Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

MøllersTran skrev (2 timer siden):

Er det ingen som har anmeldt loungewearet på ByLien.no, eller har de blitt slettet? Vurderte om jeg skulle legge inn bestilling i går, men bruker ikke 1400,- på noe som nå har vært på markedet en stund, men jeg fortsatt ikke vet om anbefales. Også ble jeg litt stuss når både Therese og Sara sier de har vasket og tromlet det så mange ganger, mens det på hjemmesiden står at tørketrommel ikke anbefales. 

Vil anbefale alle som vurderer å kjøpe dette settet og sjekke hva stoffet består av. 

50%rayon 30%polyester 17%nylon 3%spandex

Dette er på ingen måte kvalitet og man betaler nok mye for merket her. Når et plagg består av en slik miks av kunstfibre kan det lett bli nuppete og stygt etter litt bruk/vask.

Hun har jo relansert og ble utsolgt forrige runde så rart at ingen har erfaringer. 
 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonymm97 skrev (52 minutter siden):

Ville sjekka måletabellen om du velger å bestille. Har lest mange klage på rar passform på buksa. Beina var visst utrulig lange.

Det med vaske anvisning har vært mye diskutert. Mange var misfornøyde med at håndklea ikke skulle vaskes på mer enn 40 grader, og ikke kunne tørketromles. Etter det blei diskutert på jodel, blei det lagt til informasjon på nettsida. Stusser egentlig over hele greia. Om man ikke vasker etter vaske anvisningen, har man vel ikke reklamasjonsrett om det skulle bli ødelagt 🤷‍♀️

Hun har jo laget settet til seg selv som her høy. Er man under 170 ville jeg ikke kjøpt settet, blir jo mange folder ved anklene. Man får da virkelig bedre kvalitet finere sett for den prisen der, men folk er så lett påvirkelige at alt disse influenserene tar i selger som hakka møkk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (2 timer siden):

Er det ingen som har anmeldt loungewearet på ByLien.no, eller har de blitt slettet? Vurderte om jeg skulle legge inn bestilling i går, men bruker ikke 1400,- på noe som nå har vært på markedet en stund, men jeg fortsatt ikke vet om anbefales. Også ble jeg litt stuss når både Therese og Sara sier de har vasket og tromlet det så mange ganger, mens det på hjemmesiden står at tørketrommel ikke anbefales. 

Rart det der at ikke har noen anmeldelser. Er jo lett å fake noen gode anmeldelser til seg selv uansett. Noen her inne har vel kjøpt dette settet de burde jo anmelde og se om dukker opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er interessant at Therese skravler om at nå er det snart tomt for størrelser, fortsatt ingenting som er utsolgt. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (1 time siden):

Synes det er interessant at Therese skravler om at nå er det snart tomt for størrelser, fortsatt ingenting som er utsolgt. 

Det er jo det eldste salgstrikset i boka for å få de som er litt i tenkeboksen til å handle overilt. Samme med rabattkodene for å få folk til å føle de har gjort et godt kjøp og spart noen kroner. Selv synes jeg det settet er overpriset med tanke på stoffkvalitet hjelper lite med rabattkode. 
 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul igjen med Baddies, er det Therese og co? 

Ser de deler sangen 😅

 

Nevermind, fant en tik tok profil, så jeg trekker det tilbake 😅

Endret av Kmhfj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minlillelykke skrev (11 timer siden):

Synes det er interessant at Therese skravler om at nå er det snart tomt for størrelser, fortsatt ingenting som er utsolgt. 

Haha, nettopp:-) Typisk at hun legger det fram slik at folk tror det er solgt masse. Sannheten er at det er elendig kvalitet på dette tøyet. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt merkelig hvor lite hun jobber i løpet av en arbeidsdag. Det går i sminking sånn fra kl 08-10. Et frisørbesøk, en tur innom fysioterapeut og plutselig var den arbeidsdagen over:-) Ikke rart man blir sliten av en så tøff arbeidsdag.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (4 timer siden):

Haha, nettopp:-) Typisk at hun legger det fram slik at folk tror det er solgt masse. Sannheten er at det er elendig kvalitet på dette tøyet. 

Hmm, det var ingen anmeldelser for ett par dager siden, nå er det plutselig 4,72 basert på 72 anmeldelser på buksa. 
Er ikke det litt merkelig? Man må jo være veldig høy for at den skal sitte bra på, lite pent med folder ved anklene. Mulig folk har vurdert på førsteinntrykk og at de endrer mening ved litt bruk og vask. 

Endret av Babushka
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (16 minutter siden):

Hmm, det var ingen anmeldelser for ett par dager siden, nå er det plutselig 4,72 basert på 72 anmeldelser på buksa. 
Er ikke det litt merkelig? Man må jo være veldig høy for at den skal sitte bra på, lite pent med folder ved anklene. Mulig folk har vurdert på førsteinntrykk og at de endrer mening ved litt bruk og vask. 

Alle influencere er jo en stor runkering, så de sitter vel og skriver anmeldelser for hverandre på harde livet. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 minutter siden):

Alle influencere er jo en stor runkering, så de sitter vel og skriver anmeldelser for hverandre på harde livet. 

Ja det er jo lett å fake slike anmeldelser, men hun taper jo selv på dette om ikke er ærlig. Alle vil jo huske at de ble lurt og blir jo da skeptisk til å kjøpe mer fra denne influenseren. Jeg er veldig skeptisk til alt de reklamerer for de har jo kun ett mål for øyet og det er å tjene penger, derfor er jo anmeldelser fra andre viktige, men her aner jeg ugler i mosen. 

Husker Monica Nyhus reklamerte for dette collagen pulveret fra Oslo skinlab lenge etter at eksperter hadde vært på banen og sagt det var umulig at et slikt pulver hadde noen som helst effekt på huden. Slike influensere mister jeg all respekt for og handler ingenting de reklamerer for. Har Therese også reklamert for dette pulveret? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TooGoodToGo
Babushka skrev (50 minutter siden):

Hmm, det var ingen anmeldelser for ett par dager siden, nå er det plutselig 4,72 basert på 72 anmeldelser på buksa. 
Er ikke det litt merkelig? Man må jo være veldig høy for at den skal sitte bra på, lite pent med folder ved anklene. Mulig folk har vurdert på førsteinntrykk og at de endrer mening ved litt bruk og vask. 

Legg merke til hva som skrives av negative kommentarer på tøyet, samtidig som at de samme brukerne har gitt 5 stjerner. Det finnes drøssevis av eksempler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TooGoodToGo skrev (23 minutter siden):

Screenshot_20221118_112301_Chrome.thumb.jpg.6037bf755f4ac6f9883d7c8e4eefe9d3.jpgScreenshot_20221118_112407_Chrome.thumb.jpg.0045dac34fcee030ccb85126e7ff7e67.jpgScreenshot_20221118_112625_Chrome.thumb.jpg.9b2258b4896f4144cb90707a41a6260d.jpg

Er folk virkelig så full av beundring at de gir 5 stjerner når er flekkete og blir nuppete?

Altså folk må bli mer kritiske til hva disse influenserene selger. At det nupper er ikke overraskende elendig kvalitet stoff med blanding av kunstfibre til overpris. Er Bylien et merke verdt å betale for? man snakker jo ikke anerkjent merkevare her og kvaliteten er billig HM. 

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig at ingen av dem har redusert på antall stjerner på tross av at de ikke er 100% fornøyd. Nupper etter så kort tid ville hvertfall redusert på antall stjerner hos meg. Også hu som har fått plagg med flekk, som ikke gikk bort i vask og ikke får svar fra kundeservice, men enda gir fem stjerner??? Nei, her er det noe som ikke stemmer 🤔

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 timer siden):

Alle influencere er jo en stor runkering, så de sitter vel og skriver anmeldelser for hverandre på harde livet. 

Og kalle de for en stor runkering er jo så mye bedre? En ting er å skrive konstruktiv kritikk om influencere men innimellom går det langt mellom innleggene 🥴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (1 time siden):

Og kalle de for en stor runkering er jo så mye bedre? En ting er å skrive konstruktiv kritikk om influencere men innimellom går det langt mellom innleggene 🥴

Mulig et flåsete utrykk men har ett poeng. Hvem stiller opp på bildet av dette loungesettet? Er ikke det andre influensere? Trioen Nyhus, SE og Therese har vel samme eiere/samarbeidspartnere. Kritikken går ikke på Therese som person, men må være mulig å kritisere produktene de selger på en konstruktiv måte. Og når man helt tydelig ikke kan stole på anmeldelsene uten at går inn og finleser er det jo noe som skurrer. 
 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (1 minutt siden):

Er det noen som kommer til å melde det inn til Forbrukerrådet? 

Man kan vel ikke melde inn dårlig kvalitet når stoffsammensetning er opplyst? Men folk tar vel lærdom og slutter å handle der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (8 timer siden):

Helt merkelig hvor lite hun jobber i løpet av en arbeidsdag. Det går i sminking sånn fra kl 08-10. Et frisørbesøk, en tur innom fysioterapeut og plutselig var den arbeidsdagen over:-) Ikke rart man blir sliten av en så tøff arbeidsdag.

Ja, hun kan ikke påstå det er mye jobb. Flere av disse influenserene skulle prøvd seg på en 7-3 jobb en stund, med husarbeid, unger og diverse etterpå. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...