Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Snoker45 skrev (8 timer siden):

Helt merkelig hvor lite hun jobber i løpet av en arbeidsdag. Det går i sminking sånn fra kl 08-10. Et frisørbesøk, en tur innom fysioterapeut og plutselig var den arbeidsdagen over:-) Ikke rart man blir sliten av en så tøff arbeidsdag.

Tviler på at hun dokumenterer alt hun jobber med. Nå er hun vel opptatt med disse nye kjolene som kommer for salg sikkert litt møter med samarbeidspartnere osv. Har vel sjelden 100% ferie, men jobber nok ikke fulle dager heller. Noen har et mer sårbart nervesystem og er derfor også mer mottakelige for stress. Hun har jo stressrelaterte smerter i kroppen. 
Jeg mener også å huske at hun tidligere har pratet om at var så opptatt av kvalitet på produktene hun skulle selge. Hvordan er det da mulig å velge ett så elendig stoff? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

Ja, hun kan ikke påstå det er mye jobb. Flere av disse influenserene skulle prøvd seg på en 7-3 jobb en stund, med husarbeid, unger og diverse etterpå. 

Hvorfor prøver ikke du deg som influenser da? Det er et yrke hun har valgt som sikkert lever godt av, men jeg mister tillit når selger dårlig kvalitet  det skal mye til å rette opp i. Selv er jeg drittlei all maybeauty reklame, og disse happyflopsene, walk pad eller hva den nå heter. Alle reklamerer jo for det samme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (1 time siden):

Hvorfor prøver ikke du deg som influenser da? Det er et yrke hun har valgt som sikkert lever godt av, men jeg mister tillit når selger dårlig kvalitet  det skal mye til å rette opp i. Selv er jeg drittlei all maybeauty reklame, og disse happyflopsene, walk pad eller hva den nå heter. Alle reklamerer jo for det samme. 

Har ikke behov eller ønske om å stikke trynet mitt fram på ukjentes telefoner... ingen behov for å informere fremmede om når jeg har mens, sex, er til frisør eller om et overfylt vaskerom... Ønsker heller en jobb som betyr noe og som får meg til å føle at jeg bidrar i samfunnet. 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (2 timer siden):

Man kan vel ikke melde inn dårlig kvalitet når stoffsammensetning er opplyst? Men folk tar vel lærdom og slutter å handle der. 

Nå mener jeg da juks med anmeldelsene av produktene til både Lien og SE da.. Og det var noen som nevnte at de fikk gavekort istedenfor pengene tilbake osv. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (1 minutt siden):

Nå mener jeg da juks med anmeldelsene av produktene til både Lien og SE da.. Og det var noen som nevnte at de fikk gavekort istedenfor pengene tilbake osv. 

Kan man bevise juks med anmeldelsene da? Suspekt er det jo helt klart, og man har rett på penger tilbake når handler på nett så det kan man sende klage på. 
Undertøyet til SE aner jeg ikke om er kvalitet, men folk må jo være begeistret når åpner ny butikk i Oslo. Blir vel et mettet marked på ett tidspunkt, er vel begrenset hvor mye badetøy/undertøy man kjøper selv om det på sett og vis er forbruksvarer. Kjolene de designer synes jeg ikke er noe fine heller ikke sko etc, men det er jo smak og behag. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Har ikke behov eller ønske om å stikke trynet mitt fram på ukjentes telefoner... ingen behov for å informere fremmede om når jeg har mens, sex, er til frisør eller om et overfylt vaskerom... Ønsker heller en jobb som betyr noe og som får meg til å føle at jeg bidrar i samfunnet. 

Ja influenser yrket er ikke for alle, man må være rimelig kynisk for å tjene penger på å lure folk til og kjøpe alt mulig vas. Kan ikke ha mye samvittighet heller når selger dårlig kvalitet til overpris. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TooGoodToGo skrev (9 timer siden):

Screenshot_20221118_112301_Chrome.thumb.jpg.6037bf755f4ac6f9883d7c8e4eefe9d3.jpgScreenshot_20221118_112407_Chrome.thumb.jpg.0045dac34fcee030ccb85126e7ff7e67.jpgScreenshot_20221118_112625_Chrome.thumb.jpg.9b2258b4896f4144cb90707a41a6260d.jpg

Dette var spesielt...  At kunder som er misfornøyde med et produkt velger å gi 5️ nekter jeg faktisk å tro. På den ene anmeldelsen skriver vedkommende grunn til sin misnøye, og skriver at hun gir produktet 2️. Likevel er det ført opp med 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som undrer seg over disse nye kjolene som selskapet Amicas AS skal selge? De holder på med tilpasninger nå men ser at postleveransen mellom Norge og Kina må gå innmari fort da de korrigerer og like etterpå viser kjolen ferdig korrigert:-) Dette er nok kjoler som er ferdig produsert. Nå skal de tjene penger på å selge billige kina-røl kjoler til skyhøy pris. For en jobb de har. Er så innmari glad jeg slipper å bruke arbeidsdagen min på å selge produkter med elendig kvalitet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (15 minutter siden):

Er det flere som undrer seg over disse nye kjolene som selskapet Amicas AS skal selge? De holder på med tilpasninger nå men ser at postleveransen mellom Norge og Kina må gå innmari fort da de korrigerer og like etterpå viser kjolen ferdig korrigert:-) Dette er nok kjoler som er ferdig produsert. Nå skal de tjene penger på å selge billige kina-røl kjoler til skyhøy pris. For en jobb de har. Er så innmari glad jeg slipper å bruke arbeidsdagen min på å selge produkter med elendig kvalitet. 

Blir de produsert i Kina? Influensere (bedre kalt selgere) er seg selv nok, men kanskje pekefingeren også bør rettes mot de som kjøper disse produktene? Hvorfor betaler man overpris for dårlig kvalitet, nå vet vi jo ikke enda kvaliteten eller prisen på disse kjolene men makten er jo likefullt hos kjøperne. 
Disse nymotens selgerene tjener fett på å markedsføre alt mulig vas i sine kanaler, selv får de gratis markedsføring hvert år gjennom Vixen. Selgere er en lite bejublet gruppe i samfunnet og har ofte hatt et litt dårlig rykte, men influensere som bare er et annet ord for selger de oppnår kjendisstatus. Forstå det den som kan. 
Disse kjolene (fargen på SE og T) var ikke min smak, jeg liker veldig godt noen av Camilla Phil sine kjoler, men de er også overpriset. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malya skrev (På 18.11.2022 den 21.13):

Dette var spesielt...  At kunder som er misfornøyde med et produkt velger å gi 5️ nekter jeg faktisk å tro. På den ene anmeldelsen skriver vedkommende grunn til sin misnøye, og skriver at hun gir produktet 2️. Likevel er det ført opp med 5

Vil tro Tone A. burde gitt 1 stjerne til dette setter. Råttent hvis de har jukset med anmeldelser, begynner å bli endel som har trykket feil på antall stjerner.
 


4120A161-B0AC-451E-B213-6A2346503615.thumb.jpeg.ff6d924d9a9c454f53d86078dc1b205f.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (20 minutter siden):

Blir de produsert i Kina? Influensere (bedre kalt selgere) er seg selv nok, men kanskje pekefingeren også bør rettes mot de som kjøper disse produktene? Hvorfor betaler man overpris for dårlig kvalitet, nå vet vi jo ikke enda kvaliteten eller prisen på disse kjolene men makten er jo likefullt hos kjøperne. 
Disse nymotens selgerene tjener fett på å markedsføre alt mulig vas i sine kanaler, selv får de gratis markedsføring hvert år gjennom Vixen. Selgere er en lite bejublet gruppe i samfunnet og har ofte hatt et litt dårlig rykte, men influensere som bare er et annet ord for selger de oppnår kjendisstatus. Forstå det den som kan. 
Disse kjolene (fargen på SE og T) var ikke min smak, jeg liker veldig godt noen av Camilla Phil sine kjoler, men de er også overpriset. 

Nettopp! De som følger og kjøper,er jo de som holder liv i denne bransjen! Hadde ingen lest blogginnlegg,fulgt de overalt,og ikke minst kjøpt alt de lager eller reklamerer for,hadde de jo ikke kunnet fortsette! 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pep skrev (8 minutter siden):

Nettopp! De som følger og kjøper,er jo de som holder liv i denne bransjen! Hadde ingen lest blogginnlegg,fulgt de overalt,og ikke minst kjøpt alt de lager eller reklamerer for,hadde de jo ikke kunnet fortsette! 

Kanskje flere burde stille seg spørsmålet om influenserene de følger fortjener dette. Mange behandler jo følgerne sine som dritt og skjeller de ut for den minste kritikk. 
Mitt syn er at folk må bli litt mer kritiske og ikke ta alt disse selgerene sier for god fisk. De er kyniske og kun ute etter å tjene penger de er ikke en venninne og det må vi alle ha i bakhodet.

Når de jukser og gir seg selv høyere anmeldelser da burde folk bli sinte. Det er nok av juks i den bransjen der, det skorter på etikk og de lyver oss gjerne opp i ansiktet for selv å tjene grovt på det.
 Sa ikke Therese for få dager siden at settet nærmet seg utsolgt? Var det et salgstriks?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (12 minutter siden):

Kanskje flere burde stille seg spørsmålet om influenserene de følger fortjener dette. Mange behandler jo følgerne sine som dritt og skjeller de ut for den minste kritikk. 
Mitt syn er at folk må bli litt mer kritiske og ikke ta alt disse selgerene sier for god fisk. De er kyniske og kun ute etter å tjene penger de er ikke en venninne og det må vi alle ha i bakhodet.

Når de jukser og gir seg selv høyere anmeldelser da burde folk bli sinte. Det er nok av juks i den bransjen der, det skorter på etikk og de lyver oss gjerne opp i ansiktet for selv å tjene grovt på det.
 Sa ikke Therese for få dager siden at settet nærmet seg utsolgt? Var det et salgstriks?

Dette ble diskutert da de lanserte skoene også.  Samme greiene med flere av anmeldelsene, og utsolgt trikset ble flittig brukt. (Skoene er fremdeles tilgjengelig i nettbutikken - i alle farger). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malya skrev (4 minutter siden):

Dette ble diskutert da de lanserte skoene også.  Samme greiene med flere av anmeldelsene, og utsolgt trikset ble flittig brukt. (Skoene er fremdeles tilgjengelig i nettbutikken - i alle farger). 

Og likefullt er folk så dumme at de gir dem fornyet tillit. Juks med anmeldelser er nok en sak for Forbrukerrådet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal influensere ofte lage så store poenger ut av ubetydeligheter som feks et lite munnsår, en hårlokk som ligger litt skjevt, at de sier et ord feil eller mister noe på golvet e.l... Det blir et så voldsomt mas rundt slike ting, og de oppnår jo bare å gjøre folk oppmerksom på småting som ingen egentlig hadde lagt merke til hvis de ikke påpekte det... Er liksom grenser for hvor interessant det er å høre om hvorfor Therese har leppesalve, og se på at hun filmer det.. eller når Sara Emilie mister noe "fniiiis, se på meg da, hihi, så klønete" eller når Ellen Aabol sier et ord feil og lager en hel masse oppstyr med zooming inn på fjeset, fnising, himling med øynene, facepalm og "😂😂😂😂😂"... 

Kall meg gjerne grinebiter men jeg skjønner ikke vitsen... Er de virkelig så usikre, eller lager de oppstyr rundt det fordi de tror det er sjarmerende og søtt?

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (11 timer siden):

Hvorfor skal influensere ofte lage så store poenger ut av ubetydeligheter som feks et lite munnsår, en hårlokk som ligger litt skjevt, at de sier et ord feil eller mister noe på golvet e.l... Det blir et så voldsomt mas rundt slike ting, og de oppnår jo bare å gjøre folk oppmerksom på småting som ingen egentlig hadde lagt merke til hvis de ikke påpekte det... Er liksom grenser for hvor interessant det er å høre om hvorfor Therese har leppesalve, og se på at hun filmer det.. eller når Sara Emilie mister noe "fniiiis, se på meg da, hihi, så klønete" eller når Ellen Aabol sier et ord feil og lager en hel masse oppstyr med zooming inn på fjeset, fnising, himling med øynene, facepalm og "😂😂😂😂😂"... 

Kall meg gjerne grinebiter men jeg skjønner ikke vitsen... Er de virkelig så usikre, eller lager de oppstyr rundt det fordi de tror det er sjarmerende og søtt?

De har vel ikke noe annet å fokusere på..sier litt om hvor «hardt» influenser livet er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (På 18.11.2022 den 15.05):

Ja, hun kan ikke påstå det er mye jobb. Flere av disse influenserene skulle prøvd seg på en 7-3 jobb en stund, med husarbeid, unger og diverse etterpå. 

Til Thereses forsvar: hun har jo hatt ordinær jobb fram til 2020+jobba i Forsvaret. Så hun vet jo godt hva ordinær jobb+husarbeid+unge+diverse etterpå er. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fascinerende hvor mye fokus hun klarte å lage på det munnsåret. Ting som oss "vanlige" folk ikke tenker på blir blåst veldig opp av disse. Og det med julen, det virker som at alt dreier seg om å finne mest mulig julelys å henge opp. Er det bare meg eller virker Therese veldig umoden? 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Det er fascinerende hvor mye fokus hun klarte å lage på det munnsåret. Ting som oss "vanlige" folk ikke tenker på blir blåst veldig opp av disse. Og det med julen, det virker som at alt dreier seg om å finne mest mulig julelys å henge opp. Er det bare meg eller virker Therese veldig umoden? 

Men disse damene går jo rundt hele dagen og filmer seg selv. Hvordan menneske blir man da? Jo, veldig selvopptatt og egosentrisk🤷🏼‍♀️😂

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (1 time siden):

Men disse damene går jo rundt hele dagen og filmer seg selv. Hvordan menneske blir man da? Jo, veldig selvopptatt og egosentrisk🤷🏼‍♀️😂

Jeg tror man blir slik av influenser-bransjen.. de suller bare rundt i sin egen boble med «meg meg meg» hele tiden..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...