Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Maydis8 skrev (På 26.10.2022 den 12.24):

Prøver hun å sikre seg plass i bloggerne neste sesong når hun er med i nesten hver episode Monica eller SE er på skjermen? Og tar over alle samtaler? 

 

mumrikk1 skrev (16 timer siden):

Jepp den tanker har falt meg også..

Vil tro det er ganske mange timer med film i forhold til de få minuttene som kommer på TV. Ikke Therese sin skyld hvis hun, ifølge klipperne, har større underholdningsverdi enn SE og Monica 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk settet i posten nå. Veldig fornøyd med overdelen, normal i str og veldig god. 
Kjøpte buksa i str M som jeg vanligvis bruker. Er 163 lang og buksa var syyyykt lang i beina. Hjelper ikke brette opp heller..  Aldri hatt på meg en bukse som er SÅ lang i beina før, ble så skuffa! Retur 😞😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig at hun får det til, tingene hun lager er tydeligvis populære og blir revet vekk. Men jeg syns hun har ett helt ekstremt forbruk og det er bare «kjøpe kjøpe kjøpe» hele tiden. Hun drukner jo i stæsj og klær! Jeg orker ikke å følge med lenger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IVRIGMOBBER

Har Therese sagt noe om hvorfor prisen på klærene ble så dyre?. Hu sa før lansering at det skulle være litt som kappahl sine priser?.  Men synes det ble laaangt over det.. 

Men det spiller vel ingen rolle, dem ser folk blar opp penger uten problemer 🤑😅.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver igjen* skrev (På 24.9.2022 den 14.14):

Var sikker på yummymummy snakket om dette og det var sånn brukeren selv kunne velge å legge til?? Jeg avfølger tvert de som har det for det er så irriterende. Men hvis det ikke er selvvalgt blir jo det litt dumt… dette må vi komme til bunns i!

Nei, Snapchat tester ut, og har nok satt noen algoritmer på hvem det havner hos (følgere etc etc )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (På 13.10.2022 den 8.46):

Såpass ja, det står det respekt av❤️
De som skriver at hun er mindre smart osv kan ta seg en bolle eller to. 

Og så var hun leder for treningssenter, ble permittert da korona kom, og benytta sjansen til å gå runder på hva hun egentlig ville, hva som var bra for henne mtp historikken med utbrenthet og angst etc, og sa til slutt opp i samråd med andre rundt seg. Hun har altså kun vært i influenserbransjen som jobb i ca.2år. Dama er på ingen måte dum. Opplever henne mer som usikker i en del sammenhenger, for andre kan det nok framstå som enkel/dum…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snute skrev (11 timer siden):

Det er jo tydelig at hun får det til, tingene hun lager er tydeligvis populære og blir revet vekk. Men jeg syns hun har ett helt ekstremt forbruk og det er bare «kjøpe kjøpe kjøpe» hele tiden. Hun drukner jo i stæsj og klær! Jeg orker ikke å følge med lenger. 

De fleste influenserene har et ekstret forbruk. Jobben deres er å reklamere og å få folk til å handle ting de ikke trenger.. jeg personlig har sluttet å følge de som holder på sånn. Som Therese, Sara E og Monica og flere. De tenker kun på å tjene mest mulug penger. Ikke ofte de kommer med noe fornuftig eller viktig og opplysende. Ofte skryter de og av hvor mye de tjener på det…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVRIGMOBBER skrev (6 timer siden):

Har Therese sagt noe om hvorfor prisen på klærene ble så dyre?. Hu sa før lansering at det skulle være litt som kappahl sine priser?.  Men synes det ble laaangt over det.. 

Men det spiller vel ingen rolle, dem ser folk blar opp penger uten problemer 🤑😅.  

Kappahl sin kosetøy vinterkolleksjon ligger på samme pris, det tykke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenserne gjør god butikk på egne produkter. Egentlig tror jeg de kunne markedsført hvilket som helst loungewear og puttet navnet sitt på og folk hadde kjøpt.  Hadde det stått Lien på et Shein sett er jeg sikker på at det og hadde solgt godt. Det er vi som forbrukere som liker måten det blir solgt på. De kan egentlig prise det slik de vil, her traff de markedet nok en gang. Mye utsolgt til den prisen og da gjenspeiler det at det er riktig priset. Når salget igjen blir bra utvider de markedet og skriver logo osv på andre ting. 
Nå har de designet en kjole også pg jeg er sikker på at denne kjolen kommer til å selge bra , det samme ville en floyd kjole typisk gjort om de feks markedsførte den elller la ut en hvilken sim helst kul kjole med deres logo på. I det sara var avbildet i en newbie kjole så ble denne revet bort fra nettbutikken. De driver god butikk på slik markedsføring og hvem vil vel ikke bli rik? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye tjener egentlig Therese? Og andre influensere? Som f.eks Therese. Kjøpt seg ny bil som er ganske dyr. Mannen har relativt ny bil. Bor i et stort hus de bygget for noen år siden. Det er reiser både i inn- og utland. Det er shopping. Egenproduktene begynte hun jo å selge først i høst. Hører aldri hun klager over strømpriser, renter eller matprisene. 

Hun sier i blant hun må spille inn samarbeid. Hva slags samarbeid er egentlig det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spesielt å dele at datteren vil bli sluppet av et stykke unna Halloweenfesten på skolen, fordi det var flaut å ses med moren sin. Tenker ikke Therese da at det er ekstremt flaut at hun deler dette foran titusener på snap..?

Hun delte både et bilde av datteren som gikk opp til skolen med en tekst om at nå var den alderen kommet at å følges av mamma er flaut, og så en video der Therese sitter i bilen og utdyper dette videre. Hvordan er det egentlig hun tenker?? Som om ikke det er flaut for datteren å bli utlevert slik?

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloman skrev (4 timer siden):

Det er spesielt å dele at datteren vil bli sluppet av et stykke unna Halloweenfesten på skolen, fordi det var flaut å ses med moren sin. Tenker ikke Therese da at det er ekstremt flaut at hun deler dette foran titusener på snap..?

Hun delte både et bilde av datteren som gikk opp til skolen med en tekst om at nå var den alderen kommet at å følges av mamma er flaut, og så en video der Therese sitter i bilen og utdyper dette videre. Hvordan er det egentlig hun tenker?? Som om ikke det er flaut for datteren å bli utlevert slik?

Når man ser alt hun og typen legger ut kan man jo forstå dattera er flau..jeg hadde daua om mine foreldre holdt på slik..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den strikkekjolen hun reklamerer for nå er jo vanvittig lik den på tegningene hun viste her om dagen av kjolene hun designer selv. Ser ut ut som rene plagiatet😳 Ser flere det eller husker jeg helt feil fra kjolen hun viste at hun skal lansere? 

 

Lang ribb på armene, ballongarmer og puff, splitt,  bånd i livet, strikk osv. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At buksa i loungesettet er ekstremt lang, ser man på bildene på nettsiden. Og prisen? Alt for dyrt for 50%rayon 30%polyester 17%nylon 3%spandex ... 
Skjønner ikke at folk kjøper det!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

At buksa i loungesettet er ekstremt lang, ser man på bildene på nettsiden. Og prisen? Alt for dyrt for 50%rayon 30%polyester 17%nylon 3%spandex ... 
Skjønner ikke at folk kjøper det!

Lurer på hva håndklærne er laget av siden de ikke kan vaskes på mer enn 40 grader! Sikkert noe lite miljøvennlig og billig stoff det også! 🤦‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaopulver skrev (10 timer siden):

Lurer på hva håndklærne er laget av siden de ikke kan vaskes på mer enn 40 grader! Sikkert noe lite miljøvennlig og billig stoff det også! 🤦‍♀️

Veldig rart at det ikke opplyses hva de er laget av? Hadde aldri kjøpt håndkle som bare kan vaskes på 40 grader.. :overrasket: 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TooGoodToGo
Bibbi_ skrev (På 29.10.2022 den 16.17):

Men hvor mye tjener egentlig Therese? Og andre influensere? Som f.eks Therese. Kjøpt seg ny bil som er ganske dyr. Mannen har relativt ny bil. Bor i et stort hus de bygget for noen år siden. Det er reiser både i inn- og utland. Det er shopping. Egenproduktene begynte hun jo å selge først i høst. Hører aldri hun klager over strømpriser, renter eller matprisene. 

Hun sier i blant hun må spille inn samarbeid. Hva slags samarbeid er egentlig det? 

I NRK-serien "Martha blir rik" snakker Martha Leivestad med Kristin Gjelsvik. Martha spør Kristin hvordan hun har råd til dyr kunst, fint hus osv. Kristin svarer at hun i en god måned kan tjene 200 000 til 250 000 kr på annonsesamarbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TooGoodToGo skrev (3 timer siden):

I NRK-serien "Martha blir rik" snakker Martha Leivestad med Kristin Gjelsvik. Martha spør Kristin hvordan hun har råd til dyr kunst, fint hus osv. Kristin svarer at hun i en god måned kan tjene 200 000 til 250 000 kr på annonsesamarbeid. 

Såpass!! Men hva for annonser? Ser henne jo kun annonserer for den tredemølla. Eller får jeg ikke med meg alt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TooGoodToGo
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Såpass!! Men hva for annonser? Ser henne jo kun annonserer for den tredemølla. Eller får jeg ikke med meg alt? 

I den episoden dro hun frem at hun blant annet reklamerte en del for Go'Vegan. Men jeg følger ikke Kristin, så jeg vet ikke hva annet hun reklamerer for. Det er i hvertfall lukrativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TooGoodToGo skrev (9 minutter siden):

I den episoden dro hun frem at hun blant annet reklamerte en del for Go'Vegan. Men jeg følger ikke Kristin, så jeg vet ikke hva annet hun reklamerer for. Det er i hvertfall lukrativt. 

Følger ikke henne mye jeg heller å kan ikke huske hva hun reklamerer for. Men sikkert det samme som alle de andre influencere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...