Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Kikkisixx skrev (1 time siden):

Du har ikkje vurdert å vaske bedre? Ekkelt å ikkje vaske handdukar, undertøy osv på kokvask…trudde alle gjorde det ?!  😅

supermamz skrev (12 timer siden):

Er da helt normalt og koke handukene sine en gang i blant? Handler ikke om å må dusje bedre... Æsj den kommentaren der var stygg...

En gang i blant ja, men ikke etter en gangs bruk. Rart verden snart går under med det overforbruket til folk🫡

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun sagt noe om pris på loungesettet? Finner ikke noe på ByLien på Insta, og det sto vel heller ikke i nyhetsbrevet som ble sendt ut i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikkisixx skrev (På 18.10.2022 den 12.40):

Du har ikkje vurdert å vaske bedre? Ekkelt å ikkje vaske handdukar, undertøy osv på kokvask…trudde alle gjorde det ?!  😅

Koke undertøy og håndklær..? Nei det har jeg aldri gjort. Undertøy blir jo byttet hver dag.. å i en alder av 53 år med 2 døtre om mann så har vi alle overlevd selv om jeg ikke koker det

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Koke undertøy og håndklær..? Nei det har jeg aldri gjort. Undertøy blir jo byttet hver dag.. å i en alder av 53 år med 2 døtre om mann så har vi alle overlevd selv om jeg ikke koker det

Holder fint å vaske det på 60. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (7 timer siden):

Holder fint å vaske det på 60. 

Er det jeg gjør... men nå vasker jeg aldri håndklær, sengetøy eller klær før jeg bruker det når det er nytt heller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikkisixx skrev (På 18.10.2022 den 12.40):

Ytterst få som gjør det. Det ødelegger tekstilene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, mumrikk1 said:

Hadde tenkt til å kjøpe, men 699kr per del😒

Samme her! 1400,- for settet er dobbelt så mye som KappAhl pris.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (12 minutter siden):

Hadde tenkt til å kjøpe, men 699kr per del😒

Samme her, fikk sjokk. 699 for en genser 😱 Lurer på hvor mye man betaler for at det står bylien på🙈 Nei det der var skuff, skjønner ikke hvem som har råd til slik, men ser alle størrelser er enda til salgs i Beige så ble jo ikke utsolgt med engang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 minutt siden):

Samme her, fikk sjokk. 699 for en genser 😱 Lurer på hvor mye man betaler for at det står bylien på🙈 Nei det der var skuff, skjønner ikke hvem som har råd til slik, men ser alle størrelser er enda til salgs i Beige så ble jo ikke utsolgt med engang.

Man kan få 15% rabatt. Og ser og høres ut som goood kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 minutter siden):

Er flere str i beige som er utsolgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (13 minutter siden):

Man kan få 15% rabatt. Og ser og høres ut som goood kvalitet. 

Uansett. 1400 kr for et kosesett er dyrt iallefall når det ble sagt at prisen skulle være lav og skulle være sammenlignet med Kappahl. Aner ikke hvordan fabrikker de bruker annet enn det vell produsert i kina. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (15 minutter siden):

Er flere str i beige som er utsolgt

Får fram at xs er utsolgt i beige, men de andre størrelsene er fortsatt tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1400kr for et sett er dessverre litt for dyrt for den «vanlige mann i gata». Tror folk har nok med økte renter, dyr strøm og skyhøye priser på matvarer. Man får nesten identiske sett på H&M, KappAhl, og Cubus, til halve prisen. Puffermene var dog veldig fine 😊

Endret av Umami
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Therese godt, og hjertesakene hun har, men dette var dyrere enn hva jeg hadde sett for meg utfra hva hun har sagt ang. pris på nivå med KappAhl o.l. Det kunne hun da spart seg for. Men samtidig ante det meg når de ikke oppga pris på forhånd. På grunn av prisen velger jeg da heller å støtte lokale bedrifter ved å kjøpe loungewear der, også gir jeg heller et bidrag til min hjertesak. Håper loungewearet står til forventning hos de som kan ta seg råd til det ☺️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes settet var fint, men så har jeg ikke lyst til å sponse noen av disse influenserne, fordi at de har et ekstremt høy forbruk på ting. Nye klær, nye møbler osv. mens andre sliter med strømregninger, mat og bensin/diesel priser. Så tenker disse på hvilken møbel eller nye klær, mens andre vet nesten ikke åssen man skal få det til å gå rundt. Burde heller satt ned prisen. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver hun å sikre seg plass i bloggerne neste sesong når hun er med i nesten hver episode Monica eller SE er på skjermen? Og tar over alle samtaler? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (11 timer siden):

Prøver hun å sikre seg plass i bloggerne neste sesong når hun er med i nesten hver episode Monica eller SE er på skjermen? Og tar over alle samtaler? 

Jepp den tanker har falt meg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...