil. Ikke akkurat den flotteste bilen i gata det… Huset deres er et helt gjennomsnittlig ferdighus på 150 kvm fra Mesterhus med helt normal standard. De bor på et sted det er rimeligere å bygge enn mange andre steder! Vil vel si at det de har er ganske så normalt for familier i dag. Ingenting rart eller overdådig med det…

Mye av det hun kjøper er jo sponset eller reklame. Selvom det bidrar til et kjøpepress hos følgerne, så må man jo skjønne at alt ikke er kjøpt av henne personlig. Det genererer inntekter for henne… Er virkelig ikke noe fan av all den reklamen, men det er jo en forklaring på det forbruket hun har.

Alle vet jo at det å være influenser genererer penger i kassa. Se på familien Nyhus og pilotfrue feks. Det er klart de tjener gode penger på å brette ut livet sitt, og reklamere for diverse leverandører. Vil si at livsstilen dems er noe jeg stusser ganske mye mer over enn Therese sin egentlig.

Therese er vel den mest «normale» av veldig mange influensere vil jeg påstå. 
Faktasjekk bør til før man kritiserer noen… 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonymm97 skrev (2 timer siden):

Dette var tema på jodel for noen dager siden. Har dere jodel anbefaler jeg dere å lese innlegget. Mange dårlige tilbakemeldinger. Helt klart noen fra ByLien som var på banen i kommentarfeltet for å forsvare kritikken...

Det står heller ikke noe om at de kun tåler 40 graders vask, og ikke tåler tørketrommel på nettsiden til ByLien. Det står vaske anvendelse på annonsen til klærne hun selger, men ikke håndklea. Lurer på hvorfor 😉

Helt sykt å selge håndklær som ikke tåler med en 40 graders vask og ikke tåler tørketrommel heller. Da er det sikkelig kvalitetsvare ja🙈 Nei glad jeg sto over dem! Lurer på om de koppene hun skal lage om de tåler oppvaskmaskin da🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (4 minutter siden):

Helt sykt å selge håndklær som ikke tåler med en 40 graders vask og ikke tåler tørketrommel heller. Da er det sikkelig kvalitetsvare ja🙈 Nei glad jeg sto over dem! Lurer på om de koppene hun skal lage om de tåler oppvaskmaskin da🙈

Jeg sjekket anmeldelser på nettsiden til ByLien etter å ha lest mye negativt på jodel. Jodel er jodel, så jeg tenkte det umulig kunne stemme. Men joda, det var nok sant.

Tipper mange angret kjøpet da dei oppdaga det. Virker som det har vært endel returer på klea også. Nå er det kun den svarte buksa som er utsolgt.

Har ikke sett noen nevne koppene. Kun at teksten var liten. Kanskje man skulle fulgt litt med på anmeldelsene på produkter fra influensere 😉

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonymm97 skrev (1 time siden):

Jeg sjekket anmeldelser på nettsiden til ByLien etter å ha lest mye negativt på jodel. Jodel er jodel, så jeg tenkte det umulig kunne stemme. Men joda, det var nok sant.

Tipper mange angret kjøpet da dei oppdaga det. Virker som det har vært endel returer på klea også. Nå er det kun den svarte buksa som er utsolgt.

Har ikke sett noen nevne koppene. Kun at teksten var liten. Kanskje man skulle fulgt litt med på anmeldelsene på produkter fra influensere 😉

 

 

Hvor finner du dette? Jeg ser 9 anmeldelser på bylien sin hjemmeside på håndkler. 6 av dem er 5/5 stjerner og 3 av dem er 4/5 stjerner, alle fornøyde ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (17 minutter siden):

Hvor finner du dette? Jeg ser 9 anmeldelser på bylien sin hjemmeside på håndkler. 6 av dem er 5/5 stjerner og 3 av dem er 4/5 stjerner, alle fornøyde ?

På nettsiden til ByLien.

3 av 5 stjerner totalt. På håndklepakken til 459 kr. Prøvde legge ved skjermbilde her, men fikk det ikke til 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frublå skrev (4 timer siden):

Blir jo egentlig for dumt det du skriver her. Den bilen hun har kjøpt seg er belånt for flere hundre tusen. Dette er også en forholdsvis rimelig Kina-elbil… Bilen mannen hennes har, er en ikke altfor ny knøttliten bmw elbil. Ikke akkurat den flotteste bilen i gata det… Huset deres er et helt gjennomsnittlig ferdighus på 150 kvm fra Mesterhus med helt normal standard. De bor på et sted det er rimeligere å bygge enn mange andre steder! Vil vel si at det de har er ganske så normalt for familier i dag. Ingenting rart eller overdådig med det…

Mye av det hun kjøper er jo sponset eller reklame. Selvom det bidrar til et kjøpepress hos følgerne, så må man jo skjønne at alt ikke er kjøpt av henne personlig. Det genererer inntekter for henne… Er virkelig ikke noe fan av all den reklamen, men det er jo en forklaring på det forbruket hun har.

Alle vet jo at det å være influenser genererer penger i kassa. Se på familien Nyhus og pilotfrue feks. Det er klart de tjener gode penger på å brette ut livet sitt, og reklamere for diverse leverandører. Vil si at livsstilen dems er noe jeg stusser ganske mye mer over enn Therese sin egentlig.

Therese er vel den mest «normale» av veldig mange influensere vil jeg påstå. 
Faktasjekk bør til før man kritiserer noen… 

Ehhh.... har jeg kritisert eller bare stilt spørsmål? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Ehhh.... har jeg kritisert eller bare stilt spørsmål? 

Da beklager jeg min siste setning i innlegget mitt! Mener bare at det er synd at alt skal plukkes fra hverandre og overdrives og stilles spørsmålstegn ved. Fakta er jo helt noe annet enn det du insinuerer i ditt innlegg… Med noen få tastetrykk kan man finne ut ganske mye om disse influenserne. Og Therese er ganske alminnelig på alle måter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det normalt å rydde og organisere så mye som Therese gjør? Nå bor ikke jeg i hus,men ekstremt sjelden jeg må rydde bort store hauger med ting.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (42 minutter siden):

Er det normalt å rydde og organisere så mye som Therese gjør? Nå bor ikke jeg i hus,men ekstremt sjelden jeg må rydde bort store hauger med ting.

Når man er så ustrukturert, rotete og kaotisk så er det nok det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (41 minutter siden):

Er det normalt å rydde og organisere så mye som Therese gjør? Nå bor ikke jeg i hus,men ekstremt sjelden jeg må rydde bort store hauger med ting.

Nei, tror Ikke det. Vi har stort hus og alt har jo sin faste plass. Blir ikke hauger noe sted. :vetikke:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haloman skrev (På 29.10.2022 den 17.12):

Det er spesielt å dele at datteren vil bli sluppet av et stykke unna Halloweenfesten på skolen, fordi det var flaut å ses med moren sin. Tenker ikke Therese da at det er ekstremt flaut at hun deler dette foran titusener på snap..?

Hun delte både et bilde av datteren som gikk opp til skolen med en tekst om at nå var den alderen kommet at å følges av mamma er flaut, og så en video der Therese sitter i bilen og utdyper dette videre. Hvordan er det egentlig hun tenker?? Som om ikke det er flaut for datteren å bli utlevert slik?

Hun brukte datteren aktivt i reklame før, til og med i bikinireklame. Tror det er en del hun ikke forstår rundt deling av barn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 6.11.2022 den 16.37):

Nei, tror Ikke det. Vi har stort hus og alt har jo sin faste plass. Blir ikke hauger noe sted. :vetikke:

 

Ingen barn som roter? Heldig du da.. Er vel ikke unormalt å ikke ha et strøkent hus hele tiden. :D Lever godt med at det ikke er strøkent her hele tiden. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (På 6.11.2022 den 16.37):

Nei, tror Ikke det. Vi har stort hus og alt har jo sin faste plass. Blir ikke hauger noe sted. :vetikke:

 

Her er det noen hauger her og der. Huset er sjeldent strøkent. Vi lever i huset vårt. Å med unger, jobb og fritidsaktiviteter har vi ikke tid eller gidd til å holde huset 100 % strøkent hele tiden. Det hoper seg fort opp. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (På 9.11.2022 den 19.48):

Ingen barn som roter? Heldig du da.. Er vel ikke unormalt å ikke ha et strøkent hus hele tiden. :D Lever godt med at det ikke er strøkent her hele tiden. 

 

Bibbi_ skrev (På 9.11.2022 den 20.28):

Her er det noen hauger her og der. Huset er sjeldent strøkent. Vi lever i huset vårt. Å med unger, jobb og fritidsaktiviteter har vi ikke tid eller gidd til å holde huset 100 % strøkent hele tiden. Det hoper seg fort opp. 


Nei, vi har aldri hatt slike hauger med ting liggende. Trodde som jeg sa ikke det var normalt.
Det er forskjell på det og ha det strøkent.  Sa jeg vi alltid hadde det strøkent? Vi lever også i huset vårt faktisk. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...